Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#749720 Τι να κάνουμε...καλώς ή κακώς πρέπει να το γουστάρει αυτό που θα πάρει. ΟΚ, θέλει να είναι μικρό σε μέγεθος (<4μ), θέλει να είναι όμορφο στο μάτι, και τέθηκαν όροι -αφού συμφώνησε να μην κοιτάει αυτόματα κιβώτια της πλάκας- να έχει ESP,hill holder, και στοιχειωδώς καλό μοτέρ, να μην είναι τέρμα ψόφιο στο δρόμο σε ταξίδι...
Δύσκολη εξίσωση, το budget ανέβηκε...αλλά πιστεύω είμαστε κοντά στο τέλος....

Να προσθέσω ότι οδηγήσαμε 500αράκια με TWIN Air σήμερα (85hp). Όντως λίγο αδύναμος πριν σηκώσει πίεση η τουρμπίνα (<1600 rpm), αλλά δεν θα έλεγα σε εκνευριστικό βαθμό. Ο θόρυβος του δεν είναι εκνευριστικός, η δε απόκρισή του είναι πολύ καλή.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#749725 Πάντως αν μιλάμε για αδυναμία πριν φουσκώσει το turbo, το ίδιο ισχύει και για τους multijet. Και εκεί έχεις και οικονομία καυσίμου και φθηνή τιμή στην αντλία. Μήπως να δείτε και αυτά; Να οδηγήσει ένα να δει αν της αρέσει κλπ.
Επίσης, υπάρχει και το νεώτερο Ypsilon, που νομίζω είναι φθηνότερο από το 500 και έχει τα ίδια μηχανικά μέρη. Επίσης είναι κι αυτό μικρό.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#749736 Για το Adam θυμάμαι όταν είχε βγει να έχω διαβάσει ότι είχε υπερβολικά σκληρή ανάρτηση, αλλά μέχρι εκεί φτάνουν οι γνώσεις μου :lol:

Μία δοκιμή θα σας πείσει...
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#749739 Γενικά δεν πρέπει να πολυκυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά, τουλάχιστον εδώ βόρεια...
Προσωπικά, πρωτοπαρατήρησα την ύπαρξή του πριν μερικούς μήνες...και μιλάμε για μοντέλο που έβγαινε 2012-2019....
Δεν το βρίσκω πιο όμορφο από το 500, μέσα και έξω, αλλά δεν είναι καθόλου κακό.
Αύριο το πρωί θα πάμε να το δούμε.
Μοτέρ το κλασικό Ecotec 1.4 16V (100hp)..δε νομίζω ότι είχαν ιδιαίτερα θέματα...

Από το Multijet που είχα κάποτε νοικιάσει είχα μείνει κάποτε ευχαριστημένος και ποτέ δεν διαπίστωσα σοβαρό πρόβλημα στις χαμηλές...όσο να πείς έχει 400 επιπλέον cc που δουλεύουν έστω και χωρίς το τούρμπο....φαίνεται να υπάρχει ένα αξιοπρεπές εδώ τριγύρω περίπου στην ίδια τιμή με το Twin Air 0.9....αλλά τη βλέπω να μην είναι ενθουσιασμένη με την ιδέα του πετρελαίου. Θα δούμε.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#751073 Aν σε (την) ενδιαφέρει άσπρο 500 1.2 lounge με 40.000χλμ, 2010 (ίσως και 2009 δε το θυμάμαι) στα 7.500€ πες μου. Θεσσαλονίκη είναι το αμάξι.
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#751247 Ευχαριστώ θερμά. Τώρα το είδα, αλλά η αλήθεια είναι ότι α) ψάχναμε πλέον σχεδόν αποκλειστικά με 1.4 100hp για να υπάρχει καλύτερη δυνατότητα ταξιδιών, και β) στις 07.02 κλείσαμε και εχθές αγοράσαμε, παραλάβαμε, και ταξιδέψαμε ένα Fiat 500 θαλασσί, του 2010, έκδοση lounge, με τον έξτρα εξοπλισμό που θέλαμε (ESP δηλαδή).

Οι εντυπώσεις είναι ως τώρα πολύ καλές, ειδικά ως προς το μοτέρ και την οδηγική συμπεριφορά. Και ναι, είναι αλήθεια, ο 1.4 είναι στις χαμηλές πολύ πιο δυνατός από τον ΤwinAir. Το αμάξι ήταν άβαφο-ατρακάριστο και καλοζωισμένο (κλειστή θέση στάθμευσης). Έχει κάποια θεματάκια φυσιολογικών μηχανικών φθορών, αλλά όλα θα γίνουν.
Αναλυτικότερες εντυπώσεις θα γραφούν στο "οδήγησα".
Όπως επίσης και τα μαθήματα που πήραμε από αυτή την ιστορία, στο σχετικό νήμα περί αγοράς μεταχειρισμένων.

Είμαι σίγουρος ότι το δικό σου θα φύγει σα ζεστό κουφέτο. Φαίνεται εξαιρετική περίπτωση. Καλοπούλητο! Και σε ευχαριστούμε που μας σκέφτηκες, όπως και όλους για τη βοήθειά σας (ξανά!)
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#751255 Καλοριζικο, καλοταξιδο να ειναι!

ArrowsFA1 έγραψε:Όπως επίσης και τα μαθήματα που πήραμε από αυτή την ιστορία, στο σχετικό νήμα περί αγοράς μεταχειρισμένων.


Ανακαλυψατε κι εσεις οτι αυτος που πουλαει ξεφορτωνεται τα βασανα του οπως εγω; :lol:
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#751273 Ευχαριστούμε!

Η αλήθεια είναι ότι όποιος πουλάει, είτε το κάνει για να το ξεφορτωθεί εγκαίρως πριν χάσει περαιτέρω αξία (πολλές φορές ελπίζοντας να γλιτώσει κάποια από τα αμέσως επόμενα έξοδα συντήρησης), είτε επειδή δεν βολεύεται πια με το συγκεκριμένο αμάξι (ίσως και πάλι ελπίζοντας να γλιτώσει κάποια από τα αμέσως επόμενα έξοδα). Είναι σπάνιες οι περιπτώσεις που ο πωλητής θα πουλήσει κάτι "πένα". Όχι ότι δεν υπάρχουν.

Από εκεί και πέρα, μετά από έρευνα καταλήγεις ποια είναι η αποδεκτή "βάση" για εσένα, και ποια τα αποδεκτά "προβλήματα". Και έτσι προχωράς. Για εμάς, πράγματα όπως δήθεν κρυμμένα τρακαρίσματα, γυρισμένα χιλιόμετρα, έλλειψη εγγράφων καταγραφής του ιστορικού του αυτοκινήτου, ήταν "red flags", όπως επίσης και τέτοιοι συνδυασμοί πλείστων μηχανικών προβλημάτων, που καταδεικνύουν ότι το αμάξι είχε συντηρηθεί πλημμελώς.
Αντιθέτως, το να θέλει ένα αμάξι σινεμπλόκ, αμορτισέρ, κλπ, είναι φυσιολογικά πράγματα...

Λεπτομέρειες εν καιρώ...
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#751287
ArrowsFA1 έγραψε:Η αλήθεια είναι ότι όποιος πουλάει...

στην Ελλάδα ιδιώτης 95% πουλάει για να ξεφορτωθεί , και τα καλά θα πάνε στο μιλητό σε φίλους και συγγενείς μηχανικών που τα κοιτάνε ή έκαναν τα σέρβις.
Τώρα αν είσαι τυχερός και πετύχεις καλό leasing ΟΚ, αλλά και πάλι δε θα το πάρεις φτηνά.
Άβαταρ μέλους
By elvet
#751365 Καλοτάξιδο. Πρέπει να ήταν η ιδανική επιλογή σύμφωνα με τα κριτήριά σας
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#751368 καλοριζικο Arrows!
Bαλε φωτο να δουμε.