@ Nass, απο δω το φερεις απο κει το φερνεις ολο για την A45AMG λες, οποτε ορμα. Απλα δεν φωναζει λιγοτερο απο την Macan
Fiat Panda 7,6l/100km
Anonymous Founder έγραψε:H Maserati Levante μας προβληματίζει επειδή έχει μόνον ένα σημείο σέρβις στην Ελλάδα; Εννοώ, η Trident Cars εχει κακή φήμη ή απλώς δεν έχει κάλυψη παντού;
Anonymous Founder έγραψε:Μια εγκυκλοπαιδική ερώτηση περισσότερο, το ηλεκτρικό μας προβληματίζει λόγω έλλειψης σταθερής θέσης πάρκινγκ άρα και δυσκολίας φόρτισης, ή κάτι άλλο (πχ range anxiety κλπ);
nass έγραψε:3. Οχι ηλεκτρικό. Ελπίζω να είναι προφανές από το άλλο θέμα, τι είδους χρήση κάνω στο αυτοκίνητο, όταν το ευχαριστιέμαι είναι στα όρη στα άγρια βουνά άρα ίσως περάσουν δεκαετίες πριν μπορώ να το κάνω ηλεκτρικά χωρίς range anxiety (ήδη την έχω πατήσει 1-2 φορές ακόμα και με το 75άρι ρεζερβουάρ βενζίνης, φανταστείτε να πρέπει να βρω φορτιστή στο Μαυρολιθάρι ή τη Σαμαρίνα). Επίσης δεν έχω ιδιόκτητο χώρο στάθμευσης άρα δεν παίζει φόρτιση στο σπίτι και ούτε στη δουλειά λόγω του daily driver παραπάνω. Θεωρητικά μιλώντας χωρίς να λάβουμε υπόψη όλα αυτά ευχαρίστως θα έπαιρνα ένα Model 3 (βρε ιερόσυλοι, petrolheads είστε εσείς ? "Μ3" = BMW ) LR ή Performance.
Anonymous Founder έγραψε:Στα υπόλοιπα, αν σκοπός ήταν κάτι διαφορετικό από την Macan, μια επιλογή ενός hot-hatch σαν την A45S με τετρακίνηση και ικανή για παιχνίδια, έχει νόημα.
Anonymous Founder έγραψε:Τα διάφορα πιο μικρά i20N κλπ, τα βλέπω σαν μη ικανοποιητικές προτάσεις, δεν θα συζητούσα δηλαδή κάτι διαφορετικό από πολλά άλογα και τετρακίνηση ή κίνηση πίσω αν ήμουν εσύ.
Anonymous Founder έγραψε:Διάβασα αυτό που έγραψες, αλλά σε 1.5 χρόνο από τώρα...
Anonymous Founder έγραψε:Διάβασα αυτό που έγραψες, αλλά σε 1.5 χρόνο από τώρα, πολλά από αυτά που ισχύουν σήμερα για τα ηλεκτρικά δεν θα ισχύουν.
Anonymous Founder έγραψε:Είναι βέβαιο πως τα σημεία φόρτισης θ'αυξηθούν δηλαδή αν και προφανώς δεν θα έχει λυθεί το πρόβλημα πλήρως.
Anonymous Founder έγραψε:Για τα μικρά, ξαναλέω στους ελληνικούς δρόμους, κίνηση μόνον εμπρός για μένα είναι no-go όταν μιλάμε για πολλά άλογα. Εδώ με τα 150 αυτόματα του T-roc και πάει το σπινιάρισμα γόνα έτσι και δεν πατήσεις απαλά το γκάζι, δεν θέλω να σκεφτώ καν τι θα γινόταν αν είχα τα διπλά.
Σε άλλες χώρες, ΟΚ, εδώ όχι.
dimik έγραψε:Γιατί όχι εφόσον υπάρχονυ Fiesta ST και i20N στην ψηφοφορία?
nass έγραψε:Πολύ παρόμοιο με αυτό που έχω ήδη, ποιός ο λόγος να το πουλήσω τότε ? Δεν είναι και καμιά φοβερή αναβάθμιση (πχ. πουλάω Stelvio και αγοράζω Macan όσο να 'ναι είναι σημαντική αναβάθμιση ως προς τη "μούρη") περισσότερο "οριζόντια μετακίνηση", που δε θεωρώ ότι έχει και τόσο νόημα
Ενω πχ. από Macan σε X3M όσο να 'ναι είναι μια σοβαρή αναβάθμιση σε επιδόσεις δηλ. έχει νόημα.
Θεσσαλονίκη: Ξεκινούν και πάλι τα έργα για το Flyo[…]
https://www.youtube.com/shorts/ywgO5RkISuA?feature[…]
Θα τα διορθώσει όλα ο διάδοχος του κουμπάρου . 50 […]
Δεν θες να σου πω τι προσφορές πήρα. Θα πάω σε καν[…]
Είχαμε μια κουβέντα πριν κάποιους μήνες, μετά τον[…]
Δεν ειπα οτι μπηκε με βυσμα στην Μακλαρεν. Ειπα οτ[…]