Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#730539 Το μοτερακι πως είναι; Το τιμόνι;
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#730557
Asimov έγραψε:Το μοτερακι πως είναι; Το τιμόνι;
Το μοτέρ φαίνεται οκ. Μπορεί να κινηθεί οικονομικά (6,5/100) αλλά μπορεί να κάνει και μια αξιοπρεπή προσπέραση. Σα ντιζελακι είναι. Δεν το πάω πάνω από 4000σαλ (βάσει κατασκευαστή, για τα πρώτα 1000 χλμ) αλλά έδωσα 1-2 παντόφλες και ένιωσα καλό σκουντηγμα.

Το τιμόνι ηλεκτρικό σαν αισθηση, αρκετά σταθερό, και γίνεται καλό στα περισσότερα χλμ. Λίγο περίεργη η θέση για τα χερια. Από πληροφόρηση κτλ δεν κατάλαβα και πολλά επειδή κινήθηκα ημιαστικα και εντός πόλης (αλλά φαίνεται αξιοπρεπές).

Γενικά φαίνεται καλή επιλογή, μου άρεσε σε όλα. Αξιοπρεπες αυτοκίνητο, εξαιρετικό vfm. Τρομερή αναβάθμιση η hyundai. (Αν μου έλεγες ότι θα πάρω hyundai πριν 10 χρονια θα γελούσα.)

Επανέρχομαι όταν έχω περισσότερα να πω.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#730862 Καλοτάξιδος Σάξων! :thumbsup: :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#731006
saxon_747 έγραψε:
drdino έγραψε:OK, γιατί είχα ένα ελαφρώς παρόμοιο θέμα όταν προσπαθούσα να κάνω την πρώτη σύνδεση χωρίς να έχω σήμα.
Δεν φαίνεται στο screenshot, αλλά στο στάδιο που κολλάει (στο google assistant) μου βγάζει μήνυμα "πρόβλημα με τη σύνδεση, δοκιμάστε ξανά. Αλλά όπως είπα είμαι οκ από σήμα.
Τελικά το ίδιο κάνει και με το samsung a41 της γυναίκας μου.

Συνδέεται, επιλέγω "usb σύνδεση για μεταφορά αρχείων" , χάνει σύνδεση και ξανά τα ίδια. Κολλάει στο google assistant.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#731259 Οκ, το android auto. Έπαιξα λίγο με τις άδειες της εφαρμογής, εξαίρεσα το ΑΑ app από την εξοικονόμηση μπαταρίας και όλα οκ.

Με το google assistant τι παίζει; Μόνο αγγλικά μιλάμε ή έχει κανά κολπακι για ελληνικά;

Πήρα και πινακίδες σήμερα, μου έκαναν και δώρο λαστιχένια αυθεντικά πατάκια!

Αλλά δεν έχει σταματησει να βρέχει από τότε που πήρα το αμάξι γμτ.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#731278
Giuseppe Busso έγραψε:https://petrolheads.gr/viewtopic.php?p=659612#p659612
Οκ, αυτό κάνω. Ή απλά χρησιμοποιώ το κουμπί που με παραπέμπει στο πληκτρολόγιο του κινητού.

Δλδ, δεν υπάρχει κανά κολπακι για ελληνικά στο google assistant?
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#731280 Να ρωτήσω, στο Apple CarPlay αυτό το πρόβλημα δεν υφίσταται; Δηλαδή στο αυτοκίνητο δουλεύει σωστότερα; Γιατί από μόνο του αυτό είναι τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς που περνάμε πολύ ώρα στο αυτοκίνητο. Σε λίγους μήνες έρχεται η ώρα της αλλαγής και για μένα και θα το σκεφτώ σοβαρά αν είναι έτσι. Αν δηλαδή μπορώ να δίνω φωνητικές εντολές και στα ελληνικά και στα αγγλικά.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#731286
saxon_747 έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:https://petrolheads.gr/viewtopic.php?p=659612#p659612
Οκ, αυτό κάνω. Ή απλά χρησιμοποιώ το κουμπί που με παραπέμπει στο πληκτρολόγιο του κινητού.

Δλδ, δεν υπάρχει κανά κολπακι για ελληνικά στο google assistant?


Κανένα.

Anonymous Founder έγραψε:Να ρωτήσω, στο Apple CarPlay αυτό το πρόβλημα δεν υφίσταται; Δηλαδή στο αυτοκίνητο δουλεύει σωστότερα; Γιατί από μόνο του αυτό είναι τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς που περνάμε πολύ ώρα στο αυτοκίνητο. Σε λίγους μήνες έρχεται η ώρα της αλλαγής και για μένα και θα το σκεφτώ σοβαρά αν είναι έτσι. Αν δηλαδή μπορώ να δίνω φωνητικές εντολές και στα ελληνικά και στα αγγλικά.


Δεν υφίσταται γιατί στο Apple Carplay δεν υπάρχει Google Assistant. Αυτό όσον αφορά τους Google Maps, που υποθέτω όλοι αυτούς χρησιμοποιούμε στα κινητά μας. Με τους Apple Maps στo Carplay δεν υπάρχει αναζήτηση φωνητικά στα ελληνικά.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#759133
saxon_747 έγραψε:Επανέρχομαι όταν έχω περισσότερα να πω.


6 μήνες στην κατοχή μου και 5000χλμ:

Το μοτέρ είναι πολύ καλό για τα κυβικά του. Αθόρυβο στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, υποφερτά τραχύ σε ψηλές - κλασσικό 3κύλινδρο. Τραβάει από χαμηλά (172 Nm @ 1500-5000 σαλ) και πάει καλά ως και 6000σαλ (όπου αποδίδει τα 120PS) με τον κόφτη στις 6800. Η εταιρία ανακοινώνει 0-100 σε 11'' αλλά στην πραγματικότητα είναι 9-9,5''. Η κατανάλωση "παίζει" από 5,7 έως 6,5 σε νορμάλ συνθήκες. Σε στροφοδιαδρομή είδα και 11. Σε φάση crusing έχω δει και 4,5 για διαδρομή 40 χλμ πχ Βούλγαρη - Περαία. Overall, έχω κατανάλωση 6,3/100 βάσει BC.

Τα φρένα είναι επαρκή και εμπνέουν εμπιστοσύνη. Δυνατά, χωρίς να δείχνουν ότι κουράζονται εύκολα. Θα ήθελα λίγο πιο προοδευτικό φρενάρισμα, το πεντάλ του φρένου είναι αρκετά ευαίσθητο για τα γούστα μου.

Το κιβώτιο έχει αρκετά πυκνές σχέσεις με μακριά 6ή. Ενδεικτικά, με 3000 σαλ:

1η: 25 χλμ / 2η: 45 χλμ / 3η:65 χλμ / 4η:88 χλμ / 5η:108 χλμ / 6η:128 χλμ

Οι ταχύτητες κουμπώνουν με σιγουριά και ωραία αίσθηση αλλά από 5η σε 6η νιώθω μια ανασφάλεια.

Στο δρόμο είναι ήσυχο, με καλή ηχομόνωση και βελούδινη κύλιση. Έχω καλή ορατότητα προς κάθε κατεύθυνση και γενικά είναι εύκολο στην οδήγηση, στο παρκάρισμα κτλ.

Η οδηγική συμπεριφορά είναι αυτή που αρμόζει σε ένα "οικογενειακό" αμάξι. Παντού ουδέτερο με προοδευτικές αντιδράσεις, δεν προβληματίζει πουθενά, δε συγκινεί κανέναν. Οι κλίσεις είναι περιορισμένες, μπορείς να πας γρήγορα αλλά δε θα παίξεις. Παρότι είναι 1300 κιλά, δεν το καταλαβαίνεις. Στην ευθεία κινείται άνετα σε ταχύτητες 130-150χλμ δίνοντας αίσθηση ότι πας με λιγότερα και δεν επηρεάζεται από πλευρικούς ανέμους.

Το τιμόνι είναι ακριβές αλλά άνευ αίσθησης. Δίνει κάποια πληροφόρηση αλλά είναι πολύ.. ηλεκτρικό.

Οι χώροι είναι απόλυτα ικανοποιητικοί για μια τετραμελή οικογένεια. Πίσω κάθονται άνετα 2 ενήλικες. Έχει επίπεδο πάτωμα οπότε δεν έχουμε πρόβλημα στο ύψος, τα γόνατα δε βρίσκουν στα καθίσματα και έχω την αίσθηση ότι είναι πιο φαρδύ από το Grand Vitara 08 αφού, όταν χρειαστεί, η γυναίκα μου κάθεται πιο άνετα ανάμεσα στα δυο παιδικά καθισματάκια. Tο πορτμπαγκάζ (395λ) έχει βολική διαμόρφωση, χωράει πολύ πράμα.

Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή τόσο από πλευράς άνεσης όσο και πλευρικής στήριξης. Ρυθμίζεται προς όλες τις κατευθύνσεις (όπως και το τιμόνι), και κάποιος με ύψος 1,80-1,90 και 75-85 κιλά εύκολα θα βολευτεί. Όμως έχω την εντύπωση ότι κάποιος πιο φαρδύς δε θα χωρέσει καλά και θα χάσει μέρος της στήριξης.

Όσον αφορά την εργονομία, όλα τα χειριστήρια είναι σε μια "φυσική" θέση. Έχει χώρο για μικροπράγματα, έχει χώρο κάτω από το υποβραχιόνιο κτλ. Η ποιότητα κατασκευής έχει ανέβει πολύ σε σχέση με προηγούμενα μοντέλα, με μαλακά υλικά σε σημεία που φαίνονται και πιάνονται , και σκληρότερα υλικά χαμηλότερα (εκεί που δε βλέπει η πεθερά). Τα υφάσματα και οι ταπετσαρίες φαίνονται εξίσου ποιοτικά - σίγουρα δε λερώνονται εύκολα και καθαρίζουν αμέσως . Όλοι οι διακόπτες φαίνονται να έχουν στιβαρή κατασκευή εκτός από τους περιστροφικούς του κλιματισμού που είναι λίγο ψεύτικοι. Η συναρμολόγηση εσωτερικού επίσης σε καλά επίπεδα. Η ποιότητα του χρώματος δεν είναι ότι καλύτερο έχω δει, ενώ σε 2 σημεία οι αρμοί έχουν 1mm απόκλιση, θα διορθωθούν στο σέρβις.

Αυτά.