dimik έγραψε:Νομίζω πάει Elegance > Avant-garde >AMGΕίναι όπως τα λέει ο @Scotch
< >
nikos έγραψε:dimik έγραψε:Νομίζω πάει Elegance > Avant-garde >AMGΕίναι όπως τα λέει ο @Scotch
< >
Δεν υπήρχε και η classic ως βασική;
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
GTS έγραψε:Air Con δεν φαινεται να εχει?Έχει.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Αυτή της φωτογραφίας έχει έξτρα λόγω elegance
- Δερμάτινο σαλόνι
- Κλιματισμό (διζωνικό)
- Πίσω ηλεκτρικά παράθυρα
Δεν έχει ζάντες, που είχαν οι ελληνικές elegance και δεν έχει και οροφή .
O BEAMS θα ξέρει σίγουρα περισσότερα να μας πει, αν τη δει
Στερεοφωνικό έχει πιο καινούργιο , άρα καλύτερο.
Αν κάποιος θέλει ταιριαστό αισθητικά , υπάρχουν αυτά που είναι vdo.
https://vdo-webshop.nl/en/249-continental-radio-s
Έχω βάλει στη δική μου (Slk, πρακτικά ίδια κεντρική κονσόλα ) και είναι perfectly matched.
Ταιριάζουν και σε E w210. Tα βάζουν και σε Porsche 986/996.
Είναι facelift , που είναι σημαντικό και γενικά είναι πολύ ok για τα λεφτά της και την κατάστασή της.
Έχει θέματα με τα υλικά του εσωτερικού της .
Έχει «Μερσεντιλα» στο δρόμο , αλλά δεν είναι οι παλαιές «άσπαστες» w201/w224.
υπαρχουν διαφορες σε εξοπλισμους μεταξυ ιδιων θεωρητικα εκδοσεων απο χωρα σε χωρα.
Λίγο ο χειμώνας, λίγο το χόμπι με τη φωτογραφία, λίγο ότι στην παρέα κανείς δεν έχει σοβαρό τζιποειδές, λίγο του ότι η 1 με την πίσω κίνηση δυσκολεύεται να ανεβεί χωρίς δράματα ακόμα και πλακόστρωτο σε χωριά του πηλίου, άρχισα δειλά δειλά να κοιτάζω κάποιες αγγελίες για Vitara/Grand Vitara με σκοπό με ένα χαμηλό κόστος < 4.000€ ιδανικά , να μπω στο 4κίνητο "παιχνίδι" καθαρά για πιο χωμάτινες διαδρομές με τα σχετικά λάστιχα κλπ.
Προφανώς αν και όοοοοοποτε ευοδώσει το εν λόγω πλάνο, το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται μόνο για εξορμήσεις και άντε και καμιά δουλειά εντός πόλης σαν χαμάλης, οπότε ναι μεν πολυτέλειες και εξωτερική εμφάνιση δε κοιτάω, αλλά καλό θα ήταν να υπήρχε ένα A/C ας πούμε.
Αν για παράδειγμα έπαιρνα κάτι τέτοιο εντελώς ενδεικτικά, πόσο δυνατό είναι εκτός δρόμου με μόνη επέμβαση ένα καλό σετ off road ελαστικών (χωρίς σήκωμα και επεμβάσεις στα διαφορικά του)? Επίσης ως προς τα ανταλλακτικά, πόσο χοντρές ζημιές θα μπορούσε να βγάλει ένα τέτοιο αυτοκίνητο?
Γενικά το σκεπτικό μου είναι με πάγια έξοδα < 500,00€ ετησίως (τέλη 1600αριου, ασφάλεια και μία τυπική συντήρηση), ένα Budget για καλό λάστιχο και 2-3 συμμαζέματα να έχω ένα μάχιμο αυτοκίνητο για τα Σ/Κ.
Σκέψεις μοιράζομαι, μη βαράτε αν δείχνω πλήρη άγνοια για το αντικείμενο, ευπρόσδεκτες όλες οι απόψεις(κυρίως όσες θα με πείσουν με λογικά επιχειρήματα να μη μπλέξω ) !
Δεν ξέρω γιατί αλλά θα προτιμούσα Pajero
< >
< Note >
tsilis έγραψε:Αν θυμάμαι καλά , δεν υπήρχε avantgarde στη w202, αλλά sport και amg (κορυφαία )Classic, esprit, elegance και sport ήταν τα trim της 202
Αυτή της φωτογραφίας έχει έξτρα λόγω elegance
- Δερμάτινο σαλόνι
- Κλιματισμό (διζωνικό)
- Πίσω ηλεκτρικά παράθυρα
Δεν έχει ζάντες, που είχαν οι ελληνικές elegance και δεν έχει και οροφή .
O BEAMS θα ξέρει σίγουρα περισσότερα να μας πει, αν τη δει
Στερεοφωνικό έχει πιο καινούργιο , άρα καλύτερο.
Αν κάποιος θέλει ταιριαστό αισθητικά , υπάρχουν αυτά που είναι vdo.
https://vdo-webshop.nl/en/249-continental-radio-s
Έχω βάλει στη δική μου (Slk, πρακτικά ίδια κεντρική κονσόλα ) και είναι perfectly matched.
Ταιριάζουν και σε E w210. Tα βάζουν και σε Porsche 986/996.
Είναι facelift , που είναι σημαντικό και γενικά είναι πολύ ok για τα λεφτά της και την κατάστασή της.
Έχει θέματα με τα υλικά του εσωτερικού της .
Έχει «Μερσεντιλα» στο δρόμο , αλλά δεν είναι οι παλαιές «άσπαστες» w201/w224.
AMG εκτός της C36 υπήρχε μόνο το πακέτο που έμπαινε στις pre f/l και ήταν ουσίας, δλδ εισαγωγή, εκκεντροφόροι με μεταβλητό, εξάτμιση, το οποίο δεν έμπαινε από το εργοστάσιο αλλά στους dealers.
Η συγκεκριμένη το μόνο extra που έχει είναι το δερμάτινο σαλόνι.
Οι ελληνικές αντίστοιχες elegance είχαν δερματίνη, ζάντες αλουμινίου και αυτόματο κλιματισμό με οθόνη.
< Note 9 >
2006 Fiat Panda 1.2 4x4 Climbing LPG off road animal
< one >
Obelix έγραψε:tsilis έγραψε:Αν θυμάμαι καλά , δεν υπήρχε avantgarde στη w202, αλλά sport και amg (κορυφαία )Classic, esprit, elegance και sport ήταν τα trim της 202
Αυτή της φωτογραφίας έχει έξτρα λόγω elegance
- Δερμάτινο σαλόνι
- Κλιματισμό (διζωνικό)
- Πίσω ηλεκτρικά παράθυρα
Δεν έχει ζάντες, που είχαν οι ελληνικές elegance και δεν έχει και οροφή .
Υπήρχε και avantgarde, αλλά δεν πρέπει να εισήχθη στην Ελλάδα.
Είχα υπ΄ όψιν μου ένα avantgarde, πραγματικά full extra (όχι full extra στυλ "πολυτελούς κατασκευής" έλληνα εργολάβου που έχει κοστολόγηση κουζίνας με 1.500€ :Ρ): xenon με καθαριστήρες φανών, parktronic εμπρός-πίσω με οπτική ένδειξη, ηλεκτρικό κουρτινάκι για πίσω παρμπρίζ, θερμαινόμενα καθίσματα, αλλά όλα αυτά ήταν έξτρα και όχι της έκδοσης.
Τα vitara σαν αυτό που έδειξες κρατάνε απίστευτα τιμές, και έχει 2-3 χρόνια που έχουν ανέβει κιόλας σε βαθμό του να είναι πολύ υπερεκτιμημένα. Γενικά οκ είναι αξιόπιστα, με εξαίρεση ό,τι έχει να κάνει με το κύκλωμα του νερού γιατί εύκολα ανεβάζουν θερμοκρασίες και φλατζάρουν. Το πρόβλημα είναι ότι έως 2-3κ€ είναι συνήθως διαλυμένα. Θα μου πεις "οκ, πόσο να δώσω ρε μεγάλε για αμάξι 20 ετών με 300κ χλμ" αλλά σου λέω πως έχει η πραγματικότητα. Θέλει αρκετή τύχη για να βρεις 4κίνητο της προκοπής σε αυτό το μπάτζετ. Εδώ Jimny πλέον δεν υπάρχει με κάτω από 5κ€. Πιθανώς όμως και ένα "ρημάδι" να σε καλύψει σε αυτό που θέλεις να κάνεις.
Όσο για τα pinin, έχουν την πολύ ακριβή βλάβη της αντλίας βενζίνης υψηλής πίεσης που δύσκολα βρίσκεται μεταχειρισμένη και καινούργια κάνει 2 χιλιάρικα.
Μετά υπάρχουν τα terios που έχουν πρόβλημα διαθεσιμότητας ανταλλακτικών και μετά τα 250κ χλμ είναι λίγο κινητές βόμβες όσον αφορά τον κορμό του κινητήρα.
Ο,τι και να πάρεις θα είναι παλιό και δεν θα είναι απίθανο να σου βγάλει ακόμα και μεγάλη ζημιά.
https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... and-vitara
Αφού δεν είναι κύριο αμάξι, εννοείται το 3θ είναι καλύτερο και φθηνότερο από το 5θ.