< Note >
Focusman91 έγραψε:αλήθεια ποιος ασχολείται ακόμα με το Clio?
Μετά το Fiesta, το πιο καλό supermini για εμας, τους petrolheads.
REALZEUS έγραψε:Δεν ξέρω όταν ειχα οδηγήσει το προηγούμενο Clio, ένιωθα ότι κάτι μου έλειπε οδηγικά. Βάλε ότι και το καινούργιο είναι σα να βλέπω facelift του παλιού, ε δεν θέλει και πολύ. Άσε που ακόμα και γω που είμαι φανατικός ledοφιλος απεχθάνομαι τη λογική "φώτα χαυλιόδοντες".Focusman91 έγραψε:αλήθεια ποιος ασχολείται ακόμα με το Clio?
Μετά το Fiesta, το πιο καλό supermini για εμας, τους petrolheads.
Το Fiesta σίγουρα είναι το πιο ενδιαφέρον οδηγικα. Και είναι αυτό που σε κάνειει να το ψάξεις με την οδήγηση. Το Yaris είναι αγχολυτικό, άνετο, θα τα κάνει όλα και θα συμφέρει. Θα το ήθελα για την καθημερινότητα μου που στην προκειμένη φάση αναγκάζομαι και χρησιμοποιω κάθε μέρα όχημα για το δουλειά-σπιτι.
Καλοτάξιδο το Yaris αν και η έλλειψη προβολέων ομίχλης σ αυτή την έκδοση, μου χτυπάνε πολύ άσχημα. Όχι ότι θα πιάσει ποτέ ομίχλη στον Πειραιά αλλά τι θα γίνει όταν ανάβουν τα καπνογόνα στο πάρκινγκ στο Καραϊσκάκη?
(Αν δεν χρειάζεται όχημα το καλοκαίρι, θα περίμενα το καινούριο.)
< Note 8 >
Giuseppe Busso έγραψε:JBT έγραψε:Fiat καθόλου ε;
Έχει βρεθεί ένα 500ράκι από φίλο φίλου του μπαμπά της με 41000χλμ.
Μοντέλο 2011.
Και είπαν για 8Κ ευρώ συζητήσιμη.
Δεν ξέρω περισσότερες λεπτομέρειες χρώμα, κινητήρα, έκδοση, εξοπλισμός, κατάσταση.
Θα μάθω μάλλον αύριο.
Θα το δούμε και αυτό σε περίπτωση που συμφέρει για να αγοραστεί κάτι μόνο μετρητά.
Και όχι στα 8Κ φυσικά. Δεν ξέρω κάτι παραπάνω για την ώρα όμως και δεν θέλω να γίνει χαλασμένο τηλέφωνο. Αύριο θα έχω εξέλιξη επί του θέματος.
Στο θέμα του καινούριο οι λύσεις Polo & Clio έχουν απορριφθεί γιατί στα 5 χρόνια δόσεων, φτάνει το τελικό ποσό του αμαξιού σε πολύ υψηλά επίπεδα. Μιλάμε για 18Κ περίπου.
Μένουν τα Yaris & Swift με το δεύτερο να είναι επίσης ακριβότερο στην τελική αποπληρωμή με τόκους. Κάπου στα 16700.
Ενώ το Yaris βγαίνει στα 16200 αφού είναι το φθηνότερο όλων με τις εκπτώσεις που πήραμε.
Μιλάμε για 14250 με το κλειδί στο χέρι για Active TSS με τον 1.5 111ps και μεταλλικό χρώμα.
Αν παρθεί κόκκινο πχ, πέφτει ένα 500ευρω κάτι ας πούμε.
Οπότε αν καινούριο, είναι σχεδόν βέβαιο ότι μιλάμε για το εν λόγω Yaris.
Eγώ προσωπικά για 9 ετών trendy κουβά δεν έδινα 8Κ με την καμία. Χίλιες φορές Yaris καινούριο με την εγγύησή του με τα όλα του στα 14Κ. Δεν υπάρχει σύγκριση. Και όλα αυτά για να μην μπουν δόσεις.
Focusman91 έγραψε: Βάλε ότι και το καινούργιο είναι σα να βλέπω facelift του παλιού, ε δεν θέλει και πολύ.
< Note 8 >
Βασικά, παρόλο που φαίνονται ολόιδια, το νέο έχει τελείως καινούρια μηχανικά μέρη... Αλλά η τιμή ξεφεύγει...
Πάντως, προσωπικά, για κίνηση πόλης, μεταξύ ΚΑΛΟΥ μεταχειρισμένου 500 (όπως δεχόμαστε ότι είναι αυτό του γνωστού) χωρίς χρέος και καινούριου Yaris (με επιπλέον 6Κ χρέος) θα προτιμούσα το 500. ΟΚ, κάνει συμβιβασμό στην πρακτικότητα και στο ότι είναι παλιό μοντέλο, αλλά είναι γενικά αξιόπιστο μοντέλο (αν δεν έχει τον 0,85 Twinair και το αυτόματο), ανταλλακτικά φθηνά και παντού, εξίσου καλή μεταπώληση (και φυσικά σε κάθε περίπτωση σε ενδεχόμενη μεταπώληση θα χάσει σαφώς λιγότερα, μιας και πέφτει από τα 8, όχι από τα 14+) και (ίσως το πιο σημαντικό για τους καιρούς που διανύουμε) δεν χρεώνεται. Νομίζω πως δεν είναι καιροί για χρέη... Βέβαια, εσείς ξέρετε καλύτερα... Νομίζω πως και τα δύο είναι μια χαρά αμαξάκια για τη δουλειά που τα θέλετε...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
markvag έγραψε:Βασικά, παρόλο που φαίνονται ολόιδια, το νέο έχει τελείως καινούρια μηχανικά μέρη... Αλλά η τιμή ξεφεύγει...
Αν υπολογίσεις ότι από τη βασική κιόλας έκδοση έχει αυτόματο φρενάρισμα, LED φώτα κλπ, η τιμή δεν ξεφεύγει και πολύ.
Προχτές που είχα πάει στη Renault για άλλη δουλειά μου είπαν ότι από Δευτέρα θα έχουν καλές εκπτώσεις και, αν κατάλαβα καλά, η έκδοση expression για το 1.0 100hp θα κοστίζει περίπου 14.000 + έξοδα. Αν βάλεις ότι έχει και συμφέρουσα χρηματοδότηση για όποιον ενδιαφέρεται, λογικό είναι το κόστος.
markvag έγραψε:Focusman91 έγραψε: Βάλε ότι και το καινούργιο είναι σα να βλέπω facelift του παλιού, ε δεν θέλει και πολύ.
< Note 8 >
Βασικά, παρόλο που φαίνονται ολόιδια, το νέο έχει τελείως καινούρια μηχανικά μέρη... Αλλά η τιμή ξεφεύγει...
Πάντως, προσωπικά, για κίνηση πόλης, μεταξύ ΚΑΛΟΥ μεταχειρισμένου 500 (όπως δεχόμαστε ότι είναι αυτό του γνωστού) χωρίς χρέος και καινούριου Yaris (με επιπλέον 6Κ χρέος) θα προτιμούσα το 500. ΟΚ, κάνει συμβιβασμό στην πρακτικότητα και στο ότι είναι παλιό μοντέλο, αλλά είναι γενικά αξιόπιστο μοντέλο (αν δεν έχει τον 0,85 Twinair και το αυτόματο), ανταλλακτικά φθηνά και παντού, εξίσου καλή μεταπώληση (και φυσικά σε κάθε περίπτωση σε ενδεχόμενη μεταπώληση θα χάσει σαφώς λιγότερα, μιας και πέφτει από τα 8, όχι από τα 14+) και (ίσως το πιο σημαντικό για τους καιρούς που διανύουμε) δεν χρεώνεται. Νομίζω πως δεν είναι καιροί για χρέη... Βέβαια, εσείς ξέρετε καλύτερα... Νομίζω πως και τα δύο είναι μια χαρά αμαξάκια για τη δουλειά που τα θέλετε...
Αυτή είναι μια πολύ σημαντική παράμετρος που αναφέρεις Μάρκωφ και για αυτό σκέφτεται τα πάντα.
Asimov έγραψε:markvag έγραψε:Βασικά, παρόλο που φαίνονται ολόιδια, το νέο έχει τελείως καινούρια μηχανικά μέρη... Αλλά η τιμή ξεφεύγει...
Αν υπολογίσεις ότι από τη βασική κιόλας έκδοση έχει αυτόματο φρενάρισμα, LED φώτα κλπ, η τιμή δεν ξεφεύγει και πολύ.
Προχτές που είχα πάει στη Renault για άλλη δουλειά μου είπαν ότι από Δευτέρα θα έχουν καλές εκπτώσεις και, αν κατάλαβα καλά, η έκδοση expression για το 1.0 100hp θα κοστίζει περίπου 14.000 + έξοδα. Αν βάλεις ότι έχει και συμφέρουσα χρηματοδότηση για όποιον ενδιαφέρεται, λογικό είναι το κόστος.
Χμ... Όντως... Απλά μου φαίνεται ... κάπως ένα σούπερ μίνι να ξεκινάει από 14Κ για έκδοση με αξιοπρεπή εξοπλισμό (για τα δεδομένα της κάθε εποχής βέβαια).
elteo έγραψε:8Κ για 2011 500αράκι είναι γδύσιμο κανονικό. Κάψιμο χρημάτων.
Βέβαια, έχει ελάχιστα χλμ και φαντάζομαι πως ξέρουμε το ιστορικό απ' έξω κι ανακατωτά... Επίσης, όπως βλέπω στο car.gr κάπου εκεί πάνε τα αντίστοιχα...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Δεν θα σου ζητήσει λάστιχα, αμορτισέρ κτλ? Είναι ετκός λογικής κίνηση.
elteo έγραψε:Mα δεν λέω ότι είναι το ακριβότερο 500 στο car.gr. Λέω ότι είναι πολλά λεφτά για ένα κουβά 9ετίας και ας έχει φτηνά ανταλλακτικά.
Δεν θα σου ζητήσει λάστιχα, αμορτισέρ κτλ? Είναι ετκός λογικής κίνηση.
+1 στα ιδια χρηματα δεν ηταν το μεταχειρω γιαρις?
https://www.car.gr/28314444-fiat-500-lo ... bUISaElq8o
twinair 85 με αυτόματο και πανοραμική που δεν ανοίγει όμως.
Έφαγε άκυρο γιατί θέλει 8500 τελικά.
Μπουσσε να ξέρεις ενα πράγμα. Και στο λέω για καλό. Περιόρισε την ανάμειξη σου στην απολύτως ελάχιστη.
Ακου με Μπουσσε.