< >
mmarkom έγραψε:Εξαιρετικα τιμια επιλογη το i10.Το έχω σε εταιρικό (το 3ο πλεον),το 1ο ηταν 1,2 και τα υπόλοιπα 1,0.Παταει πολυ καλα στο δρομο, με εξαιρετικά φρένα, μαζευει ευκολα χλμ (το 1,2) και επειδη ειναι σχετικα φαρδυ πισω στριβει πολυ καλα και σε πατημενα.Μετα απο σχεδον 300.000 χλμ με αυτά,κανενα δεν εχει τριξει ή κοπανησει ακόμα.Αν επαιρνα μικρο δικο μου το 1,2 θα αγοραζα
Στέκομαι στα φρένα, μιας και είναι -νομίζω- το μοναδικό αμάξι της κατηγορίας του που έχει και πίσω δισκόφρενα.
Στα υπόλοιπα όλα, προσυπογράφω.
bibendum έγραψε:Μάλλον από συγκεκριμένη έκδοση και πάνω
< >
Αυτό.
Οι 2 πρώτες έχουν ταμπούρα, οι 3 πιο πλούσιες δίσκους, ανεξαρτήτου κυβισμού.
Η style έχει ταμπούρα.
Η έκδοση style πράγματι έχει πίσω ταμπουρα, σε σύντομο test drive δεν προβλημάτισαν.
Μου έκανε εντύπωση ποσό ακριβά είναι πια τα καινούργια αυτοκίνητα. Το i10 βγήκε μετά από κάποια παζάρια στα 13 με το κλειδί στο χέρι με μόνο έξτρα το μεταλλικό χρωμα που κόστισε 400€.
Είδαμε πολλά αυτοκίνητα στα 13.000, όπως το νέο swift, το aygo, κάποια τελευταία κομμάτια της προηγούμενης γενιάς Clio, και το καινούργιο 208 σε pov spec.
Κανένα δεν άρεσε στην ενδιαφερόμενη όσο το i10 (φυσικά και ήθελε 500αρακι αλλά η οικογένεια της είπε όχι).
Επομένως η επιλογή έγινε μονόδρομος.
Ο εργοδότης μου πήρε ένα στην κόρη του για να πηγαίνει στο ΠαΠει ( ) τον περασμένο Σεπτέμβριο, και υποτίθεται πως ήταν τα τελευταία κομμάτια που τα έσπρωχναν όπως όπως μιας και ήδη είχε ξεκινήσει την πορεία του το 5άρι.
Για την ιστορία, ήταν 1.2 75hp λευκό με καλούλη εξοπλισμό στα 13 γκράντς.
alexm έγραψε: κάποια τελευταία κομμάτια της προηγούμενης γενιάς Clio.
για λεγε.Κινητηρες,εξοπλισμος,τιμη?
< >
< >