Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By drdino
#676810
Zorz έγραψε:
Παρεμπιπτόντως, τα Ford όντως έχουν εδώ το μικρό κόστος συντήρησης και ανταλλακτικών που διαβάζω;


Ναι, έχεις δε και την επιλογή των motorcraft ανταλλακτικών για ακόμα χαμηλότερα κόστη. Επίσης πολλά μτχ ανταλλακτικά/είδη φανοποιείας κλπ σε κοψατζήδες κλπ.

Zorz έγραψε: Clio


Θα το ξαναβάλω τότε:
https://www.autotrader.co.uk/car-detail ... 016&page=1
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#676819
drdino έγραψε: σε κοψατζήδες κλπ.

ο κοψατζης ειναι τα μεταχειρω ανταλλακτικα? :s_laughat

τα motorcraft δεν ηταν παλια τα γνησια ανταλλακτικα για φορντ?
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#676823
drdino έγραψε:Θα το ξαναβάλω τότε:
https://www.autotrader.co.uk/car-detail ... 016&page=1

Ουαου πολύ καλές τιμές έχουν εκεί τα μεταχειρα.
Εδώ το αντίστοιχο έχει κάνα διχιλιαρο (σε ευρώ) πάνω τουλάχιστον
Όταν μπορείς να πάρεις ένα Clio ή Fiesta σε αυτά τα λεφτά δεν έχεις κανένα λόγο να κοιτάς yaris
Άβαταρ μέλους
By drdino
#676824
dimviii έγραψε:
drdino έγραψε: σε κοψατζήδες κλπ.

ο κοψατζης ειναι τα μεταχειρω ανταλλακτικα? :s_laughat

τα motorcraft δεν ηταν παλια τα γνησια ανταλλακτικα για φορντ?
Ναι για τον κοψατζή

Motorcraft είναι τα ανταλλακτικά για πιο παλιά Ford, παλιότερα δεν ξέρω να σου πω την αλήθεια τι ήταν...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#676827 παλια κατα 99,9% ,οταν πηγαινες σε φορντ να παρεις ανταλλακτικα,ολα εγραφαν motorcraft στα κουτια.
Το θυμαμαι παρα πολυ καλα,ασπρα κουτια με κοκκινο ηταν.


edit
Εικόνα


edit 2
https://en.wikipedia.org/wiki/Motorcraft
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#676828 Δεν ξέρω καθόλου την αγορά εκεί, αλλά αν θέλεις κάτι άνετο ένα τέτοιο πόσο έχει;

https://www.car.gr/32622058-citroen-c3- ... 2hp-5d-eu6
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#676882
cosneo έγραψε:υπάρχει στο συγγενικο περιβάλλον. 1,2 με 80κατι άλογα.
Εξωτερικά το βρίσκω πολύ όμορφο supermini, έχει καλούς χώρους για 4 επιβάτες με 2 παιδια Δημοτικού και σύμφωνα με τον κάτοχο του απροβληματιστο.
Έχει να λέει και για την φτηνή συντήρηση έχοντας προηγούμενο ένα Forester turbo που του βγηκε κουμπαράς...

Ναι, αυτό το Rio κοιτάζω (όχι της Αχαΐας, ούτε της Βραζιλίας δυστυχώς!) και μπορώ να πω ότι το καλοκοιτάζω κιόλας. Quantum leap σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά.

NickTG έγραψε:Και το Cube θα ήταν εύκολη αγορά για μένα αλλά κανείς δεν μας καταλαβαίνει!

Η δεξιοτίμονη αγορά σημαίνει ότι ενίοτε πετυχαίνεις εδώ διάφορα σπάνια γιαπωνέζικα πουλιά, το αν θα αγόραζα ένα όμως είναι άλλου παπάfunky ευαγγέλιο...

drdino έγραψε:
Zorz έγραψε:Παρεμπιπτόντως, τα Ford όντως έχουν εδώ το μικρό κόστος συντήρησης και ανταλλακτικών που διαβάζω;

Ναι, έχεις δε και την επιλογή των motorcraft ανταλλακτικών για ακόμα χαμηλότερα κόστη. Επίσης πολλά μτχ ανταλλακτικά/είδη φανοποιείας κλπ σε κοψατζήδες κλπ.

Μετράει αυτό, ευχαριστώ. Για το insurance group που ξέχασα να απαντήσω νωρίτερα, εστιάζω σε αυτό γιατί είναι η μόνη παράμετρος που μπορώ να ελέγξω (δεν νομίζω να άλλαξε κανείς διεύθυνση και επάγγελμα μόνο και μόνο για φτηνότερη ασφάλεια). Έχω κάνει διάφορα δοκιμαστικά quotes σε moneysupermarket, comparethemarket κλπ, μιλάμε για £700 και βάλε (και συνήθως τα φτηνότερα από αυτά είναι με black box). :lipsealed: Η δε Aviva όπου έχω έκπτωση ως ήδη πελάτης έδωσε τετραψήφιο ποσό, ενώ η Direct Line δεν δίνει κάν quote.

Andreasdik έγραψε:Δεν ξέρω καθόλου την αγορά εκεί, αλλά αν θέλεις κάτι άνετο ένα τέτοιο πόσο έχει;
https://www.car.gr/32622058-citroen-c3- ... 2hp-5d-eu6

Άνετο ναι, αλλά αξιόπιστο :hmmm: Το C3 είναι εμφανίσιμο, χωρίς να μου κάνει κλικ σε άλλους τομείς.

Από τιμές, τα 1.2 Puretech παραπλήσιας ηλικίας έχουν 5-5,5 χιλιάδες. Λχ:
https://www.raccars.co.uk/car-58259272?i=1&m=vd
https://www.autotrader.co.uk/car-detail ... 1246419185

Ενώ έχει και φτηνότερα με τον αειθαλή TU (όπως θα έγραφαν κάποτε τα περιοδικά):
https://www.autotrader.co.uk/car-detail ... 9183906565

Asimov έγραψε:
drdino έγραψε:Θα το ξαναβάλω τότε:
https://www.autotrader.co.uk/car-detail ... 016&page=1

Ουαου πολύ καλές τιμές έχουν εκεί τα μεταχειρα.
Εδώ το αντίστοιχο έχει κάνα διχιλιαρο (σε ευρώ) πάνω τουλάχιστον
Όταν μπορείς να πάρεις ένα Clio ή Fiesta σε αυτά τα λεφτά δεν έχεις κανένα λόγο να κοιτάς yaris

Έχει κάτι ιδιαίτερο το συγκεκριμένο απλά μπήκε ενδεικτικά; Γιατί είναι στου διαόλου τη μάνα. :hmmm: Κοιτάζω κιόλας τη κάρτα-κλειδί και μου ανάβουν λίγο τα λαμπάκια γιατί θυμάμαι το αντίστοιχο keyless ignition του Micra k12. :lipsealed:

Τα Clio με τον ίδιο κινητήρα έχουν εδώ πάνω 5,5 με 6,5 χιλιάδες (αναλόγως ηλικίας και έκδοσης). Ενδεικτικά:
https://www.raccars.co.uk/car-58170934?i=5&m=vd
https://www.raccars.co.uk/car-58255454?i=7&m=vd
https://www.autotrader.co.uk/car-detail ... 1206330238
https://www.autotrader.co.uk/car-detail ... 1045792714

Σε αυτά τα λεφτά, ένα ελαφρώς παλιότερο Fiesta Ecoboost μου φαίνεται καλύτερη επιλογή, ειτε σε Zetec, είτε σε Titanium. :hmmm: Όπως και κάμποσα Rio έστω και με τον μικρό κινητήρα, που έχουν ακόμα υπόλοιπο εργοστασιακής εγγύησης.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#676896
Zorz έγραψε: 30-40 πόντοι στο μήκος θα κάνουν διαφορά.


Γνωστό αυτό γενικά. Και λιγότεροι πόντοι κάνουν διαφορά... Αν ξέρεις όμως να το χειρίζεσαι δεν έχει τόσο σημασία το μήκος... :shifty: :shifty: Έτσι μου είπαν, δεν ξέρω... :shifty: :shifty:


Κοίτα, οι επιλογές σου είναι οι εξής (αφού αποκλείουμε Toyota με Vvti μοτέρ):

Kia Rio
Mazda 2
Lotus Elise.

Πρότασή μου; Η Lotus με σχάρα για ποδήλατο :rtfm: :s_yes . Μαζεμένη σε διαστάσεις, ευέλικτη, οικονομική σε κατανάλωση, δεν θα σε προδώσει σε επαρχιακό δρόμο :s_wink , με μία μικρή παραχώρηση στους χώρους για επιβάτες (τί να τους κάνεις τους επιβάτες;; τζάμπα βάρος - κατανάλωση, κτλ) και στην ηχομόνωση και γενικά μόνωση, αλλά δεν βρέχει εκεί συχνά, δεν νομίζω να έχεις θέμα... Στη χειρότερη πετάς και λίγο γόνο πέστροφα μέσα και έχεις φρέσκο ψάρι για την επόμενη καραντίνα :s_yes .

Αν δεν βρεις καλή Lotus στο budget που έχεις, τότε χτυπάς όποιο από τα άλλα δύο βρεις σε καλύτερη κατάσταση. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#676953 Σε αυτή τη περίπτωση ποιός είναι ο καλύτερος τρόπος για να δέσουμε το ποδήλατο ώστε να μειωθούν οι αεροδυναμικές αντιστάσεις; :hmmm:

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By markvag
#676996 Τελικά μία Elise είναι πραγματικό MPV! :s_yes
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#677211 Κι εγώ αν πρέπει να μείνεις στην κατηγορία θα έλεγα Fiesta, Mazda 2. Το 2 όμως δεν είναι πολύ μικρό; Και υστερούσε σε ηχομόνωση είχα ακούσει.
Αλλά εφόσον θέλει χειροκίνητο και ατμοσφαιρικό αν δεχόταν πιο μεγάλο θα έλεγα Mazda 3.
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#677267
sknipper έγραψε:Κι εγώ αν πρέπει να μείνεις στην κατηγορία θα έλεγα Fiesta, Mazda 2. Το 2 όμως δεν είναι πολύ μικρό; Και υστερούσε σε ηχομόνωση είχα ακούσει.
Αλλά εφόσον θέλει χειροκίνητο και ατμοσφαιρικό αν δεχόταν πιο μεγάλο θα έλεγα Mazda 3.


Το Mazda 3 αυτής της γενιάς είναι επίσης πολύ συμπαθητικό (η καμπίνα μέσα με τις οθονούλες και τα χειριστήρια σε πολλά επίπεδα θυμίζει προχειροσχεδιασμένη εκδοχή του Civic, χωρίς να είναι λόγος απόρριψης αυτό). Απλώς δεν κοιτάζω C segment για τους λόγους που έγραψα στη προηγούμενη σελίδα, χειρότερη κατανάλωση, παραπάνω VED band και πιο ζόρικο παρκάρισμα.

Το Swift όντως πρέπει να είναι απαγορευτικά μικρό από μέσα (3.85μ μήκος, 2.43μ μεταξόνιο, 528 λίτρα με κατεβασμένα καθίσματα):
Εικόνα

Κρίμα δηλαδή, γιατί κατά τα άλλα τικάρει πολλά κουτάκια. :( Το Mazda 2 όμως φαίνεται επαρκές (3.92μ / 2.49μ / 787 λίτρα αντίστοιχα):
Εικόνα

:hmmm: Fiesta και Rio (ειδικά το 2ο) είναι ακόμα πιο ευρύχωρα από μέσα.

ΥΓ: αναπάντεχη πηγή, αλλά έχει ακριβώς τις μετρήσεις που ψάχνω. Ενδιαφέρουσα επίσης η σύγκριση στο άνοιγμα (ύψος, πλάτος) της 5ης πόρτας
https://www.ridc.org.uk/features-review ... hatch-2010
https://www.ridc.org.uk/features-review ... hatch-2010
https://www.ridc.org.uk/features-review ... -5dr-hatch
https://www.ridc.org.uk/features-review ... hatch-2011