Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By GTS
#660385
mirage έγραψε:Το λάδι της BMW 5W-30 LL04 μια χαρα είναι.
Υπάρχουν πολλά λάδια LL04. Κοίταγα κάτι Castrol αλλά τελικά πήρα Fuchs. Τα λάδια BMW μάλλον Castrol είναι.


< >
Άβαταρ μέλους
By GTS
#660386
socratesn έγραψε:Εν τω μεταξύ χθες μου πέταξε ένδειξη να συμπληρώσω 1 λίτρο λάδι γιατί η στάθμη ήταν στο min.
Είχα μείνει ο βλάκας στον ισχυρισμό του πωλητή ότι είχαν αλλαχτεί πριν μου παραδοθεί (Πολύ μυαλό εγώ :lipsealed: ), αλλά όπως εν τέλει τσέκαρα απ' το book service έχει σχεδόν 18.000 χιλιόμετρα με τα ίδια λάδια :lipsealed:

Το καλό είναι ότι 1 λίτρο (τόσο απέχει διάβασα το min από το max στην ένδειξη στάθμης λαδιού) στα 18Κ (εκ των οποίων 4.500 δικά μου αν υποτεθεί στο χειρότερο σενάριο ότι είχε συμπληρωθεί λάδι ξανά πριν έρθει στην κατοχή μου) είναι ΟΚ κατανάλωση, άρα δεν ανησυχώ. :lol:

Σκέφτομαι να παραγγείλω Redline 5w30, όλοι στα fora αυτά προτείνουν.
Καλο είναι να αλλάξεις άμεσα λάδι. Είναι πολλά τα 18κ με ίδια λάδια ειδικά όταν δεν ξέρεις την χρήση συν ότι θα κάθονταν για ένα διάστημα το αμάξι. Οτιδήποτε LL04 κάνει.


< >
Άβαταρ μέλους
By mirage
#660393
mousatos έγραψε:Τα λάδια BMW είναι καλύτερα από τα Castrol πάντως.
Αυτο ειχα διαβάσει κι εγω όταν το είχα ψάξει παλιότερα γι αυτο και παραμένω σε αυτά.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#660402 damn , δεν το θυμόμουν σωστά, μάλλον ισχύει το ανάποδο. τουλάχιστον σε αυτό το ιξώδες.

Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#660408 Πέρασαν χρόνια απο τότε. Τωρα πια, φτιαχνονται αλλιώς αυτα τα λιπαντικα. Ασε που τα λαδια της BMW τα φτιαχνει η Shell πλεον
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#660800 Σήμερα αλλάζουμε λάδια/φίλτρο.
Κόστος για αλλαγή βαλβολίνης στο ZF μου έδωσε περίπου 300€ - 350€ συμπ. του σχετικού φίλτρου. Σύμφώνησε και ο μηχανικός ότι εκεί μεταξύ 80-120Κ καλό είναι να αντικαθίστανται.

Μετά έφαγα φλασιά και δεν τον ρώτησα, χρειάζεται αλλαγή και η βαλβολίνη του διαφορικού αφού θα μπω στη διαδικασία? Είναι εξίσου κοστοβόρα? :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#660802
mirage έγραψε:Τι βαλβολινες θα βάλει;


Δε μου είπε μάρκα, μου είπε ίδιων προδιαγραφών με τις εργοστασιακές. Γενικά όμως είναι τσεκαρισμένη αξία ο μηχανικός και τον εμπιστεύομαι, οπότε δεν ασχολήθηκα παραπάνω.
Βέβαια για future reference και για να μείνει και στο φόρουμ ως πληροφορία θα τον ρωτήσω τι μάρκα προτείνει.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#660803
socratesn έγραψε:Μετά έφαγα φλασιά και δεν τον ρώτησα, χρειάζεται αλλαγή και η βαλβολίνη του διαφορικού αφού θα μπω στη διαδικασία? Είναι εξίσου κοστοβόρα? :hmmm:


oxi ειναι πολυ πιο φθηνες,παιρνει και πολυ λιγοτερη ποσοτητα βεβαια.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#660812
socratesn έγραψε:Σήμερα αλλάζουμε λάδια/φίλτρο.
Κόστος για αλλαγή βαλβολίνης στο ZF μου έδωσε περίπου 300€ - 350€ συμπ. του σχετικού φίλτρου. Σύμφώνησε και ο μηχανικός ότι εκεί μεταξύ 80-120Κ καλό είναι να αντικαθίστανται.

Μετά έφαγα φλασιά και δεν τον ρώτησα, χρειάζεται αλλαγή και η βαλβολίνη του διαφορικού αφού θα μπω στη διαδικασία? Είναι εξίσου κοστοβόρα? :hmmm:
Υπερβολική μου φαίνεται η τιμή. Δες τι προδιαγραφές θέλει και ίσως ανακαλύψεις ότι βολεύεται με σχεδόν οτιδήποτε. Αυτό είχα ανακαλύψει για τη δικιά μου (BMW E39 αυτόματη), αρχικά νόμιζα ότι ήθελε το σούπερ ειδικό των 45 το λίτρο αλλά τελικά βολεύτηκε με κάτι πολύ οικονομικό και εύκολο να βρεθεί.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#660813 Το 8αρι έχει ειδικό πακέτο, αλλάζει το λάδι, το καρτερ με τον φίλτρο του κλπ κι είναι ολόκληρη διαδικασία.