Πατάω πολύ κοντά στα χνάρια που άφησε ο ζόρζης και τα αναδιατυπώνω:
- 5πορτο περίπου στα 4 μέτρα
- βενζίνης, οικονομικό κι αξιόπιστο για να μην ζητάει κομμωτήρια κάθε που αλλάζει εποχή
- χρήση εντός πόλης και σε ακτίνα αναψυχής γύρω απ' τη Σαλονίκη τα ΣΚ + περιστασιακά ταξίδια σε άλλες βόρειες πόλεις
- πορτμπαγκάζ αξιοπρεπές μεταξύ των εναλλακτικών στην κατηγορία
- κάπου στα 4.000 - 4.500 ευρά
Η εμπειρία μου στ' αμάξια είναι περιθωριακή. Παρότι είμαι καμιά ντουζίνα χρόνια στο φόρουμ (+4τ), είμαι τουρίστας με αποσπασματική εικόνα γενικά, είτε απ' το οικογενειακό 406 1.6 είτε απο περιστασιακά νταλαβέρια με φιλικά του κυκλου ή νοικιάρικα. Κι αυτά όμως μόνο οδηγικά, πότε με την έγνοια του κατόχου.
Για την επιθυμητή ιπποδύναμη είμαι απροσανατόλιστος. Το γομάρι 406 με τον 16άρη το θυμάμαι μαχμουρλίδικο με ρεπρίζ υπαλλήλου τις Δευτέρες . Παρομοίως κάτι βασικές εκδόσεις στα i20 ή Panda. Δεν έχω μεράκι για γκάζια ή ροπές, αρκούμαι στη διεκπεραιωτική χρήση του αμαξιού με τη Γιάνναινα χωρίς να αγνόω πως τη δύσκολη στιγμή η ευστροφία είναι και θέμα ασφάλειας.
- Στα άλογα λοιπόν, από πόσα και κάτω καλό είναι να μην κοιτάω καν? (πχ βασικός 14άρης του 207)
- Τι ταβάνι να βάλω στα χιλιόμετρα, 100k-120k?
- Από ματιές που ρίχνω συμπαθώ πολύ το Clio mk3. Μάλλον και το 207, εξαιτίας ίσως και του οικογενειακού λιονταριού. Ανοιχτός για αξιόλογες εναλλακτικές. Mazda 2 mk3?
- Βλέπω τις αναστολές για τα μικρά τουρμπάκια οπότε θα ήθελα μια γνώμη για τον 1.2tce του Clio, είναι λαχείο η αξιοπιστία σε σύγκριση με την ατμόσφαιρα? Μία απ' τα ίδια για τις αναστολές για όσα έχουν μετατροπή σε αέριο..
- Παίζει κάποια σκάλα επιπλέον εξόδων πέρα απ' τα τέλη κυκλοφορίας στα >1350 κυβικά? Ασφάλειες, φορολογικά κοκ.
Διάβασα τα πολύ χρήσιμα του διπλανού τοπικού που 'γραψε ο σάξονας, τα επιμέρους θα τα ξαναπιάσω όταν αρχίσω τα κολυμπάω.