Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#744218 Πολύ καλό αμαξάκι, μόνον στο ηλεκτρικό τιμόνι και στις πλούσιες εκδόσεις στο.. radio cd είχε θέματα.
Το τιμόνι είναι κοινό πρόβλημα σε όλα τα Fiat της περιόδου, αλλά πλέον οι μάστορες ξέρουν να το φτιάξουν και σχετικά φθηνά.
Μένεις μακριά από τα αυτόματα καλού κακού και ψάχνεις για έκδοση Platino ιδανικά.
https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... ia-ypsilon
ή MOMO Design
https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... ia-ypsilon
Αν μπορείτε βέβαια, καλύτερα να πάτε στην face-lift έκδοση, με τα λευκά φανάρια πίσω και την λίγο διαφορετική μάσκα εμπρός.
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#744274 Ευχαριστώ. Ενθουσιάστηκε και νομίζω ότι καταλήξαμε σε αυτό, μένει να βρεθεί το κατάλληλο όχημα. Κυνηγάμε 1.4 16V 95 hp....... ή ίσως και κάτι σε πετρέλαιο (1.3 Multijet);
Αν έχετε να προτείνετε γάτο μηχανικό που να ασχολείται με τέτοια αμάξια/μοτέρ σε Αθήνα/Θεσσαλονίκη, θα ήμουν υποχρεωμένος...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#744288 Ο Multijet είναι το γνωστό αξιόπιστο (και θορυβώδες) μοτέρ της FIAT. Αν δεν κάνει πολλά χιλιόμετρα, ας μείνει μακριά θα έλεγα πάντως. Μεγαλύτερο το κόστος και σε σπάνια περίπτωση βλάβης, πανάκριβη η επισκευή όπως σε όλα τα diesel.
Συνεργείο προτείνω το Autocentro Sportivo στο Ν. Φάληρο, δίπλα στο Καραϊσκάκη.
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#744291
ArrowsFA1 έγραψε:Αν έχετε να προτείνετε γάτο μηχανικό που να ασχολείται με τέτοια αμάξια/μοτέρ σε Αθήνα/Θεσσαλονίκη, θα ήμουν υποχρεωμένος...


Fiat Παπάζογλου, ο μόνος που μου κερδισε την εμπιστοσύνη στη συμπρωτεύουσα
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#744292 Η ίδια είναι ορκισμένη υπέρμαχος της βενζίνης (όπως και εγώ σε αρκετά μεγάλο βαθμό), οπότε με αυτά που μου λέτε, δεν υπάρχει λόγος για Multijet. Βενζίνη λοιπόν.
Η απόφαση ελήφθη.
Αναμένονται εξελίξεις.....
1000 ευχαριστώ, πραγματικά δεν έχω λόγια για τη βοήθεια που προσφέρατε...
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#744308 Καλημέρα και χρόνια πολλά !!

Χαίρομαι που καταλήξατε σε αυτό το πολύ κομψό και καλό αυτοκινήτο, ΑΛΛΑ να έχετε υπ’όψιν ότι μπορεί να αντιμετωπίσεις και θέματα με τα ανταλλακτικά φανοποιείας και εσωτερικού στο μέλλον .
Η παραγωγή ήταν μικρή και το αυτοκίνητο είναι δεκαετίας πλέον .

Κατά τα λοιπά , είναι ξεχωριστό ακόμα και σήμερα και αντιλαμβάνομαι πλήρως ,γιατί της αρέσει .

Συνεργείο από μεριάς μου , ο Δημ Στεφανάκης στο Πολύγωνο.
Έμπειρος και καλός , όχι τα μέγιστα κοινωνικός και τακτικός .Δυνατός Μηχανικος όμως.
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#744319 Ευχαριστούμε πολύ! Νομίζω ότι είναι ένα ρίσκο που αξίζει να πάρει κανείς συνειδητά, με δεδομένο ότι το αμάξι αυτό της αρέσει πολύ και είναι άνετα εντός του τρέχοντος budget...

Ψάχνοντας βλέπω ότι υπήρξαν Y με 1.4 95 hp με 5τάχυτο σασμάν, και άλλα με 6τάχυτο. Μιλάω για μοντέλα της περιόδου 2005-2010. Ξέρει κανείς πότε άλλαξε αυτό, αν ήταν συνάρτηση της έκδοσης του αυτοκινήτου και εν τέλει, με ποιο κιβώτιο δούλευε καλύτερα το μοτέρ;
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#744369 Προφανώς με το 6άρι δούλευε καλύτερα, ήταν αρκετά peaky o 95άρης στην καμπύλη απόδοσής του.
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#744779 Έχουμε κεντράρει σε δύο συγκεκριμένα, ένα FL 6τάχυτο και ένα προ-FL 5τάχυτο, το καθένα με τα θετικά και αρνητικά του (πέρα από την τιμή).
Θα γίνει έλεγχος τις επόμενες μέρες και προχωράμε...
μετά από πλήρη έρευνα, φαίνεται ότι τα θέματα που είχαν τα Y με τον 1.4 ήταν 3:
- το θέμα με το τιμόνι που προαναφέρθηκε
- όσα είχαν αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, κάποιο θέμα με τα κλαπέτα
- ήπια κατανάλωση λαδιού
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#744782 Θέμα με τον αυτόματο κλιματισμό μπορούν να βγάλουν όλα τα αυτοκίνητα. Μα θυμάσαι πως αν τυχόν βγάλει, σημαίνει πως πρέπει να βγει το ταμπλό. Δεν είναι τόσο τραγικό, το έχω κάνει σε δύο αυτοκίνητα
Αν το κάνεις, να αλλάξεις προληπτικά και το ψυγείο του καλοριφέρ ή /και την εβαπορέτα του κλιματισμού (αν έχει πίσω από το ταμπλό).
Η κατανάλωση λαδιού γενικώς είναι ασήμαντο πράγμα αν είναι εντός ορίων.
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#744784 Έτσι είναι. Γενικά τα αμάξια που κοιτάω έχουν βγάλει τις παιδικές τους ασθένειες, συνεπώς οτιδήποτε περαιτέρω, είναι "μέσα στο πρόγραμμα" για οποιοδήποτε αμάξι 15ετίας. Όσο για το A/C, πράγματι μπορεί να τύχει - και αν είσαι τυχερός, δεν χρειάζεται να κατέβει το ταμπλώ για όλα του τα εξαρτήματα (έχω γνώση από το Golf).
Το λάδι είναι εντός ορίων απ' ό,τι φαίνεται.
Για τα δύο που κοιτάμε...το ένα φουλ εξοπλισμένο, από μερακλή ιδιοκτήτη που με ενημέρωσε πλήρως για κάθε πτυχή του αυτοκινήτου και που φρόντισε άψογα τη συντήρησή του και επέλυσε όποια μικροπροβλήματα του εμφανίστηκαν. Απλά είναι λίγο παλιότερο, 5τάχυτο, με κάποιες εξωτερικές φθορές. Και κάπως φθηνότερο...
Το άλλο ανήκει σε άτομο όχι τόσο σχετικό με τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, και το οποίο ισχυρίζεται ότι το συγκεκριμένο αμάξι δεν καίει καθόλου λάδια. Πιο καινούριο ηλικιακά, facelift, 6τάχυτο, αλλά με περισσότερα χιλιόμετρα, και με ελαφρώς υποδεέστερο εξοπλισμό.

Τα ελέγχουμε και προχωράμε...
Και ευχαριστώ JimClark για τη σύσταση του συνεργείου στη Θεσσαλονίκη. Μίλησα μαζί τους σήμερα. Καταπληκτικοί.
Καλή χρονιά να έχουμε, θα ενημερώσω.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#744786 Μεταξύ των δύο, θα έπαιρνα το πρώτο χωρίς σκέψη. Το πενταταχυτο δεν είναι λόγος απόρριψης, αν δεν κάνει συνέχεια ταξίδια.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#744795
Anonymous Founder έγραψε:Μεταξύ των δύο, θα έπαιρνα το πρώτο χωρίς σκέψη. Το πενταταχυτο δεν είναι λόγος απόρριψης, αν δεν κάνει συνέχεια ταξίδια.
Εννοείται το πρώτο.

Λιγότερα χλμ, ψείρας ιδιοκτήτης, φθηνότερο με καλύτερο εξοπλισμο. Το 5ταχυτο μια χαρά είναι.

Η κατανάλωση λαδιού συνήθως οφείλεται σε τσιμουχακια βαλβίδων και επισκευάζεται με λογικό κόστος.
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#744806 Κι εγώ μπορώ να πω ότι το συγκεκριμένο μας "μιλάει" περισσότερο. Σε λίγες μέρες θα ξέρουμε.

Το δικό μου Γκολφ 1.4 TSI κάποια στιγμή άρχισε να τσιμπάει λίγο λαδάκι, εκεί έφταιγε η τσιμούχα του στροφάλου, η οποία πράγματι επισκευάστηκε με μικρό κόστος και όλα καλά έκτοτε.