Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#747242 Κι όμως κρατάνε τρελές τιμές. Δεν υπάρχει ούτε ένα 500άρι με λιγότερα από 5k. Εν τω μεταξύ σε αυτά τα λεφτά βρίσκεις άνετα C-segment αυτοκίνητα...είναι προφανές ότι τα μικρά κρατάνε παραπάνω τιμή, το λόγο δεν τον καταλαβαίνω.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#747250 το παράλογο που είναι βρε παιδιά ? :lol:
αμαξάκια πόλης είναι , μικρά, εύκολα, οικονομικά και ειδικά το 500άρακι , ευχάριστα σε εμφάνιση.

Πάντοτε είναι σε ζήτηση, δε γνωρίζω την αξιοπιστία τους, σε έρευνες στο εξωτερικό δεν είχα διαπρέψει κιόλας αλλά
δε νομίζω να έβγαλαν κάτι πολύ σοβαρό.
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#748763 Με τα πολλά το ψάξιμο επικεντρώθηκε ανάμεσα σε Lancia Y και Fiat 500, με outsider το Swift καθότι στα λεφτά που διατίθενται, δεν βρίσκεται κάποιο με εξίσου δυνατούς κινητήρες/καλό επίπεδο εξοπλισμού.

Ένα πολύ καλό Y δεν το προλάβαμε, κάποια άλλα δεν ήταν καλά, και ένα που δοκιμάστηκε, ήταν μεν συμπαθητικό, αλλά είχε το ψόφιο 1.4 μοτέρ των 75 hp με αυτόματο κιβώτιο (τραγωδία), μαζί με κάποια άλλα κουσουράκια.
Έχουμε επικεντρωθεί σε μερικά 500αράκια 1.4L (100hp) με συμπαθητική τιμή, καλό εξοπλισμό, και συνήθως το κουσουράκι που είχαν τα πρώτα με το "καρούμπαλο" στο ταμπλό από τη μεριά του συνοδηγού.
Ελπίζω σύντομα κάποιο αυτά να κριθεί μηχανικά αξιόλογο και να πάρουν τα πράγματα το δρόμο τους..
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#749454 Μετά από μία ακόμη απογοήτευση, αποφασίστηκε η άνοδος του budget ώστε να μπορέσουμε να κοιτάξουμε FIAT 500 με τον λατρευτό 0.9 Twin Air.
Επειδή αρκετά από τα υποψήφια είναι στην Αθήνα, μήπως μπορώ να καταχραστώ την καλοσύνη σας και να ζητήσω να προτείνετε στον ιθαγενή εκ βορρά, κάποιο πραγματικά καλό συνεργείο για έλεγχο FIAT στην Αθήνα;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#749462
ArrowsFA1 έγραψε:Μετά από μία ακόμη απογοήτευση, αποφασίστηκε η άνοδος του budget ώστε να μπορέσουμε να κοιτάξουμε FIAT 500 με τον λατρευτό 0.9 Twin Air.
Επειδή αρκετά από τα υποψήφια είναι στην Αθήνα, μήπως μπορώ να καταχραστώ την καλοσύνη σας και να ζητήσω να προτείνετε στον ιθαγενή εκ βορρά, κάποιο πραγματικά καλό συνεργείο για έλεγχο FIAT στην Αθήνα;


εισαι σιγουρος για τον twin air 0,9? εχεις οδηγησει?
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#749467 Το Twin Air όχι, αλλά αγαπάμε turbo, και είμαι σίγουρος ότι είναι καλύτερο μοτερ από το 1.4 16V ατμόσφαιρα.
Έχω οδηγήσει το 500αράκι ντιζελ 75hp, για πολλά χιλιόμετρα με τις καλύτερες εντυπώσεις, και θεωρώ ότι το Twin Air (είτε των 85 είτε των 105 hp) είναι συγκρίσιμο.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#749468
ArrowsFA1 έγραψε:Επειδή αρκετά από τα υποψήφια είναι στην Αθήνα, μήπως μπορώ να καταχραστώ την καλοσύνη σας και να ζητήσω να προτείνετε στον ιθαγενή εκ βορρά, κάποιο πραγματικά καλό συνεργείο για έλεγχο FIAT στην Αθήνα;


https://www.carcheck.gr/

https://www.spotmechanic.gr/
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#749471
ArrowsFA1 έγραψε:Το Twin Air όχι, αλλά αγαπάμε turbo, και είμαι σίγουρος ότι είναι καλύτερο μοτερ από το 1.4 16V ατμόσφαιρα.
Έχω οδηγήσει το 500αράκι ντιζελ 75hp, για πολλά χιλιόμετρα με τις καλύτερες εντυπώσεις, και θεωρώ ότι το Twin Air (είτε των 85 είτε των 105 hp) είναι συγκρίσιμο.


θα σου ελεγα να το οδηγησεις.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#749475
https://youtu.be/BDvTnitnmug
Καίει όμως το ρημάδι
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#749479 Θα επιδιώξω να το οδηγήσω.
Saxon thanks, τους έχω δοκιμάσει και τους δύο και βγάλει το συμπέρασμα ότι α) η spotmechanic εχει καλύτερη "παρουσίαση" του αποτελέσματος, αλλά ίσως όχι τόσο λεπτομερή έλεγχο σε κάποια πράγματα (π.χ. δεν "πρίζωσαν" το αμάξι), και β) ΕΚΤΟΣ αυτών, το αμάξι που πραγματικά θα αγοράσεις καλό είναι ίσως να μπει και σε ένα συνεργείο, όπου μπορεί να σηκωθεί κανονικά και όχι στη φορητή ράμπα, και να ξεβιδωθούν και 3-4 πράγματα που ίσως κρύβουν κάτι ύποπτο.

Giuseppe το βιντεάκι σου δεν παίζει, αλλά αν είναι αυτό που κάποιος (εσύ;) το γκαζώνει σε μια ευθεία με 50-75 χαω, που έχεις ανεβάσει και στο "Οδήγησα...", το έχω δει. Μου φαίνεται ότι έχει γκάζι...
ΟΚ καίει, αλλά πόσο πια να κάψει ένα δικύλινδρο 900 κυβικά; Σίγουρα όχι πάνω από το TSI μου...
https://www.spritmonitor.de/en/detail/889170.html
Εδώ με μέση κατανάλωση περί τα 6λτ/100 χλμ..μια χαρά είναι...
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#749481
dimviii έγραψε:
ArrowsFA1 έγραψε:Το Twin Air όχι, αλλά αγαπάμε turbo, και είμαι σίγουρος ότι είναι καλύτερο μοτερ από το 1.4 16V ατμόσφαιρα.
Έχω οδηγήσει το 500αράκι ντιζελ 75hp, για πολλά χιλιόμετρα με τις καλύτερες εντυπώσεις, και θεωρώ ότι το Twin Air (είτε των 85 είτε των 105 hp) είναι συγκρίσιμο.


θα σου ελεγα να το οδηγησεις.


+1 , δεν είναι αυτό που έχεις κατά νου
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#749485 Καλύτερα το ατμοσφαιρικό.Το ,twinair κάνει σα ραπτομηχανή και επίσης δε τραβάει και πολύ από ότι θυμάμαι.
Ακόμα και το ατμοσφαιρικό βέβαια θέλει να προσέξεις ποιο θα πάρεις γιατί θυμάμαι ότι σε κάποιες από τις πολλές αναβαθμίσεις εκεί που πήρε αναβάθμιση σε euro 5 ή 6 στα πρώτα μοντέλα είχε θέμα με την εκκίνηση σε ανηφόρα.Οποτε προσέχεις και αυτό.

< >
Τελευταία επεξεργασία από kostis20 και 26 Ιαν 2022, 23:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#749486
saxon_747 έγραψε:Εξηγηστε λίγο τι εννοείτε... Δεν το έχω οδηγήσει και εξαψατε την περιέργειά μου.


περιεργος ηχος,τραχια λειτουργια ψοφιο χαμηλα

οδηγησα ενα παντα φυσικο αεριο/βενζινη και απογοητευτικα