Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By markvag
#744641
nikos έγραψε:
dimik έγραψε:Νομίζω πάει Elegance > Avant-garde >AMG

< >
Είναι όπως τα λέει ο @Scotch


Δεν υπήρχε και η classic ως βασική; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#744660
GTS έγραψε:Air Con δεν φαινεται να εχει?
Έχει.
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#744687 Αν θυμάμαι καλά , δεν υπήρχε avantgarde στη w202, αλλά sport και amg (κορυφαία )

Αυτή της φωτογραφίας έχει έξτρα λόγω elegance
- Δερμάτινο σαλόνι
- Κλιματισμό (διζωνικό)
- Πίσω ηλεκτρικά παράθυρα
Δεν έχει ζάντες, που είχαν οι ελληνικές elegance και δεν έχει και οροφή .

O BEAMS θα ξέρει σίγουρα περισσότερα να μας πει, αν τη δει

Στερεοφωνικό έχει πιο καινούργιο , άρα καλύτερο.
Αν κάποιος θέλει ταιριαστό αισθητικά , υπάρχουν αυτά που είναι vdo.

https://vdo-webshop.nl/en/249-continental-radio-s

Έχω βάλει στη δική μου (Slk, πρακτικά ίδια κεντρική κονσόλα ) και είναι perfectly matched.
Ταιριάζουν και σε E w210. Tα βάζουν και σε Porsche 986/996.

Είναι facelift , που είναι σημαντικό και γενικά είναι πολύ ok για τα λεφτά της και την κατάστασή της.
Έχει θέματα με τα υλικά του εσωτερικού της .
Έχει «Μερσεντιλα» στο δρόμο , αλλά δεν είναι οι παλαιές «άσπαστες» w201/w224.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#744693 σχετικα με την εκδοση elegance και τι εχει,μην την συγκρινεται με τις Ελληνικες elegance.
υπαρχουν διαφορες σε εξοπλισμους μεταξυ ιδιων θεωρητικα εκδοσεων απο χωρα σε χωρα.
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#746738 2 χρόνια μετά το άνοιγμα αυτού του τοπικού και την κατάληξη στην αγορά της 1-er, επανέρχομαι με μία αναζήτηση λιγότερο sport, αλλά θέλω να πιστεύω περισσότερο Fun.

Λίγο ο χειμώνας, λίγο το χόμπι με τη φωτογραφία, λίγο ότι στην παρέα κανείς δεν έχει σοβαρό τζιποειδές, λίγο του ότι η 1 με την πίσω κίνηση δυσκολεύεται να ανεβεί χωρίς δράματα ακόμα και πλακόστρωτο σε χωριά του πηλίου, άρχισα δειλά δειλά να κοιτάζω κάποιες αγγελίες για Vitara/Grand Vitara με σκοπό με ένα χαμηλό κόστος < 4.000€ ιδανικά , να μπω στο 4κίνητο "παιχνίδι" καθαρά για πιο χωμάτινες διαδρομές με τα σχετικά λάστιχα κλπ.

Προφανώς αν και όοοοοοποτε ευοδώσει το εν λόγω πλάνο, το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται μόνο για εξορμήσεις και άντε και καμιά δουλειά εντός πόλης σαν χαμάλης, οπότε ναι μεν πολυτέλειες και εξωτερική εμφάνιση δε κοιτάω, αλλά καλό θα ήταν να υπήρχε ένα A/C ας πούμε.

Αν για παράδειγμα έπαιρνα κάτι τέτοιο εντελώς ενδεικτικά, πόσο δυνατό είναι εκτός δρόμου με μόνη επέμβαση ένα καλό σετ off road ελαστικών (χωρίς σήκωμα και επεμβάσεις στα διαφορικά του)? Επίσης ως προς τα ανταλλακτικά, πόσο χοντρές ζημιές θα μπορούσε να βγάλει ένα τέτοιο αυτοκίνητο?

Γενικά το σκεπτικό μου είναι με πάγια έξοδα < 500,00€ ετησίως (τέλη 1600αριου, ασφάλεια και μία τυπική συντήρηση), ένα Budget για καλό λάστιχο και 2-3 συμμαζέματα να έχω ένα μάχιμο αυτοκίνητο για τα Σ/Κ.

Σκέψεις μοιράζομαι, μη βαράτε αν δείχνω πλήρη άγνοια για το αντικείμενο, ευπρόσδεκτες όλες οι απόψεις(κυρίως όσες θα με πείσουν με λογικά επιχειρήματα να μη μπλέξω :lol: ) !
Άβαταρ μέλους
By 224v
#746751 με το Pajero φίλου παρακολουθούσαμε το ράλλυ Ακρόπολις τότε... κοπάνες κλπ .πολύ αξιόπιστο όχημα. και εγώ για το Πατζερο θα έψαχνα... σαν αυτό .

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#746764
tsilis έγραψε:Αν θυμάμαι καλά , δεν υπήρχε avantgarde στη w202, αλλά sport και amg (κορυφαία )

Αυτή της φωτογραφίας έχει έξτρα λόγω elegance
- Δερμάτινο σαλόνι
- Κλιματισμό (διζωνικό)
- Πίσω ηλεκτρικά παράθυρα
Δεν έχει ζάντες, που είχαν οι ελληνικές elegance και δεν έχει και οροφή .

O BEAMS θα ξέρει σίγουρα περισσότερα να μας πει, αν τη δει

Στερεοφωνικό έχει πιο καινούργιο , άρα καλύτερο.
Αν κάποιος θέλει ταιριαστό αισθητικά , υπάρχουν αυτά που είναι vdo.

https://vdo-webshop.nl/en/249-continental-radio-s

Έχω βάλει στη δική μου (Slk, πρακτικά ίδια κεντρική κονσόλα ) και είναι perfectly matched.
Ταιριάζουν και σε E w210. Tα βάζουν και σε Porsche 986/996.

Είναι facelift , που είναι σημαντικό και γενικά είναι πολύ ok για τα λεφτά της και την κατάστασή της.
Έχει θέματα με τα υλικά του εσωτερικού της .
Έχει «Μερσεντιλα» στο δρόμο , αλλά δεν είναι οι παλαιές «άσπαστες» w201/w224.
Classic, esprit, elegance και sport ήταν τα trim της 202
AMG εκτός της C36 υπήρχε μόνο το πακέτο που έμπαινε στις pre f/l και ήταν ουσίας, δλδ εισαγωγή, εκκεντροφόροι με μεταβλητό, εξάτμιση, το οποίο δεν έμπαινε από το εργοστάσιο αλλά στους dealers.

Η συγκεκριμένη το μόνο extra που έχει είναι το δερμάτινο σαλόνι.
Οι ελληνικές αντίστοιχες elegance είχαν δερματίνη, ζάντες αλουμινίου και αυτόματο κλιματισμό με οθόνη.

< Note 9 >
Άβαταρ μέλους
By opc
#746766 Εντελώς προσωπική άποψη το pinin θα είναι σχεδόν πάντα καλύτερο, εκτός από τη στιγμή που θα χρειαστούν τα κοντά. Από τη άλλη 3200 για τόσο παλιό αμάξι όπως το vitara μου ακούγονται πολλά, κρατάνε τιμή όμως τα ρημαδια. Αν όντως χρειάζεσαι κοντά τότε jimny ή niva με τις οποίες παραχωρήσεις στο δρόμο...

< one >
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#746784
Obelix έγραψε:
tsilis έγραψε:Αν θυμάμαι καλά , δεν υπήρχε avantgarde στη w202, αλλά sport και amg (κορυφαία )

Αυτή της φωτογραφίας έχει έξτρα λόγω elegance
- Δερμάτινο σαλόνι
- Κλιματισμό (διζωνικό)
- Πίσω ηλεκτρικά παράθυρα
Δεν έχει ζάντες, που είχαν οι ελληνικές elegance και δεν έχει και οροφή .
Classic, esprit, elegance και sport ήταν τα trim της 202

Υπήρχε και avantgarde, αλλά δεν πρέπει να εισήχθη στην Ελλάδα.
Είχα υπ΄ όψιν μου ένα avantgarde, πραγματικά full extra (όχι full extra στυλ "πολυτελούς κατασκευής" έλληνα εργολάβου που έχει κοστολόγηση κουζίνας με 1.500€ :Ρ): xenon με καθαριστήρες φανών, parktronic εμπρός-πίσω με οπτική ένδειξη, ηλεκτρικό κουρτινάκι για πίσω παρμπρίζ, θερμαινόμενα καθίσματα, αλλά όλα αυτά ήταν έξτρα και όχι της έκδοσης.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#746790 @socratesn
Τα vitara σαν αυτό που έδειξες κρατάνε απίστευτα τιμές, και έχει 2-3 χρόνια που έχουν ανέβει κιόλας σε βαθμό του να είναι πολύ υπερεκτιμημένα. Γενικά οκ είναι αξιόπιστα, με εξαίρεση ό,τι έχει να κάνει με το κύκλωμα του νερού γιατί εύκολα ανεβάζουν θερμοκρασίες και φλατζάρουν. Το πρόβλημα είναι ότι έως 2-3κ€ είναι συνήθως διαλυμένα. Θα μου πεις "οκ, πόσο να δώσω ρε μεγάλε για αμάξι 20 ετών με 300κ χλμ" αλλά σου λέω πως έχει η πραγματικότητα. Θέλει αρκετή τύχη για να βρεις 4κίνητο της προκοπής σε αυτό το μπάτζετ. Εδώ Jimny πλέον δεν υπάρχει με κάτω από 5κ€. Πιθανώς όμως και ένα "ρημάδι" να σε καλύψει σε αυτό που θέλεις να κάνεις.
Όσο για τα pinin, έχουν την πολύ ακριβή βλάβη της αντλίας βενζίνης υψηλής πίεσης που δύσκολα βρίσκεται μεταχειρισμένη και καινούργια κάνει 2 χιλιάρικα.
Μετά υπάρχουν τα terios που έχουν πρόβλημα διαθεσιμότητας ανταλλακτικών και μετά τα 250κ χλμ είναι λίγο κινητές βόμβες όσον αφορά τον κορμό του κινητήρα.
Ο,τι και να πάρεις θα είναι παλιό και δεν θα είναι απίθανο να σου βγάλει ακόμα και μεγάλη ζημιά.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#746805 Εγώ θα κοιτούσα ν'ανεβάσω το budget και να πάω σε κάποιο Grand Vitara 3θ, το τελευταίο με την κατ' επιλογήν τετρακίνηση. Πολύ καλύτερο αμάξι από το απλό Vitara, βέβαια το μοτέρ 1.6 έχει τα γνωστά προβλήματα με τα νερά και θέλει εξονυχιστικό έλεγχο.
https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... and-vitara
Αφού δεν είναι κύριο αμάξι, εννοείται το 3θ είναι καλύτερο και φθηνότερο από το 5θ.