Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By thednick
#695826 Είμαι εδώ και καιρό σε δίλημμα για αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου με ταβάνι κάπου στα 10κ με κύριο γνώμονα την οικονομία. Κατέληξα σε αυτά τα δύο μοντέλα με βάση τα εξής:

Clio:
+ ΟΜΟΡΦΟ!
+ Αίσθηση και πάτημα στον ανοικτό δρόμο
+ Θετικές κριτικές για τον κινητήρα
+ Αν κάτσει και το sport tourer που μου αρέσει ακόμη παραπάνω, + επιπλέον χώρος αποσκευών.
- Αμφίβολο αν το diesel ταιριάζει στην περίπτωση χρήσης μου (βλ. παρακάτω) και αν θα έχω θέμα με dpf/αντλίες/κτλ.

Yaris:
+ Οικονομικό εντός πόλης
+ Αξιόπιστο
- Κατανάλωση εκτός πολης
- Συμπεριφορά εκτός πόλης (θόρυβος, πάτημα, κτλ)

Προφανώς η κατηγορία έχει πολλά, αλλά επειδή μπαίνει ο παράγοντας οικονομία, από τα υβριδικά μάλλον ξεχωρίζει το yaris, ενώ από τα diesel το clio (το EURO 6 μοντέλο) λόγω του dCI. Σε βενζίνη οι επιλογές θα ήταν και άλλες.

Αν μου έλεγε κάποιος ότι δεν θα έχω θέμα με το diesel, θα έπαιρνα το clio χωρίς δεύτερη σκέψη. Αλλά επειδή διαβάζω διάφορες ιστορίες τρόμου ότι με το diesel μπορώ να πληρώσω εύκολα πολλές φορές την τιμή του αυτοκινήτου (+ ότι θα είναι μεταχειρισμένο, οπότε δεν μπορώ να είμαι και 100% σίγουρος για το ιστορικό του) έχω δεύτερες σκέψεις. Εχω γνωστούς που υπέφεραν τόσο με diesel που δεν θέλουν ούτε να ακούσουν. Από την άλλη, στη γειτονιά βλέπω άπειρα dCI (από renault, nissan, κτλ) που δεν μπορώ να πιστέψω ότι όλοι αυτοί σκάνε 1000αρικα για πλάκα κάθε μήνα για επισκευές.

Η χρήση που σκοπεύω να κάνω είναι η εξής: Μένω Θεσσαλονίκη (όχι κέντρο όμως) και σε καθημερινή βάση κινούμαι στον περιφερειακό με ταχύτητες 80-100χλμ υπο φυσιολογικές συνθήκες, αλλά προφανώς υπάρχουν και κομμάτι στα οποία μπαίνω μεσα στην πολή (ας πούμε 50%-50%). Τα ΣΚ, όπως και το καλοκαίρι, αν όλα πάνε καλά με τον COVID και μας επιτρέψουν κάποια στιγμή να αρχίσουμε να μετακινούμαστε, σκοπεύω να κάνω χιλιόμετρα εκτός (π.χ. 200χλμ καθε ΣΚ).

Διαφορά τιμής δεν υφίσταται μεταξύ των αυτοκινήτων, γενικά θα έλεγα ότι βρίσκω και το clio κατα μ.ο. 1000-2000Ε χαμηλότερα απο το yaris (για καλοδιατηρημένα αμάξια βεβαια η διαφορά είναι πιο μικρή, οπότε θεωρώ ότι και τα δύο έχουν την ίδια τιμή).

Το ερώτημα μου είναι: Είναι επίφοβη η αγορά ενός diesel με βάση αυτό το σενάριο χρήσης? Υπάρχουν άτομα που να έχουν εμπειρία με τον dci και το τι προβλήματα βγάζει? Έψαξα σκόρπια, αλλά δεν βρήκα κάποια σαφή αναφορά πέρα από το ότι αφού έφτιαξε η renault τα παιδικά θέματα που είχε θεωρείται ένας από τους καλύτερους πετρελαιοκινητήρες.

Ευχαριστώ παρα πολύ για τον χρόνο σας! :)
Άβαταρ μέλους
By manoliossss
#695828
thednick έγραψε:Είμαι εδώ και καιρό σε δίλημμα για αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου με ταβάνι κάπου στα 10κ με κύριο γνώμονα την οικονομία. Κατέληξα σε αυτά τα δύο μοντέλα με βάση τα εξής:

Clio:
+ ΟΜΟΡΦΟ!
+ Αίσθηση και πάτημα στον ανοικτό δρόμο
+ Θετικές κριτικές για τον κινητήρα
+ Αν κάτσει και το sport tourer που μου αρέσει ακόμη παραπάνω, + επιπλέον χώρος αποσκευών.
- Αμφίβολο αν το diesel ταιριάζει στην περίπτωση χρήσης μου (βλ. παρακάτω) και αν θα έχω θέμα με dpf/αντλίες/κτλ.

Yaris:
+ Οικονομικό εντός πόλης
+ Αξιόπιστο
- Κατανάλωση εκτός πολης
- Συμπεριφορά εκτός πόλης (θόρυβος, πάτημα, κτλ)

Προφανώς η κατηγορία έχει πολλά, αλλά επειδή μπαίνει ο παράγοντας οικονομία, από τα υβριδικά μάλλον ξεχωρίζει το yaris, ενώ από τα diesel το clio (το EURO 6 μοντέλο) λόγω του dCI. Σε βενζίνη οι επιλογές θα ήταν και άλλες.

Αν μου έλεγε κάποιος ότι δεν θα έχω θέμα με το diesel, θα έπαιρνα το clio χωρίς δεύτερη σκέψη. Αλλά επειδή διαβάζω διάφορες ιστορίες τρόμου ότι με το diesel μπορώ να πληρώσω εύκολα πολλές φορές την τιμή του αυτοκινήτου (+ ότι θα είναι μεταχειρισμένο, οπότε δεν μπορώ να είμαι και 100% σίγουρος για το ιστορικό του) έχω δεύτερες σκέψεις. Εχω γνωστούς που υπέφεραν τόσο με diesel που δεν θέλουν ούτε να ακούσουν. Από την άλλη, στη γειτονιά βλέπω άπειρα dCI (από renault, nissan, κτλ) που δεν μπορώ να πιστέψω ότι όλοι αυτοί σκάνε 1000αρικα για πλάκα κάθε μήνα για επισκευές.

Η χρήση που σκοπεύω να κάνω είναι η εξής: Μένω Θεσσαλονίκη (όχι κέντρο όμως) και σε καθημερινή βάση κινούμαι στον περιφερειακό με ταχύτητες 80-100χλμ υπο φυσιολογικές συνθήκες, αλλά προφανώς υπάρχουν και κομμάτι στα οποία μπαίνω μεσα στην πολή (ας πούμε 50%-50%). Τα ΣΚ, όπως και το καλοκαίρι, αν όλα πάνε καλά με τον COVID και μας επιτρέψουν κάποια στιγμή να αρχίσουμε να μετακινούμαστε, σκοπεύω να κάνω χιλιόμετρα εκτός (π.χ. 200χλμ καθε ΣΚ).

Διαφορά τιμής δεν υφίσταται μεταξύ των αυτοκινήτων, γενικά θα έλεγα ότι βρίσκω και το clio κατα μ.ο. 1000-2000Ε χαμηλότερα απο το yaris (για καλοδιατηρημένα αμάξια βεβαια η διαφορά είναι πιο μικρή, οπότε θεωρώ ότι και τα δύο έχουν την ίδια τιμή).

Το ερώτημα μου είναι: Είναι επίφοβη η αγορά ενός diesel με βάση αυτό το σενάριο χρήσης? Υπάρχουν άτομα που να έχουν εμπειρία με τον dci και το τι προβλήματα βγάζει? Έψαξα σκόρπια, αλλά δεν βρήκα κάποια σαφή αναφορά πέρα από το ότι αφού έφτιαξε η renault τα παιδικά θέματα που είχε θεωρείται ένας από τους καλύτερους πετρελαιοκινητήρες.

Ευχαριστώ παρα πολύ για τον χρόνο σας! :)
Εγώ ως κάτοχος nissan micra του 18’ diesel μιας και φοράνε τον ίδιο κινητήρα με το clio θα σου πω ότι έχω 121000 χιλιόμετρα και δεν έχει κάνει κιχ.Το βασικό για μενα είναι το ιστορικό του αυτοκινήτου και η σωστή συντήρηση που είχε.Σαν κινητήρας ο dci με τα 90 απ όσα έχω διαβάσει κι ακούσει δεν βγάζει τόσο θέματα με το dpf.Μιας και κινείσαι και περιφερειακό Θεσσαλονίκης η κατανάλωση θα είναι γύρω στα 5 με μικτή χρήση.Πετρέλαιο βάζω πάντα το "καλό" και ως τώρα έβαζα της Avin και ήμουν πολύ ευχαριστημενος.Τώρα που άλλαξα σπίτι βάζω shell και προς το παρόν συνεχιζω να είναι ευχαριστημενος.Εγώ όσον αφορά το Yaris δεν μπορώ να εκφέρω άποψη για τον κινητήρα τον υβριδικό αλλά επειδή είχα Yaris του 09’ η ποιότητα κύλισης δεν ήταν και ότι καλύτερο και νομίζω σε μικρό ταξίδια το Clio θα είναι πολύ καλύτερο.Υπερτερεί όμως το Yaris στους χώρους στα πίσω καθίσματα σε σχέση με το Clio.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#695829 Το κύριο κριτήριό σου είναι η οικονομία, αλλά δεν έχεις συμπεριλάβει τα δύο πιο οικονομικά καύσιμα: το φυσικό αέριο κατά πρώτον και το υγραέριο, κατά δεύτερον. Αμφότερα σε εργοστασιακή εγκατάσταση.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#695840
thednick έγραψε:Η χρήση που σκοπεύω να κάνω είναι η εξής: Μένω Θεσσαλονίκη (όχι κέντρο όμως) και σε καθημερινή βάση κινούμαι στον περιφερειακό με ταχύτητες 80-100χλμ υπο φυσιολογικές συνθήκες, αλλά προφανώς υπάρχουν και κομμάτι στα οποία μπαίνω μεσα στην πολή (ας πούμε 50%-50%). Τα ΣΚ, όπως και το καλοκαίρι, αν όλα πάνε καλά με τον COVID και μας επιτρέψουν κάποια στιγμή να αρχίσουμε να μετακινούμαστε, σκοπεύω να κάνω χιλιόμετρα εκτός (π.χ. 200χλμ καθε ΣΚ).


Καλοριζικο το Κλιο. Οσο για τις "ιστοριες τρομου" των γνωστων σου

-αν πηραν ΑΡΙΣΤΟ μεταχειρσμενο εισαγωγης με λιγα χλμ
- αν συμπληρωναν ad blue χυμα απο βενζιναδικο
- αν δεν εκαναν καμια σβελτη διαδρομη για αναγεννηση
- αν εβαζαν απο ΑΠ

λογικο μου ακουγεται. Ο 1,5 dci ειναι αλεξισφαιρος κινητηρας να ξερεις, αρκει να τηρεις καποια βασικα πραγματακια.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#695841 Αν βρεθεί καλό Clio sport tourer κι αν είναι χρήσιμοι οι χώροι, μην το σκεφτείς.
Κορυφαίο
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#695842 Πόσα χιλιόμετρα το χρόνο θα κάνεις; Γιατί δεν το είδα κάπου, γι αυτό ρωτώ.
Με το μοντέλο χρήσης που μας έγραψες,και τα δύο θα είναι εξίσου οικονομικά. Εγώ θα πήγαινα στο Yaris, επειδή έχει και αυτόματο κιβώτιο και με επιπλέον Bonus την εύκολη μεταπώληση.
Άβαταρ μέλους
By rafi
#695843
Anonymous Founder έγραψε:Πόσα χιλιόμετρα το χρόνο θα κάνεις; Γιατί δεν το είδα κάπου, γι αυτό ρωτώ.
Με το μοντέλο χρήσης που μας έγραψες,και τα δύο θα είναι εξίσου οικονομικά. Εγώ θα πήγαινα στο Yaris, επειδή έχει και αυτόματο κιβώτιο και με επιπλέον Bonus την εύκολη μεταπώληση.
Ε καλα τωρα, δε μιλαμε για laguna του 2009, το clio 4 εχει απιστευτα ευκολη μεταπωληση, εκτος των αλλων οσο ηταν καινουριο ηταν στο τοπ 5 των πωλησεων ανεξαρτητα απο κατηγοριες στη χωρα μας.

.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#695856 Θα πω και εγώ μόνο την προσωπική μου εμπειρία σε σχέση με το Clio. Μετά από 175.000 χλμ σε 7 χρόνια πέρα από λάδια, φίλτρα, αλλάζουμε μόνο δίσκους τακάκια που τα τρώει γρήγορα, (αλλά δεν πάω αργά και η περιοχή έχει αρκετά έντονο ανάγλυφο), πίσω λάμπες (2 φορές) και 1 μπαταρία. Εκτός προγράμματος έχω πάει στο συνεργείο μόνο μία φορά γιατί έφαγε ένα κόλλημα το GPS αλλά απλά χρειάστηκε αναβάθμιση. Το πιο σπαστικό του στοιχείο για εμένα είναι ο αεροδυναμικός του θόρυβος από τα 120 και πάνω, κάτι που ίσως να έχει διορθωθεί μετά το Facelift. Δώσε σημασία στο test drive για αυτό.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#696014 Πάντως, έτσι όπως καταλαβαίνω τον τρόπο λειτουργίας του DPF και το πως θα οδηγάς, δεν θεωρώ να έχεις ποτέ θέμα, μιας και θα κάνει αναγέννηση. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By pro
#696034 O belgarion τα είπε μια χαρά. Έχω το clio dci του 15. Aν προσέχεις που βάζεις πετρέλαιο δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα. Από χώρους μην το φοβάσαι (το γράφω επειδή ανάφερες το tourer), φέτος έκανα 2500χλμ σε διακοπές με 4 άτομα εντελώς άνετα.
Άβαταρ μέλους
By thednick
#696043 Ευχαριστώ παρα πολύ όλους για τις απαντήσεις. Θα πάω για το Clio με τον dCI (είναι και πολύ πιο ομορφο :inlove: τουλάχιστον στα μάτια μου)!
Άβαταρ μέλους
By edmond
#696058 Στην ίδια κατηγορία ακριβώς και -μεταξύ άλλων- τα ίδια αμάξια, είχα βάλει στο μάτι πρίν 3 μήνες. Κατέληξα στο yaris, μιας και βασικότατη προτεραιότητα για μένα ήταν το αυτόματο, το hybrid είναι αποκλειστικά τέτοιο.
Άλλες λεπτομέρειες όπως λίιιγο καλύτεροι χώροι, εμφανώς καλύτερη ποιότητα, δεδομένη(φτου-φτου) αξιοπιστία, ελαφρώς καλύτερη κατανάλωση, είχα ήδη αρκετά χρόνια ρενό :lol: και -αν θες- μια μικρή(;) αβεβαιότητα για το μέλλον των ντίζελ σε Αθήνα-Θεσ.νίκη με οδήγησαν στον ιάπωνα.
Επίσης αυτόματο ρενό λιγάκι μακρυά. Το μοτέρ είναι απλά μπετόν, οι χώροι κερδίζουν πολλούς πόντους στο s/w φυσικά.
Έτσι όπως το εξηγείς, το προφίλ σου πάει για πετρέλαιο επομένως καλορίζικο το κλιό.
Ντίζελ yaris κοίταξες :shifty:
Άβαταρ μέλους
By edmond
#696059 Και για να μην editάρω,
Κατανάλωση στην πόλη έχω 4,3 και εκτός σε ταξίδι 5,3 αμφότερα νούμερα χωρίς προσπάθεια οικονομίας, ούτε και σκίσιμο βέβαια.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#696143 Σε πληροφορώ ότι είναι πολύ καλό. Και να φανταστείς ότι τα λάστιχα αν και 2ετίας, δεν τα λες και ότι καλύτερο(μάρκα CEAT :hmmm: :lol: )
Θεωρώ ότι πρέπει να είναι εφάμιλο του κλιό.
Έχω συγκρίνει πχ. περάσματα από ίδιες λακούβες ή σαμαράκια και είναι το ίδιο στοιβαρό, εώς και πιο αθόρυβο. Επίσης το υβριδικό σύστημα κρατάει τις στροφές σε χαμηλά πλαίσια -εκτός από το μουγκρητό σε τσαρούχωμα. Όσο και να φαίνεται απίστευτο, σε ταξίδι είναι αισθητότατα πιο αθόρυβο από το μεγκάν που είχα, βοηθούσε (νοτ) και το κοντό σασμάν του γάλλου.
Η εξέλιξη των πραγμάτων πιστεύω, ένα σασί Β σέγκμεντ 5ετίας, θα είναι πιο στοιβαρό-καλοφτιαγμένο από ένα C 15ετίας. Φαντάσου δλδ τα -εντελώς- νέας κοπής Β...