Το Lexus θα μπορούσε να είναι επιλογή, αναλόγως κατάστασης και εξοπλισμού. Έχει παρωχημένο infotainment.
< >
Χαμηλωμένο premium "QQ" με μηχανικά από QQ! Καμία πρωτοτυπία
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Chris έγραψε:Σωστοοοοο, μαζντα αδυναμια, θα το κοιταξω. Το c4 ειναι στην κατηγορια μεγεθους που κοιταω, ε; Ιδια πλατφορμα με 308; Γιατι σχεδιαστικα μοιαζει με σουπερμινι το καημενο
< >
Εκεί είναι αλλά αν πας προς εκεί θα δεις για DS4 είπαμε.
Ή αν είσαι πιο large DS5.
EDDIE_147 έγραψε:Γιατί οπωσδήποτε αυτόματο;Γιατί η Ολλανδία δεν φέρει ένδειξη χειροκίνητου υποθέτω (ιστορικά μποτιλιαρίσματα, έλλειψη ενδιαφέροντος επαρχιακού δικτύου για ταρζανιές, πυκνότητα οχημάτων στον αυτοκινητόδρομο), αλλά ας απαντήσει ο Chris.
Για τόσα λίγα χιλιόμετρα ανά έτος βέβαια, εγώ θα την έκανα την παραχώρηση εκεί αν έβρισκα κάτι 100% στα γούστα μου και προσιτό.
NickTG έγραψε:Ουτε το ένα ουτε το άλλο.Chris έγραψε:Σωστοοοοο, μαζντα αδυναμια, θα το κοιταξω. Το c4 ειναι στην κατηγορια μεγεθους που κοιταω, ε; Ιδια πλατφορμα με 308; Γιατι σχεδιαστικα μοιαζει με σουπερμινι το καημενο
< >
Εκεί είναι αλλά αν πας προς εκεί θα δεις για DS4 είπαμε.
Ή αν είσαι πιο large DS5.
Το 3 ειναι καλή φάση με βαση τα θέλω σου νομιζω.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Ίσως να προτιμούσα ένα 2.2 diesel βέβαια καθαρά για το ψυχολογικό της ιπποδύναμης
Το εσωτερικό ναι μεν ποιοτικό σε σχέση με τους άλλους Ιάπωνες αλλά δες πρώτα και κανένα Α3 για να συγκρίνεις.
< >
Με countrywide οριο στα 100 σε δρομαρες καλυτερες απο autobahn και ποδηλατες παντου, προτεραιοτητα πρωτα ολοι οι αλλοι και τα αυτοκινητα τελευταια, ειναι εγκλημα να ταλαιπωρουμαι με το λεβιε. Και τελοσπαντων οδηγαω κυριως αυτοματα καιρο τωρα και εχω εκτιμησει την απιστευτη ευκολια τους, δεν τα αλλαζω
Αυτοματο και βενζινης ειναι τα 2 βασικοτερα κριτηρια, ολα τα αλλα ειναι συζητησιμα, αυτα οχι
< >