Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#647656
markvag έγραψε:Χμ... Όντως... Απλά μου φαίνεται ... κάπως ένα σούπερ μίνι να ξεκινάει από 14Κ για έκδοση με αξιοπρεπή εξοπλισμό (για τα δεδομένα της κάθε εποχής βέβαια). :hmmm:


Ειδικά μερικά από τα Seg B έχουν ανέβει σκαλοπάτι όμως σε συνολικό πακέτο - π.χ. το Clio II ουδεμία σχέση έχει σαν αυτοκίνητο με το Clio V σαν positioning απέναντι στις ανάγκες των αγοραστών. Το ΙΙ δεν το σκεφτόταν εύκολα μια οικογένεια για μοναδικό, το V δεν το σκέφτεται εύκολα μια οικογένεια σαν 2ο. :lol:

Πιο χυδαίες βρίσκω τις τιμές στο Seg A που τενεκεδάκια με εξυπνάδες πίσω παράθυρα που δεν ανοίγουν, καθίσματα με ενσωματωμένο προσκέφαλο είναι στα 11-12Κ εύκολα.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#647672
funkyreverend έγραψε:
Πιο χυδαίες βρίσκω τις τιμές στο Seg A που τενεκεδάκια με εξυπνάδες πίσω παράθυρα που δεν ανοίγουν, καθίσματα με ενσωματωμένο προσκέφαλο είναι στα 11-12Κ εύκολα.


Γιατί χυδαίες? Είναι ακριβώς αυτές που θέλει ο κόσμος.
Η αγορά των μικρών Α έχει εξελιχθεί στην πιο trendy κατηγορία. Το 500 σε παστέλ χρώματα εδώ και 15 χρόνια έχει γίνει και αυτό old time classic, το 108 με 2χρωμιες μπορντοασημί που θυμίζουν Rolls-Royce, το Twingo σε Elle και Madame Figaro edition, το Aygo βγαλμένο από video game με τα πολύχρωμα Xplay, Xray, Xmode και Xfactor προθεματα, με το CrossUp να βγαίνει από το πορτμπαγκάζ του Phaeton για να περάσουμε το μονοπάτι κλπ.
Τέλος οι εποχές του Atos (που θυμάσαι εσύ) ή του Marbella (που θυμάμαι εγώ)...
Τελευταία επεξεργασία από cosneo και 17 Μάιος 2020, 17:49, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#647673
g8777 έγραψε:Ευρώ; :s_omg :s_omg :s_omg

Μπουσσε να ξέρεις ενα πράγμα. Και στο λέω για καλό. Περιόρισε την ανάμειξη σου στην απολύτως ελάχιστη. :iconcool:

Ακου με Μπουσσε. :iconcool:



Ακριβώς αυτό κάνω.
Γενικά τρικυμία εν κρανίω.
Άλλο το τι λέμε εδώ στο καφενείο μας. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#647714
cosneo έγραψε:
funkyreverend έγραψε:
Πιο χυδαίες βρίσκω τις τιμές στο Seg A που τενεκεδάκια με εξυπνάδες πίσω παράθυρα που δεν ανοίγουν, καθίσματα με ενσωματωμένο προσκέφαλο είναι στα 11-12Κ εύκολα.


Γιατί χυδαίες? Είναι ακριβώς αυτές που θέλει ο κόσμος.
Η αγορά των μικρών Α έχει εξελιχθεί στην πιο trendy κατηγορία. Το 500 σε παστέλ χρώματα εδώ και 15 χρόνια έχει γίνει και αυτό old time classic, το 108 με 2χρωμιες μπορντοασημί που θυμίζουν Rolls-Royce, το Twingo σε Elle και Madame Figaro edition, το Aygo βγαλμένο από video game με τα πολύχρωμα Xplay, Xray, Xmode και Xfactor προθεματα, με το CrossUp να βγαίνει από το πορτμπαγκάζ του Phaeton για να περάσουμε το μονοπάτι κλπ.
Τέλος οι εποχές του Atos (που θυμάσαι εσύ) ή του Marbella (που θυμάμαι εγώ)...


Το δίκιο σου βουνό!

Αλλά περίμενα αντί για το συμπαθές SEAT, να ανέφερες καμία isetta. :lol:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#647757
Giuseppe Busso έγραψε:Αυτό εδώ είναι το εν λόγω 500
https://www.car.gr/28314444-fiat-500-lo ... bUISaElq8o

twinair 85 με αυτόματο και πανοραμική που δεν ανοίγει όμως.

Έφαγε άκυρο γιατί θέλει 8500 τελικά.



Πάλι καλά που έφαγε άκυρο. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#648637 Έχει περάσει 1 εβδομάδα περίπου από την τελευταία δημοσίευση.
Κατόπιν ωρίμου σκέψεως των αναγκών, η αγορά καινούριου με δόσεις αποκλείστηκε εντελώς στην παρούσα φάση.
Ορθώς κατά τη γνώμη μου.

Έχουμε επικεντρωθεί στο ψάξιμο A-segment ως πιο ιδανικό μέγεθος για την ανάγκη μετακίνησης σε Αθήνα και Πειραιά.
Δίχως το φόβο που έχει ένα ολοκαίνουριο αμάξι αλλά και το μέγεθος για το παρκάρισμα. που είναι περίπου στα 3,5μ και όχι στα περίπου 4 των Β-segment.

Έχω δει C1, 108, Aygo σε διάφορους μαντράδες.
Έχουμε πάρει ένα τηλέφωνο για δύο Aygo από ιδιώτες. Ο ένας το μάσαγε, ο άλλος περιμένουμε να μιλήσουμε γιατί είχε 2 ραντεβού να το δουν εντός του ΣΚ.

Αντιμετωπίζω όμως το εξής πρόβλημα και έχω στραφεί σε ιδιώτες.
Το 99% όσων είδα από μάντρες, είναι είτε εισαγωγής, είτε νοικιάρικα τύπου Hertz, είτε πρώην μισθωμένα leasing...
Τα οποία έχουν 99% γυρισμένα χιλιόμετρα και είναι όλα copy paste στη διαδικασία.
Δηλαδή όλα τα παίρνουν και τα πηγαίνουν για βιολογικούς, γυαλίσματα της πλάκας που περισσότερα τα λες πασαλείμματα, θολά φανάρια ψευτογυαλισμένα και με βαμμένα κομμάτια γύρω γύρω. Φτερά, προφυλακτήρες κλπ. Όλα είναι σχεδόν 5 ετών, όλα με ίδιο εξοπλισμό, όλα με πάνω κάτω ίδια χιλιόμετρα.
Δουλειά που βρωμάει.
Ο rocsta το είχε πει. :iconcool: Και τον ευχαριστώ. Και όλους όσους γράφετε πληροφορίες. Τίποτα δεν πήγε και δεν πάει χαμένο. :iconcool:

Από την άλλη η συνεννόηση με ιδιώτη είναι σαφώς πιο δύσκολη αλλά η ειλικρίνεια θα είναι σαφώς μεγαλύτερη.

Συνεχίζω την αναζήτηση και όταν έχω νεότερα, θα αναφέρω.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#648639 Ο, τι θες για 108 (φαντάζομαι και για Aygo, C1 αυτής της γενιάς) ρώτα
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#648644
Scotch έγραψε:Μήπως θέλεις το smartάκι μου που σκέφτομαι να το δώσω; :shifty:



Καλύτερα με τα πόδια, λέει η ενδιαφερόμενη. :shifty:

Το ένα Aygo που έχω μιλήσει να πάω να δω, είναι το παρακάτω
https://www.car.gr/28796430-toyota-aygo-x-city
Είναι κοντά μου. Είναι από έμπορο και στο τηλ. μου είπε ότι είναι από leasing.

Το άλλο
https://www.car.gr/26034578-toyota-aygo
είναι από ιδιώτη και θα μιλήσουμε από αύριο μεθαύριο για να το δούμε, αν δεν έχει πουληθεί δηλαδή.


Το 108 που μίλησα
https://www.car.gr/23535404-peugeot-108 ... AQ8BEK_cBI
είναι αυτό εδώ. Και με βοήθησε με το ιστορικό του ο άνθρωπος που πήρα το Leon.
Έχει 3 κομμάτια βαμμένα και είναι από νοικιάρικο.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#648645 Μετά θέλω να δω και τα Hyundai i10
https://www.car.gr/27519156-hyundai-i-10-1-0-65ps

Εμένα ίσως και να ήταν η επιλογή μου το i10 γενικά. Δεν αναφέρομαι στο συγκεκριμένο.
Η ενδιαφερόμενη προτιμά Aygo βέβαια.
Άβαταρ μέλους
By alexm
#648646 Μπουσε βλέπω ότι με ένα χιλιάρικο πάνω έχει άπειρα πικάντο, πάντα και aygo ενός έτους το πολύ, με 10-20.000 χιλιόμετρα, και υποθέτω ότι τα κια τουλάχιστον θα χουν και την 7ετη εγγύηση.

Δεν αξίζει περισσότερο?

Edit: πχ αυτό https://www.car.gr/26489827-kia-picanto ... 2025#modal
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#648648
alexm έγραψε:Μπουσε βλέπω ότι με ένα χιλιάρικο πάνω έχει άπειρα πικάντο, πάντα και aygo ενός έτους το πολύ, με 10-20.000 χιλιόμετρα, και υποθέτω ότι τα κια τουλάχιστον θα χουν και την 7ετη εγγύηση.

Δεν αξίζει περισσότερο?


Το ξέρω και έχεις δίκιο.
Το αρχικό μπάτζετ είχε οριστεί για 6500-7000 ευρώ και έχει ανέβει ήδη στο συν 1 χιλιάρικο για μετρητά.
Οπότε για αυτό ταβάνι τα 8. Βάλε συν 500 που θα χρειαστεί για μεταβίβαση, ασφάλεια, γέμισα και αν τυχόν χρειάζεται και καινούρια ελαστικά ίσως ανέβει κι άλλο.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#648650 Από όλα αυτά εγώ θα πήγαινα στο ι10. Είναι πιο αυτοκίνητο από όλα τα υπόλοιπα που είναι ψεύτικα. Έχω οδηγήσει aygo, c1 & i10.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#648651 Μια ψήφος και από μένα για το i10. Ίσως με τον 1.2 να είναι ό,τι πιο ολοκληρωμένο σε πολύ μικρό, αλλά νομίζω ότι δεν θα βρεις εύκολα σε καλή τιμή.
Τελευταία επεξεργασία από funkyreverend και 24 Μάιος 2020, 16:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά