Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#676759
NickTG έγραψε:Εδώ είσαι:

https://www.autotrader.co.uk/car-detail ... archad=New

Το αμάξι που θες με μια μικρή παραχώρηση στη χρονολογία.

Με τα ρέστα βάζεις το supercharger kit που ειχε βγει για το Yaris.

Materia και Nissan Cube με τα χιλια!! :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#676761 Τεσπα, αν πρέπει B-seg τότε: https://www.autotrader.co.uk/car-detail ... 016&page=1

Αν μπορεί και c-seg, τότε κάτι τέτοιο:
https://www.autotrader.co.uk/car-detail ... _12&page=1

Ή αν θέλουμε ατμόσφαιρα:
https://www.autotrader.co.uk/car-detail ... 500&page=1
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#676779
edmond έγραψε:Μιας και κοιτάς, όπως και η μισή ανγκλετέρα όπως λές, το jazz(εγκρίνω btw), υπάρχει κεισαπάν το yaris verso-s? :roll:

Υπάρχουν, αλλά ελάχιστα. Το πλησιέστερο είναι 6 ώρες μακριά. Υλικά από το parts bin της Toyota, εύπεπτο σχήμα και εσωτερικό (άνετα θα του ταίριαζε λογότυπο Daihatsu :hmmm: ), η γυάλινη οροφή πρέπει να είναι απόλαυση για πιτσιρίκια πίσω

Εικόνα
Αν και Toyotoφιλος, δεν βλέπω να υπερτερεί σε κάτι του Jazz (πέρα από την οθόνη), δεν έχει τα μαγικά κόλπα του Honda και σε τιμές είναι συγκρίσιμο.

Giuseppe Busso έγραψε:Με πολύ επιδερμική ματιά, έτσι αυθόρμητα, θα πω το Toyota Yaris, διότι ήταν το αυτοκίνητο που μου είχε αρέσει πολύ σε πρόσφατη αναζήτηση αν θυμάσαι.
Νομίζω είναι κομμένο και ραμμένο στα θέλω σου.

Το θυμάμαι, αν και IIRC εσείς κοιτούσατε το τελευταίο f/l (>2017). :hmmm: Εγώ κοιτάζω είτε τα πρώτα, είτε (με 1000-1500 αύξηση στο μπάτζετ) το 1ο f/l με τη μάσκα Χ (αν δεν κάνω λάθος, του βελτίωσαν και την ανάρτηση για να είναι λιγότερο αρτσούμπαλο). Έχεις δίκιο ότι μάλλον μου ταιριάζει, δεν το έγραψα και πολύ εύγλωττα αλλά το θεωρώ ως ασφαλή επιλογή.
Πχ. κάτι σαν αυτό

Κάτι που μας φέρνει στο εξής:
Asimov έγραψε:Zorz ειδικά το Yaris με τον 1.33 δεν είναι αυτό που νομίζεις.
Κάνε μια αναζήτηση στο διαδίκτυο για κατανάλωση λαδιού

Ξέρω ότι ο 1000άρης τσιμπάει λίγο λάδι, o 1.33 μάλλον μοιράζεται το ίδιο κουσούρι. Είναι τόσο σοβαρό; Γιατί οι VAGέληδες το παρουσιάζουν και ως feature. (έχεις πάντα φρέσκο λάδι μέσα) :shifty:


markvag έγραψε:Γιατί ντε και καλά ατμόσφαιρα μοτέρ;; :hmmm:

Με το σκεπτικό ότι δεν πρόκειται να κάνω τόσο πολλά χιλιόμετρα ώστε να κάνει αισθητή διαφορά στη κατανάλωση, στα λεφτά/ηλικία που κοιτάζω δεν υπάρχουν και πολλές τουρμποεπιλογές. Σε παραπάνω λεφτά μάλλον θα έπαιρνα ένα Fiesta Ecoboost 100
Εικόνα. Επίσης στη φιλοσοφία της λιτότητας, το μεταχειρισμένο ατμοσφαιρικό θα έχει λιγότερα πράγματα που μπορούν να πάνε στραβά. :hmmm: Αντίστοιχος είναι και ο λόγος απόρριψης των περισσότερων diesel.

Νίκος Παππάς έγραψε:Τόση λακουβα κι ανωμαλια έχει ώστε να είναι μειονέκτημα το 195/45-16?

Έχω γράψει διεξοδικό rant πρόσφατα.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#676782 Ζορζ ίσα ίσα που αυτό μου αρέσει καλύτερα οπτικά, ειδικά στα πίσω φανάρια σε σχέση με το fl.
Τέτοιο είχα οδηγήσει σε 1000άρι μάλιστα και ήταν πολύ οκ.
Φαντάζομαι με τον 1.33 θα είναι πιο σπιρτόζικο.
ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΑΝΕΣΗ σε κύλιση πάντως.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#676784
Zorz έγραψε:Ξέρω ότι ο 1000άρης τσιμπάει λίγο λάδι, o 1.33 μάλλον μοιράζεται το ίδιο κουσούρι. Είναι τόσο σοβαρό

Είναι τραγικό, την έχει πατήσει πολύς κόσμος.
Εγώ θα έπαιρνα Clio ή Fiesta που είναι και αξιόλογα στο δρόμο.
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#676787
Asimov έγραψε:Είναι τραγικό, την έχει πατήσει πολύς κόσμος.


Για πες λεπτομέρειες, φίλος με τον εν λόγω κινητήρα* έχει δώσει θετικό feedback σε 4ετή δικιά του χρήση (ούτε κιχ λέει).

*εκτός κι αν φοράει άλλο 1.33 το Auris και έκανα τρελό fail
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#676788
NiTse έγραψε:Μαζντάρα από εμένα to 1,5. Ίσως θα πρέπει να αποκλείσεις τα δύο άκρα σε πρώτη φάση δηλαδή το Swift το οποίο νομίζω είναι αρκετά έως πολύ μικρό (δεν νομίζω με την καμία να χωράει ποδήλατο) και το Jazz το οποίο θα ήταν ιδανικό μεν αλλά άμα σου βγαίνει δυσανάλογα ακριβό δεν έχει νόημα.

Τόσο μικρό το Swift; :hmmm: Μιλάμε για τη 3η γενιά, σαν κι αυτά:
https://www.autotrader.co.uk/car-detail ... 1065852424
https://www.autotrader.co.uk/car-detail ... 0295562093

Έχω δει ποδήλατο μέσα σε Panda 3 (που αποκλείεται, γιατί πρέπει να τραβήξεις το κάθισμα του επιβάτη τέρμα μπροστά και χρειάζεται ακροβατικά σαν τον Κινέζο του Ocean's Eleven), στο Swift πρέπει να χωράει αλλά δεν το έχω εξακριβώσει.

drdino έγραψε:Elise :shifty:

C-seg αποκλειεται;
Επίσης, το insurance group μην του δίνεις τόση σημασία, περισσότερη σημασία πχ έχει η διεύθυνση. Έχεις τρέξει μερικά quotes;

Ξανά; :shifty:

Εύλογα προτείνεις C segment, και η διαφορά στην απαξίωση σημαίνει ότι καταλήγουν στα ίδια λεφτά. Τα απορρίπτω πάντως, γιατί δεν χρειάζονται οι παραπάνω χώροι τους (πέρα από το caveat του ποδηλάτου), είναι μεν καλύτερα σε NVH αλλά δεν προβλέπω να κάνω τόσα χιλιόμετρα που να αξίζει. Στα μειονεκτήματα, πρέπει να πάρεις ένα μοτέρ πάνω σε κυβικά για να κινείται αξιοπρεπώς (σαν το 1.6 Ti-VCT που έβαλες παρακάτω) και το παρκάρισμα στη γειτονιά μου είναι προβληματικό. Όχι σε χάλια επιπέδου Γαμβέττα, αλλά είμαι στο ιστορικό κέντρο, υπάρχουν μετρημένες θέσεις κατοίκων on street και οι 30-40 πόντοι στο μήκος θα κάνουν διαφορά.

Εντελώς ακαδημαϊκά πάντως, σε αυτή τη κατηγορία θα κοιτούσα Civic, Focus, Ceed και ίσως το τελευταίο Αρούρις. Επίσης, σε αυτη τη κατηγορία αρχίζει να έχει νόημα το diesel.

Παρεμπιπτόντως, τα Ford όντως έχουν εδώ το μικρό κόστος συντήρησης και ανταλλακτικών που διαβάζω;

NickTG έγραψε:Το αμάξι που θες με μια μικρή παραχώρηση στη χρονολογία.

Θα κάνω ότι δεν το είδα. :ninja: Από Daihatsu μόνο Terios.

Andreasdik έγραψε:Τα γαλλικά γιατί αποκλείστηκαν;

Δεν αποκλείστηκαν αυστηρά, ίσα ίσα το Clio θαρρώ πως είναι καλύτερο σε αξιοπιστία από το κλισέ των ζημιάρικων Γαλλικών (από την άλλη Megane κλπ ούτε με σφαίρες). Εξωτερικά είναι κομψότατο (όπως και το 208), από μέσα με χαλάει ο άθλιος πίνακας οργάνων (οκ, το ψειρίζω ίσως υπερβολικά τώρα). Από κινητήρες, ο ατμοσφαιρικός 1.2 ειναι εντελώς αDynamic, ο 1.2 TCe είναι καλός αλλά είπαμε ότι θέλω να αποφύγω τα turbo. Δεν αμφιβάλλω ότι είναι καλό στο δρόμο, ως συνολικό πακέτο όμως δεν μου έκανε κλικ ως καλύτερο πχ. από το Fiesta. Βλέπω όμως ότι το προτείνετε, μαζί με τον 0.9 TCe οπότε ίσως πρέπει να το προσθέσω στα υπόψη.

Asimov έγραψε:Είναι τραγικό, την έχει πατήσει πολύς κόσμος.

Μάλλον πρέπει να το ψάξω πιο διεξοδικά τότε.

Για το Rio έχετε άποψη; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#676796
Zorz έγραψε:Για το Rio έχετε άποψη; :hmmm:


Αν αναφέρεσαι σε αυτό
Εικόνα
υπάρχει στο συγγενικο περιβάλλον. 1,2 με 80κατι άλογα.
Εξωτερικά το βρίσκω πολύ όμορφο supermini, έχει καλούς χώρους για 4 επιβάτες με 2 παιδια Δημοτικού και σύμφωνα με τον κάτοχο του απροβληματιστο.
Έχει να λέει και για την φτηνή συντήρηση έχοντας προηγούμενο ένα Forester turbo που του βγηκε κουμπαράς...
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#676799
diplomat έγραψε:
Asimov έγραψε:Είναι τραγικό, την έχει πατήσει πολύς κόσμος.


Για πες λεπτομέρειες, φίλος με τον εν λόγω κινητήρα* έχει δώσει θετικό feedback σε 4ετή δικιά του χρήση (ούτε κιχ λέει).

*εκτός κι αν φοράει άλλο 1.33 το Auris και έκανα τρελό fail
Τον ίδιο φοράει, συνήθως το πρόβλημα παρουσιάζεται μετά τις 80.000χλμ πες του φίλου σου και το κόστος αποκατάστασης είναι κάτι χιλιάρικα (και η αντιπροσωπεία επειδή συνήθως έχει λήξει η εγγύηση κάνει την πάπια).
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#676802 Καλά, το Auris 1.33 είναι fail για πολλούς λόγους πέρα από την κατανάλωση λαδιού
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#676804
NiTse έγραψε:
NickTG έγραψε:Εδώ είσαι:

https://www.autotrader.co.uk/car-detail ... archad=New

Το αμάξι που θες με μια μικρή παραχώρηση στη χρονολογία.

Με τα ρέστα βάζεις το supercharger kit που ειχε βγει για το Yaris.

Materia και Nissan Cube με τα χιλια!! :yahoo:


Και το Cube θα ήταν εύκολη αγορά για μένα αλλά κανείς δεν μας καταλαβαίνει!
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#676805
Zorz έγραψε:
NickTG έγραψε:Το αμάξι που θες με μια μικρή παραχώρηση στη χρονολογία.

Θα κάνω ότι δεν το είδα. :ninja: Από Daihatsu μόνο Terios.



Πφφφ!
Πολυ κλασικό το Terios! :thumbsdown: :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#676807
Asimov έγραψε:Καλά, το Auris 1.33 είναι fail για πολλούς λόγους πέρα από την κατανάλωση λαδιού


Κλασικός τογιοτόπληκτος ο κάτοχος. Πριν από αυτό φαντάσου είχε κορόλα στρογγυλοφάναρο σαν το δικό μου, πλην ακόμα χειρότερο (liftback, ίου).