Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#622595
georgetz έγραψε:μάλλον έχει με την ιδιοσυγκρασία του καθενός και κυρίως, την ηλικία...

και την ποιότητα των δρόμων . Στην Τουρκία που ο σουλτάνος έφτιαξε καινούργιους καλοστρωμένους δρόμους και πάω αραιά και που καμιά βόλτα, δεν ενοχλεί.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#622596 κάτι υπαινίσσεσαι εσύ για ποιότητα δρόμων , εδώ Ελλάδα δηλαδή :lol:

να σου πω , μάλλον σε κόβω μεγαλύτερο άρα τα ξέρεις, εκεί το 07' 08' , ο Μαλιακός ήταν ένα μαύρο χάλι ακόμα
και φαντάζομαι παλαιότερα ακόμα χειρότερα.
Ο δρόμος προς πολλά χιονοδρομικά της χώρας είναι μονίμως σεληνιακό τοπίο.
Ο δρόμος απο τα Μάλγαρα και μετά προς Θεσσαλονίκη , είναι τραγικός , όχι τόσο σε λακούβες αλλά σε ποιότητα οδοστρώματος και ενοχλεί όταν είσαι με μηχανή αφού η μετάβαση απο ρεύμα σε ρεύμα είναι "σκαλοπατίσια" .

Ε ναι, αυτά σε ένα μικρό αμαξάκι είναι δύσκολο να φιλτραριστούν επαρκώς και με ηχομόνωση της πλάκας.

σορυ για το highjack Σώκρατες, συμφωνώ με tsili πάντως εκτός απο την αξιοπιστία , έχω ακούσει αρκετές βλάβες για τα Mini
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#622604 Καλά εγώ πάντως από σειρά 1 με RF δεν έχω και τις καλύτερες εντυπώσεις από την άνεση της αναρτήσης,μιας και μιλάτε για λακούβες.Χαλαρα τα supermini μπορεί να είναι καλύτερα.

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#622609 Έχω οδηγήσει σειρά 1 με RFT σε TD,και έχω οδηγήσει σειρά 3 Ε90 σε νοικιάρικο (που είχαν πάντα πιο μαλακές ρυθμίσεις). Στην τελευταία, δεν ενοχλούσαν καθόλου. Πάντως η λύση είναι απλή: πετάς τα RFT και βάζεις συμβατικά. Θεωρώ πως στο δρόμο η F20 θα είναι καλύτερη από το Mini, αν μιλάμε πως θέλει κάποιος να κάνει και ταξίδια.
Αν υπήρχε budget, και μπορούσε να φτάσει το Mini τελευταίας γενιάς, τότε να το συζητήσουμε. Τα παλαιότερα, δεν θα τα συζητούσα.
Εναλλακτικά, ας δει κάποιο Countryman παλιότερο, που ήταν πιο αξιόπιστα από τα απλά Mini επειδή δεν είχαν τόσο στριμωγμένο μηχανοστάσιο μάλλον.
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#622612 Πάντως F20 lci M pack χωρις RFT είναι όντως σημαντικά πιο άνετη από απλή Ε90 με μάλλον sport ανάρτηση (βάσει VIN Option SA226) με καλα RFT.
Επίσης με αφορμή τη συζητηση για τα μικρα κλπ, να πω πως δεν ψάχνω άνεση no matter what, θελω και κάτι σχετικά ενδιαφέρον οδηγικά κατα το δυνατό.

Το mini οντως το εχω αρκετά στα υπόψη, απλα έχω τρομάξει απ τα οσα ακούγονται για τις προηγουμενες γενιες του.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#622613 Οι προηγούμενες γενιές δεν έχουν καμία σχέση με την τωρινή όμως. Είναι εντελώς άλλο αμάξι. Και καλύτερο σε όλα επίσης.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#622616 Να τα δεις οπωσδήποτε τότε. Αν και κατ' εμέ, δεν φτάνει την F20 σε ταξίδι, αφού επί της ουσίας είναι ένα σουπερ-μίνι σε διαστάσεις, αλλά σίγουρα σε πολλά είναι ανώτερο από τα αντίστοιχα της κατηγορίας του.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#622617
socratesn έγραψε:Πάντως F20 lci M pack χωρις RFT είναι όντως σημαντικά πιο άνετη από απλή Ε90 με μάλλον sport ανάρτηση (βάσει VIN Option SA226) με καλα RFT.
Επίσης με αφορμή τη συζητηση για τα μικρα κλπ, να πω πως δεν ψάχνω άνεση no matter what, θελω και κάτι σχετικά ενδιαφέρον οδηγικά κατα το δυνατό.

Το mini οντως το εχω αρκετά στα υπόψη, απλα έχω τρομάξει απ τα οσα ακούγονται για τις προηγουμενες γενιες του.

Η F20 δεν είναι απλά πιο άνετη χωρίς Μ πακ, είναι απλά βάρκα. Ειδικά αυτές που θα βρεις με 16αρες κτλ θα δεις ότι απέχουν πολύ από αυτό που έχεις στο μυαλό σου. Γενικά η συγκεκριμένη επιλογή, όπως σωστά ειπώθηκε και παραπάνω, είναι απλά για να ικανοποιεί κάποιον που θέλει σώνει και ντε πισωκίνητο ή premium σήμα.

Εφόσον στα ίδια χρήματα παίζει Mini, εγώ σίγουρα θα το προτιμούσα. Επίσης επικεντρωνόμαστε πολύ στο ταξίδι...τι ποσοστό των μετακινήσεων είναι ταξίδια? Και τι ταξίδια? Από σύγχρονα super mini δεν έχω κανένα παράπονο σε ότι ταξίδι κι αν έχω κάνει. Σίγουρα δεν είναι E-class αλλά σίγουρα δεν είναι και ανυπόφορα. Ακόμα και ο τενεκές το Yaris μια χαρά ταξιδεύει σε αυτοκινητόδρομο.
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#622618 :rtfm: Ουσιαστικά παρουσης της Ε90 και ενος μικρού αυτοκινήτου στην οικογενεια ο,τι παρω θα ναι 90% εκτός πόλης. Ταξιδια=αυτοκινητόδρομος και βουνά.. Γ αυτό είπα ταξιδιαρικο και όχι ανετο στην αρχη, γιατι ειχα στο μυαλο μου κατι και σχετικα ατσαλακωτο και να εμπνεει λιγακι για λιγη πιεση.

Στεφ, με Μ πακ πάντως που την εχω οδηγήσει, η F20 δεν απεχει πολύ απ την Ε90.Αν και overall είναι ενα κλικ πιο αποκομμένη σε ολα απο τη δικη μας, παραμενει καλύτερη απο Astra ας πουμε που εχω οδηγησει και κερδιζει σε ανεση την 90, αρα μπορω να πω πως αξιζει το ο,τι χανει σε αισθηση (ο θεος να το κάνει κριτηριο σε αυτοκίνητα 120 αλογων). Και μονο η πισω κινηση αρκει πιστεύω για να ξεπερνάει αυτοκίνητα σαν το Άστρα σε feeling.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#622621 Ε με βάση αυτά τα δεδομένα γιατί δε χτυπάς κάτι σε B-segment hot hatch? Άποψή μου είναι ότι με αυτά τα κριτήρια και όντας petrolhead, πάρε ότι πιο δυνατό μπορείς. Δε θα το μετανιώσεις.

https://www.car.gr/25585382-ford-fiesta-st

https://www.car.gr/24939526-peugeot-208-gti-1-6-16v-full-extra

https://www.car.gr/14964485-ford-fiesta-st-3-full-extra#modal

Ή εάν είναι για κάτι πιο γλυκανάλατο...

https://www.car.gr/25590963-ford-fiesta-st-line#modal

https://www.car.gr/21151438-mini-cooper-pepper-auto-6-speed

Γενικώς αντιλαμβάνομαι την αναζήτηση της πισωκίνησης αλλά με τέτοιες δυνάμεις νομίζω είναι λίγο ανούσιο. Μιάτα έχουμε αποκλείσει? Τάφος μεν κι αυτό αλλά σίγουρα καλύτερο από F20.
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#622622 Φιέστα και στις 2 γενιές κάκιστο μέσα, λογος ικανός να το αποκλείσω. Το 208 το εχω δει, ειναι ενδιαφερον αρκετα.
Αν εφτανα στα 17Κ ενα μινι σαν αυτο ανετα το τσιμπουσα.
Μιατα 0% , καθόλου του γουστου μου, παλιο μεσα, παλιο γενικά και δεν με ψηνει.Αν ειχα αλλα 2 αυτοκίνητα ολοδικα μου σίγουρα θα το επαιρνα, αλλα τωρα θελω κατι πιο ολοκληρωμένο
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#622623 Αν μου επιτρέπεις, στην θέση σου (και το εννοώ, αυτό θα έκανα κι εγώ!), θα κοιτούσα μόνον το τελευταίο Mini και μόνον την F20 ψάχνοντας το σωστό αμάξι και θα χτυπούσα τις καινούριες αγγελίες. Θεωρώ, με λίγη επιμονή και τύχη, θα βρεις κάτι καλό.
Θα απέκλεια όλα τα υπόλοιπα και θα έμενα σε αυτά τα δύο. Είναι πιο εύκολο έτσι.
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#622624 Κ εγω λιγο πολύ εκει εχω καταληξει, δεδομενου πως μονο τα εν λογω (συν το πολυ καποια καλη περιπτωση γκολφ λεον) τα βρίσκω να τσεκαρουν πολλα κουτακια που θελω. Μεταξύ F20 και Cooper ειναι και λιγο πιο εύκολη η επιλογη δεδομενου οτι εχουν παρομοιους εξοπλισμους, οπότε εκατέρωθεν καποιον με καλύτερο εξοπλισμο μπορει να αποτελεσει αυτομάτως επιλογη
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#622625 Diesel θα κοίταγες? Πήρε φίλος με 16Κ 116d LCI Auto με led, 8.8" navi, 50.000χλμ και με πρόγραμμα (καμιά 140-145hp). Έτσι μεγαλώνει αρκετά το pool με τα υποψήφια.