Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#659892 Α δεν αντελήφθην ότι μιλάτε για Ολλανδία.
Ρώτησα επειδή Ελλαδα οι επιλογές σε μτχ είναι φοβερά περιορισμένες αν δεν μιλάμε για premium.

BTW Lexus CT = Τουγιότα Αουρης χιμπριντ ήτοι προηγούμενη γενιά υβριδικής τεχνολογίας ήτοι μιεχ

C-HR χιμπριντ βγαίνουν πολύ ακριβά;
Άβαταρ μέλους
By markvag
#659899
Giuseppe Busso έγραψε:Γκάζια, αυτόματο, ποιότητα, στρίψιμο, χώρους. Μόλις έκανες περιγραφή ένα Α3.
Γελάσαμε με τη Τζιουλιέτα :lol:
Το V40 δεν έχει ούτε γκάζια, ούτε χώρους. Για στρίψιμο δεν εκφέρω άποψη. Στρίβω και τα καροτσάκια του σούπερ μάρκετ.


Το V40 με το 1,6Τ βενζίνης μια χαρά γκάζια έχει. Και στρίβει καλύτερα από το Α3.

Chris έγραψε:
@ μαρκβαγκ. Ναι, απο ανατολιτικα μονο κια μπορω να σκεφτω κι εγω, αλλα ποιο? Ceed?


Ναι.


Chris έγραψε:edit ξεχνα τα τα κια. Ενα ceed αυτοματο βρισκω, κι αυτο τριπορτο. Θα τα κοιτουσα σοβαρα αν πηγαινα για suv


Το ξέχασα. Με γεια το Mazda 3, που δεν σου αρέσουν τα Απωανατολίτικα, αλλά σ'αρέσουν τα Mazda, που είναι Κατωανατολίτικα. :x

:lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#659919
EDDIE_147 έγραψε:Α δεν αντελήφθην ότι μιλάτε για Ολλανδία.
Ρώτησα επειδή Ελλαδα οι επιλογές σε μτχ είναι φοβερά περιορισμένες αν δεν μιλάμε για premium.

BTW Lexus CT = Τουγιότα Αουρης χιμπριντ ήτοι προηγούμενη γενιά υβριδικής τεχνολογίας ήτοι μιεχ

C-HR χιμπριντ βγαίνουν πολύ ακριβά;


απο τεχνολογία μπορεί ,σε ανάρτηση και ποιότητα εσωτερικού ,τουλάχιστον, υπάρχει αισθητή διαφορά.
Το πεδίο του παραμένει η οικονομία σε αστικές διαδρομές , προφανώς.

θα έκλινα προς Volvo απο τη λίστα αλλά μου αρέσει η AR. Στο εσωτερικό είναι καλοσχεδιασμένη, η ποιότητα είναι μέτρια, έχει καλή οδηγική συμπεριφορά, σε diesel πόσα προβλήματα να βγάλει ?
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#659974 Από την αρχή σκέφτηκα το Mazda 3. Έχει στυλ, ξεχωρίζει και στα μάτια μου όμορφο, είναι κάπως μεγάλο, καλό στο δρόμο, οικονομικό, και πάνω από όλα ιαπωνικό. Δεν κάνει για Ελλάδα λόγω ατμόσφαιρας επιδόσεων ως προς κυβικά αλλά για χώρες με ακριβά εργατικά η ιαπωνική αξιοπιστία κερδίζει.
Για μια στιγμή σκέφτηκα και GT86 αλλά σύντομα κατάλαβα ότι δεν είναι το κατάλληλο όχημα για εκεί.
Άβαταρ μέλους
By Chris
#660051 Πηγαμε σε μια οτομαριν σημερα για μια πρωτη εικονα. Ακυρο συνοπτικα το v40, οι θολοι κοβουν απο το πισω καθισμα, πρακτικα ειναι τετραπορτο. Ειχε κι ενα ds4, ακυρο κι αυτο, πισω κλειστοφοβικο και παρα πολυ μικρες πορτες, θελει κινησεις φακιρη για να μπεις πισω. Α3 οσο καλο το φανταζομουν, εντυπωσιακο μεσα, τζουλιετα της δινω αλλη μια ευκαιρια, να δω και μια φουλ εξτρα μεταγενεστερης χρονολογιας, της οτομαριν ηταν ψιλοβασικη εκδοση (οπως και ολα τα υπολοιπα που ειδαμε)

Παρεπιπτοντως, η ωραια σειρα με τα κουμπακια στο ταμπλο της τζουλιετας, εχει να κανει με χρονολογια κατασκευης ή με εκδοση; Αυτη που ειδαμε δεν τα ειχε, νομιζα πως ηταν στανταρ

Μενει εκκρεμοτητα το μαζντα, προφανως δεν θα το δουμε στην Ελλαδα αυτο...

Τελος, ξερει καποιος αν το α3 εβγαινε απο την αρχη με την αναδυομενη οθονη και το μεγαλο στρογγυλο κουμπι, και σε ολες τις εκδοσεις;


< >
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#660053
Chris έγραψε:Παρεπιπτοντως, η ωραια σειρα με τα κουμπακια στο ταμπλο της τζουλιετας, εχει να κανει με χρονολογια κατασκευης ή με εκδοση; Αυτη που ειδαμε δεν τα ειχε, νομιζα πως ηταν στανταρ

Αν εννοείς αυτούς:
Εικόνα

νομίζω ηταν μέχρι το πρώτο facelift.

Pre-fl:
Εικόνα
Fl:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#660065 Σωστός ο Τζέισον.

Άσε τη Τζιουλιέτα είπαμε.

Καλορίζικο το Α3. Άντε.


Άλλος ένας με γερμανικό και δη VAG. :iconcool:


g όλοι στο μαντρί θα έρθουν μιαν ημέραν και θα υποστηρίζουν και Hamilton. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#660068 Ιταλάκια δεν καταλαβαίνω τη γλώσσα σου. Μην αμολάς βιρβιλιές σε όλα τα τόπικ.
Άβαταρ μέλους
By Chris
#723866 Νέκρα το θεματακι βλεπω

Εκανα ερευνα εδω και πολλους μηνες, επεστρεψα στην εδρα χθες και συνεχισα. Απο ιδιωτες δεν βρηκα τιποτα κατω απο 5ο χερι ή εισαγωγης, οποτε κοιτουσαα μονο audi selection. Ολα πρωτο χερι, ιδιωτικα ή ληζινκ, ημουν αναμεσα σε 2 επιλογες, ειτε κατι σχετικα αδειο και φθηνοτερο με σκοπο τα retrofits, ή κατι ακριβοτερο που θα χει ολα οσα θελω. Αποφασισα το δευτερο, οποτε γρηγορα γρηγορα ξεχασα οτιδηποτε ειχε απλα καθισματα, στρογγυλο τιμονι, απλο κλιματισμο, χωρις φιλετακια αλουμινιου στα κουμπια, κλπ κλπ. Επισης καταλαβα πως αποκλειεται να γυρισω ολη τη χωρα με τα τρενα για να κοιταω υποψηφια, οποτε τσεκαρα μονο το στοκ 2-3 αντιπροσωπειων εδω γυρω, βρηκαμε λιγο χρονο το απογευμα να πεταχτουμε σε μια (με ενα νοικιαρικο i3, αλλη ιστορια αυτο ομως), το πηραμε μια βολτα και το κλεισαμε :yahoo:

a3 2019 65k χλμ 1.0 auto γκρι s line μεσα εξω (δε μου πολυαρεσει ο πισω διαχυτης αλλα τι να κανεις..), σπορ αναρτηση, 18αρες με γρατζουνιτσες, καινουρια premium contact 6, το υπολοιπο εχει 2-3 σημαδακια χιλιοστων, σπορ καθισματα υφασμα/δερμα, θα το παραλαβω εχοντας κανει σερβις

Ποιος περιμενει μεχρι την παρασκευη τωρα :rant:

Μεσα δε μου κοψε να τραβηξω φωτος. Βαζω απο ενα ολοιδιοΕικόναΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
By drdino
#723870 Μεγειες!
Άβαταρ μέλους
By dimik
#723879 Αυτή είναι η Audi, το παίρνεις βόλτα και το κλείνεις

Καλορίζικο και καλοτάξιδο!!!

Από κοπανημα ήταν εντάξει ή φοράει τίποτα 245/40/18 όπως συνηθίζει η Audi?

< >