Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#660814 Αυτό που λέει κ ο drdino μου είπε και ο μηχανικός, έχει συγκεκριμένα πράγματα που πάνε μαζί με την αλλαγή της βαλβολίνης.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#660816 Πχ:
https://www.opieoils.co.uk/p-197411-zf- ... sions.aspx
Άβαταρ μέλους
By dimik
#660819 Παρόμοιο κιτ της ΖF με κάρτερ κλπ έχει και για την Ε90, πιο φτηνό βέβαια.

Γενικά και του κιβωτίου και του διαφορικού θέλουν μια διαδικασία που πρέπει να γνωρίζει ο μάστορας.
Το διαφορικο βολεύεται με οποιοδήποτε επώνυμο λάδι αρκεί να έχει το ιξώδες που προτείνει η BMW, αν θυμάμαι καλά είχα βάλει ένα λίτρο Catrol 75w-90

< >
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#660828 Βρήκα τις σημειώσεις μου, από το 2008 με 95000χλμ σε εξειδικευμένο σε BMW μαγαζί. Έγραφα: φίλτρο, φλάντζα, λάδια αυτόματου, καθάρισμα κάρτερ 175€
Θυμάμαι το φίλτρο, τσιμούχα, μαγνητάκια κλπ σαν κιτ κόστιζε κάτι σαν 75 ευρώ (επιβεβαίωσα ότι και τώρα πάνω κάτω το ίδιο κοστίζει) και τα λάδια ήταν πολύ φτηνά (επιβεβαίωσα ότι όντως προτείνονται λάδια των <10 ευρώ), καλύπταν τις προδιαγραφές αλλά δεν ήταν κινέζικα no name, ήταν γνωστή μάρκα, απλά δεν ήταν τα επίσημα.
Οπότε λογικό δεν είναι να μου φαίνεται υψηλή η τιμή για το υλικό και μόνο χωρίς εργατικά κλπ;
Άβαταρ μέλους
By mirage
#660829 Η τιμή καθότι ειμαστε Ελλαδα ειναι λογικα ΜΕ εργατικά και ειναι απολύτως λογικη για ανεξάρτητο συνεργείο. Το ερώτημα παραμένει τι βαλβολινες θα βάλει.
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#660830 Σήμερα πάντως για 4 μπουζι, λαδι κινητήρα, φιλτρο λαδιου και φιλτρο καμπινας εδωσα συνολικά 220 για αναλωσιμα και εργατικα.

Για τις βαλβολινες θα ξερω τη Δευτέρα που θα παω να περασω ενα πλαστικό trim που εχει ξεραθει στους υαλοκαθαριστήρες. :s_whiteflag
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#660831 Τα αυτόματα κιβώτια δεν παίρνουν βαλβολίνες. Παίρνουν λάδια αυτομάτου κιβώτιου, πολύ πιο λεπτόρευστα από τις βαλβολίνες.

< Note 9 >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#660844
socratesn έγραψε:Σήμερα πάντως για 4 μπουζι, λαδι κινητήρα, φιλτρο λαδιου και φιλτρο καμπινας εδωσα συνολικά 220 για αναλωσιμα και εργατικα.

Για τις βαλβολινες θα ξερω τη Δευτέρα που θα παω να περασω ενα πλαστικό trim που εχει ξεραθει στους υαλοκαθαριστήρες. :s_whiteflag


τι μπουζι? τι λαδια? φπα ειχαν τα 220?
πολυ ακριβα ακουγεται παντως.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#660852 Αγόρασα σήμερα για την δική μου γιατί ετοιμάζομαι για ένα σερβις που θ'αλλαχτούν τα πάντα (λάδια, ξύδια, φίλτρα, τακάκια, αισθητήρες φθοράς, δισκόπλακες, υγρά, υαλοκαθαριστήρες, μπουζί, αμορτισέρ της πόρτας αποσκευών). Μόνον για τα αναλώσιμα μου βγήκε σχεδόν 400€. Πόνεσε! Και ακόμη δεν έχω βάλει και τις υπηρεσίες μέσα, που θα βγεί κι εκεί κάμποσο (υπολογίζω κάνα 150άρι στο νερό, μάλλον παραπάνω).
Από την λίστα μου:
-Φίλτρο καμπίνας ενεργού άνθρακα (το πιο ακριβό της ΜΑΝΝ): 34.5€
-Φίλτρο λαδιού 6€ (ένα noname)
-Μπουζί 41.5€ (NGK)
-Λάδι 5lt, 39€ (Total Quartz, Full Synthetic, Long Life, 5w30).
Άρα τα δικά μου αναλώσιμα βγαίνουν περίπου 120€. Το φίλτρο άνθρακα, είναι το πιο ακριβό, μπορείς να βρεις της ίδιας μάρκας και με 15€.
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#660856
dimviii έγραψε:
socratesn έγραψε:Σήμερα πάντως για 4 μπουζι, λαδι κινητήρα, φιλτρο λαδιου και φιλτρο καμπινας εδωσα συνολικά 220 για αναλωσιμα και εργατικα.

Για τις βαλβολινες θα ξερω τη Δευτέρα που θα παω να περασω ενα πλαστικό trim που εχει ξεραθει στους υαλοκαθαριστήρες. :s_whiteflag


τι μπουζι? τι λαδια? φπα ειχαν τα 220?
πολυ ακριβα ακουγεται παντως.

NGK/Liqui moly

Με βάση μία ματιά που είχα ρίξει σε τιμές, μου τσίμπησε 20-30 ευρώ από την φθηνότερη τιμή που θα έβρισκα online για τα αναλώσιμα (γιατί δεν του πήγα τίποτα εγώ και μου τα χρέωσε 170€) συν 50 τα εργατικά του (αυτά χωρίς ΦΠΑ). Can't be mad, μου είχε κάνει και 2 διαγνώσεις τζάμπα και θα μου περάσει και το πλαστικό trim τη δευτέρα επίσης χωρίς κόστος. ( Η αντιπροσωπεία αυτό το χρεώνει μία εργατοώρα = 75€ και σύμφωνα με το youtube και τη λογική είναι δουλειά 5 λεπτών :lipsealed: )

HF χρήσιμο, παρόμοιες ήταν και οι τιμές που βρήκα και εγώ!

Realzeus ευχαριστώ!

Obelix δεν είχα ιδέα πως υπάρχει διαφοροποίηση, λάδια λοιπόν :)
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#664618 Update, αλλάχτηκε ο ένας λ sensor, συνεχίζει να βγάζει emmisions - related σφάλματα το αυτοκίνητο, οπότε πάμε για καταλύτη να τελειώνω.
Αξίζει από άποψη αναβάθμισης και αξιοπιστίας να ψαχτώ με κάτι after market ή καλύτερα να κρατήσω χαμηλά το budget ψαχνοντας κανέναν αξιοπρεπή μεταχειρισμένο?

Βλέπω έχει η Bastuck κάτι ενδιαφέροντα κιτάκια, αλλά ξεφεύγει αρκετά το κόστος.
Άβαταρ μέλους
By fokion
#672995 Συναδελφοι
Τα φωτα σας και τη βοηθεια σας.

ο - μελλον μαλλον - γαμπρός μου ετοιμαζεται να αγορασει μεταχειρ αυτοκινητο.
Η σχεση του με το θεμα ειναι οσο η δική μου με την πυρινική φυσική...

Εχει σταμπαρει ενα Πεζω 307 του '05 το οποιο λεει η αγγελεια εχει 157.000 και κατι ψιλά χιλιομετρα
Μοτερ βενζινα 1.360 κυβικά 90 αλλογα.

Επειδη θα μου περσει ο "κληρος" να "πω τη γνωμη μου" ( πραγμα το οποιο συχαινομαι γιατι αν βγει "λεμονι" χμ... γενικώς οπου εμπλεκονται λεφτά αλλουνου "απεχω")
τι προσεχουμε περαν των κλασικών τρακαρισματων κ.λ.π. ( κι οσα "πιασουμε" βεβαια,)
Πονανε καπου αυτα???

Αγορά δε απο μαντρα γνωστου του.....

οτι τεχνική πληροφορία - κουσουρι κ.λ.π. δεκτή
Άβαταρ μέλους
By drdino
#672998 Μιλάμε για αμάξι 15ετίας και 160k σχεδόν χλμ, ό,τι ήταν να βγάλει θα το έχει βγάλει. Πας με ανοιχτά τα μάτια και βλέπεις ό,τι θα έβλεπες σε ένα μεταχειρισμένο: να δουλεύει όλος ο εξοπλισμός σωστά, το μοτέρ να έχει στρωτή λειτουργία, στάθμες υγρών και κατάσταση τους (προσοχή στο παραφλου) κλπ κλπ. Λαμπάκια κλπ στο ταμπλό να ανάβουν (ειδικά μηχανής, abs, αεροσακων) και να σβήνουν όταν πάρει μπρος. Στην οδήγηση πολύ πιθανό να θέλει ντιζάκια αντιστρεπτικής με τόσα χλμ, ίσως κι αμορτισέρ αν δεν έχει αλλάξει ποτέ αλλά και πάλι, αυτά ισχύουν σε κάθε αμάξι. Κιβώτιο να αλλάζει σωστά (ειδικά από 1η σε 2α).

Σε αυτά τα χλμ να τσεκάρει αν δουλεύει ο μοχλοδιακόπτης των φλας/φωτων σωστά: φώτα να ανάβουν σε κάθε σκάλα όπως πρέπει και να μένουν αναμμένα, τα φλας να δουλεύουν και στις δύο κατευθύνσεις και να λειτουργεί η αυτόματη επαναφορά κλπ.

Αν υπάρχει λινκ της αγγελίας βάλε να του ρίξω μια ματιά.