Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By aldo
#689524 Καλησπέρα στην παρέα.
Σε αναζήτηση αυτόν τον καιρό, οδήγησα 3 αυτοκίνητα που με ενδιέφεραν, το καθένα με τον χαρακτήρα του.

1. Mazda 2, 1.5 skyactiv G M. Hybrid 90ps.
Στα αρνητικά, σχετικά μικροί χώροι για το συνολικό του μήκος όπως επίσης και χώρο φόρτωσης. Επίσης αρνητικά για την αγορά του ίσως μπορεί να θεωρηθεί η δυσκολία εύρεσης ανταλλακτικών όπως επίσης και το υψηλό κόστος τους. (Τα τελευταία από συζητήσεις με φίλους μηχανικούς)
- Κάπως περιορισμένη ορατότητα.

Στα θετικά τώρα.
Για ατμοσφαιρικό, 1η 2η εντυπωσιακή επιτάχυνση που συγκρίνεται με turbo και ίσως ακόμα καλύτερα. Απο κει και πέρα όμως, σε ρεπρίζ κλασσικό ατμοσφαιρικό. Ο κινητήρας πολύ γραμικός, με όμορφο διακριτικό ήχο. Ηχομόνωση αρκετά καλή με ανάρτηση σχετικά σφιχτή για αυτοκίνητο πόλης, αλλά με καλή συμπεριφορά σε ελιγμούς και στροφές.
Τιμόνο υπέροχο, ακριβής και κοφτερό, όπως και κιβώτιο ταχυτήτων.
Γενικά σου δίνει μια ποιοτική αίσθηση και ικανοποίηση στην οδήγηση.
Αν καταλήξω σε ατμοσφαιρικό πόλης, θα το προτιμήσω.
Τιμή για έκδοση takumi 16.600 με μεταλλικό χρώμα.

2. Hyundai i20 1.2 84ps ατμοσφαιρικό.
Το οδήγησα στο καπάκι μετά το Mazda. Δυστυχώς δεν υπήρχε διαθέσιμη έκδοση 1.0 turbo.

Στα αρνητικά και επηρεασμένος από το Mazda, δεν ξετρελάθηκα οδηγικά. Πολύ μαλακό για τα γούστα μου τιμόνι, συμπλέκτης καθώς και κάπως ασαφές κούμπωμα στο κιβώτιο ταχυτήτων.
Ο κινητήρας όπως ήταν φυσικό, ασθενής, δίχως τπτ το ιδιαίτερο. Επίσης προσωπική πάντα άποψη, το ψηφιακό καντράν δεν με ενθουσίασε, νόμιζα πως κοιτούσα κάποιο βιντεοπαιχνίδι.

Στα θετικά οι αρκετά καλύτεροι χώροι για το μεγεθός του σε σύγκριση με το mazda καθώς και πιο επιθετικό design.
Τιμή πήρα για το 1.0 turbo έκδοση premium στα 16.500 με διχρωμία.

3. Peugeot 208 1.2 PURETECH 100 S&S BVM6

Στα αρνητικά του θα του πρόσθετα μόνο έναν δισταγμό στην εκκίνηση αν και μπορεί κατά το 15λεπτο του test drive να μην μπορούσα να βρω ακριβώς την ισορροπία συμπλέκτη - γκάζι. Δηλαδή δίσταζε να ξεκινήσει και άρπαζε κάπως απότομα.
Σασμάν καλό, αλλά όχι σαν το mazda.
Θέση τιμονιού αναγκάστηκα να το ανεβάσω λίγο μπαίνοντας στα χωράφια του καντραν. Κανένα θέμα όμως εκτός αυτού.

Όλα τα υπόλοιπα, desing μέσα έξω, χώροι και στήσιμο ήταν το καλύτερο απ όλα με πολύ καλές επιταχύνσεις, δυνατά φρένα, καλή σχετικά απόσβεση με 16αρες ζάντες και κινητήρας τουλάχιστον από τον χρόνο που το οδηγούσα να μην θυμίζει turbo σε ότι αφορά τα αρνητικά των 3κυλινδρων.

Τιμή για την έκδοση allure στο μπλε μεταλλικό χρώμα, 17.500

Επίσης οδήγησα και το 2008, αλλά με τον ίδιο κινητήρα, το μικρό 208 όπως ήταν φυσικό και λόγω βάρους, τράβαγε πολύ καλύτερα...Πιστεύω πως το 2008 θέλει τουλάχιστον τα 130 άλογα ...

Εν ολίγοις, μένει να δοκιμάσω και το fiesta μιας και πέρα από αυτά, άλλα δεν με ενδιαφέρουν. Η φωνή της συντηρητικότητας μέσα μου προτείνει το mazda 2, ως θεωρητικά πιο αξιόπιστο και πιο οικονομικό για κίνηση κυρίως μέσα σε πόλη, αλλά η φωνή του αποθημένου με ατμοσφαιρικά τόσα χρόνια, φωνάζει για το 208.... :s_crazy

Ίδωμεν....
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#689711
aldo έγραψε:η δυσκολία εύρεσης ανταλλακτικών


Δεν ισχύει κάτι τέτοιο, τουλάχιστον για καινούρια original. Κάθε Τρίτη έρχονται τα ανταλλακτικά από την Mazda Αυστρίας, αρκεί να έχει κλειδώσει την παραγγελία ως την προηγούμενη Πέμπτη. Ως στήσιμο επίσης είναι καλύτερο από το 208. Μόνο το Fiesta και το Clio είναι ισάξια. Σαν κινητήρας φυσικά, δεν μπορεί να τα βάλει με τα ισχυρότερα τουρμπάτα.
Άβαταρ μέλους
By aldo
#689715 Το 208, σου έδινε την εντύπωση πως ήσουν σε μεγαλύτερο αμάξι, ίσως γι αυτό να φαντάζει καλύτερο ως σύνολο από τα 15 λεπτά και μόνο οδήγησης. Η mazda ως ανταλλακτικά όμως, παραμένουν ακριβά σε σχέση πχ με το 208, σωστά?
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#689743 Οι ρεπριζ του Mazda είναι τραγικές.
Μιας άλλης εποχής.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#689747 Για μένα είναι εντελώς λάθος να δώσεις τους χρήματα για ένα τέτοιο μοτέρ. Ακόμη και την πόλη, υπάρχουν καλύτερα πακέτα.
Όσο όμορφο και καλοκατασκευασμένο και να είναι, δεν αρκεί χωρίς σοβαρό μοτέρ.
Άβαταρ μέλους
By aldo
#689754 Γιατί το λέτε αυτό? Αν φύγεις από τα turbo και τα full υβριδικά που είναι πανάκριβα, τι άλλες επιλογές έχεις αν θες να κινείσαι κατά 90% εντός πόλης αλλά να μπορείς να πας και ένα χαλαρό ταξιδάκι? Απλό ατμοσφαιρικό που δοκίμασα, πχ hyundai i20 84ps, ήταν εντελώς ψόφιο σε σύγκριση με το mazda, που τουλάχιστον σε 0-100 τρώει αρκετά turbo...Συμφωνώ στις ρεπριζ, αλλά που αλλού έχω λάθος, όταν μάλιστα και σε οικονομία που είδα κινήθηκε αξιοπρεπέστατα κατά την δοκιμή τουλάχιστον....
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#689764 To 0-100 δεν έχει κάποιο νόημα, σπάνια το χρησιμοποιείς σε κανονικές συνθήκες. Τα ατμοσφαιρικά μοτέρ δεν είναι τυχαίο που έχουν εξαφανιστεί σχεδόν από την αγορά για τους περισσότερους κατασκευαστές και έχουν μόνον σαν βασικές εκδόσεις στους περισσότερους.
Απλώς είναι χειρότερα. Κάνω την σύγκριση πάντα με αυτοκίνητα που οδηγώ. Τα turbo είναι πολύ πολύ πιο ευχάριστα παντού.
Άβαταρ μέλους
By aldo
#689769
Anonymous Founder έγραψε:To 0-100 δεν έχει κάποιο νόημα, σπάνια το χρησιμοποιείς σε κανονικές συνθήκες. Τα ατμοσφαιρικά μοτέρ δεν είναι τυχαίο που έχουν εξαφανιστεί σχεδόν από την αγορά για τους περισσότερους κατασκευαστές και έχουν μόνον σαν βασικές εκδόσεις στους περισσότερους.
Απλώς είναι χειρότερα. Κάνω την σύγκριση πάντα με αυτοκίνητα που οδηγώ. Τα turbo είναι πολύ πολύ πιο ευχάριστα παντού.


Οκ, στα περισσότερα δεν μπορώ να διαφωνήσω....αλλά στο θέμα κατανάλωσης το turbo εντός πόλης διαβάζω για 9-10λ. κατανάλωση σε συνθήκες σταμάτα - ξεκίνα...10λίτρα έχω και τώρα με ατμοσφαιρικό 20ετίας...
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#689778 Θαυματα δεν περιμένεις, αλλά απ οσο διαβάζω ειναι αρκετα οικονομικότερο απ τα τουρμπατα.

Σε απ ευθείας συγκριση επιδόσεων δεν εχει ελπίδα, χωρίς να σημαίνει οτι σέρνεται.
Το θέμα όμως είναι τί σου λέει σαν πακέτο για συγκεκριμένη χρήση το αμάξι. Μου φαίνεται απίθανο να μη σε καλύπτει για αστικές μετακινήσεις η ιπποδύναμη και οι ρεπρίζ του, οποτε δεν θα ηταν ο βαρύνων παράγοντας για μένα.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#689793 Επίσης όσο κι αν λέμε ότι τα (μικρά) turbo είναι εξίσου αξιόπιστα με τα ατμοσφαιρικά, μάλλον δεν ισχύει. Να ληφθεί και αυτό υπ' όψιν αν μιλάμε για βάθος χρόνου.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#689799
Anonymous Founder έγραψε:To 0-100 δεν έχει κάποιο νόημα, σπάνια το χρησιμοποιείς σε κανονικές συνθήκες. Τα ατμοσφαιρικά μοτέρ δεν είναι τυχαίο που έχουν εξαφανιστεί σχεδόν από την αγορά για τους περισσότερους κατασκευαστές και έχουν μόνον σαν βασικές εκδόσεις στους περισσότερους.
Απλώς είναι χειρότερα. Κάνω την σύγκριση πάντα με αυτοκίνητα που οδηγώ. Τα turbo είναι πολύ πολύ πιο ευχάριστα παντού.
Λόγω ρύπων βγήκαν τα μικρά Τούρμπο. Καλύτερα είναι τα ατμοσφαιρικά αλλά πρέπει να προσθέσεις τουλάχιστον 600 κυβικά για να ισοφαρίζεις το Τούρμπο.


< >
Άβαταρ μέλους
By aldo
#689884
GTS έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:To 0-100 δεν έχει κάποιο νόημα, σπάνια το χρησιμοποιείς σε κανονικές συνθήκες. Τα ατμοσφαιρικά μοτέρ δεν είναι τυχαίο που έχουν εξαφανιστεί σχεδόν από την αγορά για τους περισσότερους κατασκευαστές και έχουν μόνον σαν βασικές εκδόσεις στους περισσότερους.
Απλώς είναι χειρότερα. Κάνω την σύγκριση πάντα με αυτοκίνητα που οδηγώ. Τα turbo είναι πολύ πολύ πιο ευχάριστα παντού.
Λόγω ρύπων βγήκαν τα μικρά Τούρμπο. Καλύτερα είναι τα ατμοσφαιρικά αλλά πρέπει να προσθέσεις τουλάχιστον 600 κυβικά για να ισοφαρίζεις το Τούρμπο.


< >


Σωστά, έτσι το βλέπω και εγώ...κατά κάποιο τρόπο, είναι επιβεβλημένη "τεχνολογία"...όπως και για μικρότερους ρύπους έχουν όλα πλεόν start/stop όπου διαβάζω αρκετά παράπονα πως εκτός του αυξημένου κόστους της μπαταρίας, τους την εξαντλεί και αρκετά γρηγορότερα...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#689885
rx8_drifter έγραψε:Θαυματα δεν περιμένεις, αλλά απ οσο διαβάζω ειναι αρκετα οικονομικότερο απ τα τουρμπατα.

Σε απ ευθείας συγκριση επιδόσεων δεν εχει ελπίδα, χωρίς να σημαίνει οτι σέρνεται.
Το θέμα όμως είναι τί σου λέει σαν πακέτο για συγκεκριμένη χρήση το αμάξι. Μου φαίνεται απίθανο να μη σε καλύπτει για αστικές μετακινήσεις η ιπποδύναμη και οι ρεπρίζ του, οποτε δεν θα ηταν ο βαρύνων παράγοντας για μένα.


πολυ σωστα.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#690025 Όσο και να αγαπάω τα Mazda, στην Ελλάδα του Φεβρουαρίου 2021 αποτελούν ειδική επιλογή. Και λέω και το μήνα γιατί αν ξαφνικά αποφασίσουν να βάλουν κανέναν φόρο στα τουρμπάκια τα πράματα μπορεί να αλλάξουν. :lol:
Το Fiesta ή το 208 θεωρώ πιθανό να σε καλύψουν καλύτερα μια και συνδυάζουν την ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά με τουρμπάτους κινητήρες και λίγο καλύτερους χώρους.

Φτάξε θέμα να τα μεταφέρουμε αυτά στην ενότητα αγορά αυτοκινήτου. Εδώ είναι μόνο για εμπειρίες οδήγησης.