Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#622143 Ανοίγω το παρόν γιατί ψάχνομαι για αγορά με τα εξης δεδομένα.
Μεταχειρισμένα οσο το δυνατό λιγοτερων χιλιομέτρων (<65Κ χιλιομετρα), κατηγορίας λόγω προσδοκιμου που θελω να το κρατησω θα ήθελα κατι μεγαλύτερο απο corsa, fiesta, clio κλπ.
Κυβικά σίγουρα κάτω απο 1800 , ιπποδυναμη σιγουρα κατι πανω απο 120 αλογα μην ειναι επικινδυνος τάφος και χρονολογία 2012 - 13 και μετά.
Ιδανικά, θα έπαιρνα 118i, αλλα ειναι ενα κλικ πανω απο το budget μου στην Ελλάδα τα βενζινοκίνητα και αθλιως εξοπλισμενα τα περισσοτερα. Επισης 2 - 3 Countryman S που με εχουν ψησει δεν τα αναφερω καν γιατι θα ακουστουν τα χειροτερα και δεν θελω να μπλεξω με κατι τοσο αναξιοπιστο. Κατα τα λοιπά , ισως μερικά Leon FR και Golf αξιζουν, ομως παραμενουν καπως πιο παλια απ οσο θελω να κινηθω, ενω εστω ο "ασσος" σε facelift ειναι πιο φρεσκο μοντελο. Επισης περασαν απ το μυαλο μου και μερικα tiguan fl απ τα τελευταια, αλλα δεν ξερω αν θελω κατι τοσο μεγαλο.
Οδηγικά πρωτη προτεραιότητα ειναι το "ταξιδιαρικο", θα ηταν απόλυτα ευπρόσδεκτο το sportiness μιας BMW F20, ειδικα όντας συνηθισμένος απο την Ε90, όμως δεν τρεφω αυταπατες οτι θα βρω ενθουσιασμο σε αυτοκινητα των 120 ιππων..
Budget 15K
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#622146
socratesn έγραψε:Ανοίγω το παρόν γιατί ψάχνομαι για αγορά με τα εξης δεδομένα.
Μεταχειρισμένα οσο το δυνατό λιγοτερων χιλιομέτρων (<65Κ χιλιομετρα), κατηγορίας λόγω προσδοκιμου που θελω να το κρατησω θα ήθελα κατι μεγαλύτερο απο corsa, fiesta, clio κλπ.
Κυβικά σίγουρα κάτω απο 1800 , ιπποδυναμη σιγουρα κατι πανω απο 120 αλογα μην ειναι επικινδυνος τάφος και χρονολογία 2012 - 13 και μετά.
Ιδανικά, θα έπαιρνα 118i, αλλα ειναι ενα κλικ πανω απο το budget μου στην Ελλάδα τα βενζινοκίνητα και αθλιως εξοπλισμενα τα περισσοτερα. Επισης 2 - 3 Countryman S που με εχουν ψησει δεν τα αναφερω καν γιατι θα ακουστουν τα χειροτερα και δεν θελω να μπλεξω με κατι τοσο αναξιοπιστο. Κατα τα λοιπά , ισως μερικά Leon FR και Golf αξιζουν, ομως παραμενουν καπως πιο παλια απ οσο θελω να κινηθω, ενω εστω ο "ασσος" σε facelift ειναι πιο φρεσκο μοντελο. Επισης περασαν απ το μυαλο μου και μερικα tiguan fl απ τα τελευταια, αλλα δεν ξερω αν θελω κατι τοσο μεγαλο.
Οδηγικά πρωτη προτεραιότητα ειναι το "ταξιδιαρικο", θα ηταν απόλυτα ευπρόσδεκτο το sportiness μιας BMW F20, ειδικα όντας συνηθισμένος απο την Ε90, όμως δεν τρεφω αυταπατες οτι θα βρω ενθουσιασμο σε αυτοκινητα των 120 ιππων..
Budget 15K



TT :shifty:
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#622147 Tο σκέφτηκα :lipsealed: :innocent: , οπως και το Α5, αλλα είναι λιγο πιο παλια απ οσο θα θελα και τα 1.8 διατηρούνται "αδικαιολογητα" ακριβα ακομη. :thumbsdown:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#622149 Εάν μπορείς να αντέξεις το εσωτερικό της πλάκας:

https://www.car.gr/25021891-alfa-romeo-giulietta

Εάν θες κάτι ψιλοπλούσιο σε εξοπλισμό με ικανοποιητική συμπεριφορά, εννοείται προτιμότερο να πετύχεις 1800αρι αλλά πάντα FL:

https://www.car.gr/25075456-seat-leon-fr

Εάν θες κάτι futureproof με μπόλικο υπόλοιπο εγγύησης κοίτα και:

https://www.car.gr/25281453-hyundai-i-30-1-4-140hp-distinctive-6-301

Εγώ πάντως θα κυνηγούσα κάτι σε Fiesta ST 5θ...

(τα link είναι εντελώς ενδεικτικά, δεν ξέρω πόσο κοντά ή μακριά απ' το budget είναι)
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#622150 Τη G τη σκέφτηκα πολλές φορες, αλλα ειναι 10 χρονια στην αγορά και περίπου 17Κ σκοτώνουν τις ετοιμοπαραδοτες απ οτι ξερω, δεν δικαιολογώ στον εαυτο μου να δωσει κατι παραπάνω απο 12Κ για τέτοια και πάλι οντως μεσα ειναι πολυ κακη.
Ιδανικά εδω θα κινούμουν και εξοπλιστικά και ως οχημα. ομως ξεφεύγει λιγο απ το μπατζετ μου και δεν θα ηθελα να ανοιχτω τοσο.
Αυτό αν σήκωνε κανα 800αρι παζαρεμα ειναι ενδιαφέρον επίσης.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#622152 Για αξιοπρεπή (σε επιδόσεις, εμφάνιση και εξοπλισμό) σειρά 1, θες κάνα 21-22Κ και πάλι θα είναι 4-5 χρονών αμάξι και φυσικά με 0 εγγύηση. Δε θα έμπλεκα μόνο και μόνο για την πίσω κίνηση...

Ιδανικά κάτι τέτοιο δηλαδή αλλά 1.5-2Κ κάτω στην τιμή γιατί μην ξεχνάμε η καινούρια έχει (σχεδόν) αξιοπρεπή έκδοση με 27.5Κ.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#622161
socratesn έγραψε:Tο σκέφτηκα :lipsealed: :innocent: , οπως και το Α5, αλλα είναι λιγο πιο παλια απ οσο θα θελα και τα 1.8 διατηρούνται "αδικαιολογητα" ακριβα ακομη. :thumbsdown:



2λιτρο μωρε, ποιος ασχολείται με 1800αρια :lol:


Έχω ενθουσιάσει με την πρακτικότητα του

Το πήρα για σκάρτα 5k/έτος και κάνω πάνω από 12k :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By GTS
#622165
Stefan147 έγραψε:Για αξιοπρεπή (σε επιδόσεις, εμφάνιση και εξοπλισμό) σειρά 1, θες κάνα 21-22Κ και πάλι θα είναι 4-5 χρονών αμάξι και φυσικά με 0 εγγύηση. Δε θα έμπλεκα μόνο και μόνο για την πίσω κίνηση...

Ιδανικά κάτι τέτοιο δηλαδή αλλά 1.5-2Κ κάτω στην τιμή γιατί μην ξεχνάμε η καινούρια έχει (σχεδόν) αξιοπρεπή έκδοση με 27.5Κ.


Το καινούριο δεν είναι πισωκίνητο άρα δεν συγκρίνεται με την F20 που προφανώς απευθύνεται σε όσους θέλουν πίσω κίνηση αλλοιώς δεν βλέπω γιατί να το πάρει κάποιος γιατί χάνει σε χωρούς πχ και πρακτικότητα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#622168
Stefan147 έγραψε:Για αξιοπρεπή (σε επιδόσεις, εμφάνιση και εξοπλισμό) σειρά 1, θες κάνα 21-22Κ και πάλι θα είναι 4-5 χρονών αμάξι και φυσικά με 0 εγγύηση. Δε θα έμπλεκα μόνο και μόνο για την πίσω κίνηση...

Ιδανικά κάτι τέτοιο δηλαδή αλλά 1.5-2Κ κάτω στην τιμή γιατί μην ξεχνάμε η καινούρια έχει (σχεδόν) αξιοπρεπή έκδοση με 27.5Κ.

Έβγαινε η LCI σε 120 με το M-pack; Με το 1.6 μοτέρ; Γιατί το είχα προσπαθήσει στον configurator κάποτε και νομίζω δεν το έβγαζε.
:s_blush
Θεωρώ πως η F20 ακόμη και η πρώτη και όχι η LCI, είναι ό,τι καλύτερο μπορείς να πάρεις. Με λίγο ψάξιμο, θα βρεις κάτι καλό (όντως, τα περισσότερα είναι diesel πρώην leasing, αλλά υπάρχουν και άλλα).
Αλλιώς, και αν δεν σε ενδιαφέρει το αυτόματο, ένα Golf ΜΚ7 δεν είναι εντός μπάτζετ; Με το 1.4 ή 1.5 μοτέρ ιδανικά. Και το Leon FR θα μπορούσε να είναι μια καλή φθηνότερη εναλλακτική.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#622169
HighFidelity έγραψε:
Stefan147 έγραψε:Για αξιοπρεπή (σε επιδόσεις, εμφάνιση και εξοπλισμό) σειρά 1, θες κάνα 21-22Κ και πάλι θα είναι 4-5 χρονών αμάξι και φυσικά με 0 εγγύηση. Δε θα έμπλεκα μόνο και μόνο για την πίσω κίνηση...

Ιδανικά κάτι τέτοιο δηλαδή αλλά 1.5-2Κ κάτω στην τιμή γιατί μην ξεχνάμε η καινούρια έχει (σχεδόν) αξιοπρεπή έκδοση με 27.5Κ.

Έβγαινε η LCI σε 120 με το M-pack; Με το 1.6 μοτέρ; Γιατί το είχα προσπαθήσει στον configurator κάποτε και νομίζω δεν το έβγαζε.
:s_blush
Θεωρώ πως η F20 ακόμη και η πρώτη και όχι η LCI, είναι ό,τι καλύτερο μπορείς να πάρεις. Με λίγο ψάξιμο, θα βρεις κάτι καλό (όντως, τα περισσότερα είναι diesel πρώην leasing, αλλά υπάρχουν και άλλα).
Αλλιώς, και αν δεν σε ενδιαφέρει το αυτόματο, ένα Golf ΜΚ7 δεν είναι εντός μπάτζετ; Με το 1.4 ή 1.5 μοτέρ ιδανικά. Και το Leon FR θα μπορούσε να είναι μια καλή φθηνότερη εναλλακτική.
έβγαινε για λίγους μήνες το 2015 ήταν 4. Χιλ πάνω από το δικό μου


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#622194 Νομίζω το Volvo είναι μερικές 1000άδες φορές καλύτερη πρόταση. Με ερωτηματικό για το σασμάν. Ελπίζω να μην είναι το Powershift της Ford, αν ναι, μακριά.