Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By markvag
#704892
egobrain έγραψε:
markvag έγραψε:Αυτό που έχει πλήρες ιστορικό σέρβις! :rtfm:

Ποια συχνότητα είναι αποδεκτή?
Δες πχ εδώ, στα δεξιά. Άδεια το 2006 και πρώτο σέρβις το 2016-2017(?) :hmmm:


Αυτή που προτείνει ο κατασκευαστής :rtfm: :lol:


Πολλά βαμμένα δεν έχει αυτό;; :hmmm:

Βέβαια, λογικά είναι επιφανειακά (άρα όχι από σοβαρό στούκο) και φαίνεται να έχει πλήρες ιστορικό (δεν τα είδα όλα, αλλά είναι εντυπωσιακή η πληροφορία που έχει σε 1-2 που είδα)... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#704896
markvag έγραψε:
egobrain έγραψε:
markvag έγραψε:Αυτό που έχει πλήρες ιστορικό σέρβις! :rtfm:

Ποια συχνότητα είναι αποδεκτή?
Δες πχ εδώ, στα δεξιά. Άδεια το 2006 και πρώτο σέρβις το 2016-2017(?) :hmmm:


Αυτή που προτείνει ο κατασκευαστής :rtfm: :lol:


Πολλά βαμμένα δεν έχει αυτό;; :hmmm:

Βέβαια, λογικά είναι επιφανειακά (άρα όχι από σοβαρό στούκο) και φαίνεται να έχει πλήρες ιστορικό (δεν τα είδα όλα, αλλά είναι εντυπωσιακή η πληροφορία που έχει σε 1-2 που είδα)... :hmmm:

Τα ΓΤΠ ελαστικά μαρτυρούν ίσως οικονομία στην συντήρηση. Εγώ θα έμενα μόνον και μόνον γι'αυτό μακριά. Atlas και Barum ούτε στον εχθρό μου. Και υπόψιν, επειδή τα συγκεκριμένα ελαστικά θέλουν πέταμα την επόμενη στιγμή, σε αυτές τις διαστάσεις για σοβαρό ελαστικό, θέλεις γύρω στα 400€ (εκτός αν αλλάξεις διάσταση).
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#704923
egobrain έγραψε:τα νεότερα:

Έχω δει 2 clio απο κοντά, για να πάρω το κολάι των ελέγχων. Και τα 2 αναμενόμενα μέτρια, το ένα 1.2 ήταν τελικά ιταλικό με 2 γραμμένα service μάλλον με το χέρι εκ των υστέρων (*γέλια κονσέρβα*), χτυπηματάκια στην πόρτα του συνοδηγού και γεμάτο χοντρές γρατζουνιές στη κονσόλα. Το δύο ήταν καλύτερο, ελληνικό, διάφορες έντονες γρατζουνιές στα χερούλια εξωτερικα, με 2 service κι αυτό, ένα το 2014 κι ένα το 2017 ( :lol: ). Έγινε και βόλτα, πολύ ωραίος ο TCe :)
Και στα 2 βαμμένοι οι μπρος-πίσω προφυλακτήρες. Δεν ξέρω αν έχει κάτι το συγκεκριμένο χρώμα και φαίνεται τόσο χτυπητό.

Να πετάω και κανα βοτσαλάκι-αγγελία:

- Clio TCe '08
- Clio f/l TCe '10
- Fiesta '09 1.4


Έχω ανέβει σε τιμή/απόσταση και τσεκάρω, ρίχτε σχόλια για ό,τι παρατηρείτε!


Τρέφω συμπάθεια προς το Fiesta, αλλά το συγκεκριμένο δεν έχει αρκουδίσιο. Ως εκ τούτου, γιοκ. (λάθος αυτό, βλέπε κάτω)

Στα 2 Clio που είδες από κοντά, κοίταξες αν οι βαμμένοι προφυλακτήρες κρύβουν κάποια πιο σοβαρή στούκα από μέσα; Μικρογρατζουνιές (λχ σαν αυτές της αγγελίας του Focus) είναι ανάξιες λόγου.

egobrain έγραψε:Ποια συχνότητα είναι αποδεκτή?
Δες πχ εδώ, στα δεξιά. Άδεια το 2006 και πρώτο σέρβις το 2016-2017(?) :hmmm:

Αυτό ίσως εξηγείται ότι καθώς άλλαξε χέρια το αμάξι, σε κάποιο σημείο κάποιος ιδιοκτήτης ή έμπορος έχασε τις παλιότερες αποδείξεις. Προφανώς όσο περισσότερα χαρτιά έχει, τόσο καλύτερα.

edit, κι ελαφρώς :offtopic: κάπου ξεχνάμε το πόσο ακριβά είναι τα μεταχειρισμένα στην Ελλάδα. Σύγκρινε πόσο κάνουν στο νησί τα μεταχειρισμένα αντίστοιχης ηλικίας και κατάστασης:

https://www.autotrader.co.uk/car-detail ... 4141345733
https://www.autotrader.co.uk/car-detail ... 3310835649
https://www.autotrader.co.uk/car-detail ... 2034997794
Τελευταία επεξεργασία από Zorz και 26 Απρ 2021, 20:55, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By drdino
#704926 Το Fiesta έχει αρκούδι ρε συ. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#704930
drdino έγραψε:Το Fiesta έχει αρκούδι ρε συ. :hmmm:


Δίκιο έχεις:
Εικόνα

Στο thumbnail είδα το κενό κουμπί (που ανήκει στο μπροστά demister) και μπερδεύτηκα. Βουρ στο Φιέστα τότε.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#704931 Το Φιεστα φαινεται καλη περιπτωση.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#704944 Το Fiesta με τα 200Κ χλμ μου δείχνει πόσο φθηνά πουλήσαμε το δικό μας!
Ακριβότερα τέλη από το Clio πάντως, χειρότερο μοτέρ και μόνο πλεονέκτημα την φθηνότερη συντήρηση βλέπω εγώ.
Θα προτιμούσα το Clio και θα περίμενα να φανεί κάποιο καλό.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#704960 Το Fiesta, μιας και έχουμε γράψει μαζί του 215Κ , φαίνεται να είναι σε εξαιρετική κατάσταση.

Έως και ύποπτα-αφύσικα καλά διατηρημένο :hmmm:

Ακόμα και ο χώρος του κινητήρα έχει καθαριστεί, έχει κλασικά την προστασία φθαρμένη (όχι την θερμική) αλλά και σκουριά στο πάνω της ανάρτησης.

Αν βγαίνει οκ σε τσεκ, είναι πολύ καλό με κάνα 500άρι κάτω βέβαια.
Άβαταρ μέλους
By egobrain
#704962
markvag έγραψε:Αυτή που προτείνει ο κατασκευαστής :rtfm: :lol:

Πολλά βαμμένα δεν έχει αυτό;; :hmmm:

Βέβαια, λογικά είναι επιφανειακά (άρα όχι από σοβαρό στούκο) και φαίνεται να έχει πλήρες ιστορικό (δεν τα είδα όλα, αλλά είναι εντυπωσιακή η πληροφορία που έχει σε 1-2 που είδα)... :hmmm:

Μη γλιστράς :rtfm:
Έχω δει βιβλίο με 8 σέρβις σε 6 χρόνια αλλά κάτι μου λέει πως η υπαρκτή συχνότητα, πόσο μάλλον κατά την περασμένη δεκαετία, είναι πολύ πιο μπόσικη. Και ερωτώ, 12χρονο αμάξι με 5 σέρβις..?
Αυτή είναι η φιλοσοφία του Κατάκη μάλλον, διαφάνεια και μπέσα.

Zorz έγραψε:Στα 2 Clio που είδες από κοντά, κοίταξες αν οι βαμμένοι προφυλακτήρες κρύβουν κάποια πιο σοβαρή στούκα από μέσα; Μικρογρατζουνιές (λχ σαν αυτές της αγγελίας του Focus) είναι ανάξιες λόγου.

Μπα, δεν είδα, υπάρχει εύκολος τρόπος να το τσεκάρεις αυτό ή το βλέπει ο μάστορας κάτω απ' τη φούστα κατά τον έλεγχο?

Zorz έγραψε:edit, κι ελαφρώς :offtopic: κάπου ξεχνάμε το πόσο ακριβά είναι τα μεταχειρισμένα στην Ελλάδα. Σύγκρινε πόσο κάνουν στο νησί τα μεταχειρισμένα αντίστοιχης ηλικίας και κατάστασης:

Γι' αυτό και στο car τα ελληνικά clio κολυμπάν σαν τη μύγα μες το γάλα των ιταλογερμανικών! :/
(τρελή διαφορά απροπό!)

Anonymous Founder έγραψε:Θα προτιμούσα το Clio και θα περίμενα να φανεί κάποιο καλό.

Κάπου εδώ κάθομαι και γω αλλά το βλέπω δυσκολάκι το πρότζεκτ.. για να δούμε..

georgetz έγραψε:Έως και ύποπτα-αφύσικα καλά διατηρημένο :hmmm:.

Τί μπορεί να κρύβει αυτό? ΟΚ, όλοι τα περνάνε ένα μακιγιάζ πριν την αγγελία αλλά ποια λακούβα παίζει εδώ?
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#705088
egobrain έγραψε:Μπα, δεν είδα, υπάρχει εύκολος τρόπος να το τσεκάρεις αυτό ή το βλέπει ο μάστορας κάτω απ' τη φούστα κατά τον έλεγχο?

Αυτό είναι συνάρτηση του πόσο χοντρή στούκα έχει φάει vs πόση προσπάθεια και τεχνογνωσία έπεσαν στη κοπτοραπτική. Σε ένα φτηνό hatchback δεν υπάρχει τόσο περιθώριο κέρδους για να κάνεις τόση δουλειά, αλλά και πάλι μπορεί να γίνει.

Εννοείται ότι ένας ειδικός μπορεί να διαπιστώσει πολλά με το αμάξι σε ανυψωτικό συνεργείου, ως επίδοξος αγοραστής γίνεται να κοιτάξεις έστω για τα προφανή σημάδια. Βαμένα πάνελ/προφυλακτήρες, αρμοί που χάσκουν (λχ. στο άνοιγμα του καπώ), αλλαγμένα φανάρια από τη μια πλευρά μόνο (το ένα πολυμερισμένο, το άλλο σε καλύτερη κατάσταση), ασύμετρα σημάδια κάτω από τη μοκέτα του χώρου αποσκευών κλπ.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#705288 Γενικά ένας έλεγχος σε κολλήσεις στις λαμαρίνες, κάτω από μοκέτες, σε πόρτες κτλ, κατά τον δικό σου έλεγχο θα δείξει κάτι (αν είναι χοντρό και δεν έγινε καλή δουλειά). Δες και αν οι αρμοί είναι παντού ίδιου πλάτους, γενικά αν βλέπεις πράγματα που δεν θα έπρεπε να είναι έτσι...

Εάν περάσει αυτό το τεστ, μετά μία βόλτα σε αντιπροσωπεία ή συνεργείο εμπιστοσύνης ΜΕ διαγνωστικό επιβάλλεται. Αν και θα πρότεινα αντιπροσωπεία, γιατί έχουν πρόσβαση στο ιστορικό συντήρησης (εάν συντηρούνταν εκεί).

Επίσης, αν έχεις πινακίδες, ένα τηλέφωνο σε γνωστό σου ασφαλιστή να δει τυχόν claims. Ξέρω βέβαια πως απαγορεύεται λόγω GDPR και κακώς στο έγραψα, δεν θα το συνιστούσα σε κανέναν, ούτε το έκανα εγώ ποτέ. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By egobrain
#705438 :s_thumbsup

Μιας και είπες για πινακίδες:
Βλέπω αρκετές αγγελίες ιδιωτών χωρίς πινακίδες. Σημαίνει αυτό οτι δεν μπορεί να γίνει βόλτα? Περιορίζει κάπου αλλου τον έλεγχο?
Το ίδιο και για έμπορο οπού σχεδόν πάντα δεν υπάρχουν πινακίδες.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#705440 Πολλοί τις βγάζουν για την φωτογραφία, δεν το έχουν όλοι με το editing! Βόλτα δεν μπορεί να γίνει αν δεν υπάρχουν καθόλου πινακίδες. Ο έμπορος μπορεί να τις έχει καταθέσει μεν, αλλά μπορεί να έχει κάποια ΔΟΚ για να γίνει η δοκιμή.
Άβαταρ μέλους
By egobrain
#705483 Μάλιστα. Άρα ούτε σε συνεργείο μπορείς να πας για έλεγχο..
Μόνο με έλεγχο μηχανικού επιτόπου που μαλλον θα είναι κουτσουρεμένος..