https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... zasportrak
https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... -lada-niva
Αν δε σε νοιάζει η κατανάλωση πάρε καμιά καφρίλα να γουστάρεις!!
Anonymous Founder έγραψε:Αφού δεν είναι κύριο αμάξι, εννοείται το 3θ είναι καλύτερο και φθηνότερο από το 5θ.
rocsta έγραψε:@socratesn
Τα vitara σαν αυτό που έδειξες κρατάνε απίστευτα τιμές, και έχει 2-3 χρόνια που έχουν ανέβει κιόλας σε βαθμό του να είναι πολύ υπερεκτιμημένα. Γενικά οκ είναι αξιόπιστα, με εξαίρεση ό,τι έχει να κάνει με το κύκλωμα του νερού γιατί εύκολα ανεβάζουν θερμοκρασίες και φλατζάρουν. Το πρόβλημα είναι ότι έως 2-3κ€ είναι συνήθως διαλυμένα. Θα μου πεις "οκ, πόσο να δώσω ρε μεγάλε για αμάξι 20 ετών με 300κ χλμ" αλλά σου λέω πως έχει η πραγματικότητα. Θέλει αρκετή τύχη για να βρεις 4κίνητο της προκοπής σε αυτό το μπάτζετ. Εδώ Jimny πλέον δεν υπάρχει με κάτω από 5κ€. Πιθανώς όμως και ένα "ρημάδι" να σε καλύψει σε αυτό που θέλεις να κάνεις.
Όσο για τα pinin, έχουν την πολύ ακριβή βλάβη της αντλίας βενζίνης υψηλής πίεσης που δύσκολα βρίσκεται μεταχειρισμένη και καινούργια κάνει 2 χιλιάρικα.
Μετά υπάρχουν τα terios που έχουν πρόβλημα διαθεσιμότητας ανταλλακτικών και μετά τα 250κ χλμ είναι λίγο κινητές βόμβες όσον αφορά τον κορμό του κινητήρα.
Ο,τι και να πάρεις θα είναι παλιό και δεν θα είναι απίθανο να σου βγάλει ακόμα και μεγάλη ζημιά.
Ove20 έγραψε:Δεν αντιλέγω ιαπωνικό έχω (Mazda 6) απλά ο πολύς κόσμος έχει στο μυαλό του άλλα όταν κοιτάει μεταχειρισμένο ιαπωνικό.Δεν ήξερα ότι άλλαξες αμαξι. Δεν έμεινες ικανοποιημένος με το leon?
Arrow έγραψε:Ove20 έγραψε:Δεν αντιλέγω ιαπωνικό έχω (Mazda 6) απλά ο πολύς κόσμος έχει στο μυαλό του άλλα όταν κοιτάει μεταχειρισμένο ιαπωνικό.Δεν ήξερα ότι άλλαξες αμαξι. Δεν έμεινες ικανοποιημένος με το leon?
< >
rocsta έγραψε:@socratesn
Τα vitara σαν αυτό που έδειξες κρατάνε απίστευτα τιμές, και έχει 2-3 χρόνια που έχουν ανέβει κιόλας σε βαθμό του να είναι πολύ υπερεκτιμημένα. Γενικά οκ είναι αξιόπιστα, με εξαίρεση ό,τι έχει να κάνει με το κύκλωμα του νερού γιατί εύκολα ανεβάζουν θερμοκρασίες και φλατζάρουν. Το πρόβλημα είναι ότι έως 2-3κ€ είναι συνήθως διαλυμένα. Θα μου πεις "οκ, πόσο να δώσω ρε μεγάλε για αμάξι 20 ετών με 300κ χλμ" αλλά σου λέω πως έχει η πραγματικότητα. Θέλει αρκετή τύχη για να βρεις 4κίνητο της προκοπής σε αυτό το μπάτζετ. Εδώ Jimny πλέον δεν υπάρχει με κάτω από 5κ€. Πιθανώς όμως και ένα "ρημάδι" να σε καλύψει σε αυτό που θέλεις να κάνεις.
Όσο για τα pinin, έχουν την πολύ ακριβή βλάβη της αντλίας βενζίνης υψηλής πίεσης που δύσκολα βρίσκεται μεταχειρισμένη και καινούργια κάνει 2 χιλιάρικα.
Μετά υπάρχουν τα terios που έχουν πρόβλημα διαθεσιμότητας ανταλλακτικών και μετά τα 250κ χλμ είναι λίγο κινητές βόμβες όσον αφορά τον κορμό του κινητήρα.
Ο,τι και να πάρεις θα είναι παλιό και δεν θα είναι απίθανο να σου βγάλει ακόμα και μεγάλη ζημιά.
https://www.msn.com/el-gr/sports/basketball/nba-%C[…]
Προφανώς η όλη διαδικασία δεν επαφίεται στην καλή […]
Στην δικιά μου περίπτωση, το e-pass της ΑΟ το πήρα[…]
Εναλλακτικά μπορώ να τον κάνω μόνος μου με την bi[…]
Σημερινή από τα αγαπημένα βουνά της Βουλγαρικής Ρο[…]
Δεν ειπε κανεις οτι δεν ειναι οδηγαρα ο Μαξ. Βρεθ[…]
Εχω δυο παιδια γνωστων μου που επαιζαν στην ελβετι[…]