Σελίδα 43 από 49

Re: Αγορά μεταχειρισμένου Βενζινοκίνητου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2022, 11:33
από 224v
Ειχα το GV με τον 2.5 μοτερ το 2000 στην εγνατια που δουλευα, και αλλοι ειχαν αυτο που λετε διπορτο. Ολα πήγαιναν παντού αλλα έκαιγαν απίστευτη ποσοτητα καυσιμου.
Με το juke, έχω πάει όπου χρειάστηκα με τα κανονικα του λάστιχα. Σε χωματόδρομους δυσκολους... μονο ενας ακομα με λάντα πάει!!!
Ισως ενα rav απο τα πρωτα???

.

Re: Αγορά μεταχειρισμένου Βενζινοκίνητου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2022, 16:53
από Anonymous Founder
Giuseppe Busso έγραψε:Κοίτα να δεις. Εγώ έχω μεγάλη καύλα με το boy-racer-ιλίκι. Αν το έχεις, τότε κράτα τη Μπουμουβού και ρίξε πάνω σε βάθος χρόνου λίγα φραγκάκια που θα αναβαθμίσουν το αμάξι. Πχ το εν λόγω αμάξι ήθελε ανάρτηση. Το έχω οδηγήσει πριν χρόνια. Βάλε και ένα πρόγραμμα και θα το χαρείς για χρόνια.
Παράλληλα κοίτα και το δεύτερο off-roader εργαλείο. Φυσικά δεν είναι φθηνή η κατοχή δύο ΙΧ και ειδικά από τη στιγμή που λέμε για να ρίξεις χρήμα σε αμφότερα.

Αν όμως θες να πας σε φάση όλα σε ένα, νοικοκυρεμένα, το T-Roc είναι ημίμετρο, ακόμη και ελαστικά τύπου Michelin Cross Climate να βάλεις.
Θες κάτι σε Tiguan 4Motion. Προσωπικά αυτό το αμάξι, μπορεί να πάει όπου πάει και του Ναςς και του Ξιφ. Και ειδικά αν παίξεις με 80/20 ελαστικά.
Ούτε αυτό είναι φθηνή λύση. Για να βρεις καλό 4κίνητο Τίγκι, θέλεις κάποια χρήματα.

Εγώ διαφωνώ εδώ. Tiguan και T-roc έχουν παρόμοια τετρακίνηση, και το Τ-roc σαν πιο μικρό και ελαφρύ θα πάει πιο μακριά. Όλα αυτά βέβαια με σωστά λάστιχα, που κανένα από δαύτα δεν έχω δει να έχει.
Η τετρακίνηση είναι ΠΟΛΥ ακριβό χόμπι στην Ελλάδα: γιατί είσαι αναγκασμένος να πας ή σε πολλά κυβικά (άρα πολλά τέλη) ή σε υψηλούς ρύπους (άρα πάλι πολλά τέλη), αν θέλεις κάτι που πραγματικά μπορεί να πάει κάπου πιο δύσκολα.
Γενικώς, δεν είναι πολύ βιώσιμο το πράγμα, λόγω υψηλού κόστους χρήσης, δυστυχώς.

Re: Αγορά μεταχειρισμένου Βενζινοκίνητου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Ιαν 2022, 17:45
από REALZEUS
Υπάρχουν και προσιτά ψηλωμένα τετρακίνητα, όπως το Panda του Ξιφ ή το Ignis και φυσικά SUV όπως Vitara και Duster.

Re: Αγορά μεταχειρισμένου Βενζινοκίνητου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Ιαν 2022, 23:36
από uncle_nontas
REALZEUS έγραψε:Υπάρχουν και προσιτά ψηλωμένα τετρακίνητα, όπως το Panda του Ξιφ ή το Ignis και φυσικά SUV όπως Vitara και Duster.
+1

< >

Re: Αγορά μεταχειρισμένου Βενζινοκίνητου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Ιαν 2022, 00:33
από NiTse
REALZEUS έγραψε:Υπάρχουν και προσιτά ψηλωμένα τετρακίνητα, όπως το Panda του Ξιφ ή το Ignis και φυσικά SUV όπως Vitara και Duster.

Σωστά υπάρχει και το παλιό το ignis, ίσως θα μπορούσε να δει και αυτό, λογικά είναι εντός μπάτζετ.

Re: Αγορά μεταχειρισμένου Βενζινοκίνητου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2022, 17:46
από giorgos66
224v έγραψε:φίλη καθηγήτρια στο ΕΜΠ έχει φέρει το 2000, Μερσεντές c elegance με τον επαναπατρισμό είναι full loaded, από έξτρα δέρματα κλπ έχει 100000 χλμ με 1.8 μοτέρ. θέλει 4000 Χιλ. ενδιαφέρεται κανείς να μάθω λεπτομέρειες.?? όλα τα σέρβις κλπ ΚΤΕΟ εφορίες πληρωμένες.

< Note >

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.Θα ηθελα να ρωτησω για το Μερσεντες εαν ειναι διαθεσιμο .

Re: Αγορά μεταχειρισμένου Βενζινοκίνητου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Οκτ 2022, 10:09
από socratesn
UP :shifty:

Είχα μία πρόταση από συνεργάτη που ψάχνεται για αυτοκίνητο και ξέρει την 1 μου. Σε λεφτά που στο περίπου κάνω εντελώς απόσβεση το πόσο την είχα αγοράσει συν κάθε σέρβις, κάθε διαδικασία συντήρησης που της έκανα. Σημεία των καιρών I guess.

Αρχικά μου φάνηκε καλό deal να πουλήσω το αυτοκίνητό μου σημαντικά περισσότερο απ' όσο εγώ το αγόρασα, γιατί τα έβαλα κάτω και αν την δώσω στα λεφτά που μου πρότεινε, θα κατέληγα ουσιαστικά να την έχω για 50.000 χιλιόμετρα και 2μιση χρόνια "τζάμπα" με μόνο κόστος τις βενζίνες της.

Απ' την άλλη το αυτοκίνητο είναι σε άψογη κατάσταση, εδώ και πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα δε κάνει κιχ και γενικά έχω λύσει με τον μηχανικό μου κάθε πρόβλημα που μπορούσε να βγάλει, αισίως στα 136.000 χιλιόμετρα πια.

Μη τα πολυλογώ, χάζεψα αγγελίες και φυσικά απογοητεύτηκα, σε μεταχειρισμένο κάτω των 20.000€ <2.000c.c. δεν βρίσκεις κάτι αξιόλογο οδηγικά πια και φαντάζομαι πως για καμιά διετία σε νορμάλ budget δε το κόβω να βρίσκω κάτι αντίστοιχο.

Οπότε έκατσα κ έβαλα κάτω 2-3 πράγματα, σαν to-do list
Γυάλισμα της έχω κάνει, εμφανισιακά δε θέλω να πειράξω τίποτα άλλο, δεν έχει ούτε γρατσουνιά.
Οπότε μας μένει:
1) Μιά πολύ καλή συντήρηση / προετοιμασία για πρόγραμμα (είναι πολλά τα χιλιόμετρά της για κάτι τέτοιο άραγε?)
2) Δεύτερη αλλαγή φίλτρο/λάδι/κάρτερ στο αυτόματο της ZF στα επόμενα 20-30.000 χιλιόμετρα
3) Μία καλή ανάρτηση, ίσως retrofit εκείνη των m-pack
4) Ένα carplay interface στην "μαμά" οθόνη

Τι θα προτείνατε ? Μήπως να την ξεφορτωθώ όσο είναι νωρίς και να πάρω τηλ. τον dimvii? :eat: :lol:

Re: Αγορά μεταχειρισμένου Βενζινοκίνητου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Οκτ 2022, 10:15
από NiTse
[quote="socratesn"]

Μη τα πολυλογώ, χάζεψα αγγελίες και φυσικά απογοητεύτηκα, σε μεταχειρισμένο κάτω των 20.000€ <2.000c.c. δεν βρίσκεις κάτι αξιόλογο οδηγικά πια και φαντάζομαι πως για καμιά διετία σε νορμάλ budget δε το κόβω να βρίσκω κάτι αντίστοιχο.

Ο/quote]
Βασικά αυτό δεν θα κερδίσεις κάτι ουσιαστικά γιατί για να πάρεις κάτι αντίστοιχο τώρα θα το χρυσοπληρώσεις. Και βασικά δεν νομίζω να υπάρχει κάτι αντίστοιχο σε πιο καινούριο τώρα. Αυτή η κίνηση θα είχε ίσως νόημα αν θα ήθελες να αλλάξεις κατηγορία και να πας σε ένα καινούριο αυτοκίνητο πόλης ή κανά b suv, και πάλι ζόρικα.

Re: Αγορά μεταχειρισμένου Βενζινοκίνητου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Οκτ 2022, 10:17
από saxon_747
Αν το αμάξι είναι αξιόπιστο, αναβάθμισε ανάρτηση και multimedia και κρατά το.

Η καλή συντήρηση και το πρόγραμμα μπορούν να περιμένουν αν και όταν προκύψει κάποια βλάβη.

Re: Αγορά μεταχειρισμένου Βενζινοκίνητου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Οκτ 2022, 10:43
από Giuseppe Busso
socratesn έγραψε:1) Μιά πολύ καλή συντήρηση / προετοιμασία για πρόγραμμα (είναι πολλά τα χιλιόμετρά της για κάτι τέτοιο άραγε?)
2) Δεύτερη αλλαγή φίλτρο/λάδι/κάρτερ στο αυτόματο της ZF στα επόμενα 20-30.000 χιλιόμετρα
3) Μία καλή ανάρτηση, ίσως retrofit εκείνη των m-pack
4) Ένα carplay interface στην "μαμά" οθόνη

Τι θα προτείνατε ? Μήπως να την ξεφορτωθώ όσο είναι νωρίς και να πάρω τηλ. τον dimvii? :eat: :lol:


Στο καθολικό ερώτημά σου δεν μπορώ να απαντήσω.

Όμως:

1) Είναι σχετικό και έχει να κάνει με το τούρμπο και τη χρήση του. Επειδή το αμάξι είναι αυτόματο, μάλλον δεν θα έχεις κανένα θέμα μέχρι τις 200Κ ενδεχομένως. Αλλά καλού κακού ψάξε πόσο έχει ένα τούρμπο και αν παίρνει plug'n'play μεγαλύτερο μάλιστα... :s_devil

2) εννοείται αν το λέει η συντήρηση

3) πες μπάτζετ και βλέπουμε αν αξίζει το m-pack

4) aliexpress

Re: Αγορά μεταχειρισμένου Βενζινοκίνητου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Οκτ 2022, 10:54
από socratesn
Kαταρχάς ευχαριστώ για τις απαντήσεις :metalo:
Βusso αυτήείναι η M, και θέλει για να μπει στο δικό μου και αντίστοιχες αντιστρεπτικές. Πράγμα που βέβαια δε με χαλάει, καλό θα του έκανε μία ολική βελτίωση, υποθέτω σταδιακά όλα τα rubber parts εκει μπροστά, μπαλάκια κλπ θα ναι πολυκαιρισμένα. Απλά σαν αναβάθμιση θα μείνει στο ράφι για όταν τα εργοστασιακά παραδώσουν πνεύμα. Budget δεν εχω ορίσει, εξαρτάται από το αν θα καταλήξω ή όχι στο να κάνω τις όποιες βελτιώσεις και κυρίως το πόσο σταδιακά θα τις κάνω.

Turbo, ένα της Garrett φοράει, καινούριο παίζει στα 1.000 με 1.200€, άρα λογικά θα μπορώ να βρω μτχ στα περίπου μισά λεφτά , ενώ παίζουν και κάτι υβρίδια

Re: Αγορά μεταχειρισμένου Βενζινοκίνητου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Οκτ 2022, 10:59
από Giuseppe Busso
Ανάρτηση τσέκαρε την ST XA
https://www.st-suspensions.net/

θυγατρική της KW, σαν να λέμε Seat αντί για VW και η μόνη διαφορά της ST XA με την αντίστοιχη KW2 είναι ότι η δεύτερη είναι inox.

Για τούρμπο καλά το σκέφτεσαι... :lipsealed: :metalo:

Re: Αγορά μεταχειρισμένου Βενζινοκίνητου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Οκτ 2022, 11:04
από alexandros.K
Αν θες να ανεβεις αλογα , πρωτα απ ολα σιγουρέψου οτι αντεχει το σασμαν σου
Επισης μην φοβασαι την τουρμπινα μονο για ζημια. Εγω την αντλια υψηλης θα φοβομουνα , που αν την αλλαξεις θα αλλαξεις και την πισω και οι 2 μαζι περνανε το 1000αρικο. Ισως φτανουν και το 1,5K €

Re: Αγορά μεταχειρισμένου Βενζινοκίνητου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Οκτ 2022, 11:14
από socratesn
Bussο τις έχω δει τις ST, απλά δε με ψήνει να μπλέξω με coilover, αφενός δεν ξέρω άνθρωπο κοντά μου που να είναι "μερακλής" στο να μου τις ρυθμίσει, αφετέρου βαριέμαι αφόρητα το back and forth μέχρι να βρω τη χρυσή τομή σκληροτητας ή/και ύψους.
Για αυτό μου φάνηκε sweet spot η M, να μην έχω καν τη δυνατότητα να πειραματιστώ με κάτι εκτός της ευθυγράμμισης :lol:

alexandros.K έγραψε:Αν θες να ανεβεις αλογα , πρωτα απ ολα σιγουρέψου οτι αντεχει το σασμαν σου
Επισης μην φοβασαι την τουρμπινα μονο για ζημια. Εγω την αντλια υψηλης θα φοβομουνα , που αν την αλλαξεις θα αλλαξεις και την πισω και οι 2 μαζι περνανε το 1000αρικο. Ισως φτανουν και 1,5K €

Ομολογώ ότι και εγώ το κιβώτιο φοβάμαι. 300NM ροπής δίνει σαν όριο του
Γιατί Ok , turbo, αντλίες κλπ ζημιές του χιλιάρικου είναι σοκ, αλλά τις budgetάρεις κάπως, αλλά ένα αυτόματο νομίζω (δε θέλω να μάθω) παίζει στα 3.000+, πρακτικά πετάς το αυτοκίνητο με τέτοια ζημια :lol:
Με ηρεμεί βέβαια πως ολοιδιο φοράει και η 118i με τα 170 άλογα. Άρα στα ~200hp χλωμό να ζοριστεί ιδιαίτερα

Re: Αγορά μεταχειρισμένου Βενζινοκίνητου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Οκτ 2022, 13:48
από Dimsabas
Έχεις ήδη 136.000 χιλιόμετρα. Αν το κρατήσεις αλλά 3-4 χρόνια, θα φτάσεις τα 200. Εκεί θα είναι δύσκολη η μεταπώληση. Στη θέση σου θα το έδινα.