Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#725282 καλοριζικο Κρις! μναρα ειναι! :inlove:
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#725286
edmond έγραψε:
sknipper έγραψε:Αυτό με το 7η στα 80 και εκκίνηση με 2α δεν τα κάνουν τα αυτόματα αν βγεις από το στάνταρ mode και πάς σε σπορ κλπ. Το έχεις τσεκάρει;
Στο σπορ ναι, στην καθημερινότητα όμως στο 90% ξεκινά με 2α και σύντομα έχει πετάξει μέσα την 7η. Και στην καθημερινότητα δεν βάζεις εύκολα το σπορ.
Γιατί να μη βάλεις σπορ. Βάζεις μπρός, βγαίνεις από P, πας D και κατευθείαν S, μετά από λίγες μέρες το κάνεις αυτόματα χωρίς να το σκέφτεσαι. Εγώ έτσι το κάνω. Και βάζεις την απλή D μόνο σε ταξίδια κλπ.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#725290
Chris έγραψε:Μεχρι στιγμης με το σπορ παω κυριως. Ειναι παναλαφρο το τιμονι στο comfort, δε μου αρεσει. Και για να κανει και κανα γρηγορο kickdown που απολαμβανω. Ξεκινημα με δευτερα/ξεκινημα με πρωτη: comfort 80/20, sport 50/50. Παταω λιγο παραπανω γκαζι συνηθως για να μεινει μερικα μετρα με πρωτη

@dimik, νταξει οχι ακριβως διακοπτακια, μερικα εχουν χωρο να ακουμπησεις, πχ

Εικόνα

Στης βολβο ομως μαλλον δεν ακουμπας

Εικόνα
Εγώ πάλι 90% στο comfort πάω και δεν έχω θέμα.
Βέβαια είναι το μοτέρ με τα 150 αλλά κλαιν, εκεί που το δουλεύω δεν έχει να κάνει.
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#725305 Ωραία η Audara.

Να το χαρείς Chris

< >
Τελευταία επεξεργασία από bibendum και 12 Σεπ 2021, 09:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Ove20
#725306 Αυτά τα 7ταχυτα ξηρού βελτιώθηκαν καθόλου στην αξιοπιστία? Γιατί διαβάζω από άλλα μοντέλα ιστορίες τρόμου κόστους 2.500€ σε μεκατρονικ κτλ. Για την ιστορία έχω 6ταχυτο υγρού.
Άβαταρ μέλους
By dekouk
#725308 Καλοτάξιδο κ να το χαρείτε! Ωραίο πακέτο εξοπλισμού,άξιζε η αναμονή κ το ψάξιμο...

< Note >
Άβαταρ μέλους
By dimik
#725310
Ove20 έγραψε:Αυτά τα 7ταχυτα ξηρού βελτιώθηκαν καθόλου στην αξιοπιστία? Γιατί διαβάζω από άλλα μοντέλα ιστορίες τρόμου κόστους 2.500€ σε μεκατρονικ κτλ. Για την ιστορία έχω 6ταχυτο υγρού.
Πριν χρόνια βγήκε οδηγία και αντικατασταθηκε το ATF λαδι που είχαν με ορυκτελαιο θυμάμαι καλά.
Το ATF προκαλούσε διάβρωση σε κάποια σημεία με αποτέλεσμα να χαλάει το mechatronic.

Οι δίσκοι από την άλλη (ή πολυδισκο) θεωρούνται αναλώσιμοι και ανά 80-100Κ χλμ, ανάλογα την χρήση θέλουν αλλαγή. 1200 νομίζω είναι η τιμή αντιπροσωπείας, 400 το ανταλλακτικό της LUK στην αγορά.

Το καλό είναι ότι έχουν μάθει πλέον αρκετά συνεργεία να κάνουν την αλλαγή οπότε δεν εξαρτάσαι από την αντιπροσωπεία που παίρνει κεφάλια.

Στο 6ρι έχω αλλάξει 2 πολυδισκους κι ένα mechatronic στα 150Κ χλμ, στο 7ρι που είχα μέχρι τα 90Κ χλμ 1 πολυδισκο.

Ο μηχανικός που τα πηγαίνω τώρα με 1700 αλλάζει και τα 2 και κάνει γενική ανακατασκευή.

< >
Άβαταρ μέλους
By edmond
#725312 Τσάμπα πράμα :lol:
Γενικά πάντως -και μιλώντας για πρπ 10ετίας και δώθε- τα 6άρια υγρού είναι πολύ πιο αξιόπιστα από τα 7άρια ξηρού.
Έχω ξαναγράψει για ιστορίες με το 7άρι σε οκτάβια του '11 που έχουμε στην δουλειά. Πρίν το καλοκαίρι χάλασε για 4η φορά... :s_hang
Άβαταρ μέλους
By dimik
#725317 Τα έχουμε ξαναπεί, τα αυτόματα γενικά θέλουν και μια κάποια συντήρηση, μέχρι πρόσφατα οι αντιπροσωπείες πήγαινες για service και δεν σου έλεγαν ότι θέλει service το κιβώτιο (αλλαγή λαδιού) κάθε 60 χιλιάδες χλμ.
Το έκαναν γιατί δεν ήξεραν; γιατί δεν μπορούσαν; γιατί ήταν ακριβό (περί τα 300 ευρώ για τα VW).

Επίσης στα διπλού συμπλέκτη κιβώτια είναι λογικό ότι οι δίσκοι κάποια στιγμή θα φαγωθούν εφόσον οι βασική αρχή λειτουργίας είναι όπως ενός συμβατικού.

Το παίρνω αυτόματο και το ξεχνάω δεν υπάρχει, το μόνο που ξεχνάς είναι να αλλάζεις ταχύτητες με αντίτιμο την συντήρηση και τις ακριβές βλάβες.

Τα DSG είναι αλήθεια ότι υπέφεραν πολύ από παιδικά προβλήματα αλλά όταν βγήκαν ήταν νομίζω και τα μοναδικά διπλοσυμπλεκτα στην αγορά.

Και για να μην αρχίσει κάνεις τα περί Ιαπωνίας, CVT κλπ, στην Κύπρο που αυτόματο είναι το 80% των αυτοκινήτων εδώ και πολλά χρόνια έχει εξειδικευμένα συνεργεία μόνο για κιβώτια και τα νισσαν/τογιοτα είναι ουρά απ έξω.

< >
Άβαταρ μέλους
By edmond
#725321 Μα δεν νομίζω πως τα CVT είναι εκτός... συναγωνισμού στο θέμα αναξιοπιστίας και δεχόμενοι πάντα πως οτιδήποτε γιαπωνέζικο έχει κατά 99% από δαύτα. Αυτός ο ιμάντας βλέπεις...
Το δικό μου πάντως θέλει κάθε 90κ αλλαγή βαλβολίνων. Πρίν κανά 3μηνο τις άλλαξα και ο μάστορας με διαβεβαίωσε πως πολλοί δεν το κάνουν καθότι ζητούν γύρω στα 80 ευρώ και σου λέει δεν βαριέσαι. Και μάλιστα δεν είναι με ιμάντα αλλά με ένα σύστημα πλανητικών γραναζιών.

Δέχομαι πως τα αυτόματα είναι φύσει πιο πολύπλοκα από τα χειροκίνητα, θα περίμενα όμως να έχουν λυθεί κάποια βασικά προβλήματα τους.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#725323 Ναι δεν πήγαινε σε εσένα προσωπικά.

Αυτό το δεν βαριέσαι πολλοί το έχουν πληρώσει χρυσό.

Εγώ πλακωθηκα με αντιπροσωπεία όταν τους πήγα το Golf για service και δεν μου έκαναν αλλαγή λαδιων στο κιβώτιο όπως προβλέπεται.
Μου άρχισαν τις δικαιολογίες ότι είναι ακριβό, ότι δεν χρειάζεται, οτι πρέπει να το
ζητήσει ο πελάτης και τους πήρε ο διάολος.

Δεν μπήκαν καν στην διαδικασία να εξηγήσουν ότι χρειάζεται κάθε τόσα χλμ, κοστίζει τόσο κλπ. Το είδα μόνος μου στο manual.

< >
Άβαταρ μέλους
By dekouk
#725325 202000 km dsg 1.2 seat ibiza 2011. Mechatronic k συμπλεκτης μέσα στην εγγύηση αλλαγή. Από τότε φτου φτου τέλειο. Ιμάντα άλλαξα δύο φορές γιατί κροταλιζε χαρακτηριστικά στο ξεκίνημα. Δυστυχώς δεν έγινε σωστή τοποθέτηση στην πρώτη φορά οπότε κ σχετικά γρήγορα έγινε η αλλαγή του. Νομίζω στα μεταχειρισμένα λίγα είναι σωστά συντηρημένα(dsg). Ένα έμπειρο αυτί με την εκκίνηση του κινητήρα αντιλαμβάνεται αρκετά πράγματα. Με τη λήξη της εγγύησης είμαι σε ιδιώτες συστημένος κ υποτίθεται είναι εξειδικευμένοι κ έμπειροι.

Ο φόβος μιας "αναμενόμενης" βλάβης στο κιβώτιο μετά τις πρώτες αστοχίες εντός των 2 πρώτων ετών έχει χαθεί,αλλά με το πέρασμα των χρόνων θεωρώ ότι σε εμένα έγινε η απόσβεση....

< Note >
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#725478 Τα παραδοσιακά αυτόματα ειδικά τα πιο παλιά ένα λαδάκι θέλανε κάθε τόσο και δεν παθαίνανε τίποτα. Μετά αρχίσαμε με επιπλέον αυτοματισμούς, επιπλέον σχέσεις, πολυπλοκότητες, ε, θέλουν λίγη προσοχή (κι ας λένε κάτι εταιρείες ότι έχουν υγρά lifetime και δεν θέλει ποτέ τίποτα).
Μετά βάλαμε και συμπλέκτες και ρομποτάκι να πατάει τον συμπλέκτη οπότε έχεις όλα τα κακά του χειροκίνητου με επιπλέον πολυπλοκότητα...