Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#705419 Sknipper, εννοείται πως οποιαδήποτε À series δεν έχει επαφή με την F20 πουθενά, οπότε καλά κάνεις και δεν ασχολείσαι.
Συμφωνώ πως μια όσο γίνεται καλά εξοπλισμένη F20 LCI ακόμη και με τον τρικύλινδρο 1.5 είναι εξαιρετική επιλογή, αρκεί να έχει το αυτόματο. Μην σκεφτείς καν το χειροκίνητο είναι μέτριο προς κακό σασμάν.
Θα πω πάντως πως η πρόταση για C-HR είναι πολύ καλή, αν και δεν ξέρω αν βρίσκεις στο budget σου. Ειδικά το 2.0 είναι άλλο αμάξι, αλλά και το 1.8 αν και δεν το λες γρήγορο, στην πόλη στο 90% των διαδρομών πάει μόνον με το ηλεκτρικό μοτέρ, απίστευτη ησυχία στο εσωτερικό και άνεση.
Στο ταξίδι μειονεκτεί όμως, κυρίως λόγω έλλειψης δύναμης και όχι τόσο λόγω του CVT. Στην πόλη, ούτε που σε απασχολεί θα έλεγα.
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#705427 118i 1.5 136 hp κάνει ακριβώς αυτό που θέλεις sknipper. Άνετο κ ξεκούραστο ταξίδι. Δεν βάζει φωτιά στον δρόμο αλλά αν χρειαστείς μια αξιοπρεπής επιτάχυνση θα την έχεις.

Στα 70k που έχω κάνει δεν έχω παράπονο. Και από χώρους μια χαρά τα βολεψαμε με καρότσια και υπόλοιπα μπιχλιμπιδια της δύσκολης ηλικίας.

< >
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#705428
sknipper έγραψε:Mazda 3 ή Honda Civic ή Toyota Auris, GT86, Hyundai i30-Kia Ceed.
Fiat 500x όχι δεν υπάρχει λόγος πέραν χαριτωμενιάς (και πολύ θηλυκό μέσα), αντίστοιχα και το ΜΙΝΙ SUV, Opel/Vauxhall με τίποτα, Renault-Citroen όχι, Peugeot δεν νομίζω (εκτός αν με πείσετε) όχι 308 αλλά ίσως 2008-3008 (που όμως είναι ακριβά), Ford πολύ κοινό, Volvo V40 δεν έχει κάτι να προσφέρει (ούτε φτηνό, ούτε χώρους, ούτε επιδόσεις).
Kona ακριβό, Juke μικρό σε χώρους και CVT, Qashqai επίσης CVT, Toyota CHR, Honda HRV, Subaru XV δε μου λένε τίποτα και δεν είναι μικρά ή είναι ακριβά, Lexus CT200h πολύ καλά λόγια αλλά όσο το βλέπω θέλω να μην το βλέπω και είναι και CVT.


τα highlighted γιατι ετσι στεγνα κοψιμο; για τα αλλα εδωσες και ενα λογο (και καλα... BMW θες να παρεις , αδικα καθυστερεις)

το 8αρι κιβωτιο της PSA πχ ειναι πολυ καλο, μιας και ψαχνεις τοσο πολυ τα κιβωτια
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#705557
Anonymous Founder έγραψε:F20 118i auto με 136 άλογα είναι μια χαρά χάρη στο σασμάν. Αν βρεις με καλό εξοπλισμό την χτυπάς.
Όπως επίσης και το Civic που εμένα μου φαίνεται μια χαρά και εννοείται πως θα είναι και πιο αξιόπιστο από την BMW. Κρατώ ερωτηματικό για την ηχομόνωση και το NVH του. Δεν έχω εικόνα για το αυτόματο σασμάν του καθόλου όμως, δεν ξέρω στην Ελλάδα αν ήρθε καν αυτόματο και κάτι μου λέει και για CVT και εκεί ή κάνω λάθος;
Δεν κρύβω ότι είμαι σαφώς υπέρ της BMW και για αυτό ξεκίνησα ρωτώντας στο BMWθέμα. Και η F20, ακόμα και με 136 άλογα μου προσφέρει το πακέτο που θέλω εκτός αν μου πείτε ότι είναι τελείως αναξιόπιστη ή βρούμε κάτι άλλο που να με ελκύει. Οτιδήποτε άλλο όμως πρέπει να μου αρέσει και ταυτόχρονα να είναι φτηνότερο από την F20 αλλιώς κερδίζει η F20.
Δεν το συζητάω για οποιοδήποτε χειροκίνητο, θα είναι οπωσδήποτε αυτόματο.
Δεν ξέρω ποια άλλα προσφέρουν φαινόμενη ποιότητα υλικών, κατασκευαστική προσοχή στη λεπτομέρεια, εργονομία, αξιοπρεπείς επιδόσεις, αποδεκτή οικονομία και ποιότητα κύλισης (καλό NVH) με έστω κάποια δόση fun to drive.
To Civic για μένα πλεονεκτεί σε αξιοπιστία, χώρους αλλά σε τίποτα άλλο. Δεν νομίζω ότι είναι CVT αλλά πρέπει να είναι καλύτερο από ένα άλλο που είχε σε πιο παλιό μοντέλο το οποίο το είχαν θάψει όλοι.
Το Mazda 3 επίσης αξιοπιστία και χώρους και είναι πολύ όμορφο αλλά δυστυχώς μακρύ και αργό.
Ναι είδα ότι το CVT των υβριδικών της Toyota είναι διαφορετικό με την καλή έννοια. Άραγε είναι το ίδιο και στο Lexus CT200h; Σας λέει τίποτα αυτό, εμένα όχι.
Opel, Citroen όχι γιατί έτσι, δεν τα μπορώ. Και ξέρω ότι τα Peugeot έχουν πολλά κοινά με την Citroen αλλά δεν έχουν τα κακά της.
Όχι και στη Renault γιατί στα δικά μου μάτια υστερεί σε σχέση με VAG, Ford οπότε δεν έχει λόγο ύπαρξης (συγνώμη από τους Ρενάκηδες).
Βέβαια η πιο εύκολη εναλλακτική αφού δεν θέλω DSG είναι η Ford της οποίας τα Focus-Fiesta χαίρομαι να οδηγάω. To Focus αισθητικά είναι λίγο κάπως φλύαρο και είναι πολύ κοινό και θα αποτελέσει μια λύση αν όλα τα άλλα απορριφθούν και έχει να πολεμήσει με το Civic.

drdino έγραψε:Από ιδιώτη μεν αλλά οκ, χτυπάς μια insured warranty από την BMW.
SAT-Sports Automatic Transmission που σου δίνει μεταξύ άλλων πιο γρήγορες αλλαγές και paddles. To πρώτο κωδικοποιείται, το δεύτερο θέλει άλλο τιμόνι.
Τι είναι insured warranty από την BMW;
Το SAT είναι επίσημο έξτρα της BMW;

Επίσης στο θέμα της BMW αναφέρθηκε εξάτμιση με διακόπτη στην M-sport έκδοση. Τι είναι αυτό, γιατί το θέλω και πόσο πολύ το θέλω;;

Όχι δεν έχω γκαράζ, στο δρόμο θα είναι μαζί με τις X3, X5, Taycan, G-class, i3, S-C-CLK class, Lexus κλπ της γειτονιάς.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#705566
sknipper έγραψε:.

drdino έγραψε:Από ιδιώτη μεν αλλά οκ, χτυπάς μια insured warranty από την BMW.
SAT-Sports Automatic Transmission που σου δίνει μεταξύ άλλων πιο γρήγορες αλλαγές και paddles. To πρώτο κωδικοποιείται, το δεύτερο θέλει άλλο τιμόνι.

Τι είναι insured warranty από την BMW;
Το SAT είναι επίσημο έξτρα της BMW;

Επίσης στο θέμα της BMW αναφέρθηκε εξάτμιση με διακόπτη στην M-sport έκδοση. Τι είναι αυτό, γιατί το θέλω και πόσο πολύ το θέλω;;

Όχι δεν έχω γκαράζ, στο δρόμο θα είναι μαζί με τις X3, X5, Taycan, G-class, i3, Sclass, Lexus κλπ της γειτονιάς.


Η "επέκταση" εγγύησης που μπορείς να βάλεις σε μτχ:
https://www.bmw-warranty.co.uk/Start


SAT είναι το Sport Automatic Transmission, έξτρα ναι. Δίνει τα paddles στο τιμόνι, άλλον λεβιέ (αισθητικά και μόνο) και πιο γρήγορες αλλαγές. Το τελευταίο είναι απλά λειτουργία λογισμικού, άρα ενεργοποιείται με κωδικοποίηση.

Η εξάτμιση με διακόπτη στα 4κυλ δεν νομίζω να κάνει κάποια τρομερή διαφορά στον ήχο, εγώ τουλάχιστον δεν ακούω μεγάλη διαφορά που να λογίζω το σύστημα ως πλεονέκτημα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#705571 Εμένα ούτε ο διακόπτης στην εξάτμιση μου φαίνεται απαραίτητος, ούτε τα paddles.
Ούτε μια φορά δεν τα έχω χρησιμοποιήσει.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#705572 Σύμφωνοι, το πιο σημαντικό είναι οι πιο γρήγορες αλλαγές.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#705579 Ούτε κι αυτό για κάποιον που το θέλει για ταξίδια. Αλλά θα το έκανα σίγουρα αφού είναι μόνον recoding.
Η FL τελευταίο μικρομεσαίο πισωκίνητο. Σε κάποιους αυτό δεν λέει τίποτα, για μένα πάλι είναι όλα τα λεφτά.
Αν βρεθεί κάποια καλή περίπτωση, θα έλεγα να την αγοράσεις χωρίς δισταγμό sknipper. Θα την ευχαριστηθείς πολύ περισσότερο από οτιδήποτε άλλο σε αυτά τα λεφτά και διαστάσεις.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#705746
Anonymous Founder έγραψε:...Αν βρεθεί κάποια καλή περίπτωση, θα έλεγα να την αγοράσεις χωρίς δισταγμό sknipper. Θα την ευχαριστηθείς πολύ περισσότερο από οτιδήποτε άλλο σε αυτά τα λεφτά και διαστάσεις.
Και πού θα ξέρουμε αν είναι καλή περίπτωση.... άστα, ξέροντάς με θα τραβήξω ζόρι μέχρι να έχω αυτοκίνητο στο σπίτι.
Αλλά ναι, κι εγώ νιώθω ότι αυτό είναι το αυτοκίνητο που θα με καλύψει καλύτερα από οτιδήποτε άλλο.

Βλέπω μερικά στο στροφόμετρο το κάτω ρολογάκι που κανονικά δείχνει κατανάλωση έχει και κάτι άλλο γαλαζωπό και λέει efficient dynamics. Τι είναι αυτό και ποια το έχουν;
Γενικά προσπαθώ να καταλάβω τι διαφορές υπάρχουν ανάμεσα στις εκδόσεις: SE, Sport, M-Sport, και τι επιπλέον έξτρα και εξοπλιστικά πακέτα παίζουν.
Πχ ΜSportPlus καλό στέρεο και καλά φρένα, Professional Media pack...

Μεθαύριο θα δω και το Honda Civic ενός φίλου που έκανε το λάθος και το πήρε με τεχνολογία που δεν είναι ULEZ αλλά θα δω πως μου φαίνεται σαν στυλ, χώροι, υλικά.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#705751 Οργανάκι στιγμιαίας κατανάλωσης είναι, όταν μπει σε λειτουργία cutoff ο κινητήρας απλά φορτίζει την μπαταρία δίνοντας υψηλότερο στόχο στο alternator ώστε να ανεβάσει την τάση φόρτισης και ο δείκτης πάει στο μπλε.

SE ειναι η βασική έκδοση, Sport η μεσαία και M-Sport η ψηλότερη. ΙΜΗΟ βλέπεις Msport/Msport Shadow Edition για να έχεις τα "καλά" καθίσματα, led και ανάρτηση.

M-sport Plus ή M-sport Shadow όπως μετονομάστηκε σου δίνει τα καλά φρένα, το H&K ηχοσυστημα και κάτι άλλα ψηλά.

Προσοχή σε εξοπλισμό που θεωρείς απαραίτητο, πχ cruise, δεν είναι στάνταρ σε όλα.

Ένας κατάλογος από το '16:
http://cloud.tapatalk.com/s/608c71b9d429f/f20f21pluspslplusgbe_web%20%281%29.pdf

Κι ένας από το '19:
http://cloud.tapatalk.com/s/608c729205c12/7300112-bmw-1s-3-5-door-f21_f20-pt-spreads.pdf
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#705754 Ευχαριστώ για την ενημέρωση και τον κατάλογο.
drdino έγραψε:Οργανάκι στιγμιαίας κατανάλωσης είναι, όταν μπει σε λειτουργία cutoff ο κινητήρας απλά φορτίζει την μπαταρία δίνοντας υψηλότερο στόχο στο alternator ώστε να ανεβάσει την τάση φόρτισης και ο δείκτης πάει στο μπλε.l]
Ναι αλλά ποια μοντέλα το έχουν αυτό, δεν το έχουν όλα. Εκτός αν το έχουν αλλά δεν το δείχνουν στο οργανάκι.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#705755 Είναι θέμα πίνακα οργάνων βασικά.

Αυτή η 125i έχει τον βασικό πίνακα οργάνων και έχει αναλογικό όργανο στιγμιαίας:
http://www.autotrader.co.uk/car-details ... obcid=soc3

Αυτή η 120i έχει τον extended πίνακα οργάνων με το ψηφιακό οικονομόμετρο που λες:
http://www.autotrader.co.uk/car-details ... obcid=soc3
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#705758
drdino έγραψε:Είναι θέμα πίνακα οργάνων βασικά....
Αυτή η 120i έχει τον extended πίνακα οργάνων με το ψηφιακό οικονομόμετρο που λες:
Νομίζω αυτό είναι που το λέει full black panel στον κατάλογο.

Βλέπω η έκδοση MSport έχει πολλά καλά που μου αρέσουν.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#705786 Μην πάρεις κάτι άλλο από Msport, εκτός αν πέσεις σε ειδική περίπτωση που ο προηγούμενος έχει βάλει έξτρα τον μισό κατάλογο.
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#705787 Νομίζω αυτός ο extended πίνακας οργάνων δείχνει και κάποιες περισσότερες λεπτομέρειες στον πίνακα οργάνων. Συνδυάζεται ιδανικά με το Navi καθώς δείχνει εκεί πέρα τις οδηγίες. Δεν μου έχει λείψει που δεν το έχω.

< >