Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By drdino
#627199 Φυσικά κι έχει σχέση, πρόσεξε τώρα:
(Χειροκίνητα παράθυρα) vs (ηλεκτρικά)
(μανιβέλα, οδηγός, συρματόσχοινο) vs (διακόπτης, ασφάλειες, καλωδίωση, μοτέρ, αισθητήρες θέσης, εγκέφαλος ελέγχου, συν τον οδηγό, συρματόσχοινο κλπ)

(σταθερή οροφή) vs (μεταλλική αναδιπλούμενη)
(μέταλο) vs (μέταλλο, αντλία, σωληνώσεις, εγκέφαλος, ασφάλειες, καλωδίωση, διακόπτης κλπ κλπ)

Το ένα είναι απλό, το άλλο έχει περισσότερα εξαρτήματα άρα περισσότερες πιθανότητες να παρουσιάσει σφάλμα. Δεν είπα πουθενά ότι είναι ολόιδια η σχέση, την σύγκριση δείχνω μεταξύ απλού/πολύπλοκου.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#627201 Συγκρίνεις ένα εξάρτημα μικρού μεγέθους ,που δεν επηρεάζει τη δομή του αυτοκινήτου (ούτε καν της πόρτας!), τη στεγανοποίηση του ,το φτιάχνει ο κάθε φαναρτζής της γειτονιάς και το έχει πλέον κάθε αυτοκίνητο που πωλείται με ένα άλλο ,που αλλάζει όλο το αμάξι, μπορεί να βάλει νερά από παντού αν χαλάσουν τα λάστιχα και η επισκευή του μπορεί να κοστίσει πάρα πολλά λεφτά,αν βρεις ανταλλακτικά :hmmm:

Και λίγο είναι το καμία σχέση που έγραψα :lol:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#627203 Συγκρίνει τον βαθμό πολυπλοκότητας και των πιθανών κρίσιμων σημείων ελέγχου.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#627204 Όχι, δεν συγκρίνω άμεσα την αναδιπλούμενη οροφή με το ηλεκτρικό παράθυρο. Συγκρίνω την σχέση της σταθερής οροφής με την αναδιπλούμενη οροφή και δείχνω πως υπάρχουν κι άλλες περιπτώσεις που η πιθανότητα σφάλματος αυξάνεται.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#627205 Για να έχει κάποια στοιχειώδη αντιστοιχία το παράδειγμα θα έπρεπε να συγκρίνεις τη χειροκίνητη οροφή με την ηλεκτρική.
Και πάλι θα έπρεπε να ηταν όλα τα αυτοκίνητα cabrio και οι οροφές να παρουσίαζαν σπάνια πρόβλημα το οποίο να φτιαχνόταν με 200 ευρώ το πολυ.Πραγμα που δεν ισχύει.

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#627207 Θεωρώ πολύ κακή ιδέα ν'αγοραστεί ένα cabrio με σκληρή οροφή. Θέλουν πολύ φροντίδα για να μην έχουν πρόβλημα αργότερα. Δεν είναι μόνον οι μηχανισμοί που μπορεί να χαλάσουν, αλλά και όλα τα υπόλοιπα: τσιμούχες, λάστιχα, σκατολοϊδια. Γιατί αν χαλάσουν , μετά έχουμε νερά μέσα και τριγμούς.
Γνώμη μου, αν κάμπριο, κάποιο με μαλακή οροφή. Αλλά δεν θ'αγόραζα κάτι τέτοιο για οικογενειακό. Αν πάλι η κυρά επιμένει, κάτι σαν το Mini που προτάθηκε παραπάνω, είναι καλύτερη επιλογή.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#627215
kostis20 έγραψε:Για να έχει κάποια στοιχειώδη αντιστοιχία το παράδειγμα θα έπρεπε να συγκρίνεις τη χειροκίνητη οροφή με την ηλεκτρική.
Και πάλι θα έπρεπε να ηταν όλα τα αυτοκίνητα cabrio και οι οροφές να παρουσίαζαν σπάνια πρόβλημα το οποίο να φτιαχνόταν με 200 ευρώ το πολυ.Πραγμα που δεν ισχύει.

< A3003 >


Αν σε βοηθάει περισσότερο, σύγκρινε τότε απλά ηλεκτρικά παράθυρα (διακόπτης->μοτέρ) με τα τελευταίες γενιάς (διακόπτης, μοτέρ, εγκέφαλος, αισθητήρες θέσης κλπ). Περισσότερα εξαρτήματα.

Στο δια ταύτα, δεν καταλαβαίνω σε τι διαφωνείς ακριβώς. Έχει ή δεν έχει η ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή περισσότερα εξαρτήματα (άρα και περισσότερες πιθανότητες να χαλάσει κάτι) σε σχέση με μια σταθερή ή χειροκίνητη; Το ίδιο θέμα υπάρχει σε άλλες εφαρμογές.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#627216 Διαφωνώ με τη υπεραπλούστευση που κανείς και συγκρίνεις τη παρουσία οροφής με ένα μοτέρ ηλεκτρικού παραθύρου!
Πώς να το κάνουμε ούτε τις ίδιες πιθανότητες να παρουσιάσουν βλάβη έχουν, ούτε η επισκευή τους είναι το ίδιο εύκολη και φτηνή.
Δε ξέρω πως αλλιώς να το γράψω.
Νομίζω δεν έχει νόημα να το συζητάμε άλλο και να Χαλάμε το θέμα του ανθρώπου.


< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#627217
drdino έγραψε:Το ίδιο θέμα υπάρχει σε άλλες εφαρμογές.


Όπως το ότι κάποια αυτοκίνητα ας πούμε, έχουν rear view camera σταθερή και άλλα έχουν μηχανισμό που τις εμφανίζει όταν βάζεις "όπισθεν".
Φαντάζομαι ακόμη και κάτι τόσο απλό, το ένα είναι πιο πολύπλοκο από το άλλο και συνεπώς περισσότερες πιθανότητες επίσης να χαλάσει.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#627220
kostis20 έγραψε:Διαφωνώ με τη υπεραπλούστευση που κανείς και συγκρίνεις τη παρουσία οροφής με ένα μοτέρ ηλεκτρικού παραθύρου!
Πώς να το κάνουμε ούτε τις ίδιες πιθανότητες να παρουσιάσουν βλάβη έχουν, ούτε η επισκευή τους είναι το ίδιο εύκολη και φτηνή.
Δε ξέρω πως αλλιώς να το γράψω.
Νομίζω δεν έχει νόημα να το συζητάμε άλλο και να Χαλάμε το θέμα του ανθρώπου.


< A3003 >


Σε αυτήν την περίπτωση, με όλον τον σεβασμό, προτείνω να διαβάσεις ξανά τι έγραψα.

Ναι, είναι πιο πολύπλοκο από το αν δεν είχες αναδιπλούμενη οροφή αλλά το ίδιο ισχύει και για τα ηλεκτρικά παράθυρα σε σχέση με τα get-fit παράθυρα.


(Αναδιπλούμενη οροφή) (περισσότερο πολύπλοκη) (σταθερή οροφή)
(ηλεκτρικά παράθυρα) (περισσότερο πολύπλοκα) (χειροκίνητα παράθυρα)

Πουθενά δεν είπα ότι έχουν τις ίδιες πιθανότητες να χαλάσουν ούτε ότι έχουν το ίδιο κόστος επισκευής. Μόνο ότι ο συλλογισμός του "πιο πολύπλοκο=πιο πιθανό να χαλάσει" μπορεί να βρει εφαρμογή σε πολλά άλλα σημεία. Από κει και πέρα, μια ηλεκτρικά αναδιπλούμενη εφαρμογή δεν είναι κάτι τρομερά πολύπλοκο, τουλάχιστον σε αμάξια τύπου 207cc/308cc. Το μεγαλύτερο ποσοστό των προβλημάτων που βγάζουν είναι βρώμικοι/κολλημένοι μικροδιακόπτες και χαμηλή στάθμη υδραυλικού υγρού λόγω διαρροών.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#627296
drdino έγραψε:
Πρακτικά είναι απλός μηχανισμός. Υδραυλική αντλία, σωλήνες, μερικοί μικροδιακόπτες (το πιο συνηθισμένο πρόβλημα, βρωμίζουν ή κολλάνε από την αχρηστία) αλλά δεν είναι δύσκολο να επιλυθούν τα όποια προβλήματα αν έχεις το διαγνωστικό. Ναι, είναι πιο πολύπλοκο από το αν δεν είχες αναδιπλούμενη οροφή αλλά το ίδιο ισχύει και για τα ηλεκτρικά παράθυρα σε σχέση με τα get-fit παράθυρα.


Απλός μηχανισμός αλλά πολύπλοκα συναρμολογημένος και κοστολογημένος. Αν χαλάσει ένα παράθυρο εκτός του ότι μπορείς πιο εύκολα να βρεις το πρόβλημα είναι και πιο εύκολη η αντικατάσταση. Στην ηλεκτρική οροφή τα πράγματα περιπλέκονται.

Εικόνα

Οροφή VW Eos