- 29 Απρ 2021, 20:48
#705557
Anonymous Founder έγραψε:F20 118i auto με 136 άλογα είναι μια χαρά χάρη στο σασμάν. Αν βρεις με καλό εξοπλισμό την χτυπάς.
Όπως επίσης και το Civic που εμένα μου φαίνεται μια χαρά και εννοείται πως θα είναι και πιο αξιόπιστο από την BMW. Κρατώ ερωτηματικό για την ηχομόνωση και το NVH του. Δεν έχω εικόνα για το αυτόματο σασμάν του καθόλου όμως, δεν ξέρω στην Ελλάδα αν ήρθε καν αυτόματο και κάτι μου λέει και για CVT και εκεί ή κάνω λάθος;
Δεν κρύβω ότι είμαι σαφώς υπέρ της BMW και για αυτό ξεκίνησα ρωτώντας στο BMWθέμα. Και η F20, ακόμα και με 136 άλογα μου προσφέρει το πακέτο που θέλω εκτός αν μου πείτε ότι είναι τελείως αναξιόπιστη ή βρούμε κάτι άλλο που να με ελκύει. Οτιδήποτε άλλο όμως πρέπει να μου αρέσει και ταυτόχρονα να είναι φτηνότερο από την F20 αλλιώς κερδίζει η F20.
Δεν το συζητάω για οποιοδήποτε χειροκίνητο, θα είναι οπωσδήποτε αυτόματο.
Δεν ξέρω ποια άλλα προσφέρουν φαινόμενη ποιότητα υλικών, κατασκευαστική προσοχή στη λεπτομέρεια, εργονομία, αξιοπρεπείς επιδόσεις, αποδεκτή οικονομία και ποιότητα κύλισης (καλό NVH) με έστω κάποια δόση fun to drive.
To Civic για μένα πλεονεκτεί σε αξιοπιστία, χώρους αλλά σε τίποτα άλλο. Δεν νομίζω ότι είναι CVT αλλά πρέπει να είναι καλύτερο από ένα άλλο που είχε σε πιο παλιό μοντέλο το οποίο το είχαν θάψει όλοι.
Το Mazda 3 επίσης αξιοπιστία και χώρους και είναι πολύ όμορφο αλλά δυστυχώς μακρύ και αργό.
Ναι είδα ότι το CVT των υβριδικών της Toyota είναι διαφορετικό με την καλή έννοια. Άραγε είναι το ίδιο και στο Lexus CT200h; Σας λέει τίποτα αυτό, εμένα όχι.
Opel, Citroen όχι γιατί έτσι, δεν τα μπορώ. Και ξέρω ότι τα Peugeot έχουν πολλά κοινά με την Citroen αλλά δεν έχουν τα κακά της.
Όχι και στη Renault γιατί στα δικά μου μάτια υστερεί σε σχέση με VAG, Ford οπότε δεν έχει λόγο ύπαρξης (συγνώμη από τους Ρενάκηδες).
Βέβαια η πιο εύκολη εναλλακτική αφού δεν θέλω DSG είναι η Ford της οποίας τα Focus-Fiesta χαίρομαι να οδηγάω. To Focus αισθητικά είναι λίγο κάπως φλύαρο και είναι πολύ κοινό και θα αποτελέσει μια λύση αν όλα τα άλλα απορριφθούν και έχει να πολεμήσει με το Civic.
drdino έγραψε:Από ιδιώτη μεν αλλά οκ, χτυπάς μια insured warranty από την BMW.
SAT-Sports Automatic Transmission που σου δίνει μεταξύ άλλων πιο γρήγορες αλλαγές και paddles. To πρώτο κωδικοποιείται, το δεύτερο θέλει άλλο τιμόνι.
Τι είναι insured warranty από την BMW;
Το SAT είναι επίσημο έξτρα της BMW;
Επίσης στο θέμα της BMW αναφέρθηκε εξάτμιση με διακόπτη στην M-sport έκδοση. Τι είναι αυτό, γιατί το θέλω και πόσο πολύ το θέλω;;
Όχι δεν έχω γκαράζ, στο δρόμο θα είναι μαζί με τις X3, X5, Taycan, G-class, i3, S-C-CLK class, Lexus κλπ της γειτονιάς.
aka onyx !