Θέμα αντικατάσταση BMW E90 ΜΥ2010 153000χλμ
Αυτά που έχω ξεχωρίσει ή μου έχουν προτείνει, ζητούμενο συνδυασμός οικονομίας-αξιοπιστίας-χώρου
ΚΙΑ Picanto 1.2 AM GT line, 16500€, μας χαλάει το ΑΜΤ, δεν έχω οδηγήσει για να δω πόσο χάλια μπορεί να είναι. Κατά τα άλλα για σπίτι-δουλειά και διαδρομές 10-20χλμ είναι μια χαρά με ρόλο 2οθ αυτοκινήτου. Μεγάλο συν εγγύηση 7 ετών και μεταπωλητικη αξία σε 5 χρόνια.
ΚΙΑ Stonic 1.0Τ auto GT line , 24500, δοκιμασμένο, υπάρχει ήδη στην οικογένεια καλύπτει τα πάντα με μόνο μείον τους χώρους για μεταφορά 5 ατόμων, αποσκευών κλπ.
Mazda Cx5 auto MY2021-2022, 2.0 ή 2.5 μτχ εισαγωγή από Ιαπωνία, 25-28.000€, στα συν η εμφάνιση η οδήγηση και η χώροι στα - η κατανάλωση και η τιμή.
Mazda CX30 auto 2.0 Skyactive G, μτχ από Ιαπωνία, 22-25.000€, μικρή διαφορά στην τιμή για να μην πάει κάποιος στο CX5, μικρή ιπποδύναμη ο Skyactive G.
Mazda 2 auto, μτχ από Ιαπωνία, ΜΥ2020+, τιμή ~16.000€ αντί για Picanto.
New entry BMW F10 520d ή ανάλογο σε σειρά 3-4, ΜΥ2015+, χλμ ~80-110.000 τιμή 16-20.000€.
Πρόταση τελευταίας στιγμής του μηχανικού στην λογική ξεφορτωσου τον καρκίνο Ν43 πριν βγάλει τίποτα άλλο και πάρε πετρέλαιο N47-B47 κινητήρα που είναι αλεξίσφαιροι αντε να χρειαστούν καμία καδενα που θα την τιμή κόψεις από την τιμή του μτχ και στα ίδια λεφτά με τα μικρά που κοιτάς θα εχείς ίδια οικονομία και πολύ περισσότερο αυτοκίνητο.
Να πω την μαύρη αλήθεια με μπριζωσε το τελευταίο και έκανα μια έρευνα αγοράς, και βρίσκω F10 2015 M-Sport diesel με 100.000χλμ στις 16.000€.
Περιμένω προτάσεις από 500ρακι μέχρι Modena
< >