Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#622476 Έχει νομίζω δύο φαινομενικά καλά 1800αρια στα 17.500€ και πάνω και υπάρχουν και μερικά 1.4Τ - 150PS, ενώ κάτω από 20Κ παίζουν κ ετοιμοπαράδοτα 1.4 FR
Δεν νομίζω πως θα ανέβω τόσο σε budget, όμως ήθελα να δείξω πως τα μικρά φτάνουν τιμολογιακά σε επίπεδα που παίζουν μεγαλύτερες και πιο δυνατές επιλογές.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#622478 Όταν αγόραζες καινούριο FR στα 22Κ αν θυμάμαι, τα. 17.5Κ δεν είναι καλή τιμή, εντός αν έχει ελάχιστα χιλιόμετρα.
Ένα Corsa σε καλή έκδοση και αυτόματο, θα κάνει 18Κ και όχι 15Κ,όπως και όλα τα σούπερ μίνι.
Δεν το λέω απορριπτικά, απλώς για να βάλουμε τα πράγματα στην θέση τους.
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#622479
Anonymous Founder έγραψε:Όταν αγόραζες καινούριο FR στα 22Κ αν θυμάμαι, τα. 17.5Κ δεν είναι καλή τιμή, εντός αν έχει ελάχιστα χιλιόμετρα.
Ένα Corsa σε καλή έκδοση και αυτόματο, θα κάνει 18Κ και όχι 15Κ,όπως και όλα τα σούπερ μίνι.
Δεν το λέω απορριπτικά, απλώς για να βάλουμε τα πράγματα στην θέση τους.

Το ίδιο είπα νομίζω. :)
Απλά προσέθεσα πως καθαρά υποκειμενικά τα βρίσκω πολύ ακριβά ως οχήματα, αναλογικά με το τι ελαφρώς μεταχειρισμένο παίζει εκεί έξω (το ξέρω πως είναι αιώνια η σύγκριση και είναι μήλα - πορτοκάλια , αλλά όταν φτάνεις στο ταμείο τα σκέφτεσαι όλα.)

Κατά τα λοιπά συμφωνώ πως τα εν λόγω Leon είναι ακριβά, ούτως ή άλλως είναι εκτός Budget, απλά υποθέτω ειδικά τα 1800αρια (αν και με κάτω από 30Κ mileage) δεν ακολουθούν σε απαξίωση τα υπόλοιπα Leon γιατί είναι σχετικά σπάνια στην Ελλάδα.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#622494 Νομίζω ότι έχεις γλυκαθεί (και δικαίως) με την 3άρα και δύσκολα θα κοιτάξεις μικρότερη κατηγορία ή μη premium σήμα.

Η επιλογή σου είναι ξεκάθαρα η f20 (πάλι δικαίως :lol: ).

Με δεδομένα πλέον το μπατζετ και και τη προτίμηση ξεκίνα να κοιτάς αυτοκίνητα και άρχισε να αφαιρείς από το μυαλό σου τη λίστα με όλα τα επιθυμητά extra.

Μόλις δεις την κατάσταση που είναι πολλά μτχ το λιγότερο σου πρόβλημα θα είναι οι ζάντες αλουμινίου :lol:

Προ 1,5 έτους, είδα πάνω από 15 κάρα για να καταλήξω σε κάτι αξιόλογο. Όλα ατρακάριστα, πολλά και άβαφα :lol:

Εικόνα

Εδώ βλέπουμε 3 δάκτυλα στόκο σε άβαφο φτερό e85 :lol:
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#622498 Ομολογώ πως εχω στην πλατη τουλάχιστον 60.000 χιλιόμετρα με την Ε90 τα τελευταία χρόνια, οπότε όντως είμαι κάπως spoiled (ειδικά λόγω πίσω κίνησης, οχι προφανώς για κωλιες -122 αλογα αφού :s_sarcastic , αλλά κυρίως λόγω "ανάλαφρου" turn in έστω με φόρα) για να μου κάτσει καλά κάποιο σούπερ μινι, εκτός φυσικά από θέμα εξοπλισμού, που λογικά οποιοδήποτε καινουριο θα αποτελεσει πολιτισμικο σοκ.

Disclaimer: δεν υποννοω πως ο τάφος η 316 είναι τό νέκταρ της αυτοκίνησης.. Απλά έχει τα θετικά της, που λογικό ειναι να μη τα βρισκεις 2 κατηγορίες κατω.
Επίσης επειδή κοιτάζω μηνες τωρα αγγελίες, έχω γίνει spoiled κ απο αγγελιες BMW 1er που εχουν παίξει κατά καιρούς (λίγα χιλιόμετρα - καλός εξοπλισμός - σωστή τιμή) οι οποίες έχουν φύγει εντος 3 4 ημερών όλες
Οπότε υπομονή. :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#622504 https://www.car.gr/19329394-mini-cooper ... 6-136ps-14
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#622546 Ουσιαστικά είπατε αυτό που ήθελα να γράψω και γω. Οτιδήποτε κάτω από την 316 οδηγικά θα φανεί πισωγυρισμα. Συνεπώς μια σειρά 1 δεύτερης γενιάς είναι ο.τι πρέπει.
Όσο για τα μικρά ταξιδιαρικα θα σας πω ότι πια ψάχνω να βρω πότε είναι το QQ διαθέσιμο γιατί με το Ford δεν την παλεύω καθόλου. Συνεπώς αν το budget σηκώνει μικρομεσαίο, καλό θα ήταν να προτιμηθεί αυτό.
Εν τω μεταξύ η αγορά μεταχειρισμένων έχει γεμίσει με πρώην ληζινγκ. Ειδικά κάτι σειρές 1 και 3 με πινακίδες του 16 (συμβόλαια δηλαδή που λήγουν φέτος) οπότε θέλει πολλή προσοχή.

< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#622547 Προσωπικά, ποτέ δεν κουραστικά σε ταξίδι με σούπερμινι της γενιάς του Clio mk4. Τουναντίον ! Δεν καταλαβαίνω τρομερή διαφορά σε σχέση με το TT MK2. :vava:


Εκεί που η διαφορά σε ηχομόνωση κλπ είναι τεράστια είναι μεταξύ mini και Supermini
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#622551
Focusman91 έγραψε:Όσο για τα μικρά ταξιδιαρικα θα σας πω ότι πια ψάχνω να βρω πότε είναι το QQ διαθέσιμο γιατί με το Ford δεν την παλεύω καθόλου


Άβαταρ μέλους
By mousatos
#622566
red_monster έγραψε:Προσωπικά, ποτέ δεν κουραστικά σε ταξίδι με σούπερμινι της γενιάς του Clio mk4. Τουναντίον ! Δεν καταλαβαίνω τρομερή διαφορά σε σχέση με το TT MK2. :vava:

Να σε δόκω yaris του 13 να γίνεις φραπές ? :twisted:
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#622582 Yaris 1.3 του 05 , 1000km σε ΠΣΚ, αρκετές φορές τότε, δεν πάθαμε και κάτι για ένα αμάξι που δεν σχεδιάστηκε για κάτι τέτοιο
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#622583
EDDIE_147 έγραψε:https://www.car.gr/19329394-mini-cooper-mini-cooper-f56-136ps-14


Μακράν η καλύτερη λύση σε σχέση με F20 116.

Νέος είναι δεν ταιριάζει τις γριές να αγκαλιάζει .

Καλύτερο στο δρόμο είναι.
Ωραιότερο μέσα -έξω είναι .
Πλαίσια - ντουβάρια είχαν όλα για ταξίδι και στροφές .
Ίσως και πιο γρήγορο (?)
Λιγότερο αξιοπιστο δεν είναι από f20.
Να κάνει τί με την 116?

Απλά να λέει ότι έχει πισωκίνητο .

Με προσωπικό παράδειγμα θα σου πω Socrates, ότι το R56 μου είναι σαφώς πιο tail happy από την παλιά E36 318is που είχα κάποτε .

Θα μου πεις , το τωρινό Μίνι δεν γυρίζει σαν το παλιό .
Ναι αλλά και η Ε36 γυρίζει πιο εύκολα από f20 116.

O Εddie έδειξε το σωστό δρόμο ! :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#622585
georgetz έγραψε:Yaris 1.3 του 05 , 1000km σε ΠΣΚ, αρκετές φορές τότε, δεν πάθαμε και κάτι για ένα αμάξι που δεν σχεδιάστηκε για κάτι τέτοιο

υποθέτω ούτε και το clio σχεδιάστηκε για κάτι τέτοιο.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#622591 ε προφανώς , άρα η διαφορά , το να γίνεσαι κουδούνι (φυσιολογικό) με ένα μικρότερο αμαξάκι πόλης όταν γράφεις πολλά χιλιόμετρα σε εθνική σε σχέση με κάτι πιο grand tour που δεν θα γίνεσαι , μάλλον έχει με την ιδιοσυγκρασία του καθενός και κυρίως, την ηλικία...
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#622592
mousatos έγραψε:
red_monster έγραψε:Προσωπικά, ποτέ δεν κουραστικά σε ταξίδι με σούπερμινι της γενιάς του Clio mk4. Τουναντίον ! Δεν καταλαβαίνω τρομερή διαφορά σε σχέση με το TT MK2. :vava:

Να σε δόκω yaris του 13 να γίνεις φραπές ? :twisted:



Αν λες το πετρέλαιο με το 6άρη το έχει ο κολλητός με επίσης άπειρα επαγγελματικά και είναι σούπερ.

Προσωπικά το θεωρώ μακράν το καλύτερο της κατηγορίας αλλά έβγαινε κάτι λιγότερο από τα διπλά έναντι του κλιο (μιλάω πάντα για μτχ εισαγωγής)