Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By nikost
#713316 Καλησπέρα στο φόρουμ.Ψάχνω για εγχώριο μεταχειρισμένο diesel suv.Ζητούμενα είναι η σχετική αξιοπιστία,η λογική κατανάλωση και οι καλές εκτος δρομου ικανότητες.Έχω ξεχωρίσει τα εξής:
1.Suzuki new grand vitara 1.9ddis(το αγαπημένο μου ωστόσο με προβληματίζει οτι είναι ενα αυτοκίνητο 10ετίας plus)
2.Nissan Qashqai 1.6dci 4×4 1ης γενιάς(καλύτερο σε άσφαλτο,πιο οικονομικό αλλά δε ξέρω τι παίζει με την αξιοπιστία)
3.Dacia duster 1.5dci 1ης γενιάς(καλύτερο εκτός δρόμου αλλά η ποιότητα κατασκευής είναι ενα ερωτηματικό και δεν αναφέρομαι σε μαλακά πλαστικά)

Το budget είναι μέχρι 10.000€+ κάποια μικρομαζέματα που τυχόν χρειαστούν.Αν κάποιος έχει και κάποια άλλη πρόταση ας τη καταθέσει.

.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#713346 Και τα 3 που αναφέρεις είναι κλασσικά αυτοκίνητα εισαγωγής που βγάζουν ΑΠΕΙΡΕΣ ζημίες.
Grand Vitara με αυτόν τον diesel θα σε ταράξει στα προβλήματα, αν και οκ είναι αρκετά καλή χωμάτινη επιλογή.
QQ 1ης γενιάς, μόνο facelift euro5 μπας και πετύχεις κανένα ελληνικό αυτοκίνητο. Αλλά δεν πιστεύω ότι μπορείς να βρεις με κάτω από 12-13κ
Duster έχει άπειρα διαλυμένα από ορυχεία και λατομεία, θέλει πολλή προσοχή. Ομοίως με το QQ, δεν πιστεύω ότι υπάρχει αυτοκίνητο της προκοπής στο μπάτζετ σου.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#713348 Υποθέτω πως η τετρακίνηση είναι απαραίτητη, όπως και το diesel. Από όλα τα παραπάνω, τα λεφτά μου θα τα έβαζα στο Duster, γιατί πουλήθηκαν πάρα πολλά. Τα περισσότερα σε εταιρείες, αλλά όχι μόνον. Τα δύο πρώτα, είναι πολύ πιο σπάνια πουλιά και πολύ δύσκολο να βρεις στο budget σου. Duster, ίσως και να βρεις. Η ποιότητα κατασκευής του Duster είναι μια χαρά αν δεν σε χαλάνε τα μαλακά πλαστικά. Είναι εντελώς basic, αλλά αν αυτό δεν σε χαλάει, τότε προχώρα το.
Από ό,τι βλέπω στο car.gr πάντως, με 10Κ, πας σε αυτοκίνητο με 200Κ χλμ. Είναι πολλά για SUV, δεν μιλάμε για κάποιο Hi-lux ξέρω γω.
Θα πρότεινα ν'ανέβεις 1-2Κ που βρίσκεις πολύ καλύτερα αυτοκίνητα.
Άβαταρ μέλους
By nikost
#713375 Επειδή το grand vitara είναι καψούρα να πω την αλήθεια πως σας φαίνεται το παρακάτω: https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... and-vitara
έχει 220.000km μεν αλλα είναι απο πρόσφατο ρεκτιφιέ + καινούργιο dpf.Α είναι ελληνικό.

.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#713397 Στη δουλειά (νταμάρια) έχουμε 1 duster που αγοράστηκε με καμιά 60Κ χλμ από κατασκευαστική που το χρησιμοποιούσε σε εργοτάξια. Πλέον έχει 122Κ χλμ και δεν έχει βγάλει βλάβη. Είναι το 1,5dci 4x4 και καθημερινά χρησιμοποιείται σε νταμάρι.

Δεν τρίζει ιδιαίτερα, όλα δουλεύουν και πάει παντού στο νταμάρι.

Βέβαια, σε ένα μεταχειρισμένο το βασικότερο είναι η κατάσταση και το ιστορικό του...

Για αυτό πχ θα έκανες την υπέρβαση στα χρήματα;

Ελληνικό, βασική έκδοση. Παραπάνω από τα λεφτά που είπες, αλλά ίσως αξίζει περισσότερο σε σχέση με ένα vitara με ανακατασκευασμένο μοτέρ. :hmmm: Εκτός δρόμου, το μόνο μειονέκτημα είναι το ότι δεν έχει κοντά, αλλά αν πάει στο νταμάρι χωρίς να κολλήσει...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#713399
nikost έγραψε:Επειδή το grand vitara είναι καψούρα να πω την αλήθεια πως σας φαίνεται το παρακάτω: https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... and-vitara
έχει 220.000km μεν αλλα είναι απο πρόσφατο ρεκτιφιέ + καινούργιο dpf.Α είναι ελληνικό.

.

Δεν σε προβληματίζει πως χρειάστηκε γενική επισκευή τόσο νωρίς;
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#713410 Φίλος δουλεύει σε ανεμογεννήτριες, έχουν μόνο duster τετρακίνητα πετρέλαια κι είναι τρελά σκυλιά, λέει. Κρατάνε τιμή γιατί αυξήθηκε η τιμή τού καινούριου. Δε χρειάζονται κοντά γιατί έχουν πάρα πολύ κοντή πρώτη. Δεν ξέρω αν ισχύει αυτό και στην όπισθεν.
Άβαταρ μέλους
By nikost
#713411 Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη αλλάχθηκαν τσιμουχάκια ελατήρια έγινε hoaning τρίφτηκε το καπάκι και τα μέταλλα του στροφάλου(μόνο πιστόνια άφησε).Η αλήθεια είναι ότι με προβληματίζει όμως αν ισχύουν τα παραπάνω δε μιλάμε για σχεδόν καινούργιο μοτέρ;Ένα μειον βέβαια είναι το γεγονός οτι πρόκειται για euro 4 μοτέρ.

.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#713413 Εμένα μου κάνει πως ο ιδιοκτήτης το μάζεψε όπως όπως και το έβγαλε για πούλημα. Πρέπει να του έβγαλε την χοντρή ζημιά και παίζει να μην ήταν η πρώτη. Και τώρα το πουλάει.
Γενική επισκευή σε diesel σε 200Κ είναι τραγικό. Εγώ θα έμενα μακριά.
Καταλαβαίνω πως σου αρέσει το αμάξι, αλλά καλύτερα μην μπλέξεις.
Το μοτέρ αυτό είναι της FIAT;
@rocsta μήπως γνωρίζεις τι ζημιές βγάζει γενικά;

Τέλος, υπάρχει η λύση να πάρεις GV βενζίνη και να βάλεις ένα υγραέριο επάνω και θα έχεις παρόμοια οικονομία. Προφανώς όχι σε 3θυρο, γιατί μετά δεν θα έχεις καθόλου χώρο αποσκευών (που ήδη είναι περίπου ανύπαρκτος).
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#713416 Renault ειναι το μοτερ, του 1821,
και είναι μια μονιμη διαρροή λαδιου. Το θεμα ειναι οτι λόγω χωροταξίας, όλες οι επισκευές εχουν πάμπολα εργατικα.

< >
Άβαταρ μέλους
By nikost
#713417
Anonymous Founder έγραψε:Εμένα μου κάνει πως ο ιδιοκτήτης το μάζεψε όπως όπως και το έβγαλε για πούλημα. Πρέπει να του έβγαλε την χοντρή ζημιά και παίζει να μην ήταν η πρώτη. Και τώρα το πουλάει.
Γενική επισκευή σε diesel σε 200Κ είναι τραγικό. Εγώ θα έμενα μακριά.
Καταλαβαίνω πως σου αρέσει το αμάξι, αλλά καλύτερα μην μπλέξεις.
Το μοτέρ αυτό είναι της FIAT;
@rocsta μήπως γνωρίζεις τι ζημιές βγάζει γενικά;

Τέλος, υπάρχει η λύση να πάρεις GV βενζίνη και να βάλεις ένα υγραέριο επάνω και θα έχεις παρόμοια οικονομία. Προφανώς όχι σε 3θυρο, γιατί μετά δεν θα έχεις καθόλου χώρο αποσκευών (που ήδη είναι περίπου ανύπαρκτος).
Είναι γεγονός.Εμένα το terios χρειάστηκε μετά τα 360.000km ρεκτιφιέ.Το μοτέρ ειναι renault f9q.

.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#713419
NiTse έγραψε:Κρατάνε τρελή τιμή τα duster :omg:


Ναι, γιατί δεν υπάρχει πλέον άλλο μικρό 4x4 με σοβαρές δυνατότητες εκτός δρόμου. Και υπάρχει σταθερή ζήτηση, τόσο από εταιρείες, όσο και από κυνηγούς, κτλ...

Αν βγει επιτέλους Jimny 5θ με κανένα σοβαρό μοτέρ ντήζελ με κανένα 20άρι χιλιάρικα τιμή, θα πουλάει περισσότερο από Τέσλα σε μία χώρα γεμάτη dimsabbas :rtfm: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#713420
markvag έγραψε:Για αυτό πχ θα έκανες την υπέρβαση στα χρήματα;

Ελληνικό, βασική έκδοση.

Λογικά εχει γυρίσει τα ιδια νταμαρια με τα δικα σας και κατι παραπανω. Σιγουρα πρωην leasing Μαρκο.

Επίσης suzuki και diesel δεν προκειται να ξανασυναντηθούν.



< >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#713421
rocsta έγραψε:
markvag έγραψε:Για αυτό πχ θα έκανες την υπέρβαση στα χρήματα;

Ελληνικό, βασική έκδοση.

Λογικά εχει γυρίσει τα ιδια νταμαρια με τα δικα σας και κατι παραπανω. Σιγουρα πρωην leasing Μαρκο.


Λογικά ναι. Αυτές οι βασικές εκδόσεις είναι πολύ ύποπτες για εταιρικά. Και τα εταιρικά όπως ξέρουμε όλοι πάνε καλύτερα απ' όλα γιατί όλοι τα σκίζουν. :lol: Πάντως, απ' ότι καταλαβαίνω το συγκεκριμένο αμαξάκι έχει μεγάλη αντοχή στο σκίσιμο...

Ωστόσο, πιθανώς να αξίζει ένα βλέφαρο :hmmm: Βέβαια είναι αρκετά μεγάλη η υπέρβαση στον προϋπολογισμό του ενδιαφερόμενου και για ένα αμάξι γυμνό.


rocsta έγραψε:Επίσης suzuki και diesel δεν προκειται να ξανασυναντηθούν.



< >



Το ξέρω... Και αυτοί χάνουν... :x