Τα clio fl απο τελος 2009 και μετα, τα περισσοτερα συνδυαζουν το μοτερ αυτο με διαφορετικο κιβωτιο πιο μακρυ. Αν η χρηση του ειναι στην πολη δεν το συστηνω. Αυτο το κιβωτιο πνιγει καπως το μοτερ συν ενα κλικ ανεβασμενη κατανακωση και το μονο θετικο που εχει ειναι οτι ρολαρει πιπ ευκολα στα 120+.
Οπως ειπωθηκε το μοτερ εχει ιμαντα και οχι καδενα, αλλα αυτο δεν ξερω αν ειναι κακο. Περιπου 250€ η αλλαγη ανα 120 η 90κ χλμ.
Για το 0.9 tce 90hp, αυτο το μοτερ εμπαινε στο επομενο clio 4. Εγω προσωπικα δεν εχω ακουσει κατι ασχημο απο θεματα αξιοπιστιας. Το οδηγησα πολυ προσφατα σε ανηφορικη διαδρομη για αρκετα χλμ. και ειναι αρκετα σβελτο και πολυ οικονομικο επισης. Οι βασικες διαφορες, για το μοτερ παντα: εχει ενα μικρο turbo lag ενω ο 1,2 δεν εχει σχεδον καθολου, ειναι ενα κλικ πιο αργο και τερματιζει ευκολα, δε με ενθουσιασε σε αισθηση το κιβωτιο σε αντιθεση με το δικο μου. Απο εκει και περα αλλο αμαξι τελειως το clio 4 και αλλο το 3.
.