Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#621879 Όπως έγραψα και αλλού (ψάχνοντας γάτους μηχανικούς στην πόλη μου), είμαστε σε αναζήτηση μικρού μεταχειρισμένου για την :inlove:
Η βασική χρήση θα είναι στην πόλη αλλά θέλουμε να έχει λίγη παραπάνω σπιρτάδα σε ταξίδια (σε σχέση π.χ. με αυτήν που έχει ένα ένα μικρό αυτοκίνητο 800-1000 cc τύπου Citroen C1).

Max budget μαλλον 7500 και κατά προτίμηση 5000-6500.
Μας αρέσουν τα Suzuki Swift, Mini Cooper, Fiat 500.

Γνώμες και άλλες προτάσεις;

Για το 500αράκι φοβάμαι ότι στις συνήθεις εκδόσεις του δεν έχει τη σπιρτάδα που πρέπει για ταξίδι στην εθνική οδό.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#621882 Ταξίδι εννοούμε αυτοκινητόδρομο; Α ναι, θεωρώ πως και με ένα απλό 1000άρι ταξίδι κάνεις χωρίς πρόβλημα. Τα ζόρια είναι στους επαρχιακούς.
Όσο για στα που προτείνεις, το προηγούμενο Swift είναι μια χαρά, αλλά γενικώς οι τιμές του είναι τσιμπημένες.
Το Mini θα το ξεχνούσα σε αυτό το budget, βγάζουν ακριβά προβλήματα, καλύτερα να μείνετε μακριά.
Το 500 έχει και εκδόσεις με 100 άλογα, αλλά εγώ δω θα απέρριπτα και το άτομο με τα 69 και τον 1.2. Δεν σπάει, δεν χαλάει και καίει λίγο.
Κάντε το βόλτα και σε κάποιο test drive αν δεν με πιστεύεις. Εγώ το είχα βρει συμπαθητικό όταν το είχα οδηγήσει με αυτό το μοτέρ (πάνε πάρα πολλά χρόνια βέβαια από τότε).
Με σου προτείνω ένα άλλο εκτός από αυτά;
Renault Clio TCe
https://www.car.gr/24891804-renault-cli ... ue-1-2-tce
Είναι σε καλές τιμές και το αμαξάκι είναι πραγματικά καλό και με τεράστιους χώρους μέσα.
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#621885 Έχω βρει αρκετά Mini σε αυτό το budget, αλλά αν τούτο υποδηλώνει ότι είναι προβληματικά, μακρυά. Υποθέτω εν γένει η συντήρησή τους θα είναι πιο ακριβή άσχετα με προβλήματα.

Ταξίδι εννοούμε κατ' αρχήν αυτοκινητόδρομο αλλά θα ήθελα να έχει λίγο τσαγανό σε ανηφόρες και επαρχιακούς. Δηλαδή να μην τυχαίνει να είσαι στην ανηφόρα με 4η-5η κοντά στα 100 χ.α.ω., να πατάς γκάζι και πολύ απλά να μην επιταχύνει καθόλου...

Η αλήθεια είναι ότι αυτά τα αμαξάκια είναι αρκετά ελαφρύτερα από τα κλασικά μικρομεσαία επομένως κάνουν τη δουλειά τους και με λιγότερα άτια.

Κανένα υπερτροφοδοτούμενο 1000άρι-1200άρι παίζει να βρούμε εντός μπάτζετ; Το TCe υπερτροφοδοτούμενο δεν είναι αν δεν κάνω λάθος; Πώς και το συγκεκριμένο που προτείνεις βγάζει τόσα λίγα άλογα; Από ροπή πώς είναι; Μάλλον κάτι τέτοιο είναι πιο δυνατό:
https://www.car.gr/24792889-renault-clio-1-2-tce-105hp

Είχα οδηγήσει ένα νοικιάρικο Clio, ήταν diesel βέβαια, αλλά μου είχε αρέσει πολύ.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#621888 Πρέπει να είναι τόσο μικρό; Γιατί σε αυτά τα χρήματα, αγοράζεις μεγαλύτερο, δυνατότερο και πολύ πιο ταξιδιάρικο.
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#621892 Θα προτιμούσε κάτι που να είναι μικρότερο από Golf/Astra/Megane (όχι C-segment δηλαδή)...εκείνα της φαίνονται μεγάλα !
Είμαστε ανοιχτοί σε προτάσεις όμως.
Ει δυνατόν να είναι μοντέλο 2011 και μετά ώστε τα τέλη του να υπολογίζονται με βάση τους ρύπους...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#621911 Δεν πρόσεξα την ιπποδύναμη σε αυτό που έβαλα, σίγουρα υπάρχει λάθος κάπου, τα TCe ήταν μόνον με τον 1.2 turbo και 100 άλογα.
Είναι καλό αυτοκίνητο, και πολύ σωστό σε χώρους λόγω μεγάλου μεταξονίου.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#621927
Anonymous Founder έγραψε:Δεν πρόσεξα την ιπποδύναμη σε αυτό που έβαλα, σίγουρα υπάρχει λάθος κάπου, τα TCe ήταν μόνον με τον 1.2 turbo και 100 άλογα.
Είναι καλό αυτοκίνητο, και πολύ σωστό σε χώρους λόγω μεγάλου μεταξονίου.


Πολύ καλός ο 100αρης 1,2 tce που έμπαινε σε Twingo-Wind-Clio. Και με καδενα.
(Υπήρχε και ο ατμο 16V 1,2 με 75 με ιμάντα χρονισμού).

Στο budget περιλαμβάνεται και η δεύτερη γενιά του Swift με τον πολύ καλό 1,2 (γύρω στα 80 άλογα αν θυμάμαι). Μετά το 2013 νομίζω έβγαινε. Μηχανικά αξιοπρεπές, θα το έλεγα πολύ καλή επιλογή.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#621938
ArrowsFA1 έγραψε:
Max budget μαλλον 7500 και κατά προτίμηση 5000-6500.
Μας αρέσουν τα Suzuki Swift, Mini Cooper, Fiat 500.



To Mini, μάλλον ως αστείο το εκλαμβάνω. Πρέπει να είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο, αλλά η αξιοπιστία και η ευκολία και το κόστος συντήρησης δεν είναι στα υπέρ του... :lol:

Το Swift δεν έχει ηχομόνωση και έχω κάποιες υπόνοιες για την αντοχή του κιβωτίου ταχυτήτων του στο χρόνο...

Το clio 1.2T νομίζω πως είναι εξαιρετική λύση... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#621939
cosneo έγραψε:Πολύ καλός ο 100αρης 1,2 tce που έμπαινε σε Twingo-Wind-Clio. Και με καδενα.
(Υπήρχε και ο ατμο 16V 1,2 με 75 με ιμάντα χρονισμού).

Ιμάντα χρονισμού έχει και ο 1.2 tce.
Καδένα είχαν τα 1.4.

Swift 2012+ οριακά εντός μπάτζετ.
Swift 2005-2011 προσοχή σε μονάδα ABS και συγχρονιζέ.



< >
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#621945 Clio 1.2T κοιτάμε από κάποια χρονολογία και πέρα; Το μοντέλο είχε αλλάξει το 2012 αν θυμάμαι καλά;
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#621963 To 2013 ήρθε η επόμενη γενιά (αυτή με τις πίσω κρυφές χειρολαβές) Δεν θυμάμαι όμως να έχει τον 1,2Τ (αυτόν με τα 100 άλογα) αλλά τον 900αρη τούρμπο και τον ατμοσφαιρικό 1,2.
Το 2010 ήρθε η facelift έκδοση του 1,2 tce σαν αυτό που έβαλε ο HF.

To 2014 που έψαχνα Mini μόνο για το One 1,4 95hp μου έλεγαν καλά λόγια ως προς την αξιοπιστία στα μηχανικά του.
Δεν πούλησε και πολύ και τότε σαν μτχ τα one τα έβρισκα και ακριβότερα από τα τουμπανιασμενα 1,6Τ
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#621977 Μην αγοράσεις Mini θα σε συμβούλευα. Είναι όμορφα αυτοκίνητα αλλά φαίνεται να έχουν πολλά προβλήματα.

Αγόρασε ένα παλικάρι, συνάδελφος, ένα Mini 8-10 ετών και το κράτησε 1 χρόνο. Του έβγαλε τόσα προβλήματα με τα ηλεκτρικά που το έδωσε πίσω στον μαντρά που του το πούλησε.
Ένα λαμπάκι αναμμένο το είχε πάντα.




< >
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#621988 Ευχαριστώ Πέτρο....ήμουν λίγο αρνητικός λόγω κόστους συντήρησης/βλαβών αλλά με αυτά που μου λέτε το έχω αποκλείσει.
Νομίζω παίζουμε ανάμεσα σε δυνατό 500αράκι ή Clio TCe.....για το τελευταίο παρουσιάζει ενδιαφέρον και ο νεώτερος 900άρης τουρμπίσιος των 90 αλόγων;
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#622000
ArrowsFA1 έγραψε:
Ταξίδι εννοούμε κατ' αρχήν αυτοκινητόδρομο αλλά θα ήθελα να έχει λίγο τσαγανό σε ανηφόρες και επαρχιακούς. Δηλαδή να μην τυχαίνει να είσαι στην ανηφόρα με 4η-5η κοντά στα 100 χ.α.ω., να πατάς γκάζι και πολύ απλά να μην επιταχύνει καθόλου...





Αυτό το κάνει πολύ καλά το Yaris MK3. Γενικά αν εξαιρέσεις τη μετριότατη ποιότητα εσωτερικού είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο για όλες τις περιστάσεις. Πολύ άνετο στην πόλη και ξεκούραστο σε μεγάλο ταξίδι.