Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By rafi
#622031 Κατοχος clio 1,2 tce σε clio 2009. Το συστηνω ανεπιφυλακτα απο ολες τις αποψεις, κρατημα, ποιοτητα κυλισης, μοτερ, αξιοπιστια. Οτι θελετε ρωτατε. Εχω 180κ χλμ. σχεδον απολυτως απτοβληματιστα.

Τα clio fl απο τελος 2009 και μετα, τα περισσοτερα συνδυαζουν το μοτερ αυτο με διαφορετικο κιβωτιο πιο μακρυ. Αν η χρηση του ειναι στην πολη δεν το συστηνω. Αυτο το κιβωτιο πνιγει καπως το μοτερ συν ενα κλικ ανεβασμενη κατανακωση και το μονο θετικο που εχει ειναι οτι ρολαρει πιπ ευκολα στα 120+.

Οπως ειπωθηκε το μοτερ εχει ιμαντα και οχι καδενα, αλλα αυτο δεν ξερω αν ειναι κακο. Περιπου 250€ η αλλαγη ανα 120 η 90κ χλμ.

Για το 0.9 tce 90hp, αυτο το μοτερ εμπαινε στο επομενο clio 4. Εγω προσωπικα δεν εχω ακουσει κατι ασχημο απο θεματα αξιοπιστιας. Το οδηγησα πολυ προσφατα σε ανηφορικη διαδρομη για αρκετα χλμ. και ειναι αρκετα σβελτο και πολυ οικονομικο επισης. Οι βασικες διαφορες, για το μοτερ παντα: εχει ενα μικρο turbo lag ενω ο 1,2 δεν εχει σχεδον καθολου, ειναι ενα κλικ πιο αργο και τερματιζει ευκολα, δε με ενθουσιασε σε αισθηση το κιβωτιο σε αντιθεση με το δικο μου. Απο εκει και περα αλλο αμαξι τελειως το clio 4 και αλλο το 3.



.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#622033 Πολύ καλά αυτοκινητάκια όλα τα Clio, από το 1 μέχρι και το 5! Προφανώς είναι μια κατηγορία πάνω σε όλα σε σχέση με το 500. Δες και κάποιο Fiesta προηγούμενης γενιάς, αν είναι μέσα στο budget σου, επίσης υπέροχα αυτοκίνητα.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#622041
rafi έγραψε:
Οπως ειπωθηκε το μοτερ εχει ιμαντα και οχι καδενα, αλλα αυτο δεν ξερω αν ειναι κακο. Περιπου 250€ η αλλαγη ανα 120 η 90κ χλμ.


Σωστά. Για κάποιο λόγο μου έχει κολλήσει ότι όλοι οι tce έχουν καδενα. Αλλά δεν...
Κακό δεν ξέρω και εγώ αν είναι, απλά στον ιμάντα είναι ένα επιπλέον έξοδο η αλλαγή του που μαζί με ένα προβλεπόμενο σέρβις αυξάνει αρκετά το τελικό ποσό συντήρησης του αυτοκινήτου. Προσωπικά δίνω άκυρο σε αμάξι με ιμάντα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#622042 Επειδή είχαμε και Fiesta και συνεχίζουμε να έχουμε και Clio TCe, το Clio το θεωρώ καλύτερο αυτοκίνητο. Το Fiesta μόνον μετά το facelift που απέκτησε τους Ecoboost το πλησίασε, και όχι παντού. Πιο σπορ το Fiesta, πιο άνετο και με καλύτερους χώρους το Clio.
Επίσης, για κάποιο λόγο το Clio ήταν και είναι αρκετά φθηνότερο. Θεωρώ λόγω καταγωγής.
Τελευταίο : ό,τι και να πάρεις, από μεσαία έκδοση και πάνω. Οι απλές έχουν πολλές ελλείψεις ενώ οι διαφορές στα χρήματα στα μεταχειρισμένα είναι μικρές.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#622060
rafi έγραψε:Κατοχος clio 1,2 tce σε clio 2009. Το συστηνω ανεπιφυλακτα απο ολες τις αποψεις, κρατημα, ποιοτητα κυλισης, μοτερ, αξιοπιστια. Οτι θελετε ρωτατε. Εχω 180κ χλμ. σχεδον απολυτως απτοβληματιστα.

Τα clio fl απο τελος 2009 και μετα, τα περισσοτερα συνδυαζουν το μοτερ αυτο με διαφορετικο κιβωτιο πιο μακρυ. Αν η χρηση του ειναι στην πολη δεν το συστηνω. Αυτο το κιβωτιο πνιγει καπως το μοτερ συν ενα κλικ ανεβασμενη κατανακωση και το μονο θετικο που εχει ειναι οτι ρολαρει πιπ ευκολα στα 120+.

Οπως ειπωθηκε το μοτερ εχει ιμαντα και οχι καδενα, αλλα αυτο δεν ξερω αν ειναι κακο. Περιπου 250€ η αλλαγη ανα 120 η 90κ χλμ.

Για το 0.9 tce 90hp, αυτο το μοτερ εμπαινε στο επομενο clio 4. Εγω προσωπικα δεν εχω ακουσει κατι ασχημο απο θεματα αξιοπιστιας. Το οδηγησα πολυ προσφατα σε ανηφορικη διαδρομη για αρκετα χλμ. και ειναι αρκετα σβελτο και πολυ οικονομικο επισης. Οι βασικες διαφορες, για το μοτερ παντα: εχει ενα μικρο turbo lag ενω ο 1,2 δεν εχει σχεδον καθολου, ειναι ενα κλικ πιο αργο και τερματιζει ευκολα, δε με ενθουσιασε σε αισθηση το κιβωτιο σε αντιθεση με το δικο μου. Απο εκει και περα αλλο αμαξι τελειως το clio 4 και αλλο το 3.



.
Επειδή το έχει ο αδερφός μου ( φεις λιφτ του 2010) δεν σου φαίνεται λίγο μαλακό στο κράτημα? Εμένα τουλάχιστον μου φάνηκε μεγάλη διάφορα σε σχέση με το 1.4 mk2.5 dynamic που είχα ( dynamic και το mk 3.5 του bro αλλά σαφώς στραμμένο στην άνεση). Πάντως είναι αρκετά αξιόπιστο , ( αν θυμάμαι καλά μια egr, κάτι με το δυναμό και φυσικά μία πίσω λάμπα αριστερά που καίγεται/δεν κάνει επαφή κάθε τρεις και λίγο) και φθηνό στη συντήρηση. Α , το dynamic έχει μαλακό ταμπλό, κλιματισμό αλλά δεν έχει πίσω ηλεκτρικά παράθυρα! Πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι έχει αρκετά ακριβά λάστιχα λόγω 195/50/16

< Note >
Άβαταρ μέλους
By rafi
#622067 Δεν ηταν καθολου μαλακο το δικο μου συγκεκριμενα, ισα ισα που ηταν και πολυ κοραστικο μεχρι να αλλαξω ζαντες και να μαλακωσουν και τα αμορτισερ. Το δικο μου ειναι τριπορτο dynamic 2009 με οτι αυτο συνεπαγεται. Αντιθετα της κοπελας μου 5d expression face lift μου φαινεται πολυ μαλακο.

.
Άβαταρ μέλους
By rafi
#622068 Επισης δεν ειχα ακομα κανενα απο τα προβληματα που ανεφερες. Τα δικα μου προβληματα ηταν ενα ρουλεμαν πισω τροχου και ουτε ενα ρουλεμαν καπου στο μοτερ, ουτε θυμαμαι τι μολις εληξε η εγγυηση. Απο εκει και περα, λογω διαστασης ελαστικων κτλ. με ειχε ταλαιπωρησει πολυ το μπροστινο συστημα, φυσιολογικη φθορα μεν, αλλα κοστος σαν να επαθε βλαβη δε.

.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#622072
rafi έγραψε:Δεν ηταν καθολου μαλακο το δικο μου συγκεκριμενα, ισα ισα που ηταν και πολυ κοραστικο μεχρι να αλλαξω ζαντες και να μαλακωσουν και τα αμορτισερ. Το δικο μου ειναι τριπορτο dynamic 2009 με οτι αυτο συνεπαγεται. Αντιθετα της κοπελας μου 5d expression face lift μου φαινεται πολυ μαλακο.

.
Ίσως να το μαλακωσαν στο face lift , του bro είναι 5θυρο αλλά δεν πιστεύω να είχαν διαφορετικό set up ανάλογα με τον αριθμό των θυρών.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By rafi
#622073 Τοτε το ειχα ψαξει οσο μπορουσα αφου το πηρα ομως γιατι σε ολα τα τεστ οι "εγκυροι" το βγαζανε |λογοκρισία| στημενο και προσανατολισμενο στην ανεση ενω εγω δε συμφωνουσα σε τιποτα με αυτα που γραφανε οι δημοσιογραφοι. Μολις βγηκε το face lift εκανε μια φοβερη δοκιμη το drive με ενα clio 3 fl 3d 1,2tce και τον ανταγωνισμο του, τα ειχε παει στη λιμνη Δοξα. Λοιπον εκεινο το τεστ ηταν απολυτως αντιπροσωπευτικο με την εμπειρια που αποκομιζα εγω σαν κατοχος και η πρωτη φορα που δε μιλαγανε για στησιμο προσανατολισμενο στην ανεση αλλα ξεκαθαρα σπορ. Νομιζω εκει ηταν και απο τις ελαχιστες φορες που αναφεροταν οτι υπηρχε διαφορα στο στησιμο του 3d με το 5d. Ισως ομως να ηταν και η μοναδικη φορα που ειχε βγει δημοσιογραφικο 3d dynamic σε clio 3.

.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#622074 Δεν είναι περίεργο να είχαν διαφορές στην ανάρτηση, και τα 206 είχαν πχ πιο μαλακες αναρτήσεις και μακρύτερο κιβώτιο στα 5θυρα και πιο σκληρές/κοντά στα 3θυρα.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#622077
Anonymous Founder έγραψε:Επειδή είχαμε και Fiesta και συνεχίζουμε να έχουμε και Clio TCe, το Clio το θεωρώ καλύτερο αυτοκίνητο. Το Fiesta μόνον μετά το facelift που απέκτησε τους Ecoboost το πλησίασε, και όχι παντού. Πιο σπορ το Fiesta, πιο άνετο και με καλύτερους χώρους το Clio.


Φυσικά το τι είναι καλύτερο εξαρτάται από τα κριτήρια του καθενός. Άλλος θεωρεί καλύτερο το πιο σπορ, άλλος το πιο άνετο. Πάντως και το 1400άρι ατμοσφαιρικό Fiesta ήταν εξαιρετικό supermini. Είτε με Clio, είτε με Fiesta, δεν θα χάσει πάντως. Φανταστικά αυτοκινητάκια αμφότερα. Μην ξεχνάμε ότι στα μεταχειρισμένα μετράει η κατάσταση του αυτοκινήτου πιο πολύ.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#622091
REALZEUS έγραψε: Δες και κάποιο Fiesta προηγούμενης γενιάς, αν είναι μέσα στο budget σου, επίσης υπέροχα αυτοκίνητα.


Σωστό και αυτό για το Fiesta.
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#635085 Funky όχι, είπαμε να κάνουμε λίγη υπομονή ακόμη και να βολευτούμε όσο μπορούμε με 1 αμάξι + τα ποδήλατα για λίγους μήνες ακόμη. Μετά ήρθε και ο COVID-19 και έδεσε το γλυκό.
Πάντως μπορώ να πω ότι τελικώς εστιάσαμε σε Swift - 500 - Yaris - Clio TCe
Άβαταρ μέλους
By ArrowsFA1
#743395 Εικόνα

Επαναφέρω αυτό το θέμα καθώς τώρα που απολαμβάνουμε τη νέα κανονικότητα του COVID-19-20-21-22 κλπ και τουλάχιστον δεν δεσμεύομαστε από σοβαρούς περιορισμούς μετακινήσεων, ξανακοιτάμε για ένα αυτοκινητάκι για την :inlove:

Έχει βρεθεί ένα Mini Cooper του '05 (1.6L, κάπου 116-120 hp), με σχετικά λίγα χλμ και τιμή <4k.
Αξίζει τον κόπο ή εξακολουθούμε να το εκλαμβάνουμε ως αστείο το Mini;