Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου

Και μετά το Premium SUV τι;

5
17%
14
47%
3
10%
1
3%
7
23%
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#739197 Τωρα φαινεται.

@ Nass, απο δω το φερεις απο κει το φερνεις ολο για την A45AMG λες, οποτε ορμα. Απλα δεν φωναζει λιγοτερο απο την Macan
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#739203 H Maserati Levante μας προβληματίζει επειδή έχει μόνον ένα σημείο σέρβις στην Ελλάδα; Εννοώ, η Trident Cars εχει κακή φήμη ή απλώς δεν έχει κάλυψη παντού;
Μια εγκυκλοπαιδική ερώτηση περισσότερο, το ηλεκτρικό μας προβληματίζει λόγω έλλειψης σταθερής θέσης πάρκινγκ άρα και δυσκολίας φόρτισης, ή κάτι άλλο (πχ range anxiety κλπ);
Στα υπόλοιπα, αν σκοπός ήταν κάτι διαφορετικό από την Macan, μια επιλογή ενός hot-hatch σαν την A45S με τετρακίνηση και ικανή για παιχνίδια, έχει νόημα.
Τα διάφορα πιο μικρά i20N κλπ, τα βλέπω σαν μη ικανοποιητικές προτάσεις, δεν θα συζητούσα δηλαδή κάτι διαφορετικό από πολλά άλογα και τετρακίνηση ή κίνηση πίσω αν ήμουν εσύ.
Η δική μου επιλογή σε 1.5 χρόνο από σήμερα, αφήνοντας την Macan θα ήταν ένα Tesla M3P πάντως, αν μπορούσα να φορτίσω σπίτι μου. Γιατί μιλάμε για κάτι εξαιρετικό σε επιδόσεις και σε συμπεριφορά στο δρόμο και όντως διαφορετικό από αυτό που έχεις σήμερα. Πολύ πιο ενδιαφέρουσα επιλογή από κάθε πλευρά .
Αυτό βέβαια έχει να κάνει πώς το σκέφτομαι εγώ, δεν σημαίνει πως είναι ο σωστός τρόπος σκέψης ή πως πλησιάζει αυτό που θέλεις. Κουβέντα κάνουμε μιας και χρόνος υπάρχει μέχρι την αλλαγή.
Άβαταρ μέλους
By nass
#739206
Anonymous Founder έγραψε:H Maserati Levante μας προβληματίζει επειδή έχει μόνον ένα σημείο σέρβις στην Ελλάδα; Εννοώ, η Trident Cars εχει κακή φήμη ή απλώς δεν έχει κάλυψη παντού;


Για διάφορους λόγους:
- Μη-μάρκα, ίσως λίγο καλύτερη από την Alfa Romeo, με άμεσο αποτέλεσμα στην τσέπη μου. Ας υποθέσουμε πχ. ότι πάω να πουλήσω τη Macan και πιάνει (λέμε) 50% της αρχικής αξίας. Αντίστοιχη Levante (ή ξερωγω Stelvio) ίδιας ηλικίας πόσο θα πιάνει άραγε ? :s_biggrin
- Πολύ παρόμοιο με αυτό που έχω ήδη, ποιός ο λόγος να το πουλήσω τότε ? Δεν είναι και καμιά φοβερή αναβάθμιση (πχ. πουλάω Stelvio και αγοράζω Macan όσο να 'ναι είναι σημαντική αναβάθμιση ως προς τη "μούρη") περισσότερο "οριζόντια μετακίνηση", που δε θεωρώ ότι έχει και τόσο νόημα

Ενω πχ. από Macan σε X3M όσο να 'ναι είναι μια σοβαρή αναβάθμιση σε επιδόσεις δηλ. έχει νόημα.

Anonymous Founder έγραψε:Μια εγκυκλοπαιδική ερώτηση περισσότερο, το ηλεκτρικό μας προβληματίζει λόγω έλλειψης σταθερής θέσης πάρκινγκ άρα και δυσκολίας φόρτισης, ή κάτι άλλο (πχ range anxiety κλπ);


nass έγραψε:3. Οχι ηλεκτρικό. Ελπίζω να είναι προφανές από το άλλο θέμα, τι είδους χρήση κάνω στο αυτοκίνητο, όταν το ευχαριστιέμαι είναι στα όρη στα άγρια βουνά άρα ίσως περάσουν δεκαετίες πριν μπορώ να το κάνω ηλεκτρικά χωρίς range anxiety (ήδη την έχω πατήσει 1-2 φορές ακόμα και με το 75άρι ρεζερβουάρ βενζίνης, φανταστείτε να πρέπει να βρω φορτιστή στο Μαυρολιθάρι ή τη Σαμαρίνα). Επίσης δεν έχω ιδιόκτητο χώρο στάθμευσης άρα δεν παίζει φόρτιση στο σπίτι και ούτε στη δουλειά λόγω του daily driver παραπάνω. Θεωρητικά μιλώντας χωρίς να λάβουμε υπόψη όλα αυτά ευχαρίστως θα έπαιρνα ένα Model 3 (βρε ιερόσυλοι, petrolheads είστε εσείς ? :svivhaha: "Μ3" = BMW :rtfm: :help: ) LR ή Performance.


Anonymous Founder έγραψε:Στα υπόλοιπα, αν σκοπός ήταν κάτι διαφορετικό από την Macan, μια επιλογή ενός hot-hatch σαν την A45S με τετρακίνηση και ικανή για παιχνίδια, έχει νόημα.


Από την άλλη είναι λίγο πισωγύρισμα, σα να παίρνω Evo της τρέχουσας δεκαετίας. Been there, done that :iconcool:

Anonymous Founder έγραψε:Τα διάφορα πιο μικρά i20N κλπ, τα βλέπω σαν μη ικανοποιητικές προτάσεις, δεν θα συζητούσα δηλαδή κάτι διαφορετικό από πολλά άλογα και τετρακίνηση ή κίνηση πίσω αν ήμουν εσύ.


Κάπου αισθάνομαι ότι χάνεται το μέτρο, έχω ένα αυτοκίνητο 2 τόνων και 400 αλόγων, μήπως είναι υπερβολή ? Κάτι μικρότερο μήπως τελικά ήταν εξίσου ικανοποιητικό σε ένα ασφάλτινο στροφιλίκι ? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#739211 Διάβασα αυτό που έγραψες, αλλά σε 1.5 χρόνο από τώρα, πολλά από αυτά που ισχύουν σήμερα για τα ηλεκτρικά δεν θα ισχύουν. Είναι βέβαιο πως τα σημεία φόρτισης θ'αυξηθούν δηλαδή αν και προφανώς δεν θα έχει λυθεί το πρόβλημα πλήρως.
Εμένα η Χ3Μ μου κάνει για τρελό πισωγύρισμα σε σχέση με την Macan κι ας έχει καλύτερες επιδόσεις. Η Maserati δεν είναι μη μάρκα όπως η Alfa, έχει ένα δικό της κομμάτι στην luxury πλευρά. Εκτός αν θεωρούμε και μη-μάρκα την Aston Martin ξέρω γω.
Πιο πιθανό είναι να υπάρχει αύριο η Maserati παρά η Alfa.
Αλλά αν δεν σου αρέσει, δεν επιμένω.
Για τα μικρά, ξαναλέω στους ελληνικούς δρόμους, κίνηση μόνον εμπρός για μένα είναι no-go όταν μιλάμε για πολλά άλογα. Εδώ με τα 150 αυτόματα του T-roc και πάει το σπινιάρισμα γόνα έτσι και δεν πατήσεις απαλά το γκάζι, δεν θέλω να σκεφτώ καν τι θα γινόταν αν είχα τα διπλά.
Σε άλλες χώρες, ΟΚ, εδώ όχι.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#739218
Anonymous Founder έγραψε:Διάβασα αυτό που έγραψες, αλλά σε 1.5 χρόνο από τώρα...


Σωστο αυτο. Και κατα καποιο τροπο "ακυρωνει" ολο το τοπικο. Πολυ νωρις για τετοια αποφαση λογω των αλλαγων που γινονται με ταχυ ρυθμο κι ισως πολυ νωρις ακομα και για τον ιδιο το Νας να παρει αποφαση, αφου δε δειχνει καν σιγουρος για την κατευθυνση που θελει να παρει ακομα.
Άβαταρ μέλους
By nass
#739223
Anonymous Founder έγραψε:Διάβασα αυτό που έγραψες, αλλά σε 1.5 χρόνο από τώρα, πολλά από αυτά που ισχύουν σήμερα για τα ηλεκτρικά δεν θα ισχύουν.


Πάντως δε νομίζω να έχω αποκτήσει σπίτι με ιδιωτική θέση στάθμευσης για να το φορτίζω το βράδυ :lol:
Ούτε στο χώρο στάθμευσης στο γραφείο υπάρχουν φορτιστές (σωστά, μπορεί να έχουν βάλει σε 1.5 χρόνο), χώρια που δεν πηγαίνω με το αυτοκίνητο, άρα ούτε γραφείο.
Οπότε ποιά ακριβώς είναι η πρόταση για να φορτίζω ένα ηλεκτρικό το 2023 ? Να μετακομίσω ? :s_no

Anonymous Founder έγραψε:Είναι βέβαιο πως τα σημεία φόρτισης θ'αυξηθούν δηλαδή αν και προφανώς δεν θα έχει λυθεί το πρόβλημα πλήρως.


Εγώ πάλι λέω ότι σε 1.5 χρόνο ή και 5 χρόνια επαρκή σημεία φόρτισης για να μπορείς να κάνεις 500 χλμ. στα βουνά, που συνηθίζω να πηγαίνω, δεν θα υπάρχουν. Και σίγουρα δεν είμαι διατεθειμένος να το ρισκάρω, το αυτοκίνητο για μένα είναι πρωτίστως διασκέδαση και το να μην πηγαίνω πχ. στο Πάντα Βρέχει επειδή δεν θα βρίσκω πρίζα στη Δομνίστα θα με χαλάσει πολύ.

Anonymous Founder έγραψε:Για τα μικρά, ξαναλέω στους ελληνικούς δρόμους, κίνηση μόνον εμπρός για μένα είναι no-go όταν μιλάμε για πολλά άλογα. Εδώ με τα 150 αυτόματα του T-roc και πάει το σπινιάρισμα γόνα έτσι και δεν πατήσεις απαλά το γκάζι, δεν θέλω να σκεφτώ καν τι θα γινόταν αν είχα τα διπλά.
Σε άλλες χώρες, ΟΚ, εδώ όχι.


Οδηγούσα για 5+ χρόνια προσθιοκίνητο 200+ αλόγων σε ελληνικούς δρόμους χωρίς ουσιαστικό πρόβλημα, οπότε έχω διαφορετική γνώμη.
Τα νέα μικρά (Fiesta, i20N) μάλιστα έχουν και μπλοκέ, που κάνει διαφορά σε έως 300 προσθιοκίνητα άλογα (άντε 320 το Type R), για περισσότερο νομίζω όντως δε λέει.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#739224 Μπορεί ν'αγοράσεις μια θέση στάθμευσης κοντά στο σπίτι σου για παράδειγμα. Ή να φτιάξει ο δήμος πολλές δημόσιες θέσεις με φορτιστές AC και να παρκάρεις εκεί. Μπορεί και πολλά άλλα που δεν μου περνάνε στο μυαλό αυτή την στιγμή.
Όπως φυσικά μπορεί να υπάρχουν και στην Δομνίστα φορτιστές (το κόστος ούτως ή άλλως είναι αστείο, πολύ πιο φθηνό από το Wi-Fi παντού του Σαμαρά ξέρω γω...).
Γενικώς, πολλά μπορεί να έχουν αλλάξει ή και τίποτε, από εκεί και μετά ο καθένας έχει και μια γνώμη και γίνεται σεβαστή. Όπως και η απόλυτη διαφωνία μας για τα δυνατά εμπροσθοκίνητα. Εγώ τα θεωρώ απλώς ταλαιπωρία, εσένα σου αρέσουν. Όλα καλά, πάμε παρακάτω.
Άβαταρ μέλους
By Serf
#739237 @nass: Απόλυτα κατανοητός ο προβληματισμός σχετικά με την φόρτιση στην καθημερινότητά σου δεδομένων των συνθηκών που περιγράφεις. Αν δεν αλλάξει κάτι, είναι show-stopper για ηλεκτρικό.

Σε σχέση με τα ταξίδια που κάνεις, θα σου πρότεινα να εγκαταστήσεις την εφαρμογή Plugshare και να παρακολουθήσεις σε βάθος εξαμήνου την πυκνότητα του δικτύου φορτιστών.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#739245 Για αυτό τι λέμε;

https://www.hyundai.gr/new-hyundai-kona-n/

Μπιστάει, πάει και λίγο χώματακι, τουλάχιστον πιο άνετα από sedan-hatch και σίγουρα θα πουληθεί εύκολα με σχετικά μικρή χασούρα

< >
Άβαταρ μέλους
By dimik
#739264 Γιατί όχι εφόσον υπάρχονυ Fiesta ST και i20N στην ψηφοφορία?

Απλά εγώ θα κοίταζα τα Puma ST και Kona N αντίστοιχα απλά για το off road perk.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#739265
dimik έγραψε:Γιατί όχι εφόσον υπάρχονυ Fiesta ST και i20N στην ψηφοφορία?


Αυτα ειναι για τα ματια του κοσμου. Για να μη στεναχωριουνται τα φτωχαδακια :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#739282 Καλά σου λέει ωρε, εδώ θα πάω εγώ από Dodge (έστω Caliber) σε Hyundai ή Kia, θα ξεπέσει δίπλα μου και ο nass? :lol:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#739354
nass έγραψε:Πολύ παρόμοιο με αυτό που έχω ήδη, ποιός ο λόγος να το πουλήσω τότε ? Δεν είναι και καμιά φοβερή αναβάθμιση (πχ. πουλάω Stelvio και αγοράζω Macan όσο να 'ναι είναι σημαντική αναβάθμιση ως προς τη "μούρη") περισσότερο "οριζόντια μετακίνηση", που δε θεωρώ ότι έχει και τόσο νόημα

Ενω πχ. από Macan σε X3M όσο να 'ναι είναι μια σοβαρή αναβάθμιση σε επιδόσεις δηλ. έχει νόημα.


Η Levante βγαίνει μέχρι και με 580 άλογα πάντως...