Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#744811 δε μπορούμε να τα'χουμε όλα . εδώ μερικοί επιμένουν να κυκλοφορούν με ποδήλατα σε δρόμους που μοιράζονται με αυτοκίνητα.
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#744815 Έτσι είναι. Γενικά από τη συγκεκριμένη κατηγορία δεν μπορείς να περιμένεις και πάρα πολλά, πάντως το Υ αν και δεν έβαλε φωτιά στα crash tests, δεν είχε πιάσει πάτο, είχε νούμερα αντίστοιχα του punto στο οποίο βασίστηκε. Οπότε αυτός δεν είναι λόγος απόρριψης.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#744829
Dimsabas έγραψε:Αν ήμουν στη θέση σου, θα με προβλημάτιζε η παθητική του ασφάλεια.

Δεν ισχύει το ίδιο για κάθε παλιό αυτοκίνητο; Το Verso που έχεις δεν είναι πολύ χειρότερο από ένα σύγχρονο;
Αν και τα τελευταία χρόνια δεν είναι πως έχουν γίνει άλματα στην παθητική, στα συστήματα ασφαλείας έχει γίνει πολλή δουλειά.
Όταν αγοράζεις αυτοκίνητο 15 ετών, προφανώς και δεν παίρνεις ό,τι καλύτερο σε παθητική ασφάλεια, αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα προφανώς.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#744831 Στα μοντέλα 15ετίας υπάρχουν τρομερές διακυμάνσεις σε θέματα παθητικής ασφάλειας. Το Υ είναι στο κάτω άκρο. Το Verso στο άλλο (πεντάστερο, 15/16 στη μετωπική σύγκρουση και 16/16 στην πλάγια, με 7 αερόσακους. Ναι, και για τα γόνατα του οδηγού, μοντέλο που κυκλοφόρησε το 2004).
Προτείνω να αρχίσει το ψάξιμο από τη σελίδα του EuroNCAP κι όχι από το car.gr.
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#744832 Να πούμε πρώτα απ' όλα ότι όλα τα αυτοκίνητα περνούν κάποια crash tests για να πάρουν έγκριση τύπου και να μπορούν να κυκλοφορούν νόμιμα. Οπότε, ένα ελάχιστο κάτω όριο παθητικής ασφάλειας, όλα το πληρούν. Από 'κει και πέρα, όσοι κατασκευαστές ενδιαφέρονται (για λόγους μάρκετινγκ), πηγαίνουν και στο EuroNCAP.
Το Υ του 2002-2010 δεν έχει EuroNCAP rating. Βασίζεται όμως στην πλατφόρμα του Punto Mk2, που έχει rating 4 αστεριών. ΟΚ δεν είναι 5, αλλά δεν είναι και 1.
https://www.euroncap.com/en/ratings-rew ... unto/15514
Είναι αλήθεια ότι το Y του 2000 και του 2015 έχουν χαμηλότερο rating, αλλά πάντως δεν είναι το ίδιο αμάξι.

Περαιτέρω συζήτηση εδώ για τους ιταλομαθείς:
https://forum.sicurauto.it/lancia-ypsil ... -test-3825

Όταν παίρνεις μτχ συμβιβάζεσαι και δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Αλλά μην τα μηδενίζουμε όλα.
Από 'κει και πέρα είναι θέμα επιλογών.......για μένα χίλιες φορές ένα πιο δυνατό μοτέρ παρά ένα ακόμη αστέρι στο NCAP. Ποτέ δεν θα ξεκινούσα την αναζήτηση μου με αυτό το κριτήριο.
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#744993 Εγω πάλι θεωρώ οτι το Νο 1 κριτήριο είναι η ύπαρξη ESP ( υπάρχουν και 10 και 15 ετών που εχουν ) το Νο 2 η βαθμολογία στα crash test, η αξιοπιστία το 3ο ,τα άλογα μπαίνουν στη ζυγαριά όταν πληρούνται τα 3 πρώτα .
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#745004 Και για μένα είναι πολύ βασικό το ESP (μέγιστο στοιχείο ενεργητικής ασφάλειας και αυτό), και φρόντισα όσα αμάξια ξεχωρίσαμε, να το έχουν.
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#745166 Δυστυχώς το Lancia Υ του 'ψείρα ιδιοκτήτη' αποδείχθηκε ότι είχε περάσει μια βόλτα από την καλίμπρα και ότι το κουστούμι μιας σύγκρουσης που είχε φάει παλιά (προ των ημερών του), δεν περιελάμβανε απλώς τα δύο βαμμένα φτερά που μου είχε πει.
Οπότε next....
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#745168 Ε, θέλει υπομονή, είναι παλιό πλέον και τα καλά κομμάτια θέλουν κυνήγι. Αν δεν βιάζεστε θα βρείτε κάτι καλό.
Άβαταρ μέλους
By nikos
#745178
ArrowsFA1 έγραψε:Δυστυχώς το Lancia Υ του 'ψείρα ιδιοκτήτη' αποδείχθηκε ότι είχε περάσει μια βόλτα από την καλίμπρα και ότι το κουστούμι μιας σύγκρουσης που είχε φάει παλιά (προ των ημερών του), δεν περιελάμβανε απλώς τα δύο βαμμένα φτερά που μου είχε πει.
Οπότε next....
Άκου να δεις! Μετά σου λέει ήταν ψείρας και το φρόντιζε. Αποδείχτηκε ψιλομουφα. Πώς το ανακάλυψες?
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#745185 Στο τηλ. μου είχε αναφέρει ότι επί των ημερών του δεν είχε πάθει το παραμικρό, αλλά ο προηγούμενος κάτοχος είχε βάψει δύο φτερά, χωρίς να μου αναφέρει ότι η ζημιά είχε προχωρήσει σε μεγαλύτερο βάθος. Πιθανόν να μην το ήξερε - και ο ίδιος άλλωστε το είχε ελέγξει σε μηχανικό όταν ήταν να το αγοράσει, και εκείνος του είχε πει να μην το φοβάται. Ίσως να μην το γνώριζε, ή ίσως να το απέκρυψε δολίως. Δεν θα μάθουμε ποτέ.

Το ανακάλυψαν για λογαριασμό μου οι γάτοι που έστειλα να ελέγξουν το αυτοκίνητο. Τι ακριβώς έλεγχο έκαναν (πέραν του οπτικού) για να το διακριβώσουν, δεν το γνωρίζω. Έχω λάβει πολλαπλές καλές συστάσεις για αυτούς και δεν πιστεύω να κάνουν λάθος όμως.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#745197 Εγώ θα έριχνα και μια ματιά στο πιο πρακτικό Lancia Musa αν παίζουν σε κοντινές και φυσικά αρέσει στην ενδιαφερόμενη.
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#745237 Δυστυχώς της φαίνεται μεγάλο, έχει ένα ψυχολογικό όριο στα 3.85 μέτρα μήκους (ΑΥΣΤΗΡΑ). Αυτή η ζημιά γίνεται αν προέρχεσαι από αμάξι τύπου Peugeot 107...ήδη το ότι θα πάμε σε manual είναι μεγάλο βήμα, ας μην τα θέλουμε και όλα !
Της λέω για 5θυρο, της λεω ότι για 15 ποντους δεν εγινε τιποτα, αλλά δεν..........
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#747223 Μιας και δεν περπάτησε ιδιαίτερα το πλάνο με τα Lancia Y, και εν όψει κάποιων εξελίξεων έχουμε ανεβάσει ξανά λίγο το budget και βρήκαμε ένα -κατά τα φαινόμενα- αξιόλογο Fiat 500 του '08 με κινητήρα 1368cc/100hp. Εγώ έχω καλή εμπειρία με αυτά, γνώμες για το αντίθετο; Οι χώροι για τους πίσω είναι βέβαια μεγάλο μείον.

[Βέβαια σε αυτά τα λεφτά, 5-6k, ίσως αξίζει να ξαναδούμε και το Swift, λόγω χώρων.]