edmond έγραψε:Γιατί να μη βάλεις σπορ. Βάζεις μπρός, βγαίνεις από P, πας D και κατευθείαν S, μετά από λίγες μέρες το κάνεις αυτόματα χωρίς να το σκέφτεσαι. Εγώ έτσι το κάνω. Και βάζεις την απλή D μόνο σε ταξίδια κλπ.sknipper έγραψε:Αυτό με το 7η στα 80 και εκκίνηση με 2α δεν τα κάνουν τα αυτόματα αν βγεις από το στάνταρ mode και πάς σε σπορ κλπ. Το έχεις τσεκάρει;Στο σπορ ναι, στην καθημερινότητα όμως στο 90% ξεκινά με 2α και σύντομα έχει πετάξει μέσα την 7η. Και στην καθημερινότητα δεν βάζεις εύκολα το σπορ.
Chris έγραψε:Μεχρι στιγμης με το σπορ παω κυριως. Ειναι παναλαφρο το τιμονι στο comfort, δε μου αρεσει. Και για να κανει και κανα γρηγορο kickdown που απολαμβανω. Ξεκινημα με δευτερα/ξεκινημα με πρωτη: comfort 80/20, sport 50/50. Παταω λιγο παραπανω γκαζι συνηθως για να μεινει μερικα μετρα με πρωτηΕγώ πάλι 90% στο comfort πάω και δεν έχω θέμα.
@dimik, νταξει οχι ακριβως διακοπτακια, μερικα εχουν χωρο να ακουμπησεις, πχ
Στης βολβο ομως μαλλον δεν ακουμπας
Βέβαια είναι το μοτέρ με τα 150 αλλά κλαιν, εκεί που το δουλεύω δεν έχει να κάνει.
< Note >
Ove20 έγραψε:Αυτά τα 7ταχυτα ξηρού βελτιώθηκαν καθόλου στην αξιοπιστία? Γιατί διαβάζω από άλλα μοντέλα ιστορίες τρόμου κόστους 2.500€ σε μεκατρονικ κτλ. Για την ιστορία έχω 6ταχυτο υγρού.Πριν χρόνια βγήκε οδηγία και αντικατασταθηκε το ATF λαδι που είχαν με ορυκτελαιο θυμάμαι καλά.
Το ATF προκαλούσε διάβρωση σε κάποια σημεία με αποτέλεσμα να χαλάει το mechatronic.
Οι δίσκοι από την άλλη (ή πολυδισκο) θεωρούνται αναλώσιμοι και ανά 80-100Κ χλμ, ανάλογα την χρήση θέλουν αλλαγή. 1200 νομίζω είναι η τιμή αντιπροσωπείας, 400 το ανταλλακτικό της LUK στην αγορά.
Το καλό είναι ότι έχουν μάθει πλέον αρκετά συνεργεία να κάνουν την αλλαγή οπότε δεν εξαρτάσαι από την αντιπροσωπεία που παίρνει κεφάλια.
Στο 6ρι έχω αλλάξει 2 πολυδισκους κι ένα mechatronic στα 150Κ χλμ, στο 7ρι που είχα μέχρι τα 90Κ χλμ 1 πολυδισκο.
Ο μηχανικός που τα πηγαίνω τώρα με 1700 αλλάζει και τα 2 και κάνει γενική ανακατασκευή.
< >
Γενικά πάντως -και μιλώντας για πρπ 10ετίας και δώθε- τα 6άρια υγρού είναι πολύ πιο αξιόπιστα από τα 7άρια ξηρού.
Έχω ξαναγράψει για ιστορίες με το 7άρι σε οκτάβια του '11 που έχουμε στην δουλειά. Πρίν το καλοκαίρι χάλασε για 4η φορά...
Το έκαναν γιατί δεν ήξεραν; γιατί δεν μπορούσαν; γιατί ήταν ακριβό (περί τα 300 ευρώ για τα VW).
Επίσης στα διπλού συμπλέκτη κιβώτια είναι λογικό ότι οι δίσκοι κάποια στιγμή θα φαγωθούν εφόσον οι βασική αρχή λειτουργίας είναι όπως ενός συμβατικού.
Το παίρνω αυτόματο και το ξεχνάω δεν υπάρχει, το μόνο που ξεχνάς είναι να αλλάζεις ταχύτητες με αντίτιμο την συντήρηση και τις ακριβές βλάβες.
Τα DSG είναι αλήθεια ότι υπέφεραν πολύ από παιδικά προβλήματα αλλά όταν βγήκαν ήταν νομίζω και τα μοναδικά διπλοσυμπλεκτα στην αγορά.
Και για να μην αρχίσει κάνεις τα περί Ιαπωνίας, CVT κλπ, στην Κύπρο που αυτόματο είναι το 80% των αυτοκινήτων εδώ και πολλά χρόνια έχει εξειδικευμένα συνεργεία μόνο για κιβώτια και τα νισσαν/τογιοτα είναι ουρά απ έξω.
< >
Το δικό μου πάντως θέλει κάθε 90κ αλλαγή βαλβολίνων. Πρίν κανά 3μηνο τις άλλαξα και ο μάστορας με διαβεβαίωσε πως πολλοί δεν το κάνουν καθότι ζητούν γύρω στα 80 ευρώ και σου λέει δεν βαριέσαι. Και μάλιστα δεν είναι με ιμάντα αλλά με ένα σύστημα πλανητικών γραναζιών.
Δέχομαι πως τα αυτόματα είναι φύσει πιο πολύπλοκα από τα χειροκίνητα, θα περίμενα όμως να έχουν λυθεί κάποια βασικά προβλήματα τους.
Αυτό το δεν βαριέσαι πολλοί το έχουν πληρώσει χρυσό.
Εγώ πλακωθηκα με αντιπροσωπεία όταν τους πήγα το Golf για service και δεν μου έκαναν αλλαγή λαδιων στο κιβώτιο όπως προβλέπεται.
Μου άρχισαν τις δικαιολογίες ότι είναι ακριβό, ότι δεν χρειάζεται, οτι πρέπει να το
ζητήσει ο πελάτης και τους πήρε ο διάολος.
Δεν μπήκαν καν στην διαδικασία να εξηγήσουν ότι χρειάζεται κάθε τόσα χλμ, κοστίζει τόσο κλπ. Το είδα μόνος μου στο manual.
< >
Ο φόβος μιας "αναμενόμενης" βλάβης στο κιβώτιο μετά τις πρώτες αστοχίες εντός των 2 πρώτων ετών έχει χαθεί,αλλά με το πέρασμα των χρόνων θεωρώ ότι σε εμένα έγινε η απόσβεση....
< Note >
Μετά βάλαμε και συμπλέκτες και ρομποτάκι να πατάει τον συμπλέκτη οπότε έχεις όλα τα κακά του χειροκίνητου με επιπλέον πολυπλοκότητα...