Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου

Και μετά το Premium SUV τι;

5
17%
14
47%
3
10%
1
3%
7
23%
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#740420 Τρακτέρ το G(8777), δεν καλύπτει καμία ανάγκη του nass εντός δρόμου. Καλύτερα ένα Defender/Disvocery σε τέτοια περίπτωση, και πάλι εντός δρόμου είναι φορτηγά σε σχέση με τα ζητούμενα.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#740465 Κανά mini works τετραπορτο;; Η παραειναι μικρό;; Το ι20 πάντως που έβαλες μου φαίνεται υπερβολικά μεγάλο το πορτ παγκαζ είχα την εντύπωση ότι είναι αρκετά μικρότερο.
Επιτέλους ένα θέμα να μας ξεκολλήσει λίγο από την επέλαση των ηλεκτρικών και την ψιλοκαταθλιψη που μου προκαλεί.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#740482 Κατάθλιψη γιατί;
Για καθημερινό αυτοκίνητο του μέσου έλληνα και για τις συνθήκες στην Ελλάδα κι εμένα τα ηλεκτρικά μου φαίνονται εντελώς άκυρη επιλογή.
Αλλά για κάποιον που ξοδεύει ποσά της τάξης των 80 και των 100.000 και το προηγούμενο ήταν τρίλιτρη Macan, μου φαίνονται αυτονόητη επιλογή: είναι ο μόνος τρόπος να διατηρήσει το ενδιαφέρον του. Τώρα για τη φόρτιση, ναι οκ, είναι το θέμα που παρκάρει έξω, αλλά, υποθέτω ότι, εκεί που είναι το μπάτζετ, μπορούν να επενδυθούν 20-30 χιλιάρικα για αγορά ενός parking σε γειτονική οικοδομή. Που είναι και θα είναι χρήσιμο έτσι κι αλλιώς.
Αλλιώς παίρνει ένα οποιοδήποτε μεσαίο SUV των 30-35.000 για να κάνει τη δουλειά του και με τα υπόλοιπα κάνει τον γύρο του κόσμου σε 80 ημέρες ή ό,τι (προσωπικά αυτό θα έκανα).
Άβαταρ μέλους
By nass
#740496
Asimov έγραψε:Αλλά για κάποιον που ξοδεύει ποσά της τάξης των 80 και των 100.000 και το προηγούμενο ήταν τρίλιτρη Macan, μου φαίνονται αυτονόητη επιλογή: είναι ο μόνος τρόπος να διατηρήσει το ενδιαφέρον του.


Σωστά, μεγάλο ενδιαφέρον :yahoo:
"θα βρω να φορτίσω το βράδυ ?" :help:
"να πάω από το ενδιαφέρον στροφιλίκι πάνω από τα βουνά ή αποκλειστικά από αυτοκινητόδρομο ?" :omg:
"να πάω στο πέρασμα της Νιάλας και να βγω Καρπενήσι από την άλλη πλευρά ή Καρδίτσα και πολύ μου πέφτει ?" :sorry:

:vava:

:lol:

Asimov έγραψε: Τώρα για τη φόρτιση, ναι οκ, είναι το θέμα που παρκάρει έξω, αλλά, υποθέτω ότι, εκεί που είναι το μπάτζετ, μπορούν να επενδυθούν 20-30 χιλιάρικα για αγορά ενός parking σε γειτονική οικοδομή. Που είναι και θα είναι χρήσιμο έτσι κι αλλιώς.


Δηλαδή η χρηματοοικονομικά ορθή πρόταση σε κάποιον με θέλει να δώσει ας πούμε 100Κ για αυτοκίνητο είναι να δώσει άλλα 30Κ για αγορά πάρκινγκ (υπόγειου, τα σε πυλωτή είναι επικίνδυνο σπορ από πλευράς νομιμότητας) και εκ του μηδενός εγκατάσταση φορτιστή ? :s_crazy
(Ασε που δεν υπάρχει σε απόσταση περπατήματος τίποτα τέτοιο γιατί πρακτικά δεν υπάρχει ανάγκη, υπάρχει άφθονος χώρος για παρκάρισμα στο δρόμο στη γειτονιά μου, σχεδόν ποτέ δεν παρκάρω μακρύτερα από 50 m από την πόρτα μου, συνήθως 20 m)

Asimov έγραψε:Αλλιώς παίρνει ένα οποιοδήποτε μεσαίο SUV των 30-35.000 για να κάνει τη δουλειά του και με τα υπόλοιπα κάνει τον γύρο του κόσμου σε 80 ημέρες ή ό,τι (προσωπικά αυτό θα έκανα).


Αυτό είναι η ουσία της πρότασης για i20N (οχι όμως για SUV, δεν δίνω στη Hyundai ή Ford +10K για να πάρω το ίδιο πρακτικά αυτοκίνητο σε SUV μορφή, με καλύτερους χώρους και χειρότερο στην άσφαλτο): μήπως δεν χρειάζομαι αυτοκίνητο των 100Κ για ασφάλτινα γούστα ΚΑΙ χωμάτινη ευελιξία αλλά ρίξω τα -ας πούμε- στάνταρ μου και πάρω κάτι λιγότερο ευέλικτο ?
Δηλαδή είναι κάπως (χοντρικά):
Macan: άσφαλτος 80% χώμα 70%
Land Rover: άσφαλτος 20% χώμα 100%
Evo ή A45S: άσφαλτος 100% χώμα 20%
i20N: άσφαλτος 80% χώμα 20%
όπου είτε ο συνδυασμός άσφαλτος-χώμα είτε το >80% σε ένα από τα δύο κοστίζει δυσανάλογα ακριβά.
(Και ναι, George_Prix, το εννοώ, μια χαρά θα αγόραζα Hyundai, δεν είναι για ξεκάρφωμα)

Πάντως από τη μέχρι τώρα συζήτηση φαίνεται ότι το να πάρω SUV είναι λάθος, είτε μου προτείνονται SUV, που έχω ήδη εξετάσει και απορρίψει σε όφελος της Macan (πχ. F-Pace) είτε απ΄ό,τι φαίνεται μάπα το καρπούζι (πχ. X3M) είτε είναι καλά αυτοκίνητα αλλά δεν θα έδινα τόσα λεφτά για αυτά (πχ. Stelvio QV). Ο λόγος είναι απλός: μάλλον έχω ήδη το καλύτερο SUV για τις ανάγκες μου και οτιδήποτε άλλο είναι κάπως :s_no

@NiTSE
Δεν ξέρω, και μένα πολλά μου φαίνονται αλλά αυτά τα νούμερα βρήκα. Καλύτερα να το δει κανείς από κοντά. Πχ. του GR Yaris είναι αστείο :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#740505
nass έγραψε:
Asimov έγραψε:Αλλά για κάποιον που ξοδεύει ποσά της τάξης των 80 και των 100.000 και το προηγούμενο ήταν τρίλιτρη Macan, μου φαίνονται αυτονόητη επιλογή: είναι ο μόνος τρόπος να διατηρήσει το ενδιαφέρον του.


Σωστά, μεγάλο ενδιαφέρον :yahoo:
"θα βρω να φορτίσω το βράδυ ?" :help:
"να πάω από το ενδιαφέρον στροφιλίκι πάνω από τα βουνά ή αποκλειστικά από αυτοκινητόδρομο ?" :omg:
"να πάω στο πέρασμα της Νιάλας και να βγω Καρπενήσι από την άλλη πλευρά ή Καρδίτσα και πολύ μου πέφτει ?" :sorry:

:vava:

:lol:

Σε όλα τα παραπάνω, βρίσκω πιο πιθανό να βρεθεί μια πρίζα για να βάλεις την μπαλαντέζα να φορτίσεις το βράδυ εκεί που θα μείνεις, παρά βενζινάδικο πάνω στα βουνά. Όπου υπάρχει πολιτισμός, υπάρχει και ρεύμα, ενώ όχι απαραίτητα βενζινάδικο.
Προφανώς βέβαια δεν γουστάρεις ηλεκτρικό, αλλά το range anxiety μπορεί να έχει και δύο αναγνώσεις. Η γνώμη μου είναι πως το πρόβλημα με το ηλεκτρικό είναι μην τυχόν μείνεις στο δρόμο, αν είσαι κοντά σε σπίτια, με μια μπαλαντέζα θα φορτίσεις σε μια ώρα ανάγκης.
:s_dunno

EDIT: Και για να το κάνω και πιο spicy, κάποιοι έχουν βαλθεί να κάνουν το Alaska-Argentina με ηλεκτρικό τροχόσπιτο με φωτοβολταϊκά και χωρίς πριζώματα (όσο γίνεται...)!
:lol:

Βέβαια, κανείς δεν είπε πως είναι... εύκολο κάτι τέτοιο! Αλλά αν έχεις μπόλικο χρόνο, άνετα γίνεται.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#740510 Η πρόταση είναι, ΑΝ είναι να δώσει 100, να δώσει 70 ή 80 για αυτοκίνητο και τα 20 ή 30 να τα κάνει χώρο στάθμευσης. Το αναφέρω, γιατί ειπώθηκε ότι δεν υπάρχει ιδιόκτητος : ε αυτό είναι κάτι που λύνεται, αν υπάρχει χρήμα.
Σε κάθε περίπτωση δεν πιστεύω ότι οποιοδήποτε ΜΕΚ της κατηγορίας είναι πιο ενδιαφέρον από μια Macan (εξ ου και η χρήση του όρου), γι' αυτό και έγραψα για ηλεκτρικό, που είναι εντελώς διαφορετικό από τα συνηθισμένα.
(επίσης η αγορά των ηλεκτρικών και οι αυτονομίες-υποδομές θα είναι επίσης εντελώς διαφορετικά σε 1,5-2 χρόνια : πχ, για την περίπτωση των εκδρομών που αναφέρθηκαν, πολλά ξενοδοχεία θα εξοπλιστούν με φορτιστές -in fact ήδη συμβαίνει)
Ήθελα να καταλήξω στο ότι ΙΜΗΟ δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος όταν μιλάμε για τέτοια ποσά να πάρει κάποιος συμβατικό αυτοκίνητο πλέον, παρά μόνο αν είναι να το κρατήσει για να το κάνει ιστορικό (αλλά τότε κρατάει και τη Macan). Το μέλλον είναι τα ηλεκτρικά.
Αν βέβαια δεν μιλάμε για τέτοια ποσά, αλλά για μικρά γρήγορα (και πολύ φτηνότερα) hatch, αλλάζει το πράγμα, συμφωνώ.
Άβαταρ μέλους
By nass
#740521 Ρε παιδιά, φυσικά και γουστάρω ηλεκτρικό, το έχω πει από την 1η δημοσίευση, ευχαρίστως θα αγόραζα Model 3 Performance αν δεν είχα διπλό πρόβλημα: και απουσία φόρτισης στο σπίτι και διαδρομές, των οποίων η τρέχουσα υποδομή δεν ευνοεί τα ηλεκτρικά. Ούτε όμως όπως προβλέπω η υποδομή στα επόμενα 5 χρόνια, πήρε δεκαετίες να γεμίσει ο τόπος βενζινάδικα και πάλι υπάρχει πρόβλημα στα βουνά, πόσο δε μάλλον για ηλεκτρικάδικα, δεν πιστεύω ότι σε 3 χρόνια θα έχουμε δίκτυο ηλεκτρικών φορτιστών (περιλαμβανομένων ξενοδοχείων κτλ. εννοείται) για να πηγαίνουν απροβλημάτιστα-αβάδιστα στη Βάλια Κάλντα, εσείς μοιάζετε να το πιστεύετε, μόνο που, συγνώμη που το λέω, εξ όσων γνωρίζω και συγνώμη αν σας αδικώ, δεν πάτε εσείς στη Βάλια Κάλντα, εγώ πάω και άλλοι τρελλοί σαν εμένα πχ. JimClark, άρα λίγο εκ του ασφαλούς σας βρίσκω..

Το δε "σε ώρα ανάγκης πάρε μια μπαλαντέζα από ένα σπίτι" μάλλον ανέκδοτο είναι.
Εχουμε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που καίει 12-15 KWh/100 Km (πάμε σεμνά επειδή είμαστε στα βουνά, αν βέβαια το πας όπως θα δικαιολογούσε ο έρημος βουνίσιος δρόμος ίσως καίει 25 KWh/100 Km) και έχει μια μπαταρία 75 KWh.
Παίρνουμε μια μπαλαντέζα από μια οικιακή πρίζα 10Α που σε AC μας δίνει 2.2 KW AC ισοδύναμο σε DC /1.4 --> 1.6 KW DC (ας πούμε 0 απώλειες μπαλαντέζας, μετατροπής κτλ.)
Αρα θέλουμε ~7.5 έως 9.5 ώρες για να αποκτήσουμε αυτονομία 100 Km. Πόσο ρεαλιστικό είναι ότι θα βρω ένα καλό χριστιανό (ΤΜ) για να μου δώσει μια πρίζα για 8 ώρες ? Και τι θα κάνω εγώ αυτή την ώρα ? (ΟΚ ποδηλασία-ορειβασία)
Και γενικά τα Tesla σε μονοφασικό AC σηκώνουν ως 7.4 KW δηλ. ακόμα και με 32Α παροχή θέλεις 2 ώρες για 100 Km αυτονομία, 10 ώρες για πλήρη φόρτιση εκ του μηδενός. Εξ ου και όλοι οι σοβαροί φορτιστές είναι DC.

Με άλλα λόγια, ένα ηλεκτρικό αυτή τη στιγμή, θα άλλαζε ριζικά τον τρόπο, που χρησιμοποιώ εγώ το αυτοκίνητο, θα με ανάγκαζε (ακόμα περισσότερο απ΄ό,τι τώρα, που ήδη την έχω πατήσει 1-2 φορές με τη Macan και άπειρες φορές με το Evo με το 55άρι ρεζερβουάρ) να έχω συνεχές range anxiety πάνω που θέλω να το πατήσω λιγάκι ή να πάω σε ένα κορφοβούνι, να μην το κάνω... αυτό είναι το "πιο ενδιαφέρον" ? Εγώ μάλλον εκνευριστικό και αγχωτικό το βρίσκω.

@Asimov
Αρα προκειμένου να έχω ένα "πιο ενδιαφέρον" αυτοκίνητο θα πρέπει να πάρω "λιγότερο" αυτοκίνητο και περισσότερα ντουβάρια ? :hmmm: Λίγο οξύμωρο, δεν βρίσκεις ?
(Ασε που δεν θα έλυνε καθόλου το 2ο από τα προβλήματά μου)
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#740524 Παντως ετσι οπως τα γραφεις nass μου δημιουργεις ερωτηματα.

Τι να τα κανεις τα hot hatch αν δεν σε πανε στην Νιαλα η την Βαλια Καλντα; ΟΚ θα σε πανε αεροπορια μεχρι το τελος της ασφαλτου οπως σε παει και το τωρινο, μετα;
Τι να το κανεις το Defender αν ζαλιστεις απο τις κλισεις και σιχτιρησεις μεχρι να πατησεις χωμα;

Τελικα οπως εγραψες πιο πριν μαλλον οταν πηρες την Macan εκανες την καλυτερη επιλογη που μπορει να κανει και τα δυο. Οποτε ή την κρατας, ή την αλλαζεις με μια ιδια σε αλλο χρωμα, ή βρισκεις ενα αλλο αυτοκινητο που μπορει να κανει και τα δυο ΣΑΝ την Macan, με τους λιγοτερους δηλαδη συμβιβασμους.
Υπαρχει τετοιο;
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#740528 @nass
Είναι οξύμωρο.
Αλλά όταν έχεις τον βασιλιά της κατηγορίας, ό,τι και να πάρεις λιγότερο αυτοκίνητο θα είναι.
Να σου πω την αλήθεια εγώ θα την κράταγα μέχρι να σαπίσει.
Άβαταρ μέλους
By nass
#740529 @Νίκος Παππάς
Μα συμφωνώ μαζί σου: αν θέλω "80% άσφαλτο-80% χώμα" τότε έχω το καλύτερο που μπορώ να έχω και δεν έχει νόημα να πάρω άλλο SUV. Ειδικά "ασφάλτινο" SUV στυλ Χ3Μ.
Ομως μια χαρά ωραίες ασφάλτινες διαδρομές μπορώ να βρω σε όλη την Ελλάδα, έκανα το γύρο του Σμόλικα, που έγραφα στο άλλο θέμα, συνολικά κάπου 1500 χλμ. από τη βάση μου, χωρίς να πατήσω χώμα (εκτός από τα γαμω-10 χλμ. για το γεφύρι :vava: ). Η λογική για hyperhatch λέει ότι ΟΚ, δεν θα πηγαίνω Βάλια Κάλντα αλλά άσφαλτο θα το ευχαριστιέμαι ακόμα περισσότερο. Δεν μπορείς να τα έχεις όλα. :rtfm:

@Asimov
Δεν αποκλείεται να το κάνω έτσι τελικά :metalo: :yahoo:
Θα λέω και ότι είναι συλλεκτικό επειδή έχει κινητήρα Porsche, όχι Audi :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#740536 Αν μένεις από καύσιμο με τα βενζινοκίνητα, θα είναι αυτοκτονία να πας σε ηλεκτρικό. Το ίδιο ισχύει κι αν μένεις από μπαταρία στο κινητό.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#740945 Δεν ξέρω αν προσφέρεται τίποτα ιαπωνικής κατασκευής. Εκτός από Mazda με το CX30 το καλό ή το 3 το καλό μήπως βγάζει τίποτα ενδιαφέρον η Toyota, Lexus, Honda, Subaru, Nissan; Για Daihatsu-Suzuki-Mitsubishi-Acura-Infinity θα έλεγα όχι.
Πάντως μετά από καλή Macan δύσκολη η επιλογή, πολύ δύσκολη.
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#740947 H αλήθεια είναι ότι οι περιορισμοί που θέτει, συν το αυτοκίνητο που έχει ήδη, δυσκολεύει την όποια απόφαση. Από το να αλλάξει σπίτι ή να βρει για αγορά κλειστή θέση parking (που να έχει χώρο για φορτιστή) στη γειτονιά του, θα πρέπει να αλλάξει κατηγορία και να χάσει ένα από τα standard που θέτει, πχ το off-roading. Το σίγουρο είναι ότι ο πονοκέφαλος του nass είναι ευχάριστος.