Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By aldo
#690076 Καλησπέρα. Μετά από μια σύντομη περιγραφή στο αντίστοιχο θέμα "οδήγησα" προβληματίζομαι αρκετά για την επιλογή ανάμεσα σε ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο και σε υπερτροφοδοτούμενο.
Κατάφερα και διάβασα αρκετά θέματα το καθένα με τα υπέρ και τα κατά του, αλλά θα ήθελα κάποια επιπλέον βοήθεια που να ταιριάζει στα δικά μου κριτήρια.

Αυτοκίνητα που με ενδιαφέρουν, είναι
mazda2, 1.5 m hybrid 90 ps - ατμοσφαιρικό.
Hyundai i 20 1.0 turbo 100ps
Peugeot 208 1.2 turbo 100ps

Tα ανωτέρω τα οδήγησα και έχω αναφέρει λεπτομέρειες στο αντίστοιχο θέμα.

viewtopic.php?f=8&t=58&start=2970

Επίσης υπάρχει σκέψη και για το opel corsa 1.2 turbo 100 ps, λόγω του ότι μου άρεσε αρκετά ο κινητήρας όταν οδήγησα το peugeot.

Το θέμα μου τώρα, είναι πως με τα σημερινά δεδομένα, το σύνολο των χιλιομέτρων θα γίνεται εντός πόλης, αλλά θα ήθελα να έχω και την δυνατότητα για χαλαρό ταξιδάκι, δηλαδή να μην με δεσμεύει αποκλειστικά εντός.

Οπότε, βασικά κριτήρια είναι κατά σειρά προτεραιότητας,
Οικονομία
Αξιοπιστία
Επιδόσεις

Τα 2 πρώτα τα τικάρει καλύτερα το mazda, αλλά οι ρεπρίζ του ήταν στα δεδομένα που έχω μάθει τόσα χρόνια από ατμοσφαιρικά, δηλαδή τπτ το ιδιαίτερο.

Επίσης να τονίσω πως το mazda 2 (για τους δικούς μου λόγους) βγαίνει περίπου 2000 ευρώ φθηνότερα του 208 και περίπου 1300 φθηνότερα του corsa k hyundai. (Στο περίπου πάντα)

Θα μου πείτε τώρα, τι θες να σου πούμε.... :lol:
Πιο πολύ την γνώμη σας μέσα στα πλαίσια μιας συζήτησης σε ένα φόρουμ....
Κουβέντα να γίνεται δηλαδή....
Άβαταρ μέλους
By nikos
#690077 Θεωρώ πως ίσως πρέπει να δεις και την εγγύηση. Να είναι μεγάλη όπως στα χιουνται. Δε νομίζω πως πρέπει να δώσεις πάνω από 16000 για μικρό ώστε να μην έχεις χασουρα μεγάλη όταν το δώσεις ενώ είναι και υπερτιμημένο ένα μικρό στα 18000
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#690081 Στην θεση σου θα επελεγα αναλογα με το ποιο μου αρεσει περισσοτερο, ποιο θα μου κοστισει λιγοτερο και ποιο θα παραλαβω συντομοτερα, γιατι δεν ειμαι απο αυτους που θα περιμεναν 5-6 μηνες για ενα αμαξι.

Η διαφορα των 2.000€ που λες ειναι πολυ σημαντικη για να αγνοηθει παντως
Άβαταρ μέλους
By aldo
#690082
Storm έγραψε:Μικρομεσαίο ή σούπερ μίνι; Μπερδεύτηκα...

Εγώ θα κοιτούσα ποιο σοβαρά το Corsa γιατί μου αρέσει περισσότερο σε σύγκριση με τα υπόλοιπα.


Ε ναι, σουπερμινι...μέχρι 4.1 μέτρα, μετά έχουμε θεματάκια στο γκαράζ....
Το corsa μαλλον Σάββατο θα πάω να το δω...
Άβαταρ μέλους
By aldo
#690085
Νίκος Παππάς έγραψε:Στην θεση σου θα επελεγα αναλογα με το ποιο μου αρεσει περισσοτερο, ποιο θα μου κοστισει λιγοτερο και ποιο θα παραλαβω συντομοτερα, γιατι δεν ειμαι απο αυτους που θα περιμεναν 5-6 μηνες για ενα αμαξι.

Η διαφορα των 2.000€ που λες ειναι πολυ σημαντικη για να αγνοηθει παντως


Για να μαι ειλικρινής το peugeot μ αρέσει περισσότερο, αλλά φοβάμαι όταν θα φύγει με τον καιρό ο ενθουσιασμός, θα μείνει η υψηλότερη κατανάλωση και στο μέλλον ΙΣΩΣ τα περισσότερα προβλήματα
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#690088
aldo έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Στην θεση σου θα επελεγα αναλογα με το ποιο μου αρεσει περισσοτερο, ποιο θα μου κοστισει λιγοτερο και ποιο θα παραλαβω συντομοτερα, γιατι δεν ειμαι απο αυτους που θα περιμεναν 5-6 μηνες για ενα αμαξι.

Η διαφορα των 2.000€ που λες ειναι πολυ σημαντικη για να αγνοηθει παντως


Για να μαι ειλικρινής το peugeot μ αρέσει περισσότερο, αλλά φοβάμαι όταν θα φύγει με τον καιρό ο ενθουσιασμός, θα μείνει η υψηλότερη κατανάλωση και στο μέλλον ΙΣΩΣ τα περισσότερα προβλήματα

Κι εμενα, αλλα οπως ειπα αλλα πραγματα θα μετρουσαν περισσοτερο. Γιατι αν η διαφορα των 2.000€ που λες γινει 3.000 λογω χειροτερης χρηματοδοτησης της Peugeot, τι να την κανεις την ομορφια;
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#690096 Τουγιότα Κορόλα 1,2 τούρβο από 18.000 (δεν έχει ζάντες).
Τζαστ σέιιν.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#690106
NiTse έγραψε:Λάβε υπόψη σου ότι στα 17500 ξεκινάει το υβριδικό yaris


Εγώ θα το κοιτούσα σοβαρά αυτό, για πόλη είναι άπαιχτο (αυτόματο, μπαίνει συχνά το ηλετρομοτέρ, άρα καίει λίγο) και σε ταξίδι όπως ένα οποιοδήποτε της κατηγορίας του. Έχω κάνει ταξίδι με ένα του 2018 και είναι μια χαρά, μόνο όταν πατάς τέρμα γκάζι μουγκρίζει, λόγω cvt (όχι περισσότερο βέβαια από ένα οποιοδήποτε αμάξι που οδηγείται με 6000σαλ). Βέβαια, σίγουρα τα λεφτά δεν είναι λίγα, αλλά επίσης σίγουρα έχει καλύτερη μεταπώληση αν θελήσεις να το δώσεις.

Από εκεί και πέρα, προσωπικά έχω εξαιρετικά άσχημη εμπειρία από όμιλο Συγγελίδη και το after sales του, άρα για εμένα Mazda και Peugeot (και τα δύο με ένα δάκρυ, γιατί συμπαθώ ιδιαίτερα τις εταιρείες) αποκλείονται από τα αποδυτήρια.

Οπότε ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ θα διάλεγα μεταξύ Corsa και i20, με το i20 να έχει ένα προβάδισμα, λόγω εγγύησης... Βέβαια, τα λεφτά δεν είναι και λίγα και η διαφορά μεταξύ των οχημάτων, τη στιγμή που όλα τα υποψήφια είναι πολύ αξιόλογα αμάξια...
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#690115 Βέβαια και η αντιπροσωπεία της Opel ανήκει στον Συγγελιδη
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#690130 Μπορώ να εκφράσω γνώμη για το Corsa που το οδήγησα (100hp αυτόματο)

Καλοί σχετικά χώροι, αν και λίγο στενό για τους πίσω
Το μοτέρ αρπάζει από χαμηλά και έχει σβελταδα. Εξαιρετική εργονομία, μπλιμπλικια τόσο όσο, δλδ φυσικοί διακόπτες όπου χρειάζεται, ευκρινεστατη οθόνη, πολύ καλό multimedia
Ανάρτηση μου άρεσε

Δεν μου άρεσε το ελαφρύ τιμόνι και ο κάποιος παραπάνω θόρυβος στην καμπίνα. Άμα το κάνεις td δώσε λίγο παραπάνω προσοχή
Α και βρήκα πολύ ευαίσθητο το πεντάλ του φρένου αλλά ίσως να είναι η δική μου αίσθηση

Μ'αρέσει πολύ και το σουλουπι του Fiesta

Μήπως το πατσετ σου πιάνει και νέο C4?
Άβαταρ μέλους
By aldo
#690132
Geralt έγραψε:Μπορώ να εκφράσω γνώμη για το Corsa που το οδήγησα (100hp αυτόματο)

Καλοί σχετικά χώροι, αν και λίγο στενό για τους πίσω
Το μοτέρ αρπάζει από χαμηλά και έχει σβελταδα. Εξαιρετική εργονομία, μπλιμπλικια τόσο όσο, δλδ φυσικοί διακόπτες όπου χρειάζεται, ευκρινεστατη οθόνη, πολύ καλό multimedia
Ανάρτηση μου άρεσε

Δεν μου άρεσε το ελαφρύ τιμόνι και ο κάποιος παραπάνω θόρυβος στην καμπίνα. Άμα το κάνεις td δώσε λίγο παραπάνω προσοχή
Α και βρήκα πολύ ευαίσθητο το πεντάλ του φρένου αλλά ίσως να είναι η δική μου αίσθηση

Μ'αρέσει πολύ και το σουλουπι του Fiesta

Μήπως το πατσετ σου πιάνει και νέο C4?


Σ ευχαριστώ.
Όχι το C4 μου πέφτει μεγάλο, γιατί με περιορίζει κάπως ο χώρος που έχω στο γκαράζ.
Το ελαφρύ τιμόνι ήταν ένας λόγος που απέρριψα το Hyundai i20, ίσως γιατί το οδήγησα λίγο μετά το mazda που το τιμόνι του ήταν κορυφαίο...
Το Fiesta ρε γμτ το έχω πάρει στραβά γιατί το έχει μια κοπέλα στην πολυκατοικία μου και τις έχει βγάλει 2 φορές πρόβλημα στην Οθόνη και μάλιστα μετά από αλλαγή...γενικώς ταλαιπωρείται από τον δεύτερο μήνα που το πήρε...

Λογικά ομως το corsa δεν έχει ίδιο τιμόνι με το 208? Αν ναι δεν μου φάνηκε τόσο ελαφρύ όσο του hyundai