Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#728146 Η εμφάνιση είναι υποκειμενική και δεν μπαίνει σε κουβέντα, αλλά το Vitara έχει κι αυτό πολλά κουσούρια. Όπως και το Duster, αλλά το δεύτερο εκτός δρόμου είναι πολύ καλύτερο λόγω ύψους από το έδαφος πρώτα από όλα.
Άβαταρ μέλους
By pro
#728147
Geralt έγραψε:Εάν εξακολουθεί να προσφέρεται το grip control, σε αυτά τα χρήματα αυτόματο 1.2/130 3008 ή Grandland
Αρκετά ψηλά, με χώρους, καλό μοτέρ
Βασικά ομοσταυλα με το C5 σε σωθικά

Ακόμη και χωρίς grip control που είναι το δικό μου, έχω πάει άνετα σε νεροφαγιες στο χωριό μου


Νομίζω το 3008 με grip ξεπερνάει τα 30.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#728148 Το 2008 στα 30Κ με τον 1.2 δεν είναι μια καλή πρόταση;
Επίσης και η FCA έχει 500Χ και Renegade, αν οι μεγάλοι χώροι δεν είναι απαραίτητοι.
Άβαταρ μέλους
By pro
#728150
Anonymous Founder έγραψε:Το 2008 στα 30Κ με τον 1.2 δεν είναι μια καλή πρόταση;
Επίσης και η FCA έχει 500Χ και Renegade, αν οι μεγάλοι χώροι δεν είναι απαραίτητοι.


Είναι, απλά το C5 πιστεύω είναι καλύτερη.

Το renegade θα το κοιτάξω.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#728153 Hyundai Tucson? Νομίζω ότι το 4χ4 πάει εκεί γύρω στα 30.
Από κάτι Citroën και Suzuki είναι κλάσεις ποιοτικότερο
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#728154 Το C5 ήταν και η δική μου επιλογή για εταιρικό, αλλά δεν έβγαινε αυτόματο με τον 1.2 και ήταν εκτός λίστας.
Θεωρώ πως αν δώσεις τόσα πολλά λεφτά, το αυτόματο είναι εκ των ων ουκ άνευ, ειδικά σε ένα SUV που οδηγείς και πιο χαλαρά πάντα.
Αν το βγάζει με τον 1.2 και το 8αρι και το φτάνεις, για μένα είναι αμαξάρα.
Θέμα ποιότητας δεν υπάρχει, μην ακούς τον Asimov.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#728156
Anonymous Founder έγραψε:Η εμφάνιση είναι υποκειμενική και δεν μπαίνει σε κουβέντα, αλλά το Vitara έχει κι αυτό πολλά κουσούρια. Όπως και το Duster, αλλά το δεύτερο εκτός δρόμου είναι πολύ καλύτερο λόγω ύψους από το έδαφος πρώτα από όλα.


Επηρεασμένος από σκληρό οφροουντά στο δίπλα φόρουμ, οι αναφορές του είναι ότι το VItara είναι σαφέστατα ικανότερο εκτός δρόμου, αν μιλάμε για δύσκολα τεχνικά περάσματα. Αυτό που μπόρεσα να αξιολογήσω εγώ, την άνεση της ανάρτησης σε χωματόδρομο με πέτρες, ήταν ότι ο Ρουμάνος ήταν πιο άνετος.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#728157 Νομίζω πως μάλλον για placebo μιλάμε παρά για κάτι άλλο. Σκέψου πως το Vitara είναι πολύ χαμηλό και η τετρακίνησή του στα χαρτιά δεν δείχνει να πλεονεκτεί πουθενά.
Το Duster στα της τετρακίνησης ουσιαστικά είναι Nissan και δει Qashqai, όπως και το Juke.
Άβαταρ μέλους
By pro
#728162
Asimov έγραψε:Hyundai Tucson? Νομίζω ότι το 4χ4 πάει εκεί γύρω στα 30.
Από κάτι Citroën και Suzuki είναι κλάσεις ποιοτικότερο
Μάλλον πάνω από 30, αλλά ακόμη και ν α παίζει προσφορά είναι 1600

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#728164 Σωστά αυτό δεν το σκέφτηκα.
Είναι πολύ καλύτερο πάντως.
ΕΕΠ το c5 δοκίμασέ το όσο περισσότερο μπορείς. Λόγω ανάρτησης εμένα μου φάνηκε επικίνδυνο :yikes:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#728167
Geralt έγραψε:Εάν εξακολουθεί να προσφέρεται το grip control, σε αυτά τα χρήματα αυτόματο 1.2/130 3008 ή Grandland


Παντελώς άχρηστα σε δύσκολες καταστάσεις αυτά τα grip control κλπ.

Ο άνθρωπος προφανώς θέλει τετρακίνητο. Το τετρακίνητο Vitara είναι καλή επιλογή, ειδικά το αυτόματο (Aisin με μετατροπέα, ό,τι πρέπει για εκτός δρόμου). Το Duster τετρακίνητο έρχεται μόνο ως diesel, οπότε τρώει άκυρο όπως είπε ο pro (είναι και πάνω από 1400). Το τετρακίνητο Renegade έρχεται πλέον μόνο ως PHEV και η τιμή του ξεφεύγει κοντά στα 40 χιλιάρικα, από ότι βλέπω στον τιμοκατάλογο του site της Jeep.

Οπότε καλοτάξιδο το Vitara AWD Auto (ή το SX4 αν θες παραπάνω χώρους). :lol:
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#728169 Α ναι το s-Cross είναι ΠΟΛΥ καλύτερο ποιοτικά αν και άσχημο. Και το vitara και το Citroën άσχημα είναι βέβαια
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#728192 Βλέπω και το καινούριο Qashqai έχει τετρακίνηση αλλά τη συνδυάζουν με πιο ακριβές εκδόσεις και φτάνει 34 χιλιάρικα.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#728444
pro έγραψε:Έχουμε τα εξής δεδομένα:

Ζητάμε ένα αυτοκίνητο έως 30.000 (ούτε ευρώ παραπάνω) και με τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

- Εντελώς δεσμευτικό, μέχρι 1400 κυβικά
- Μας ενδιαφέρει κάποια σχετική off road δυνατότητα. Άρα μιλάμε μάλλον για SUV, μεγάλη απόσταση από το έδαφος, κι αν όχι 4χ4, έστω κάποιο σύστημα grip control που σε συνδυασμό με κάποιο ανάλογο λάστιχο κάτι θα κάνει.
- Μας ενδιαφέρουν οι χώροι, αλλά δεν είναι το πρώτο κριτήριο

Εγώ μέχρι στιγμής έχω στο μυαλό μου το Vitara και το C5 aircross.

Καμιά άλλη ιδέα; Γνώμη για το Citroen?



Αφού το duster το αποκλείουμε (και δεν βγαίνει 4x4 με βενζίνη για κάποιον λόγο), εγώ θα κοιτούσα κάτι σε Kadjar... ή X-Trail, που μόλις βγήκε καινούριο... Προσθιοκίνητα βέβαια τα τελευταία... Εν τέλει, έχω μπερδευτεί. Θέλεις 4x4 ή όχι; Γιατί αν θέλεις απλά μία μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος για αίσθηση ασφάλειας σε κανέναν πατημένο χωματόδρομο, δεν τη χρειάζεσαι. Αν θέλεις όμως σοβαρές δυνατότητες εκτός δρόμου, αλλάζει το πράγμα...
Άβαταρ μέλους
By pro
#728553
markvag έγραψε:
Αφού το duster το αποκλείουμε (και δεν βγαίνει 4x4 με βενζίνη για κάποιον λόγο), εγώ θα κοιτούσα κάτι σε Kadjar... ή X-Trail, που μόλις βγήκε καινούριο... Προσθιοκίνητα βέβαια τα τελευταία... Εν τέλει, έχω μπερδευτεί. Θέλεις 4x4 ή όχι;


Ιδανικά θέλω. Αλλά με τους περιορισμούς που υπάρχουν, ουσιαστικά παίζει μόνο του το sx4 (το vitara χάνει λόγω χώρων). Οπότε, επειδή υπάρχει και αγροτικό 4x4 για δύσκολες καταστάσεις, μπαίνουν και στο παιχνίδι κάποια 4x2, τα οποία θεωρώ ότι με ένα κατάλληλο λάστιχο και με το ύψος που έχουν θα τα καταφέρουν σε αρκετές περιπτώσεις (η χρήση θα είναι κυρίως ασφαλτος και αγροτικοι δρόμοι). Το x-trail δεν ηξερα ότι βγαίνει σε 1300, μπήκε στην λίστα, thanks.