drdino έγραψε:Kάνει τρομερή διαφορά η ύπαρξη αεραγωγών γιατί σημαντικό κομμάτι της "άνεσης" είναι αποτέλεσμα της άμεσης ροής του αέρα που έρχεται από αυτούς, ειδικά σε μικρές/μεσαίες διαδρομές.ΑΚΡΙΒΏΣ
Asimov έγραψε:Μόνο το 3008
Το 2008 δεν έχει (στην έκδοση allure τουλαχιστον)
Σημαντική έλλειψη, να τα λέμε αυτά
Θα μου πεις, εδώ κυκλοφορούν αμάξια των 30k που δεν έχουν
ε μη το συζητάμε τότε.
Βλέπεις, υπάρχει και απόλυτη σύμπνοια για το θέμα.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
markvag έγραψε:Ακόμα δεν έκλεισε το 3008;;
Γιατί ρε παιδιά, το δίνουν τσάμπα πουθενά και χάνω κάτι;
Asimov έγραψε:Αλήθεια είναι αυτό, αν και σαν τους τογιοταιους δεν έχειΤο διαψεύδω οριζοντίως, διαγωνίως και καθέτως. Σαν τους Fordακιδες και τσ' Alfisti δεν έχει.
Από το Redmi Note 8 Pro
Fiat Panda 7,6l/100km
Asimov έγραψε:Αλήθεια είναι αυτό, αν και σαν τους τογιοταιους δεν έχει
Ζω για την στιγμή που η εγχώρια τογιότα θα βγεί στην γύρα για να ψαρέψει καμιά πώληση. Το στυλάκι (για να μην πω η αδιαφορία--> δεν σηνώνονται καν από το γραφείο τους) των πωλητών, έχει καταντήσει τραγικό. Έχουν σιγουράκι όμως την εμμονή των Ελλήνων για τα προϊόντα της μιας και κουμπώνουν μια χαρά στο εγχώριο γενικότερο προφίλ χρήσης-κτήσης.
gianik έγραψε:γίνανε όλοι funboys της Πεζό Edmond μου....
Όπου πρίμιουμ, ο Έλληνας πρώτος
Κρυφοκοιτάζω αυτό
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/31516057-peugeot-2008
Πρίν γίνει πρίμιουμ
gianik έγραψε:γίνανε όλοι funboys της Πεζό Edmond μου....
Πως να διαφωνήσω; δεν γίνεται.
Με τα δεδομένα που έχει θέσει η Ασίμω θα πω την πρότασή μου και ας με βρίσει. Το αμάξι που του πάει γάντι με βάση τα γενικά δεδομένα είναι το Skoda Kamiq. Το οποίο κάθε άλλο παρά άσχημο βρίσκω.
Giuseppe Busso έγραψε:Είναι χάλια, αλλά συμφωνώ ότι είναι το πιο τίμιο SUV VAG που κυκλοφορεί. Πολύ πιο τίμιο από τα εξίσου άσχημα, πιο ακριβά και με πολύ χειρότερα πλαστικά ξαδερφακια του της VW.gianik έγραψε:γίνανε όλοι funboys της Πεζό Edmond μου....
Πως να διαφωνήσω; δεν γίνεται.
Με τα δεδομένα που έχει θέσει η Ασίμω θα πω την πρότασή μου και ας με βρίσει. Το αμάξι που του πάει γάντι με βάση τα γενικά δεδομένα είναι το Skoda Kamiq. Το οποίο κάθε άλλο παρά άσχημο βρίσκω.
Δικά μου λεφτά για να το αγοράσω δεν θα έδινα πάντως
Giuseppe Busso έγραψε:gianik έγραψε:γίνανε όλοι funboys της Πεζό Edmond μου....
Πως να διαφωνήσω; δεν γίνεται.
Με τα δεδομένα που έχει θέσει η Ασίμω θα πω την πρότασή μου και ας με βρίσει. Το αμάξι που του πάει γάντι με βάση τα γενικά δεδομένα είναι το Skoda Kamiq. Το οποίο κάθε άλλο παρά άσχημο βρίσκω.
+1
του το εχω προτείνει , μαζί με το i-30 το 5πορτο....
Το i30 είναι χαμηλό και με χώρο αποσκευών σαν του Focus οπότε απορρίπτεται
Δεν βλέπω τι ομορφότερο έχει το Kamiq από το Scala (467 λίτρα χώρο αποσκευών) που και χώρους έχει, και φθηνότερο είναι. Και μοιάζει και πάρα πολύ με το Kamiq (για την ακρίβεια, εμένα μου φαίνεται πιο όμορφο).
Και τα δύο είναι βέβαια απολύτως αδιάφορα σαν οχήματα σχεδιαστικά, ενώ τεχνολογικά είναι μια χαρά, σαν κλασικά VAG.
Ταπεινή γνώμη κάποιου που δεν δίνει σημασία στους αεραγωγούς πίσω μεν , αλλά θεωρεί τον αυτόματο κλιματισμό σαν απολυτως απαραίτητο δε. Κάποιοι το τελευταίο το θεωρούν gadgetιά που χαλάει αν θυμάμαι...
Τέλος, κανένα από αυτά που αναφέρθηκαν δεν ακουμπάει την συνολική ποιότητα ενός 3008, έστω και σε βασική έκδοση. Έχω την εντύπωση πάντως πως κάποια Business έκδοση του 3008 που δινόταν σε leasing είχε τιμή πώλησης καινούριου στα 22Κ ώστε να είναι κάτω από 17Κ ΛΤΠΦ κάποια στιγμή. Δεν ξέρω τι παίζει τώρα και αν το συνεχίζει αυτό η Peugeot, λογικά όχι γιατί υπάρχει και το 2008 και θα το κανιβάλιζε κάτι τέτοιο άσχημα...
Όπως και να 'χει, αν μπεις σε ένα 3008 και μετά στα υπόλοιπα που αναφέρθηκαν, καταλαβαίνεις την (τεράστια) διαφορά που υπάρχει. Εμένα δεν με ενθουσίασε και μάλιστα αρνήθηκα σθεναρά να δεχτώ ένα diesel EAT8 λόγω του... diesel, αλλά είναι κλάσεις καλύτερο αμάξι, από τα άλλα, ας μην κρυβόμαστε.
Γνώμη μου είναι να μην το απορρίψεις έτσι απλά πάντως (Τάσος).