Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Serf
#627124 Τον τελευταίο καιρό σκεφτόμαστε να αντικαταστήσουμε το Citroen Xsara 1ης γενιάς που εκτελεί (σχεδόν) καθημερινά χρέη μεταφορέα σε απόσταση δεκαλέπτου από το σπίτι Παλαιό Φάληρο -> Άλιμος, Παλαιό Φάληρο -> Νέα Σμύρνη, με σπάνιες εξόδους από τα σύνορα των συγκεκριμένων δήμων. Το άλλο αυτοκίνητο της οικογένειας (2 + 1) είναι ένα Peugeot 308 1.6HDi.

Το όποιο αυτοκίνητο αγοραστεί θα το χρησιμοποιεί κατά κύριο λόγο η :inlove: , θα είναι το 1ο δικό της αγορασμένο αυτοκίνητο (μέχρι τώρα είχε εταιρικά + το Xsara "πάσα" από τον πατέρα της) και καλοβλέπει την περίπτωση ενός coupe-cabrio τύπου 207cc, Eos, κτλ. Μιλάμε πάντα για μεταλλική οροφή προφανώς. Εγώ προσπαθώ να την πείσω ότι και μία κατηγορία μεγέθους πιο πάνω καλοδεχούμενη είναι, πρέπει να χωράει και το παιδικό κάθισμα του μικρού (λίγο πριν τα 3,5) τις λίγες φορές που θα μπαίνει σε αυτό. Το ερώτημα είναι τι επιλογές έχουμε στις κατηγορίες αυτές που να είναι σχετικά καινούργιες (βλ. 2013-2014 και μετά) και αξιόπιστες (μην τρέχουμε στα συνεργεία διαρκώς).
Άβαταρ μέλους
By Serf
#627127 Δεν έχουμε συγκεκριμένο budget. Ας πούμε 10k το όριο, χωρίς να είναι ιδιαίτερα δεσμευτικό. Το σημαντικό είναι η χρονολογία, μην είναι πίσω από το 2013-14. Έχουν που έχουν χειρότερη παθητική ασφάλεια τα cabrio λόγω της φύσης τους.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#627128 Cabrio μετά το 13-14 με σκληρή οροφή δε νομίζω να υπάρχει στα 10k. Λίγο πιο πριν υπάρχει το Astra. Ιδανικό θα ήταν το Volvo C70 με το πλεονέκτημα της μεγάλης απαξίωσης αλλά αν θυμάμαι καλά δεν έβγαινε κάτω από 2000κε.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#627139
Serf έγραψε:Δεν έχουμε συγκεκριμένο budget. Ας πούμε 10k το όριο, χωρίς να είναι ιδιαίτερα δεσμευτικό. Το σημαντικό είναι η χρονολογία, μην είναι πίσω από το 2013-14. Έχουν που έχουν χειρότερη παθητική ασφάλεια τα cabrio λόγω της φύσης τους.

"- Λίγα τα λεφτά Άρη"
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#627142
Serf έγραψε:Τον τελευταίο καιρό σκεφτόμαστε να αντικαταστήσουμε το Citroen Xsara 1ης γενιάς που εκτελεί (σχεδόν) καθημερινά χρέη μεταφορέα σε απόσταση δεκαλέπτου από το σπίτι Παλαιό Φάληρο -> Άλιμος, Παλαιό Φάληρο -> Νέα Σμύρνη, με σπάνιες εξόδους από τα σύνορα των συγκεκριμένων δήμων. Το άλλο αυτοκίνητο της οικογένειας (2 + 1) είναι ένα Peugeot 308 1.6HDi.

Το όποιο αυτοκίνητο αγοραστεί θα το χρησιμοποιεί κατά κύριο λόγο η :inlove: , θα είναι το 1ο δικό της αγορασμένο αυτοκίνητο (μέχρι τώρα είχε εταιρικά + το Xsara "πάσα" από τον πατέρα της) και καλοβλέπει την περίπτωση ενός coupe-cabrio τύπου 207cc, Eos, κτλ. Μιλάμε πάντα για μεταλλική οροφή προφανώς. Εγώ προσπαθώ να την πείσω ότι και μία κατηγορία μεγέθους πιο πάνω καλοδεχούμενη είναι, πρέπει να χωράει και το παιδικό κάθισμα του μικρού (λίγο πριν τα 3,5) τις λίγες φορές που θα μπαίνει σε αυτό. Το ερώτημα είναι τι επιλογές έχουμε στις κατηγορίες αυτές που να είναι σχετικά καινούργιες (βλ. 2013-2014 και μετά) και αξιόπιστες (μην τρέχουμε στα συνεργεία διαρκώς).

Πρέπει να βάλεις στην εξίσωση και την αξιοπιστία της οροφής και τη στεγανότητα της.Ο μηχανισμός του EOS πχ βγάζει πολλά προβλήματα που όπως καταλαβαίνεις δεν είναι καθόλου φθηνά να φτιάξεις.
Αν τώρα μιλάμε για μετα το 2013-2014 είναι λίγα τα 10Κ...Δε μου ερχεται κατι στο μυαλό που να κοστίζει τόσο.Μόνο SLK 2ης γενιάς που είναι γενικά αξιόπιστη αλλά είναι διθέσια και παλιότερη του 10΄ φυσικά.
Επίσης δε ξέρω τι παίζει με τα Focus &Astra cabrio που πρέπει να υπάρχουν γενικά αλλά και πάλι παλιότερα του 13΄.Το C70 είναι καλή περίπτωση απο άποψη αξιοπιστίας και κατασκευής παθητικής ασφάλειας,θα πάρει ένα ο κολλητός μου ,αλλα στην Ελλάδα τα περισσότερα μτχ είναι 2,4lt
Γενικά δε βρίσκω το λόγω να πάτε σε μτχ cabrio εκτός αν μιλάμε για κανένα MX-5 ...Θα το ανοίγετε στην Αθήνα?
Άβαταρ μέλους
By markvag
#627154
kostis20 έγραψε:Γενικά δε βρίσκω το λόγω να πάτε σε μτχ cabrio εκτός αν μιλάμε για κανένα MX-5 ...Θα το ανοίγετε στην Αθήνα?


+1

Γενικά εγώ φοβάμαι την αξιοπιστία της μεταλλικής οροφής, είναι πολύπλοκοι μηχανισμοί, πράγμα που αυξάνει την πιθανότητα κάτι να πάει στραβά... Και, φυσικά σε αυτή την περίπτωση, το κόστος (και τη δυσκολία) επισκευής.

Μία εναλλακτική (σαφώς όχι το ίδιο σε αίσθηση) είναι ηλιοροφή (που προσωπικά μ' αρέσει πολύ).
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#627159 Επίσης μερικα ανταλλακτικά είναι πολύ δυσεύρετα,λόγω σπανιοτητας.Δεν είναι μόνο οι μηχανισμοί αλλά και τα λάστιχα στεγανοποιησης που με τη πολυκαιρία καταστρέφονται και θέλουν αλλαγή.Ειναι αρκετά ακριβά.
Επίσης σε πολλά με υφασμάτινη οροφή ξεκολλάει το πίσω παρμπρίζ από την οροφή και μπάζει νερά.
Σε Α3 που έγινε αυτό έμεινα στο ότι θα αλλάζοταν όλοκληρη η οροφή!!
Του είπα να πάει σε δύο τρείς μήπως επισκευάζεται αλλά δε ξέρω τι έγινε τελικά.

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#627183 Τα μόνα καμπριο που μπορώ να σκεφτώ και να παρέχουν μία κάποια πρακτικότητα αλλά χωρίς hard top είναι τα A3 και Golf. Απλά απ' ότι βλέπω ή θα είναι με άπειρα χλμ ή πανφτωχα ή εκτός budget. Γενικώς δε μπορώ να σκεφτώ ικανό συνδυασμό 10Κ + κάμπριο + αξιοπιστία και σχετικά νέο μοντέλο.
Άβαταρ μέλους
By otso
#627184 Υπηρχαν η υπαρχουν καμπριο που η μεταλικη οροφη εβγαινε απλα και χειροκινητα ; θυμαμαι καλα;
οι πορσε ταργκα πως ηταν;
Άβαταρ μέλους
By drdino
#627187
markvag έγραψε:
kostis20 έγραψε:Γενικά δε βρίσκω το λόγω να πάτε σε μτχ cabrio εκτός αν μιλάμε για κανένα MX-5 ...Θα το ανοίγετε στην Αθήνα?


+1

Γενικά εγώ φοβάμαι την αξιοπιστία της μεταλλικής οροφής, είναι πολύπλοκοι μηχανισμοί, πράγμα που αυξάνει την πιθανότητα κάτι να πάει στραβά... Και, φυσικά σε αυτή την περίπτωση, το κόστος (και τη δυσκολία) επισκευής.

Μία εναλλακτική (σαφώς όχι το ίδιο σε αίσθηση) είναι ηλιοροφή (που προσωπικά μ' αρέσει πολύ).


Πρακτικά είναι απλός μηχανισμός. Υδραυλική αντλία, σωλήνες, μερικοί μικροδιακόπτες (το πιο συνηθισμένο πρόβλημα, βρωμίζουν ή κολλάνε από την αχρηστία) αλλά δεν είναι δύσκολο να επιλυθούν τα όποια προβλήματα αν έχεις το διαγνωστικό. Ναι, είναι πιο πολύπλοκο από το αν δεν είχες αναδιπλούμενη οροφή αλλά το ίδιο ισχύει και για τα ηλεκτρικά παράθυρα σε σχέση με τα get-fit παράθυρα.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#627192 Εικόνα :lol: