https://www.opieoils.co.uk/p-197411-zf- ... sions.aspx
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Γενικά και του κιβωτίου και του διαφορικού θέλουν μια διαδικασία που πρέπει να γνωρίζει ο μάστορας.
Το διαφορικο βολεύεται με οποιοδήποτε επώνυμο λάδι αρκεί να έχει το ιξώδες που προτείνει η BMW, αν θυμάμαι καλά είχα βάλει ένα λίτρο Catrol 75w-90
< >
Θυμάμαι το φίλτρο, τσιμούχα, μαγνητάκια κλπ σαν κιτ κόστιζε κάτι σαν 75 ευρώ (επιβεβαίωσα ότι και τώρα πάνω κάτω το ίδιο κοστίζει) και τα λάδια ήταν πολύ φτηνά (επιβεβαίωσα ότι όντως προτείνονται λάδια των <10 ευρώ), καλύπταν τις προδιαγραφές αλλά δεν ήταν κινέζικα no name, ήταν γνωστή μάρκα, απλά δεν ήταν τα επίσημα.
Οπότε λογικό δεν είναι να μου φαίνεται υψηλή η τιμή για το υλικό και μόνο χωρίς εργατικά κλπ;
Για τις βαλβολινες θα ξερω τη Δευτέρα που θα παω να περασω ενα πλαστικό trim που εχει ξεραθει στους υαλοκαθαριστήρες.
< Note 9 >
2006 Fiat Panda 1.2 4x4 Climbing LPG off road animal
socratesn έγραψε:Σήμερα πάντως για 4 μπουζι, λαδι κινητήρα, φιλτρο λαδιου και φιλτρο καμπινας εδωσα συνολικά 220 για αναλωσιμα και εργατικα.
Για τις βαλβολινες θα ξερω τη Δευτέρα που θα παω να περασω ενα πλαστικό trim που εχει ξεραθει στους υαλοκαθαριστήρες.
τι μπουζι? τι λαδια? φπα ειχαν τα 220?
πολυ ακριβα ακουγεται παντως.
Από την λίστα μου:
-Φίλτρο καμπίνας ενεργού άνθρακα (το πιο ακριβό της ΜΑΝΝ): 34.5€
-Φίλτρο λαδιού 6€ (ένα noname)
-Μπουζί 41.5€ (NGK)
-Λάδι 5lt, 39€ (Total Quartz, Full Synthetic, Long Life, 5w30).
Άρα τα δικά μου αναλώσιμα βγαίνουν περίπου 120€. Το φίλτρο άνθρακα, είναι το πιο ακριβό, μπορείς να βρεις της ίδιας μάρκας και με 15€.
Όσα γράφουν 8ΗΡ: https://www.todos.gr/antallaktika/sympl ... 16-i-58344
dimviii έγραψε:socratesn έγραψε:Σήμερα πάντως για 4 μπουζι, λαδι κινητήρα, φιλτρο λαδιου και φιλτρο καμπινας εδωσα συνολικά 220 για αναλωσιμα και εργατικα.
Για τις βαλβολινες θα ξερω τη Δευτέρα που θα παω να περασω ενα πλαστικό trim που εχει ξεραθει στους υαλοκαθαριστήρες.
τι μπουζι? τι λαδια? φπα ειχαν τα 220?
πολυ ακριβα ακουγεται παντως.
NGK/Liqui moly
Με βάση μία ματιά που είχα ρίξει σε τιμές, μου τσίμπησε 20-30 ευρώ από την φθηνότερη τιμή που θα έβρισκα online για τα αναλώσιμα (γιατί δεν του πήγα τίποτα εγώ και μου τα χρέωσε 170€) συν 50 τα εργατικά του (αυτά χωρίς ΦΠΑ). Can't be mad, μου είχε κάνει και 2 διαγνώσεις τζάμπα και θα μου περάσει και το πλαστικό trim τη δευτέρα επίσης χωρίς κόστος. ( Η αντιπροσωπεία αυτό το χρεώνει μία εργατοώρα = 75€ και σύμφωνα με το youtube και τη λογική είναι δουλειά 5 λεπτών )
HF χρήσιμο, παρόμοιες ήταν και οι τιμές που βρήκα και εγώ!
Realzeus ευχαριστώ!
Obelix δεν είχα ιδέα πως υπάρχει διαφοροποίηση, λάδια λοιπόν
Αξίζει από άποψη αναβάθμισης και αξιοπιστίας να ψαχτώ με κάτι after market ή καλύτερα να κρατήσω χαμηλά το budget ψαχνοντας κανέναν αξιοπρεπή μεταχειρισμένο?
Βλέπω έχει η Bastuck κάτι ενδιαφέροντα κιτάκια, αλλά ξεφεύγει αρκετά το κόστος.
Τα φωτα σας και τη βοηθεια σας.
ο - μελλον μαλλον - γαμπρός μου ετοιμαζεται να αγορασει μεταχειρ αυτοκινητο.
Η σχεση του με το θεμα ειναι οσο η δική μου με την πυρινική φυσική...
Εχει σταμπαρει ενα Πεζω 307 του '05 το οποιο λεει η αγγελεια εχει 157.000 και κατι ψιλά χιλιομετρα
Μοτερ βενζινα 1.360 κυβικά 90 αλλογα.
Επειδη θα μου περσει ο "κληρος" να "πω τη γνωμη μου" ( πραγμα το οποιο συχαινομαι γιατι αν βγει "λεμονι" χμ... γενικώς οπου εμπλεκονται λεφτά αλλουνου "απεχω")
τι προσεχουμε περαν των κλασικών τρακαρισματων κ.λ.π. ( κι οσα "πιασουμε" βεβαια,)
Πονανε καπου αυτα???
Αγορά δε απο μαντρα γνωστου του.....
οτι τεχνική πληροφορία - κουσουρι κ.λ.π. δεκτή
Σε αυτά τα χλμ να τσεκάρει αν δουλεύει ο μοχλοδιακόπτης των φλας/φωτων σωστά: φώτα να ανάβουν σε κάθε σκάλα όπως πρέπει και να μένουν αναμμένα, τα φλας να δουλεύουν και στις δύο κατευθύνσεις και να λειτουργεί η αυτόματη επαναφορά κλπ.
Αν υπάρχει λινκ της αγγελίας βάλε να του ρίξω μια ματιά.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.