Αλλα τι ηταν να αναφερεις το λεβιε του αυτοματου (που ειναι σα παλιακος λεβιες ταχυτητων) ρε Κρις... Ολο εκει πεφτει το ματι μου τωρα
Ο λεβιές είναι vintage, άπειρες φορές καλύτερος από του Golf πχ που είναι σαν T.
< >
Edit george prix, εχεις οδηγησει χωρις καθολου λεβιε? Οδηγησα 2 φορες ενα i3, και δεν μπορουσα να το συνηθισω με τιποτα. Αγκωνας κανονικα στο υποβραχιονιο, αλλα η παλαμη ψαχνει συνεχεια γιατι δεν εχει πουθενα να ακουμπησει
Chris έγραψε: αλλα η παλαμη ψαχνει συνεχεια γιατι δεν εχει πουθενα να ακουμπησειΣτο τιμονι φιλε . Με τα 2 οδηγουμε .
Καλοταξιδο , πολυ ομορφο , μπραβο, καλη επιλογη
Chris έγραψε:Ρε, αυτο τραβαει τελικα
Ή δινει την αισθηση οτι τραβαει, λογω καλου κιβωτιου και ωραιου ηχου ψηλα. Ωραιο ειναι, καλη απομονωση οταν κλεινουν τα παραθυρα, ειδικα τη νυχτα ειναι αγχολυτικη εμπειρια το ταξιδι. Το κιβωτιο αψογο, σε κατασταση καινουριου, πολυ ανετα καθισματα, τελεια θεση οδηγησης, λιγο φαρδυ ομως, η ηδη προλαβε και του φαγε τη δεξια ζαντα, για το γουρι
Αυτοκινητοδρομο με τα ορια, στο σπορ, καιει 5.5. Κατι βλακειουλες του κιβωτιου που διαβαζα εδω κι εκει, πχ 7η με 80, εκκινηση με 2α κλπ, τα κανει. Οι βελτιωτες υποστηριζουν πως αυτα επηρεαζουν την αξιοπιστια του, και με ενα 500ρικο του κανουν update και τα εξαλειπτουν. Με αλλο ενα 500ρικο το πανε 140-150 αλογα. Εχω 14 μηνες εγγυηση ομως, οποτε θα το ξανασκεφτω οταν τελειωσει
Αυτα ως πρωτη εντυπωση
Την έχω ξαναπεί τη γνώμη μου για αυτό το αμάξι. Από τις καλύτερες στιγμές της Audi. Καλοτάξιδο.
10 με τόνο για χρώμα, ζάντες, πακέτο.
Chris έγραψε:Edit george prix, εχεις οδηγησει χωρις καθολου λεβιε? Οδηγησα 2 φορες ενα i3, και δεν μπορουσα να το συνηθισω με τιποτα. Αγκωνας κανονικα στο υποβραχιονιο, αλλα η παλαμη ψαχνει συνεχεια γιατι δεν εχει πουθενα να ακουμπησει
2 φορες πηρα εξυοηρετησης πελατων αυτοματα. Ενα Αουντι Α1 κι ενα Γκολφακι 8αρι. Και στα 2 μου αρεσε που ηταν ενα τουτσικο λεβιεδακι κι οχι καμια γκουμουτσα οπως οι παλιοι λεβιεδες. Με δεδομενο οτι το χρησιμοποιεις ελαχιστα, δεν εχει λογο υπαρξης και καταληψης χωρου κατι μεγαλυτερο...
Αααα, πολύ όμορφο όντως. Και το τιμόνι.
Chris έγραψε:Dimik, Απαπα, ευτυχως οχι Τ, ο,τι χειροτερο ειναι. Θα τον ειχα αλλαξει αμεσως. Αλλα εβλεπα κατι q5 και κατι etron στην αντιπροσωπεια με αυτα τα μικρα σαν διακοπτακια, και ειναι αλλη φαση τελειως
Και πως θα ανεβοκατεβαζεις ταχύτητες σε manual/sport mode με το διακοπτακι;
Συν αυτό που έγραψες για το χέρι σε υποβραχιονιο-λεβιέ, αν και στα δεξιοτιμονα πλέον κρατάω το τιμόνι με το αριστερό.
< >
sknipper έγραψε:Αυτό με το 7η στα 80 και εκκίνηση με 2α δεν τα κάνουν τα αυτόματα αν βγεις από το στάνταρ mode και πάς σε σπορ κλπ. Το έχεις τσεκάρει;
Αααα, πολύ όμορφο όντως. Και το τιμόνι.
Στο σπορ ναι, στην καθημερινότητα όμως στο 90% ξεκινά με 2α και σύντομα έχει πετάξει μέσα την 7η. Και στην καθημερινότητα δεν βάζεις εύκολα το σπορ.
@dimik, νταξει οχι ακριβως διακοπτακια, μερικα εχουν χωρο να ακουμπησεις, πχ
Στης βολβο ομως μαλλον δεν ακουμπας