Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#746815 https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... -lada-niva
https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... zasportrak
https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... -lada-niva
Αν δε σε νοιάζει η κατανάλωση πάρε καμιά καφρίλα να γουστάρεις!!
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#746824
Anonymous Founder έγραψε:Αφού δεν είναι κύριο αμάξι, εννοείται το 3θ είναι καλύτερο και φθηνότερο από το 5θ.

Τα 3θ έχουν διπλάσιες τιμές απ' τα 5θ, αλλά σε πάγια έξοδα είναι στα μισά.

Τo niva είναι πολύ χειρότερο μέχρι να φτάσεις στο σημείο που θα σου χρειαστεί, και πιο ζημιάρικο απ' τα τζαπόνια.
Τελευταία επεξεργασία από rocsta και 11 Ιαν 2022, 13:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#746827 Το 3θ είναι 1.6, τα 5θ είναι 2.0 και 2.5 αν δεν κάνω λάθος. Γι'αυτό και λέω φθηνότερο, συνολικά όχι μόνον σαν τιμή αγοράς. Το να δίνεις 660€+ τέλη κάθε χρόνο, είναι πολύ βαρύ.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#746833 Οι τιμές είναι αρκετά κοντά πάντως. Γύρω στα 4 με 4.5 βρίσκεις και 1.6 3Θ και 2.0 5θ. Δεν είναι διπλάσια. Τα τέλη όμως είναι τριπλάσια. Κάθε χρόνο θα δίνεις 500€ παραπάνω. Δεν θα καλυφθεί ποτέ η διαφορά και κάθε Χριστούγεννα θα πονάει 3πλα.
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#746834 2λιτρο δεν παίζει με την καμία, it defeats the purpose του μικρού κόστους,εκτός και αν έβρισκα κανά καλό forester ΧΤ ( :lol: ) στα 3 χιλιάρικα με πληρωμένα τέλη, με τη λογική να "παίξω" για καμιά διετία επιβαρυνόμενος μόνο τα τέλη του επόμενου έτους. :oops:

Πάντως είναι αλήθεια ότι αν στραφώ σε δίλιτρα έχει πολύ ψωμί σε τιμές σκότωμα :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#746835 Μα είναι λογικό οι τιμές να είναι σκοτωμένες για τα 2λιτρα. Για τον ίδιο λόγο που κι εγώ αν βγω να πουλήσω την 1 θα συναντήσω πάρα πολλά γέλια αντί για προσφορές. Εξαιρετικά αυτοκίνητα, απαξιώνονται πλήρως λόγω αυτής της στρεβλής κατάστασης, η οποία προέκυψε κιόλας εν μέσω μνημονίων, δεν είναι πως ήταν πάντα τόσο μεγάλη η ψαλίδα.
Άβαταρ μέλους
By Ove20
#746856
rocsta έγραψε:@socratesn
Τα vitara σαν αυτό που έδειξες κρατάνε απίστευτα τιμές, και έχει 2-3 χρόνια που έχουν ανέβει κιόλας σε βαθμό του να είναι πολύ υπερεκτιμημένα. Γενικά οκ είναι αξιόπιστα, με εξαίρεση ό,τι έχει να κάνει με το κύκλωμα του νερού γιατί εύκολα ανεβάζουν θερμοκρασίες και φλατζάρουν. Το πρόβλημα είναι ότι έως 2-3κ€ είναι συνήθως διαλυμένα. Θα μου πεις "οκ, πόσο να δώσω ρε μεγάλε για αμάξι 20 ετών με 300κ χλμ" αλλά σου λέω πως έχει η πραγματικότητα. Θέλει αρκετή τύχη για να βρεις 4κίνητο της προκοπής σε αυτό το μπάτζετ. Εδώ Jimny πλέον δεν υπάρχει με κάτω από 5κ€. Πιθανώς όμως και ένα "ρημάδι" να σε καλύψει σε αυτό που θέλεις να κάνεις.
Όσο για τα pinin, έχουν την πολύ ακριβή βλάβη της αντλίας βενζίνης υψηλής πίεσης που δύσκολα βρίσκεται μεταχειρισμένη και καινούργια κάνει 2 χιλιάρικα.
Μετά υπάρχουν τα terios που έχουν πρόβλημα διαθεσιμότητας ανταλλακτικών και μετά τα 250κ χλμ είναι λίγο κινητές βόμβες όσον αφορά τον κορμό του κινητήρα.
Ο,τι και να πάρεις θα είναι παλιό και δεν θα είναι απίθανο να σου βγάλει ακόμα και μεγάλη ζημιά.


Kαι ύστερα σου λένε για ιαπωνική αξιοπιστία.
Άβαταρ μέλους
By Arrow
#746867
Ove20 έγραψε:Δεν αντιλέγω ιαπωνικό έχω (Mazda 6) απλά ο πολύς κόσμος έχει στο μυαλό του άλλα όταν κοιτάει μεταχειρισμένο ιαπωνικό.
Δεν ήξερα ότι άλλαξες αμαξι. Δεν έμεινες ικανοποιημένος με το leon?

< >
Άβαταρ μέλους
By Ove20
#746874
Arrow έγραψε:
Ove20 έγραψε:Δεν αντιλέγω ιαπωνικό έχω (Mazda 6) απλά ο πολύς κόσμος έχει στο μυαλό του άλλα όταν κοιτάει μεταχειρισμένο ιαπωνικό.
Δεν ήξερα ότι άλλαξες αμαξι. Δεν έμεινες ικανοποιημένος με το leon?

< >


Μazda 6 έχω.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#746968
rocsta έγραψε:@socratesn
Τα vitara σαν αυτό που έδειξες κρατάνε απίστευτα τιμές, και έχει 2-3 χρόνια που έχουν ανέβει κιόλας σε βαθμό του να είναι πολύ υπερεκτιμημένα. Γενικά οκ είναι αξιόπιστα, με εξαίρεση ό,τι έχει να κάνει με το κύκλωμα του νερού γιατί εύκολα ανεβάζουν θερμοκρασίες και φλατζάρουν. Το πρόβλημα είναι ότι έως 2-3κ€ είναι συνήθως διαλυμένα. Θα μου πεις "οκ, πόσο να δώσω ρε μεγάλε για αμάξι 20 ετών με 300κ χλμ" αλλά σου λέω πως έχει η πραγματικότητα. Θέλει αρκετή τύχη για να βρεις 4κίνητο της προκοπής σε αυτό το μπάτζετ. Εδώ Jimny πλέον δεν υπάρχει με κάτω από 5κ€. Πιθανώς όμως και ένα "ρημάδι" να σε καλύψει σε αυτό που θέλεις να κάνεις.
Όσο για τα pinin, έχουν την πολύ ακριβή βλάβη της αντλίας βενζίνης υψηλής πίεσης που δύσκολα βρίσκεται μεταχειρισμένη και καινούργια κάνει 2 χιλιάρικα.
Μετά υπάρχουν τα terios που έχουν πρόβλημα διαθεσιμότητας ανταλλακτικών και μετά τα 250κ χλμ είναι λίγο κινητές βόμβες όσον αφορά τον κορμό του κινητήρα.
Ο,τι και να πάρεις θα είναι παλιό και δεν θα είναι απίθανο να σου βγάλει ακόμα και μεγάλη ζημιά.


Τα είπε όλα.

Απλά να συμπληρώσω πως οποιοδήποτε 4κίνητο με ένα καλό σετ λάστιχα και αξιοπρεπή απόσταση από το έδαφος θα σε πάει πολύ πιο μακριά απ' ότι νομίζεις με το "ασφάλτινο" μυαλό σου.

Φυσικά, αυτό το μυαλό πρέπει να είναι μέσα στο κεφάλι και όχι εκτός, νομίζοντας πως ξαφνικά το πχ vitara θα κάνει τα πάντα.

Πάντως, ένα φθηνό 4x4, για να μην το φοβάμαι, θα το ήθελα πολύ (αν μπορούσα να το συντηρήσω) για τέτοιες βόλτες. Και μετά, θα μπεις σε κανένα HiLux με μία 4άδα καλά χωμάτινα λάστιχα και απλά θα περάσεις από σχεδόν οπουδήποτε... :inlove: