Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#652056 Το προηγούμενο Countryman Μ αρεσε..
Δεν καταλαβαίνω όμως γιατί έφυγε το v40 απ' τις επιλογές. Τόσο ψηστηρι έκανα στο μεσσετσερ.

< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#652065
Focusman91 έγραψε:Το προηγούμενο Countryman Μ αρεσε..
Δεν καταλαβαίνω όμως γιατί έφυγε το v40 απ' τις επιλογές. Τόσο ψηστηρι έκανα στο μεσσετσερ.

< Note 8 >

:lol: :lol:
Δεν έφυγε Γιώργο, απλά έχω καιρό να βρώ καλή για τα στάνταρ που έχω θέσει αγγελία, οπότε λίγο ξεχάστηκε. Τα παρακολουθώ ωστόσο. :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#652118 Μάλλον θα κατέβω Αθήνα αύριο να δω αυτό εδώ: https://www.car.gr/29466575-bmw-116-sport
Γνωρίζει κανείς εκεί στην ευρύτερη περιοχή (Κηφισιά) κάποιο αξιόπιστο συνεργείο ώστε αν αξίζει το αυτοκίνητο να συνεννοηθώ και να πάω να τσεκάρω τα τυπικά?

(Επίσης για την εν λόγω αντιπροσωπεία Mercedes που το πουλάει τυχόν γνώμες? )
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#652128 Έστω ότι ενδιέφερε το Σωκράτη κάτι σε λίγο πιο παπόρι φάση

https://www.car.gr/28823901-mercedes-benz-clk-200

Αυτό τι λέει;
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#652132
socratesn έγραψε:Μάλλον θα κατέβω Αθήνα αύριο να δω αυτό εδώ: https://www.car.gr/29466575-bmw-116-sport
Γνωρίζει κανείς εκεί στην ευρύτερη περιοχή (Κηφισιά) κάποιο αξιόπιστο συνεργείο ώστε αν αξίζει το αυτοκίνητο να συνεννοηθώ και να πάω να τσεκάρω τα τυπικά?

(Επίσης για την εν λόγω αντιπροσωπεία Mercedes που το πουλάει τυχόν γνώμες? )



σβηστηκε...

EDDIE_147 έγραψε:Έστω ότι ενδιέφερε το Σωκράτη κάτι σε λίγο πιο παπόρι φάση

https://www.car.gr/28823901-mercedes-benz-clk-200

Αυτό τι λέει;


πολυ βαπορι και δεν αγοραζουμε pre facelift. απαραδεκτα καθισματα επισης.
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#652744 uuuuup!

Αυτόματο σε 2014 116i (136ps), είναι τόσο σκυλί όσο διαβάζω? Όλα της ZF ήταν?
Τι μπορώ να καταλάβω σε ένα test drive για την κατάσταση του αυτόματου? (Π.χ. βγάζει νόημα να το "πιέσω" με τέρμα γκάζι ή απότομη R από D?)
Άβαταρ μέλους
By drdino
#652748 Δούλεψε όλες τις ταχύτητες αν μπορείς στο χειροκίνητο και τσεκαρε να μην υπάρχει βουητό/σφύριγμα στο πατα και στο άσε ειδικά στην 2α και στην 5η .
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#652765 Το 8άρι, είναι ZF. Το καλύτερο αυτόματο της αγοράς. Σκυλί, ναι, πολύ καλύτερο από το χειροκίνητο σαν αξιοπιστία. Και γενικώς, ένα γαμάτο κιβώτιο.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#652892
drdino έγραψε:Δούλεψε όλες τις ταχύτητες αν μπορείς στο χειροκίνητο και τσεκαρε να μην υπάρχει βουητό/σφύριγμα στο πατα και στο άσε ειδικά στην 2α και στην 5η .


2α το καταλαβαίνω, 5η γιατί; Είναι universal προβληματικό σημείο ή για το συγκεκριμένο κιβώτιο;
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#652900 Χρήσιμο tip.
Θα οδηγήσω σήμερα ένα με 85Κ χιλιόμετρα.
Δεδομένου ότι δεν καίγομαι για αυτόματο, σε περίπτωση που κατέληγα σε τέτοιο, θεωρείτε πως παίρνω ένα επιπλέον τζάμπα "ρίσκο" αξιοπιστίας ή στατιστικά είναι ασήμαντες οι πιθανότητες?
Προφανώς κανείς δεν μπορεί να προβλέψει τυχόν ζημιά και γενικά διαβάζω πως το συγκεκριμένο κιβώτιο θεωρείται bulletproof και λόγω πολλών εφαρμογών στις οποίες έχει εγκατασταθεί και λόγω αρκετά αυστηρών δικλείδων ασφαλείας ( = δύσκολο να έχει φάει "σκίσιμο" (?) ), απλώς είναι ένας ακόμα φόβος για εν δυνάμει πρόβλημα μελλοντικά.

btw, αν υποθέσουμε πως μιλάμε για ok κατάσταση/χιλιόμετρα/φανοποιία κατά τα λοιπά, τι οικονομικό ταβάνι θα θέτατε για 116i (βενζίνη) άσσο του 2014 - 85Κ χιλιόμετρα, auto, με cruise control/pdc/ πακέτο φώτων (όχι xenon, ούτε ηλιοροφή) ;
Άβαταρ μέλους
By markvag
#652932
socratesn έγραψε:Χρήσιμο tip.
Θα οδηγήσω σήμερα ένα με 85Κ χιλιόμετρα.
Δεδομένου ότι δεν καίγομαι για αυτόματο, σε περίπτωση που κατέληγα σε τέτοιο, θεωρείτε πως παίρνω ένα επιπλέον τζάμπα "ρίσκο" αξιοπιστίας ή στατιστικά είναι ασήμαντες οι πιθανότητες?
Προφανώς κανείς δεν μπορεί να προβλέψει τυχόν ζημιά και γενικά διαβάζω πως το συγκεκριμένο κιβώτιο θεωρείται bulletproof και λόγω πολλών εφαρμογών στις οποίες έχει εγκατασταθεί και λόγω αρκετά αυστηρών δικλείδων ασφαλείας ( = δύσκολο να έχει φάει "σκίσιμο" (?) ), απλώς είναι ένας ακόμα φόβος για εν δυνάμει πρόβλημα μελλοντικά.


Αλλαγή βαλβολινών στο διάστημα που προβλέπει ο κατασκευαστής (ίσως και ένα κλικ νωρίτερα αν θέλεις να είσαι έξτρα προσεκτικός).

Σίγουρα ότι βάζεις στο αμάξι που αυξάνει την πολυπλοκότητα είναι ένα ρίσκο, αλλά θεωρώ πως ένα αξιόπιστο κιβώτιο (σαν το 8άρι της ZF) με σωστή συντήρηση δεν θα έχει θέμα για καιρό...