Αλλά μόλις ανοίξουμε, πρέπει να αποφασίσω.
Σε κάθε στροφή τρέμεις ότι θα το χάσεις.
Δεν περιμένω από ένα SUV να στρίβει όπως το Focus μου, αλλά αυτό είναι το άλλο άκρο.
Asimov έγραψε:Χειρότερη συμπεριφορά δεν πρέπει να έχει αυτοκίνητο.Ομολογώ ότι κι έμενα έτσι μου φάνηκε όταν το έκανα TD.
Σε κάθε στροφή τρέμεις ότι θα το χάσεις.
Δεν περιμένω από ένα SUV να στρίβει όπως το Focus μου, αλλά αυτό είναι το άλλο άκρο.
Ένα άλλο που με ενόχλησε, αλλά τελικά μάλλον είναι κοινό σε όλα τα SUVλακια, είναι πολύ χοντρή η κολώνα μεταξύ των πορτών, κόβει σημαντικά το πεδίο όρασης όταν πας να στρίψεις αριστερά πχ και κοιτάς να δεις εάν έρχεται
Και στο 3008 το είδα και στο Grandland, αλλά στο c5 μου φάνηκε πιο έντονο
Ίσως επειδή δεν μ'αρεσε
https://www.4troxoi.gr/dokimes/sygkriti ... H06uDC0BCc
TOYOTA C-HR 1.8 HYBRID e-CVT TIMH: 26.200 ευρώ
PEUGEOT 2008 1.5 BLUE HDi 130 EAT8 TIMH: 31.900 ευρώ
Bonus πίσω διπλά ψαλίδια για τον Ιάπωνα και άξονα για τον Γάλλο
5700 ευρώ διαφορά...
Επίσης δεν γράφει ποια έκδοση του 2008 συγκρίνει και τι εξοπλιστικές διαφορές έχει αυτή σε σχέση με την συγκεκριμένη του CHR.
Τέλος, σε χώρους, επιδόσεις και κιβώτιο το 2008 είναι πολύ ανώτερο.
Το cvt καταστρέφει για μένα ένα αρκετά ικανό αυτοκίνητο.
Πέραν αυτού όμως, στα 30.000 υπάρχουν και άλλες επιλογές εκτος του 2008