UP
Είχα μία πρόταση από συνεργάτη που ψάχνεται για αυτοκίνητο και ξέρει την 1 μου. Σε λεφτά που στο περίπου κάνω εντελώς απόσβεση το πόσο την είχα αγοράσει συν κάθε σέρβις, κάθε διαδικασία συντήρησης που της έκανα. Σημεία των καιρών I guess.
Αρχικά μου φάνηκε καλό deal να πουλήσω το αυτοκίνητό μου σημαντικά περισσότερο απ' όσο εγώ το αγόρασα, γιατί τα έβαλα κάτω και αν την δώσω στα λεφτά που μου πρότεινε, θα κατέληγα ουσιαστικά να την έχω για 50.000 χιλιόμετρα και 2μιση χρόνια "τζάμπα" με μόνο κόστος τις βενζίνες της.
Απ' την άλλη το αυτοκίνητο είναι σε άψογη κατάσταση, εδώ και πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα δε κάνει κιχ και γενικά έχω λύσει με τον μηχανικό μου κάθε πρόβλημα που μπορούσε να βγάλει, αισίως στα 136.000 χιλιόμετρα πια.
Μη τα πολυλογώ, χάζεψα αγγελίες και φυσικά απογοητεύτηκα, σε μεταχειρισμένο κάτω των 20.000€ <2.000c.c. δεν βρίσκεις κάτι αξιόλογο οδηγικά πια και φαντάζομαι πως για καμιά διετία σε νορμάλ budget δε το κόβω να βρίσκω κάτι αντίστοιχο.
Οπότε έκατσα κ έβαλα κάτω 2-3 πράγματα, σαν to-do list
Γυάλισμα της έχω κάνει, εμφανισιακά δε θέλω να πειράξω τίποτα άλλο, δεν έχει ούτε γρατσουνιά.
Οπότε μας μένει:
1) Μιά πολύ καλή συντήρηση / προετοιμασία για πρόγραμμα (είναι πολλά τα χιλιόμετρά της για κάτι τέτοιο άραγε?)
2) Δεύτερη αλλαγή φίλτρο/λάδι/κάρτερ στο αυτόματο της ZF στα επόμενα 20-30.000 χιλιόμετρα
3) Μία καλή ανάρτηση, ίσως retrofit εκείνη των m-pack
4) Ένα carplay interface στην "μαμά" οθόνη
Τι θα προτείνατε ? Μήπως να την ξεφορτωθώ όσο είναι νωρίς και να πάρω τηλ. τον dimvii?