Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#746993 Μάλλον σε τρίθυρο Grand Vitara (1999 - 2005 γενιά) θα προσανατολίσω τις έρευνες. Είναι πιο "αυτοκίνητο", ούτως ή άλλως και τα Vitara της προηγούμενης γενιάς δε τα βρίσκει κανείς τόσο φθηνότερα ώστε να αξίζει να σσχοληθείς.

Κατά τ' άλλα σίγουρα δε σκέφτομαι να το έχω μόνο για σκληροπυρηνικές λασπουριές και νεροφαγώματα για αυτό και δε κοιτάω αυτοκίνητα-σώβρακα, απλά με 4κίνηση και ένα σωστό λάστιχο ευελπιστώ να έχω τη δυνατότητα να κάνω μια βόλτα σε δασικό δρόμο χωρίς το άγχος ότι σπάω το αυτοκίνητο ή ότι θα μείνω στην πρώτη λάσπη ή στο πρώτο χιόνι. Αυτό είναι το πλάνο τουλάχιστον.

Μετά βέβαια όσο αυξάνεται το Budget μπαίνει στο δίλημμα και η σκέψη να πουλήσω την 1, να βάλω και τα λεφτά που θα τρωγα για vitara και να πάρω κανά T-Roc / Tiguan :lol:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#747049 Μιλάμε για αυτοκίνητα 15+ ετών, από μια μάρκα που γενικώς δεν κάνει τα στιβαρότερα οχήματα. Το πρόβλημα είναι το συγκεκριμένο μοντέλο ή κάτι άλλο που μου διαφεύγει;
Προφανώς δεν νομίζω να περιμένει να βρει αψεγάδιαστο και αγρατζούνιστο κάτι τόσο παλιό, αλλά πάλι δεν ξέρω...
Μιλάς για τα γνωστά προβλήματα στο μοτέρ; Αυτό δεν αφορά όλα τα GV της εποχής του (ή και αργότερα θα πω εγώ);
Εκτός αν θεωρείς πως το πρόβλημα είναι το budget και δεν παίζει να βρεθεί εκεί τίποτε καλό, αν ναι, πάω πάσο!
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#747055
socratesn έγραψε:
Μετά βέβαια όσο αυξάνεται το Budget μπαίνει στο δίλημμα και η σκέψη να πουλήσω την 1, να βάλω και τα λεφτά που θα τρωγα για vitara και να πάρω κανά T-Roc / Tiguan :lol:



Όταν έγραψες το αρχικό μήνυμα πριν λίγες μέρες, νόμιζα ότι θα καταλήξει σε κάτι τέτοιο το συμπέρασμάσου. Νόμιζα πως ήθελες να διώξεις την 1 και να πας για άλλες πολιτείες.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#747092 Όχι βέβαια πως τα T-roc/Tiguan πλησιάζουν λίγο αυτό που μπορεί να κάνει ένα GV με ένα σετ καλά λάστιχα.
@rocsta Και 5Κ δεν στη κακή τιμή αν είναι κάτι καλό.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#747097 Ο πεθερός που έχει ένα Vitara (όχι GV) του 1998 (έκδοση exclusive) με 120.000km περίπου, πόσο να το δώσει για να είναι όλοι ευχαριστημένοι; Εννοείται ατρακάριστο και επιμελώς συντηρημένο.
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#747117
Anonymous Founder έγραψε:Όχι βέβαια πως τα T-roc/Tiguan πλησιάζουν λίγο αυτό που μπορεί να κάνει ένα GV με ένα σετ καλά λάστιχα.
@rocsta Και 5Κ δεν στη κακή τιμή αν είναι κάτι καλό.


Τα ανέφερα πιο πολύ λόγω ύψους/μπροστά κίνησης.
Καλώς κακώς με την 1 δε μπορώ να πάω πουθενά εφόσον υπάρχει οτιδήποτε πέραν ισχυρής βροχής :lol:
Ζηλεύω άπειρα JimClark ή Nass με το που φτάνουν με τα πολύ πιο all around οχήματά τους.. :inlove:

Άρα 2 τα υποθετικά τεινά: ή 1) ξεκινάω μία καλή βελτίωση και ακόμα καλύτερη συντήρηση στην 1 (Πρόγραμμα, Downpipe και κανένα φίλτρο) ακολουθώντας τη Bussια τακτική κ έχω ταυτόχρονα και το νου μου για κανένα αξιόλογο βιτάρα στο 3χίλιαρο για παιχνίδι αν και όποτε είτε μέσω γνωστού είτε μέσω καλού timing βρεθεί κάτι τέτοιο
ή 2) Έχω το νου μου για κάποιο πιο σύγχρονο και ελαφρώς μεταχειρισμένο SUV ώστε να γίνει το μοναδικό μου αυτοκίνητο παρέα μ΄ ένα σετ χειμερινά σε επιφυλακή.

@Scotch με βάση ό,τι βλέπω ίσως και από 4-5χίλιαρο να βγάζει νόημα να το ξεκινούσε :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#747126 Κοίτα να δεις. Εγώ έχω μεγάλη καύλα με το boy-racer-ιλίκι. Αν το έχεις, τότε κράτα τη Μπουμουβού και ρίξε πάνω σε βάθος χρόνου λίγα φραγκάκια που θα αναβαθμίσουν το αμάξι. Πχ το εν λόγω αμάξι ήθελε ανάρτηση. Το έχω οδηγήσει πριν χρόνια. Βάλε και ένα πρόγραμμα και θα το χαρείς για χρόνια.
Παράλληλα κοίτα και το δεύτερο off-roader εργαλείο. Φυσικά δεν είναι φθηνή η κατοχή δύο ΙΧ και ειδικά από τη στιγμή που λέμε για να ρίξεις χρήμα σε αμφότερα.

Αν όμως θες να πας σε φάση όλα σε ένα, νοικοκυρεμένα, το T-Roc είναι ημίμετρο, ακόμη και ελαστικά τύπου Michelin Cross Climate να βάλεις.
Θες κάτι σε Tiguan 4Motion. Προσωπικά αυτό το αμάξι, μπορεί να πάει όπου πάει και του Ναςς και του Ξιφ. Και ειδικά αν παίξεις με 80/20 ελαστικά.
Ούτε αυτό είναι φθηνή λύση. Για να βρεις καλό 4κίνητο Τίγκι, θέλεις κάποια χρήματα.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#747133 Ουτε φτηνή ειναι η χρήση και πρεπει να εισαι σίγουρος οτι οντως απευθύνεται σε σενα η ιδέα του να εχεις ενα αμαξι οριακά σώβρακο σε σχέση μ αυτο που οδηγάς απλα για να πας στα βουνά.
Δε πας για κυνήγι, θα οδηγάς μεχρι να φτάσεις εκει στο γαμάτο χωματόδρομο.

Εγώ λοιπόν πολύ αμφιβάλω οτι θα εισαι διατεθημένος να κάνεις αυτόν τον συμβιβασμό…
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#747191 Για περιστασιακή χρήση σε κακούς δρόμους κάποιο υπερυψωμένο με τα ανάλογα λάστιχα. Τα λάστιχα είναι πολύ σημαντικά και αν δεν πάς κανονικό εκτός δρόμου τότε ζείς και χωρίς αρθρώσεις και μπλοκέ. Βασικά είναι απίστευτο πόσο μακριά μπορούν να πάνε τα περισσότερα αυτοκίνητα αν δεν βρίσκουν κάτω. Τα πισωκίνητα μπορούν να ανέβουν και σαθρες ανηφόρες (εκεί υστερούν τα προσθιοκίνητα και για αυτό θεωρώ τα προσθιοκίνητα ψευτοSUV πολύ μεγάλη κοροϊδία). Μάλιστα τα υπερυψωμένα πλεονεκτούν των SUV με το να μην είναι τόσο ψηλά σε κέντρο βάρους αεροδυναμικές αντιστάσεις.
Όταν λέω υπερυψωμένα εννοώ είτε κάποια crossover είτε εκδόσεις κοινών αυτοκινήτων που είχαν βγει σε έκδοση σηκωμένη με επιπλέον πλαστικά φτερά κλπ. Από τα πιο καλά τέτοια, ίσως το πρώτο ήταν το Audi Allroad (απορριπτέο λόγω μεγάλου κινητήρα). Αλλά τώρα θα έλεγα Skoda Octavia Scout ή Yeti. Οκ σε δρόμο αλλά με τετρακίνηση και λίγο σηκωμένα.
Επίσης Renault Scenic, Kangoo (και άλλα τέτοια σε 4χ4 έκδοση) κλπ αλλά αν είναι να υστερείς στο δρόμο τότε πάρε SUV, κορεάτικο ίσως.
Τα αγροτικά συχνά έχουν το πρόβλημα της έλλειψης βάρους στον πίσω άξονα. Και είναι και τεράστια, άβολα στην πόλη.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#747202 Αυτα ισχυουν για δρομους καλοστρωμενους οπου ενα σχετικα υπερυψωμενα με καταληλα λαστιχα παει ανετα. Αν ο δρομος ζορισει ή να θες να κινηθεις σε κακοτραχαλους, σπασμενους, με λουκια, νεροφαγωματα τοτε οτιδηποτε δεν εχει 4κινηση θα τα βρει πολυ δυσκολα γιατι πασχει σε ελευθερια κινησης τροχων και τα παραπανω εκτος του Allroad ειναι απλα suv.
Πολλες φορες ο δρομος ξεκινα καλος και χαλαει στην πορεια, εκει τι κανεις; Γυριζεις πισω ή δοκιμαζεις να περασεις και βλεπεις;

Θεωρω καλη ιδεα ενα 4κινητο με κοντα και μια τετραδα χωματινα αλλα σκεψου κι αυτο που λεει ο drifter. Υποψιν το off roading δεν ειναι φτηνο σπορ.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#747213 Ναι αλλά θα θέλει να πάει μια εκδρομή και μέχρι να φτάσει εκεί που ίσως το βγάλει εκτός δρόμου θα μαρτυράει την ώρα και τη στιγμή. Να μη πω τώρα για αξιοπιστία κατανάλωση και παθητική -ενεργητική ασφάλεια. Για τη χρήση που μιλάμε βέβαια. Αν ο φίλος σκέφτεται να το κάνει σαν χομπυ αλλάζει το πράμα.
Πάντως επειδή έκανα πρόσφατα την αλλαγή σε ψηλότερο όχημα και με το 500 και το cx30 θα ήθελα να πω ότι για την Ελλάδα είναι οτι πρέπει .Έχεις μεγαλύτερη ελευθερία κίνησης ακόμα και αν δε τα πας σε χωματόδρομους. Έχουμε τόσα νησιά και ορεινά χωριά με διαδρομές που με ενα χαμηλό όχημα δε θα έμπαινα. Το Α5 ας πούμε έβρισκε κάτω σε τέτοια μέρη και τα περισσότερα τα απέφευγα.
Αν μπορεί να βρει κάτι με τετρακίνηση ακόμα καλύτερα.