Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#663730 Δεν προσφέρουν όλα τα SUV την φόρτωση μέχρι επάνω, στο εταιρικό T-roc για παράδειγμα, η εταζέρα είναι πολύ μικρή, σαν hatchback, οπότε δεν μπορείς να το κάνεις αυτό.
Σε άλλα γίνεται, σίγουρα στο Kadjar που το έχω δει ή γενικώς σε αυτά που έχουν σχήμα πιο κλασικό και λιγότερο κουπέ.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#664026 Στο Caliber της μάνας μου είναι τόσο υπέρ της φόρτωσης έως πάνω που έχουν βάλει και πτυσσόμενη εταζερα.
Πάντως και στο Sirion μια χαρά φορτώνεις μέχρι πάνω χωρίς να είναι SUV.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#666657 Η αλήθεια είναι πως βολεύει ιδιαίτερα.
Είναι από τα χαρακτηριστικά που θα ήθελα στο επόμενο.
Άβαταρ μέλους
By Serf
#708584 Σε 5 μήνες λήγει το leasing. Οπότε πλέον η αναζήτηση αρχίζει να ψιλοεπείγει δεδομένου και του χρόνου παράδοσης κάποιων. Όπως έχει συζητηθεί διεξοδικά στο viewtopic.php?f=8&t=58&start=3015#p707786, έχουμε δει και σκεφτόμαστε πλέον το Tesla Model 3. Στα των SUV το Σάββατο είδαμε από κοντά το XC40 και περιμένουμε να κλείσουμε test drive. Πήραμε προσφορά για το plug-in υβριδικό T4 R-design, όπου λόγω εταιρικού ΑΦΜ δίνεται έκπτωση ~11% !!! Από τα 52k στα 46+k. Το μεγάλο πλεονέκτημα (στα χαρτιά τουλάχιστον ) του XC40 είναι ότι ο χώρος αποσκευών δεν περιορίζεται στην Hybrid έκδοση επειδή οι μπαταρίες είναι κάτω από τον χώρο επιβατών. Έχει κάποιο "λάκο η φάβα"; Γιατί δεν έχουν ακολουθήσει την ίδια προσέγγιση και οι υπόλοιποι κατασκευαστές Hybrid και στα αυτοκίνητά τους μειώνεται πολύ ο χώρος αποσκευών εξαιτίας των μπαταριών;

Θα δούμε σίγουρα και το 3008 και βλέπουμε.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#708591 DS7; Βγαίνει πολύ ακριβό;
https://www.dsautomobiles.gr/vehicle/ds ... k/e-tense/
C5 Aircross; Λογικά θα είναι φθηνότερο από το Volvo.
https://www.citroen.gr/vehicle/c5-aircr ... in-hybrid/
Άβαταρ μέλους
By mirage
#708594
Serf έγραψε:Σε 5 μήνες λήγει το leasing. Οπότε πλέον η αναζήτηση αρχίζει να ψιλοεπείγει δεδομένου και του χρόνου παράδοσης κάποιων. Όπως έχει συζητηθεί διεξοδικά στο viewtopic.php?f=8&t=58&start=3015#p707786, έχουμε δει και σκεφτόμαστε πλέον το Tesla Model 3. Στα των SUV το Σάββατο είδαμε από κοντά το XC40 και περιμένουμε να κλείσουμε test drive. Πήραμε προσφορά για το plug-in υβριδικό T4 R-design, όπου λόγω εταιρικού ΑΦΜ δίνεται έκπτωση ~11% !!! Από τα 52k στα 46+k. Το μεγάλο πλεονέκτημα (στα χαρτιά τουλάχιστον ) του XC40 είναι ότι ο χώρος αποσκευών δεν περιορίζεται στην Hybrid έκδοση επειδή οι μπαταρίες είναι κάτω από τον χώρο επιβατών. Έχει κάποιο "λάκο η φάβα"; Γιατί δεν έχουν ακολουθήσει την ίδια προσέγγιση και οι υπόλοιποι κατασκευαστές Hybrid και στα αυτοκίνητά τους μειώνεται πολύ ο χώρος αποσκευών εξαιτίας των μπαταριών;

Θα δούμε σίγουρα και το 3008 και βλέπουμε.

Γιατι και η SPA πλατφόρμα (στην οποία βασιζονται τα μεγαλύτερα μοντελά) και η CMA του XC40 είναι σχεδιασμένες εξαρχής για PHEV και το battery pack βρίσκεται μέσα στο κεντρικό τούνελ και όχι στον χώρο αποσκευών ή καπου αλλό στο πάτωμα. Βέβαι το κεντρικό τουνελ είναι αρκετά ψηλό.
Άβαταρ μέλους
By Serf
#708597 Θέλω να αποφύγω τις "βάρκα στο γυαλό" λύσεις, όπου έχω κατατάξει τα Citroen για κάποιο λόγο. Δεν έχω αυταπάτες ότι ένα SUV είναι σπορ, αλλά υποθέτω ότι ένα Volvo R-Design είναι αρκετά λιγότερο βάρκα από ένα Citroen DS7.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#708602 Για το Aircross έχουν πει και άλλοι πως είναι πολύ μαλακό (δεν το έχω οδηγήσει, γιατί δεν έβγαινε με τον 1.2 όταν διάλεγα εταιρικό), αλλά το DS7 νομίζω δεν έχει την ίδια φήμη.
Μήπως να το δεις μόνος σου;
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#708603 Μονο και μονο για τους πολλαπλους πισω στο DS7 θα το εκανα μια δοκιμη. Αφου θα πας για το 3008, ποσο διαφορετικο να ειναι;
Άβαταρ μέλους
By mirage
#708607 Και στο Hybrid4 3008 η αναρτηση είναι πολλαπλών συνδέσμων. Εγώ θα έριχνα και μια ματιά στο Kuga PHEV.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#708610 επειδη οδηγησα προσφατα το C5 aircross εκτεταμενα και ειχα την ευκαιρια να συγκρινω με το 5008 μου , μια συντομη συγκριση παρακατω

- C5 ειναι πιο μαλακο... εμενα δε με πειραζει αυτο ισα ισα που μαρεσει η αιθηση βαρκας αλλα εσυ θα το προσεξεις
- το C5 μεσα ακομα και στην πιο καλη εκδοση ειναι λιγο... παιδικο σε σχεση με το 3008/5008 οσον αφορα τα υλικα και τη σχεδιαση , ακομα και τα γραφικα και οι ηχοι στις οθονες παρολο που ειναι η ιδιες λειτουργιες ειναι λιγο 'σπαστικα'
-το C5 το βρηκαμε λιγο στενοχωρο για τους πισω, και τα παιδια και η γυναικα που το δοκιμασαν πισω το ιδιο μου ειπαν. γενικα αν εχεις αναγκη για χωρους ισως δεν ειναι απο τα πιο ευρυχωρα
-ωραιο το 8αρι κιβωτιο με τον πετρελαιο 1500αρη στην πολη πολυ ομαλο (πετρελαιο δε θα επαιρνα αλλα λεμε τωρα..)
-το C5 ειναι λιγο πιο ψηλο

Γενικα μου αφησε την αισθηση ενος πολυ ευκολου στην οδηγηση αμαξιου . Η αισθητικη του απεξω ειναι λιγο περιεργη αλλα δεν ειναι κακο

το DS7 αν οδηγησεις ειναι πολυ διαφορετικο, και σε πατημα και σε ομορφια μεσα

και τελος μια συμβουλη οτι και να παρεις: παρε την πιο ακριβη εκδοση που μπορεις με τον περισσοτερο εξοπλισμο
και την πανοραμικη , αλλαζει ολο το αυτοκινητο
Άβαταρ μέλους
By GTS
#708613
Serf έγραψε:Σε 5 μήνες λήγει το leasing. Οπότε πλέον η αναζήτηση αρχίζει να ψιλοεπείγει δεδομένου και του χρόνου παράδοσης κάποιων. Όπως έχει συζητηθεί διεξοδικά στο viewtopic.php?f=8&t=58&start=3015#p707786, έχουμε δει και σκεφτόμαστε πλέον το Tesla Model 3. Στα των SUV το Σάββατο είδαμε από κοντά το XC40 και περιμένουμε να κλείσουμε test drive. Πήραμε προσφορά για το plug-in υβριδικό T4 R-design, όπου λόγω εταιρικού ΑΦΜ δίνεται έκπτωση ~11% !!! Από τα 52k στα 46+k. Το μεγάλο πλεονέκτημα (στα χαρτιά τουλάχιστον ) του XC40 είναι ότι ο χώρος αποσκευών δεν περιορίζεται στην Hybrid έκδοση επειδή οι μπαταρίες είναι κάτω από τον χώρο επιβατών. Έχει κάποιο "λάκο η φάβα"; Γιατί δεν έχουν ακολουθήσει την ίδια προσέγγιση και οι υπόλοιποι κατασκευαστές Hybrid και στα αυτοκίνητά τους μειώνεται πολύ ο χώρος αποσκευών εξαιτίας των μπαταριών;

Θα δούμε σίγουρα και το 3008 και βλέπουμε.


O ηλεκτροκινητηρας στο Βολβο ειναι στον πισω αξονα; Δες και Χ1 υβριδικο, 3008 υβριδικο οπως ανεφερες υπαρχουν και διαφορα Range Rover υβριδικα.