Το 2ο αυτοκίνητο της οικογενείας (Opel Corsa 1.0/90, '15 βενζίνη) φεύγει στον πατέρα μου στην επαρχία διότι το δικό του Rav4 διλιτρο κρίθηκε ασύμφορο για τις μετακινήσεις του.
Είμαστε λοιπόν προς αγορά 2ου μικρού πόλης. Ξεκαθαρίζω ότι το 95% της ζωης του προορίζεται να το περάσει εντός Αθηνών. Με την χρήση ως τώρα , μέσω Fuelio καταγράφω φουλαρισματα και χιλιόμετρα, διανύει περί τα 1000 χλμ το μήνα με καύσιμο συνολικής αξίας 100-110 ευρώ
Θέλω απαραίτητα να είναι "κανονικό" μικρο αυτοκίνητο, απορρίπτω διαστάσεις i10,picanto,UP, και βγάζω και το νέο Corsa εκτός για αλλαγή
Από άποψη χώρων θέλω να είναι απλά επαρκές, χώρος αποσκευών δεν με απασχολεί τόσο καθώς δεν χρησιμοποιείτε ποτέ στο έπακρο, δλδ ακόμη και στο απερχόμενο Corsa δεν μας προβλημάτισε ποτέ. Θέλω όμως να είναι σχετικά άνετο πίσω, ώστε να παίρνει 2 καθισματακια που σε λίγα χρόνια θα φύγουν. Προφανώς καμία παραχώρηση σε θέματα ασφάλειας
Μπλιμπλικια μας αφήνουν παγερά αδιάφορους, απλά θέλουμε ραδιόφωνο που να πιάνει Sfera/Dromos FM (don't judge) και να έχει ένα ρημαδοbluetooth για το Spotify μου
Ζάντες αλουμινίου,χρώμια, κεραίες καρχαρία, μας αφήνουν παγερά αδιάφορους. Η μόνη - αισθητικής φύσεως - παραχώρηση που θα κάνουμε είναι το μεταλλικό χρώμα, εκτός από λευκό
Εχω στο μυαλο μου να κάνω μια ψακτικη για τις entry level εκδόσεις των κατασκευαστών αλλά δεν θα ήθελα να δώσω πάνω απο 14-15 χιλιάρικα, έχω πάντα στο μυαλό μου οτι το Corsa το είχα αγοράσει 12.700
Εμφανισιακά και μόνο μου αρέσει το Fiesta και φυσικά και το 208 αλλά γνωρίζω ότι είναι αλμυρό
ερωτήσεις
Αυτά τα booster, πιάνουν με isofix, η απλά με την ζωνη?
Προφανώς η χρήση μου δείχνει βενζίνη αλλά έχει νόημα να κοιτάξω πετρέλαιο?
Από άποψη οικονομίας, δεν μπορω να υπολογίζω ακριβώς, ποσο θα γλυτώνω σε δαπάνη καύσιμου?Ενα 20-30% μεσοσταθμικα
Διαβάζω για το DPF και τις αναγεννήσεις και την κίνηση στην πολη κτλ κτλ, αλλά σίγουρα δεν τα εχει λάβει υποψιν του ο κάθε κατασκευαστής? Υπάρχουν κάποια άλλα μειονεκτήματα που θα έπρεπε να ξέρω?
ευχαριστώ εκ των προτερων