tonych έγραψε:πως λειτουργη το leasing παιδες?δεν εχω ασχοληθει ποτε.
Πολύ χοντρικά:
Πληρώνεις ένα μηνιαίο μίσθωμα (αν δεν κάνω λάθος, ένα doblo θα βγαίνει κάπου στα 250-300 ευρώ + ΦΠΑ), το οποίο είναι έξοδο 100% (δεν αγοράζεις δηλαδή πάγιο). Επίσης, στο μίσθωμα περιλαμβάνεται ασφάλιση (μικτή), τέλη κυκλοφορίας και συντήρηση (σέρβις, λάστιχα, κτλ) και τυχόν βλάβες που θα βγάλει. Οπότε, ουσιαστικά τα μόνα σου έξοδα είναι το καύσιμο και το μίσθωμα.
Σημεία που θέλουν προσοχή είναι πως υπάρχει όριο χλμ και τα επιπλέον χλμ είναι ακριβά. Δηλαδή, αν έχεις συμβόλαιο με 40Κ χλμ / έτος και κάνεις 45Κ χλμ θα χρεωθείς ένα ποσό ανά χλμ. Επίσης, το ότι δεν είναι δικό σου δεν σημαίνει πως μπορείς να το βιάσεις, καθώς αφενός η μικτή ασφάλεια έχει απαλλαγή (συνήθως 300-500 ευρώ) και αφετέρου στο τέλος του μισθώματος, που επιστρέφεται το αμάξι όλες οι ζημιές θα επιδιορθωθούν και η εταιρεία leasing θα σε χρεώσει με το κόστος αποκατάστασης.
Το αν συμφέρει οικονομικά εξαρτάται από τις δικές σου ιδιαιτερότητες (εσύ ξέρεις καλύτερα, φαντάζομαι έχεις και κάποιον λογιστή να απευθυνθείς), αλλά η αλήθεια είναι πως είναι ένας πονοκέφαλος λιγότερος για πολλούς επαγγελματίες, καθώς πάντα έχεις καινούριο αμάξι, σωστά συντηρημένο και δεν σε νοιάζει τίποτε άλλο πέρα από την έγκαιρη πληρωμή του μισθώματος και η σωστή του χρήση. Στο έκλεψαν;;; στα @@ σου, δηλώνεις την κλοπή και σε 1-2 μέρες το πολύ έχεις καινούριο, έκαψε μοτέρ (όχι από κακή χρήση);;; Στα @@ σου, τους το στέλνεις να το φτιάξουν και μέχρι να φτιαχτεί έχεις όχημα αντικατάστασης. Και φυσικά δεν μπλέκεις με μαντράδες, εισαγωγές, μεταχειρισμένα αμφιβόλου ποιότητας, κτλ...
Τα οικονομικά σου τα ξέρεις φυσικά εσύ καλύτερα! Δες το και αποφάσισε.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα