Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By dimik
#852272 Πάμε ένα γιολοτοπικ μιας και δεν υπάρχει κίνηση στο θέμα.

Θέμα αντικατάσταση BMW E90 ΜΥ2010 153000χλμ

Αυτά που έχω ξεχωρίσει ή μου έχουν προτείνει, ζητούμενο συνδυασμός οικονομίας-αξιοπιστίας-χώρου

ΚΙΑ Picanto 1.2 AM GT line, 16500€, μας χαλάει το ΑΜΤ, δεν έχω οδηγήσει για να δω πόσο χάλια μπορεί να είναι. Κατά τα άλλα για σπίτι-δουλειά και διαδρομές 10-20χλμ είναι μια χαρά με ρόλο 2οθ αυτοκινήτου. Μεγάλο συν εγγύηση 7 ετών και μεταπωλητικη αξία σε 5 χρόνια.

ΚΙΑ Stonic 1.0Τ auto GT line , 24500, δοκιμασμένο, υπάρχει ήδη στην οικογένεια καλύπτει τα πάντα με μόνο μείον τους χώρους για μεταφορά 5 ατόμων, αποσκευών κλπ.

Mazda Cx5 auto MY2021-2022, 2.0 ή 2.5 μτχ εισαγωγή από Ιαπωνία, 25-28.000€, στα συν η εμφάνιση η οδήγηση και η χώροι στα - η κατανάλωση και η τιμή.

Mazda CX30 auto 2.0 Skyactive G, μτχ από Ιαπωνία, 22-25.000€, μικρή διαφορά στην τιμή για να μην πάει κάποιος στο CX5, μικρή ιπποδύναμη ο Skyactive G.

Mazda 2 auto, μτχ από Ιαπωνία, ΜΥ2020+, τιμή ~16.000€ αντί για Picanto.

New entry BMW F10 520d ή ανάλογο σε σειρά 3-4, ΜΥ2015+, χλμ ~80-110.000 τιμή 16-20.000€.
Πρόταση τελευταίας στιγμής του μηχανικού στην λογική ξεφορτωσου τον καρκίνο Ν43 πριν βγάλει τίποτα άλλο και πάρε πετρέλαιο N47-B47 κινητήρα που είναι αλεξίσφαιροι αντε να χρειαστούν καμία καδενα που θα την τιμή κόψεις από την τιμή του μτχ και στα ίδια λεφτά με τα μικρά που κοιτάς θα εχείς ίδια οικονομία και πολύ περισσότερο αυτοκίνητο.

Να πω την μαύρη αλήθεια με μπριζωσε το τελευταίο και έκανα μια έρευνα αγοράς, και βρίσκω F10 2015 M-Sport diesel με 100.000χλμ στις 16.000€.

Περιμένω προτάσεις από 500ρακι μέχρι Modena




< >
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#852275 Με εκπλησει που μετα απο αυτα που εχεις τραβηξει με την BMW την βαζεις παλι στο παιχνιδι. Τι διαολο ρε σεις, μελι εχει; :lol:

Ο μηχανικος θελει να σε εχει συχνο πελατη. Μην τον ακους , εσυ θα χασεις.

CX-5 απο εμενα αφου ειναι εντος μπατζετ. Αλλιως CX-30 με Skyactive X ομως αν βρεις
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#852277 Έχω συνάδελφο με 520d F11 που έκανε rebuild λόγω τρελής κατανάλωσης λαδιού συν τη καδένα βέβαια.
Αν θυμάστε είναι εκείνο που του κόλλησε και το κιβώτιο.
Αλεξίσφαιρο δε το λες πάντως.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#852280 Δεν θα ακουμπούσα την BMW, και όλα ταμικρά και θα επέλεγα ένα μεταχειρισμένο Mazda CX30 ή CX5.
Τα ΚΙΑ είναι μικρά και έχεις και ένα παιδί, μόλις ξεκινήσουν οι βόλτες και τα ποδήλατα και οι δραστηριότητες θα στριμωχτείτε και θα ψάχνεις μπαγκαζιέρες.
Τώρα αν δεν υπάρχουν τα λεφτά για τα Mazda, πάω πάσο.
Για την Κύπρο των μικρών αποστάσεων ένα diesel δεν έχει κανένα νόημα επίσης.

Εγώ ηλεκτρικό θα κοιτούσα, κάνα BMW i3s θα ήταν τέλειο γιατί έχει και χώρους και μένεις και σε μονοκατοικία, άρα εύκολη φόρτιση, φθηνή συντήρηση, ελάχιστη κατανάλωση.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#852282 i3 (όχι το S) εξαιρετική πρόταση!

Μακριά από N47, αν βρεις κάτι με B47 τότε ναι.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#852288 Αυτό που μου την δίνει στο CX5 είναι το παλιακο infotainment και ότι δεν κάνει σβούρες σε πλατείες αν το κάνεις Stage 1-2 diesel powa
Να μου πεις και οι BMW 2015-2017 που κοιτάς δεν έχουν και κανένα τρελό infotainment.

HF και drdino με τον B47 είστε μέσα στο θέμα.
Ο λόγος που δεν έχω πάρει ακόμα μικρό είναι οι χώροι και το fun to drive, Αν έβγαινε Picanto 1.0t με σωστό αυτόματο θα είχα πάρει ήδη ένα θα το προγραμματιζα στα 120-130 άλογα 900kg και θα άλλαζα στο άμεσο μέλλον το Stonic με μεγαλυτερο.

Στον μηχανικό δεν είπα ότι ψάχνω οτιδήποτε άλλο, του είπα δεν ξέρω τι να κάνω με το Ε90 να το πουλήσω η όχι και η πρόταση του ήταν αυτή.
Να βρούμε ένα καλό diesel με B47 να το ελέγξει εξονυχιστικά να κόψουμε από την τιμή πιθανη επισκευή καδενας αν δεν έχει κάνει και μετά ευλαβικά λαδάκι κάθε 5000χλμ αντε και κάνα σωληνάκι λόγω πολυμερισμου.
Αυτά από την εμπειρία του με τα συγκεκριμένα.

i3 δεν υπάρχουν αρκετά στο νησί και όταν πουληθεί κανένα είναι σε τιμή καινούριου.

< >
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#852289 Κάντριμαν sd θα έλεγα κι εγώ. Τα κουκιά βγαίνουν για μετάχειρο Φορμέντορ; Δε γνωρίζω τις τιμές εκεί, παίζει να υπάρχει <30,000;
Άβαταρ μέλους
By dimik
#852295
diplomat έγραψε:Κάντριμαν sd θα έλεγα κι εγώ. Τα κουκιά βγαίνουν για μετάχειρο Φορμέντορ; Δε γνωρίζω τις τιμές εκεί, παίζει να υπάρχει <30,000;
Μεταπωλητικη αξία πάτος, το ίδιο και κάτι Skoda κλπ.

Το κάντριμαν είναι αμάξι γοργόνα.

< >
Άβαταρ μέλους
By dimik
#852296
corsair έγραψε:ΤΟΥΟΤΑ CHR

κλειστε το τοπικ, τελειωσε η συζητηση.
Αν είναι να πεθάνω δια βαρεμάρας παίρνω κι ένα mitsubishi mirage να παίζω σύγκρουομενα στην κίνηση.

Είπαμε να έχει ένα ενδιαφέρον, στο μάτι, στο γκαζι, στην άνεση, στους χώρους κάπου τελοσπαντων.

Προφίλ χρήσης στην φώτο, ένα τυπικό Σάββατο με 3 δρομολόγια από τις 7 το πρωί. Κάπως έτσι είναι και οι καθημερινές και η αλήθεια είναι ότι απολαμβάνω το τουρμπακι περισσότερο από το ατμοσφαιρικό για αυτό και είμαι διστακτικός προς οποιοδήποτε Mazda, αν ερχόταν το Cx5 σε 2.5Τ τότε θα ήταν ψιλομονοδρομος. Εικόνα

< >
Άβαταρ μέλους
By g8777
#852306
dimik έγραψε:Πάμε ένα γιολοτοπικ μιας και δεν υπάρχει κίνηση στο θέμα.

Θέμα αντικατάσταση BMW E90 ΜΥ2010 153000χλμ

Αυτά που έχω ξεχωρίσει ή μου έχουν προτείνει, ζητούμενο συνδυασμός οικονομίας-αξιοπιστίας-χώρου

ΚΙΑ Picanto 1.2 AM GT line, 16500€, μας χαλάει το ΑΜΤ, δεν έχω οδηγήσει για να δω πόσο χάλια μπορεί να είναι. Κατά τα άλλα για σπίτι-δουλειά και διαδρομές 10-20χλμ είναι μια χαρά με ρόλο 2οθ αυτοκινήτου. Μεγάλο συν εγγύηση 7 ετών και μεταπωλητικη αξία σε 5 χρόνια.

ΚΙΑ Stonic 1.0Τ auto GT line , 24500, δοκιμασμένο, υπάρχει ήδη στην οικογένεια καλύπτει τα πάντα με μόνο μείον τους χώρους για μεταφορά 5 ατόμων, αποσκευών κλπ.

Mazda Cx5 auto MY2021-2022, 2.0 ή 2.5 μτχ εισαγωγή από Ιαπωνία, 25-28.000€, στα συν η εμφάνιση η οδήγηση και η χώροι στα - η κατανάλωση και η τιμή.

Mazda CX30 auto 2.0 Skyactive G, μτχ από Ιαπωνία, 22-25.000€, μικρή διαφορά στην τιμή για να μην πάει κάποιος στο CX5, μικρή ιπποδύναμη ο Skyactive G.

Mazda 2 auto, μτχ από Ιαπωνία, ΜΥ2020+, τιμή ~16.000€ αντί για Picanto.

New entry BMW F10 520d ή ανάλογο σε σειρά 3-4, ΜΥ2015+, χλμ ~80-110.000 τιμή 16-20.000€.
Πρόταση τελευταίας στιγμής του μηχανικού στην λογική ξεφορτωσου τον καρκίνο Ν43 πριν βγάλει τίποτα άλλο και πάρε πετρέλαιο N47-B47 κινητήρα που είναι αλεξίσφαιροι αντε να χρειαστούν καμία καδενα που θα την τιμή κόψεις από την τιμή του μτχ και στα ίδια λεφτά με τα μικρά που κοιτάς θα εχείς ίδια οικονομία και πολύ περισσότερο αυτοκίνητο.

Να πω την μαύρη αλήθεια με μπριζωσε το τελευταίο και έκανα μια έρευνα αγοράς, και βρίσκω F10 2015 M-Sport diesel με 100.000χλμ στις 16.000€.

Περιμένω προτάσεις από 500ρακι μέχρι Modena




< >


Kia, πιο βαρετα και απο κατοχο Τεσλα.

Μαζντα, στα ορια της εξαφανισης ,και μεταχειρισμενο κιολας απο την αλλη ακρη του κοσμου.

Α4, Q3 , C series κλπ ειναι η σοφοτερη επιλογη, ο,τι πιο κοντικο στο pedigree της premium αυτοκινησης που θα αποχωριστεις.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#852308 C class ναι μεν αλλά δεν έχω μηχανικό εμπιστοσύνης.

Α4 έχει ο αδερφός 1.8Τ με 200 άλογα δεν μου λέει τίποτα πέρα από τους χώρους.

Q3 μικρό και αδιάφορο για τα χρήματα που ζητάνε

< >
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#852310
dimik έγραψε:New entry BMW F10 520d ή ανάλογο σε σειρά 3-4, ΜΥ2015+, χλμ ~80-110.000 τιμή 16-20.000€.

1) Η πιθανότητα γυρίσματος χιλιομέτρων βρίσκεται στο 99% σήμφωνα με τα παραπάνω δεδομένα. Εκτός αν κυκλοφορούσε από το 1ο έτος Κύπρο.
2) Έχεις αλλάξει σχεδόν τα πάντα στη bmw και ΤΩΡΑ θες να τη δώσεις ; :hmmm:
3) Δεν υπάρχει λόγος βιασύνης , ψάχνεις με την ησυχία σου.
Τελευταία επεξεργασία από mousatos και 13 Ιαν 2024, 13:43, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#852311
drdino έγραψε:i3 (όχι το S) εξαιρετική πρόταση!

Μακριά από N47, αν βρεις κάτι με B47 τότε ναι.
Γιατί όχι το S;
To ρωτάω γιατί το έχω στα υπόψη το συγκεκριμένο για την :inlove:.